Wat?quote:Mensen die willen dat je taart verwachten als je jarig bent
Dikzak.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kom op veel verjaardagen puur en alleen voor de taart. That's why.
Hoe weet je dat nu van te voren??quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:46 schreef ondeugend het volgende:
Ik blijf weg van verjaardagen waar me taart opgedrongen wordt.
Kom jij niet uit taarten op verjaardagen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zie je aan de neusquote:
Vetlap.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat is net zoiets als trouwen zonder een feest te geven.
Trouwen met een feestquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat is net zoiets als trouwen zonder een feest te geven.
Nee jij komt voor de creampie, dat is wat anders hè!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk die alto's.Lekker niet trouwen hoor.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Taart, wat moet je er mee
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar [ afbeelding ]
Dan ben je behoorlijk dom met zo'n reactie of je bent gedwongen om te trouwen, of iets in die richting.quote:
Gefeliciteerd alvast.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef trovey het volgende:
Oh ja, morgen taart ophalen i.v.m. mijn verjaardag donderdag(verkapte "ik ben donderdag jarig post")
/carequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijk dom met zo'n reactie of je bent gedwongen om te trouwen, of iets in die richting.
Niet met die smileyquote:
Het verschil niet weten tussen een eigen bedrijf of eigen onderneming.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Geen taart hebben op een verjaardag, geen feest als je gaat trouwen...Nog meer faal?
Dingen gaan verzinnen omdat je geownd bent.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het verschil niet weten tussen een eigen bedrijf of eigen onderneming.
Is er ook niet, beide falen even hard.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het verschil niet weten tussen een eigen bedrijf of eigen onderneming.
quote:
Dit soort termen gebruikenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dingen gaan verzinnen omdat je geownd bent.
Je hebt gelijk dat je een sloeber bent die zijn gasten niets gunt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Nu weer terug naar de taarten aub want je weet dat ik gelijk heb.
Klopt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat je een sloeber bent die zijn gasten niets gunt.
Denken maar niet weten, niet iedereen doet iets met computers, kutnerd. Ga een taart kopen, sloeber.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit soort termen gebruiken
Heb je een ict-bedrijfje? Bij de mensen thuis computers of op je zolderkamer pc's repareren?
Nu weer terug naar de taarten aub want je weet dat ik gelijk heb.
Neequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kom jij niet uit taarten op verjaardagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |