Fijn, dank uquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef superworm het volgende:
Meldt zich! Wil best een gedichtje schrijven voor iemand, als er maar duidelijk wordt verteld voor wie het is, wat, waarom, wat voor persoon, eerdere ervaringen of dingen die verwerkt moeten worden, etc.
Leeftijd, studie, andere vuile nieuwtjes die we in een kwaadaardig gedicht kunnen gebruiken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:01 schreef Lano het volgende:
Bedankt voor de tip ernie![]()
Oke ik heb dit cadeau gevonden voor mn zus [ afbeelding ],
en daar mag een heel lullig gedicht bij![]()
en ik ben zelf heel slecht in dichten![]()
Morgen ofzo ga ik verder, nu ben ik moequote:
Beste meisje van midden 20quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:49 schreef Trusten het volgende:
Gedicht voor een meisje van midden 20, had bijna een huis gekocht met haar vriend maar deze was in zo'n slechte staat dat dit uitendelijk niet is door gegaan. Houdt van zingen en toneel spelen en is vegetarisch. Cadeau word een oliebrandertje met geurolie van de WereldWinkel.
Ik heb al wat stukjes o.a. over het vegetarisch zijn en de wereldwinkel dus ben vooral nog op zoek naar leuke stukjes in m'n gedicht over het huis dat niet door is gegaan (iets met dat sint voor het verkeerde huis stond oid?), en over het zingen en toneel spelen.
Alvast bedankt![]()
Gaat bezig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:44 schreef PartyHardy het volgende:
Misschien iemand die zin heeft mij te helpen met een gedicht?![]()
Het is voor een vriendin, 20 jaar, woont sinds kort in een anti-kraakpand in Den bosch.
Ze heeft een tweelingzus en verder werkt ze in de verpleging in het bejaardentehuis. Verder is ze behoorlijk 'hitsig' en heeft altijd grote verhalen over wat ze heeft meegemaakt met de jongens. Ze voetbalt en is altijd fanatiek met wat ze doet. Ze zingt en speelt toneel, ze werkt ook in de kantine. Ze is bezig met een MBO opleiding(HBO heeft ze niet gehaald) en heeft hiernaast 3 bijbaantjes. Is altijd druk..
Ze is prettig gestoord, danst veel tijdens uitgaan en schaamt zich nergens voor. Wel is ze soms wat eigenwijs en bazig. Ze heeft goeie humor en dus zou ik het leuk vinden als er ook humor in het gedicht komt.
PM zou fijn zijn, hier posten mag natuurlijk ook!
Alvast super bedankt!
Ze vraagt een kaarsen-onderzetter en kaarsen, en iets van chocolade..quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef superworm het volgende:
Het kan beter hoor, maar was er klaar mee
Beste …,
Toen Sint zijn Boek in staarde
Op het jachtig stomend schip
Waar de wind de zee vervaarde
En de Sint plots zei: 'Verhip!'
'Zwarte Piet, kom kijken, gauw',
'Dit moet je zeker zien!'
'Dit is een heel bijzond're vrouw',
'Die telt hier mee voor tien!'
Want met drie baantjes en de sport
Toneel, zingen, bejaarden
Een hart dat vaak wordt uitgestort
Met iedereen kan aarden
En praatjes dat ze heeft, nou nou,
Daar moest de Sint van blozen!
Want woef woef en miau miau
Deze meid kan vózen!
Ze is met al haar bezigheden
Een eigenwijze doorzetter
Ze houdt zichzelf en ons tevreden
Want z'is geen binnenvetter
Met haar mooie verhalen
Is ze een hele toffe meid
En die verhalen halen
Wellicht ook tot haar spijt
Dus ook het Grote Boek
De Sint met rode oren
De Pieten dagen zoek
En een cadeau geboren
Het is iets om je op je pad
Constant te verlichten
Zodat je nimmer, no matter what
Voor wat ook hoeft te zwichten
Daarnaast een lekkere lekkernij
Om lekker op te eten
En dat vele lekkers krijg jij
Met een schoon geweten
Pak het uit, scheur het papier
Weg, zodat je d'inhoud ziet
We wensen je heel veel plezier
De groeten, Sint en Piet
Beste Joostquote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hoi Allemaal,
Zou iemand mij kunnen helpen met een gedicht voor mijn schoonbroer. Even wat achtergrond informatie over Joost. Is een jongen van 21 jaar, woont nog thuis en zit op het HBO. Iets met auto monteur achtig iets.
Nou had hij zijn stage gehaald, maar was te laks om terug naar school te gaan om een handtekening te laten zetten door zijn stagebegeleider. Hij kon dit natuurlijk makkelijk zelf, had het namelijk al gehaald.![]()
Niet dus.. Hoop heisa op school en gaat waarschijnlijk wegens valsheid in geschrifte de opleiding niet vervolgen. Dit alles is nog niet achter de rug en is nog niet bekend of hij ECHT niet door mag.
Om het een en ander voor te zijn is hij inmiddels aangenomen in het leger, volgens mij in de richting van automonteur.
Mocht er nog meer info nodig zijn hoor ik het natuurlijk graag! En alvast super bedankt!
Beste . . .quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:09 schreef Nieners het volgende:
Wie zou mij kunnen helpen met een gedicht?
Het is voor een jongen van 20, hij werkt op schiphol als beveiliger en is dol op zijn Golf. Oh en Hertog Jan bier.
Ik zit te denken om een soort survival pakket voor de winter te maken met allerlei fijne dingetjes.
Suprise wordt een groene Golf of een beertender.. en verder weet ik het ook nog niet.
Alvast bedankt.
Ik ga even voor je dichten, ik zie hier wel wat mogelijkheden !quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:54 schreef Timmotie het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met een gedicht,
het is voor mijn Tante, het moet een begeleidend gedicht zijn bij mijn Surprise..
dus geen cadeau.
Ik heb een vervanger voor Sonja Bakker gemaakt. genaamt Ronja Bakker, en zij gaat mijn tante de hele dag als het ware in de gaten houden met wat ze eet. ze heeft ook een eigen boek Ronja bakker genaamt.
Veel succes...
hier is ie :quote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik ga even voor je dichten, ik zie hier wel wat mogelijkheden !
Ik ga bezig...maar t is nog vroegquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:00 schreef pinkplatinum het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met een gedicht voor een 19 jarig meisje?
Ze is een gezellige meid en heeft vorig jaar eerst universiteit gedaan.
Ze vond het niets en is toen naar Inholland gegaan. Volgens mij doet ze nu iets met communicatie & media.
Ze werkt bij mij op kantoor, maar ze vind er niks aan om administratie en kantoorklusjes te doen.
Ze moet echter van haar vader op vrije dagen komen werken.
Ze heeft dit jaar haar eigen huis gekregen, waar ze samenwoont met haar nieuwe kat en ze is nogal een feestbeest.
Ik hoop dat dit genoeg is alvast bedankt
Top bedanktquote:Op donderdag 26 november 2009 07:23 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik ga bezig...maar t is nog vroeg
Beste . . .quote:Op woensdag 25 november 2009 23:41 schreef hdmedewerker het volgende:
Hoi
Ik heb een gedicht nodig voor een klasgenote van 18 jaar, woont in Groningen, gaat graag uit, doet graag gek, en lust graag een borrel en heeft net haar rijbewijs gehaald, heb een body shop douchepakket![]()
hopelijk kan iemand er iets mee
ik ga even aan de slag.... u hoort via PM van mijquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:24 schreef Viaviqra het volgende:
Ik zou graag wat hulp ontvangen met mijn gedicht, sinds ik totaal niet kan dichten![]()
Het cadeau is bedoeld voor m'n moeder, José. Op haar verlanglijstje staan een familiekalender en een theezakjeshouder in de vorm van een theepot oid. Ik heb nu een kalender gekocht, maar van dat andere ding zou ik niet weten wat het is.
Verdere informatie: Ik woon zelf dus nog thuis en moeders loopt altijd te zeuren dat ik ook mijn afspraken etc op de kalender moet schrijven, zodat ze hier rekening mee kan houden want anders vergeet ze het![]()
Verder wordt ze bijna 50, wil ze misschien wel switchen van baan (huidige baan is iets met studenten administratie), volgt ze een avondcursus Spaans en doet ze aan aerobic. Verder zou ik zo niets meer weten...
Hoop dat iemand er iets mee kan![]()
Is gewoon voor een volwassene trouwens, geen 6 jaar oud mormel.quote:Sms lkt ht lsf Sntrkls lls kn btln
Nts s mndr wr, k vr d Snt zn ht brr tdn
Dck Schrng Bnk, Lndsbnk slnds n d NG
k d Gdhlgmn’s cshflw hft r flnk ndr t ldn
Ik zou daar een 'k tussen zetten. je mist nu een onderwerp bij je persoonsvormquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:38 schreef Natalie het volgende:
Sinterklaas gaan wij niet vieren,
Dus dichten gaat voorlopig niet door.
Maar daarna ga 't huis flink versieren,
En zet qua dichten m'n beste been voor.
Zou je ook dan meteen mij willen helpen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:29 schreef Stout het volgende:
[..]
ik ga even aan de slag.... u hoort via PM van mij
jawel , ik pm ffquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zou je ook dan meteen mij willen helpen?
Die post boven hem
haha, geweldig! dank je!quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:39 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Beste . . .
Sint besloot zichzelf wat in te schenken
want zo kon hij beter denken
Na een borreltje of vier
had hij zo wat op papier
En wilde het niet vlotten
nam hij nog een aantal shotten
Dan ging hij helemaal uit z'n dak
over een gedichtje bij een pak
O shit, dat is balen
Hij moest het kadootje nog gaan halen
Maar met zoveel drankjes op
moest hij zoeken naar een bob
Want verkeer en alcohol
is zelfs de Sint te dol
Gelukkig was er een Piet in de buurt
en die heeft hij voor jou de stad in gestuurd
Dan kon Sint even onder de douche
en dan uitslapen die roes
Straks moet hij weer op die woningen
in die mega wereldstad Groningen
Want zit je dronken op je paard
dan mis je zo een openhaard
Veroorzaakt dan een groot verdriet
en dat gunt hij niemand niet
Dus hier voor jou nu dit pakket
zorgt voor lekker waterpret
Groeten
Openpiet
(Dichtpiet was ziek)
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:38 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen dichtverzoek
Hooguit een licht verzoek
Moge bij het gedichten schrijven
Onnodige spaties achterwege blijven
Helaas is een opmerking nodig gebleken
Sinds wij in dit land onze moerstaal spreken
Terugvindrijm
Met als enig doel
Brullen van het lachen
Om SpiekerJozefs dichtgevoel
Ik heb ooit een enorm gedicht in kreupelengels geschreven, maar dat was in de tijd dat ik zulke dingen nog met de hand deed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Is er iemand die kan dichten in het Engels?
En dan graag een kneuterig sinterklaasgedicht met de typische 'Sint en Piet zaten te denken wat ze x dit jaar zouden schenken'. Ik heb al wat zitten proberen, maar het is zoooo slechtIk heb deze gebruikt: http://www.rhymezone.com/ (gedicht is voor mijn vriend waar ik mee ga samenwonen en cadeau bestaat uit mijn huissleutels en 2 woordenboeken engels-nederlands)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Heb wat geprobeerd:quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Isabeau het volgende:
En dan graag een kneuterig sinterklaasgedicht met de typische 'Sint en Piet zaten te denken wat ze x dit jaar zouden schenken'. Ik heb al wat zitten proberen, maar het is zoooo slechtIk heb deze gebruikt: http://www.rhymezone.com/ (gedicht is voor mijn vriend waar ik mee ga samenwonen en cadeau bestaat uit mijn huissleutels en 2 woordenboeken engels-nederlands)
wow, waar gaan jullie samenwonen? In Hoogeveen? Wat tof zeg! Ik moet ook beginnen met rijmen in het engels, m'nquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:38 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen dichtverzoek
Hooguit een licht verzoek
Moge bij het gedichten schrijven
Onnodige spaties achterwege blijven
Helaas is een opmerking nodig gebleken
Sinds wij in dit land onze moerstaal spreken
Terugvindrijm
Met als enig doel
Brullen van het lachen
Om SpiekerJozefs dichtgevoel
I will not burn my fingers on that . . .quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:36 schreef Stout het volgende:
Isabeu, engels dichten dat lukt mij niet ...misschien een van de andere rijmelaren
quote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef onlybynight het volgende:
Gedicht nodig voor m'n zusje (17). Surprise is een geldboom (takken met chocoladecentjes/briefjes). Want... ze wilt wel leuke dingen doen etc. maar heeft daar geen geld voor. Afgelopen zomer wel een vakantiebaantje gehad, maar dat geld is inmiddels op natuurlijk. Nu roept ze al wel langer dat ze een baantje wilt zoeken, maar dat blijft uit. Wel wat kleine acties ondernomen, maar minimaal. Ze is dit jaar begonnen met de studie Pedagogiek.
Cadeautjes zijn beenwarmers (heeft ze eens laten vallen deze te kunnen dragen bij bepaalde kleding en schoenen, maar heeft ze dus nog niet kunnen kopen), een olifantennotitieboekje (ze spaart olifanten dingetjes), handgel en een zuurstok (vindt ze wel lekker).
Beste . . .quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef GSMboy het volgende:
Heeft iemand een leuk gedicht voor een cadeau wat een chocolade Ipod is? (Kan je bij de Jamin kopen).
Geen idee voor wie het cadeau zal zijn tot nu toe.
Beste........,quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:36 schreef mercurysinretrograde het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik moet een gedicht maken voor een meisje van 17 jaar, ze speelt hockey, houdt van af en toe uitgaan, lijkt heel braaf, maar er gaan wel eens verhalen de ronde dat ze af en toe met wat jongens scharrelt. Ze houdt veel van parfum, make-up, kleding (=meisjesdingen). En ze doet dit jaar mee aan het weense bal (als debutante). Ze wil graag nepleren handschoenen van de h&m krijgen, maar die krijgt ze niet van sint, omdat ze 20 euro kosten en het budget is 7,50. kado is nog onbekend.
Alvast heel erg bedankt!
Beste . . . .quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:36 schreef mercurysinretrograde het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik moet een gedicht maken voor een meisje van 17 jaar, ze speelt hockey, houdt van af en toe uitgaan, lijkt heel braaf, maar er gaan wel eens verhalen de ronde dat ze af en toe met wat jongens scharrelt. Ze houdt veel van parfum, make-up, kleding (=meisjesdingen). En ze doet dit jaar mee aan het weense bal (als debutante). Ze wil graag nepleren handschoenen van de h&m krijgen, maar die krijgt ze niet van sint, omdat ze 20 euro kosten en het budget is 7,50. kado is nog onbekend.
Alvast heel erg bedankt!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Beste........,
Hoewel Sint van jonge hockeymeiden niet vies is
Lijdt Sint BV evenzogoed onder de economische crisis
Nogmaals: Sint is dol op jonge meiden en al net zo goed op hockey
Het liefst gecombineerd en met ruime aandacht voor zijn stokkie
Je vroeg handschoenen, met vingers en al
Maar dat kost Sint bijkans zijn rechterbal
Maar ik bezweer je dat er iemand met 7,50 naar de winkel is gerend
Om daar voor jou te kopen: een prachtig cadeau onbekend!
Afz: PenningPiet
Als je even vertelt wat je voor cadeau je voor haar hebt en wat er op haar verlanglijstje staat zou dat best eens kunnen helpen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Paniek!
Afgelopen zaterdag lootjes getrokken bij de schoonfamilie en kennissen daarvan. Iedereen was bekend voor mij, behalve, jawel, één van die kennissen. Die ik uiteindelijk ook getrokken heb. Weinig eigenschappen zijn me bekend van haar, behalve dat ze twee dochters heeft en helpt bij een jeugdkoor. Iemand enige creativiteit? Thanks, alvast. Je helpt me ermee uit de brand.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef GSMboy het volgende:
Een request:
En twee gedichten voor een jonge vrouw van ongeveer 28 jaar ofzo (geen idee of die leeftijd klopt) die twee theeglazen (jawel, glazen ja) krijgt.
En een gedicht voor iets over een pakje winterthee..
Als iemand dat voor elkaar krijgt, ben ik er tevreden mee.
Mijn hoofd staat nu echt niet echt naar het spelen met woorden
Omdat veel bier en wijn deze avond niet bijelkaar hoorden.
Wie durft?
Dank u!quote:
quote:Gedicht nodig voor m'n zusje (17). Surprise is een geldboom (takken met chocoladecentjes/briefjes). Want... ze wilt wel leuke dingen doen etc. maar heeft daar geen geld voor. Afgelopen zomer wel een vakantiebaantje gehad, maar dat geld is inmiddels op natuurlijk. Nu roept ze al wel langer dat ze een baantje wilt zoeken, maar dat blijft uit. Wel wat kleine acties ondernomen, maar minimaal. Ze is dit jaar begonnen met de studie Pedagogiek.
Cadeautjes zijn beenwarmers (heeft ze eens laten vallen deze te kunnen dragen bij bepaalde kleding en schoenen, maar heeft ze dus nog niet kunnen kopen), een olifantennotitieboekje (ze spaart olifanten dingetjes), handgel en een zuurstok (vindt ze wel lekker).
Hijs leuk!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny:
Rawr, dacht de Sint, bij iemand die zo classy is
Hoort ook een kado dat sassy is!
Om even in the mood te komen
liet de Sint de champagne rijkelijk stromen.
Sint en Pieten waren al snel teut
En bedachten zich bij de laatste scheut
dat het kado in een champagneglas moest zitten!
Dus lieve *insert naam*, glamourgirl pur sang,
hopelijk geniet je van je kado's nog heel lang
Maar wát je krijgt verklapt de Sint natuurlijk niet!
Wel krijg je een hint van de Flapuit-Piet:
Één is voor onderweg, om je te vermaken
En de ander bezorgt je een stel draken
van vrouwen!
Adieu![]()
Sint & Flapuit-Piet
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef onlybynight het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Mocht iemand ook nog zin hebben om te dichten?
[..]
Sinterklaasgedichten die net niet te ver gaan Dit is al iets.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef Jimbo het volgende:
heeft iemand de gedichten van vorig jaar in ONZ nog, die dingen waren dodelijk grappig en goed.
Beste 50 jarige manquote:Op donderdag 3 december 2009 21:32 schreef Inktfles het volgende:
Ik heb ook een beetje hulp nodig in dichten, aangezien dit talent niet aan mij besteed is
Het is voor een 50 jarige man, die een eigen bedrijfje heeft.(haardvuren, decoraties) en heeft daarvoor ook als klusjesman dienst gedaan. Het kadoo voor hem zijn sigaren, en de surprise die ik voor hem gemaakt is is een bestelbusje gemaakt van karton. We doen met een ander gezin al meerdere jaren aan surprises en elk jaar wordt het weer gekker, alleen dit jaar zijn er zegmaar regeltjes ingevoerd, dat je bijvoorbeeld geen tape meer mag gebruiken:P Verder hebben we altijd wel een lolletje met die andere familie als we op vakantie gaan met hun(niet al te vaak though) of als ze hier komen kaarten.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Beste Koos.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:38 schreef Luisao het volgende:
Request:
- Vakantie naar amerika geweest, levensgevaarlijk bij het rijden in de camper
- Op die vakantie overal foto’s van gemaakt, net een japanner
- Werkloos geraakt (ww uitkering),‘genieten’ dus van vrije tijd
- Veel klusjes in huis doen voor bazige vriendin
- Veel bezig met muziek maken met zijn bandje (met rare houdingen en bekken trekken op het podium)
- Goede helper bij verbouwing zwager
- Wordt al bijna 29, dus voelt zich oud!
- Kadowens gereedschap
- Krijgt uiteindelijk een boek
Ben benieuwd
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef onlybynight het volgende:
[..]
UH. Juist ja. Daar had dus een stukje over een ander persoon moeten staan.
Beste . . .quote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef Trusten het volgende:
Gedicht voor meisje in de 20, half turks/half nl, is gek op schoenen, werkt zelf ook in een schoenenwinkel, houd van koken, vind het vervelend dat ze ondachts dat ze turks is niet zo goed turks kan, cadeau is een kookboek
Beste onbekendequote:Op donderdag 3 december 2009 23:55 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oké, nog maar een poging, heb al een paar pogingen gedaan maar zelf kom ik er echt niet uit:
- Persoon is onbekend voor mij.
- Vrouwelijk
- Heeft 5 kids, en één kleinkind.
- Helpt veel bij een jeugdkoor
- Werkt in de zorg (verpleegkundige oid)
- Kadotje is een 'mini-picknicktafel' (http://www.gadgets.co.uk/mas_assets/full/PICNICCONDIMENT.jpg)
Succes en bedankt.
Sinterklaus hat nicht gewüsstquote:
Beste grote vriend Harrie,quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef Luisao het volgende:
Nog een request dan.. voor onze grote vriend Harrie.. heerlijk al die gedichten voor mensen die je niet goed kent![]()
- kennedyfan, dus bewogen jaar met alle overlijdensgevallen in de kennedy familie
- veel benaderd als kenner voor op tv en radio n.a.v. deze gebeurtenissen
- wordt ouder en ouder en krijgt last van fysieke ongemakken
- heeft op zijn werk een flinke uitbreiding van zijn functie gehad en een groot feest gekregen ivm zijn 35 jarig dienstverband
- heeft weer eens geïnvesteerd in onroerend goed van zijn dochter
- Staat graag en veel in de aandacht
- Krijgt als kado de memoires van Edward Kennedy.. zoals te verwachten
Beste . . . .quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:55 schreef belliex het volgende:
Ik loop ieder jaar weer tegen de lamp,
want dichten is echt een hele ramp.
En verder kom ik niet in dichtstijlKan iemand mij asjeasjeblieft helpen..
Ik heb een gedicht nodig voor een meisje van 20. Ze studeert farmacie, maar daar komt ze eigenlijk niet zo aan toe want daarnaast werkt ze in de AH. Daar is ze benoemd tot kassabaas ofzo? Daarnaast zit ze in het bestuur van haar studievereniging (geen studentenvereniging, maar dat van haar eigen studie dus). Vorig jaar was ze nog vice-voorzitter, maar nu is ze voorzitter. Verder heeft ze het heeeel erg druk met jongens versieren, vooral jongens van andere studieverenigingen. Ik heb al een hele waslijst met namen ontvangen van iemand anders.. Dat zou wel leuk zijn als dat er ook in komt.
Er mag lekker veel humor in.
Het zou echt super zijn als iemand me kan helpen! Thanx!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:02 schreef UncleErnie het volgende:
Lieve hulpdichtpieten,
Hoewel ik hier vorig jaar nog zelf als helper aanwezig was, is mijn inspiratie helemaal op.
Willen jullie me alsjeblieft helpen?
Het gedicht is voor mijn zus.
Ik heb een berg met een lange weg naar boven gemaakt, vol kronkels. Ze is dit jaar namelijk geslaagd, maar dat met vele omwegen. zo heeft ze eerst een jaar psychologie gedaan, en 5 jaar over haar studie ergotherapie. Nu kan je geen baan vinden in de ergotherapie, dus zit ze achter de kassa bij de spar. De boodschap achter de surprise is dat je nog zoveel omwegen kunt nemen als je wil, maar dat je uiteindelijk bij de top komt.
Mijn zus is 21 en woont samen met haar vriend. Enige venijnige commentaren dat ze in zeeland woont mag. Ik heb een boek voor haar gekocht, uit een reeks die ze altijd van mij wil lenen.
Alvast bedankt, Spieker!
niemand?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:20 schreef 7Eleven het volgende:
Gedicht over een jongen van begin 20, studeert Financial accounting. Doet veel aan tennis en hardlopen. Cadeau's zijn tennisballen en een chocolade tennisracket
Ik was gisteren begonnen maar ik vond hem saaiquote:
Amenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:07 schreef Fortitudo het volgende:
Ik moet nog een mooie afsluiter
anyone?
quote:Op zondag 6 december 2009 01:03 schreef RoelDH het volgende:
Mijn feest is weer voorbij
Een hoop kinderhartjes zijn weer blij
Maar helaas niet allemaal
Want wanbeleid plukte de sint een beetje kaal
Bij de familie scheringa was er geen feest
De miljoenen van Dirk zijn van chocola geweest
Hij liet de bank vallen, zijn DSB
en dus gaat hij in de zak mee
Bij Geert Wilders was er wel een kado
Ookal vond de sint vond zijn uitspraken nogal aso
Ook de sint is allochtoon
Daarom geeft de sint aan Geert een fantastische natte droom
Met daarin een dikke negerin met een strakke broek
En een knap moslim meisje met een hoofddoek
Dan de familie van Wouter Bos
Deze waren pas echt de klos
Al het geld was door papa vergeven
Aan bankjes die boven zichzelf gingen zweven
Hoge bonussen en flinke premies
Daarom voor Wouter een flink verlies
Door al het overleggen is hij ook flink moe
Zodoende krijgt Wouter de roe
Jan Smit kende ook een zwaar jaar
Voor hem deze sinterklaas geen kaviaar
De sint vond voor hem iets speciaals
Gastendoekjes, nepbloemen en een nieuwe vaas
En voor zijn nieuwe kind vond sint het wel vet
om een poster van Yolanthe te kopen voor boven haar bed.
Volgens de sint wordt Nederland in 2010 in Zuid Afrika wereldkampioen
Met tegenstanders als Denemarken, Japan en Kameroen
Robben is op zijn beurt zeer blij
Hij zegt "er is daar zelfs al een eiland vernoemd naar mij"
Terror Jaap was dit jaar wat afwezig
Maar volgens de sint is hij nu flink met zichzelf bezig
Hij eet gezonder en pakt in plaats van een pizza wat vla
De sint geeft hem een xxxxxxxxxl shirt met de tekst "I beat anorexia"
Tijd voor de sint om nu echt te gaan
Ik zie jullie volgend jaar weer allemaal aan de kade staan
Hopelijk gaat het dan allemaal beter in dit land
Want de sint helpt jullie niet voor een tweede keer uit de brand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |