Beste Joostquote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hoi Allemaal,
Zou iemand mij kunnen helpen met een gedicht voor mijn schoonbroer. Even wat achtergrond informatie over Joost. Is een jongen van 21 jaar, woont nog thuis en zit op het HBO. Iets met auto monteur achtig iets.
Nou had hij zijn stage gehaald, maar was te laks om terug naar school te gaan om een handtekening te laten zetten door zijn stagebegeleider. Hij kon dit natuurlijk makkelijk zelf, had het namelijk al gehaald.![]()
Niet dus.. Hoop heisa op school en gaat waarschijnlijk wegens valsheid in geschrifte de opleiding niet vervolgen. Dit alles is nog niet achter de rug en is nog niet bekend of hij ECHT niet door mag.
Om het een en ander voor te zijn is hij inmiddels aangenomen in het leger, volgens mij in de richting van automonteur.
Mocht er nog meer info nodig zijn hoor ik het natuurlijk graag! En alvast super bedankt!
Beste . . .quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:09 schreef Nieners het volgende:
Wie zou mij kunnen helpen met een gedicht?
Het is voor een jongen van 20, hij werkt op schiphol als beveiliger en is dol op zijn Golf. Oh en Hertog Jan bier.
Ik zit te denken om een soort survival pakket voor de winter te maken met allerlei fijne dingetjes.
Suprise wordt een groene Golf of een beertender.. en verder weet ik het ook nog niet.
Alvast bedankt.
Ik ga even voor je dichten, ik zie hier wel wat mogelijkheden !quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:54 schreef Timmotie het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met een gedicht,
het is voor mijn Tante, het moet een begeleidend gedicht zijn bij mijn Surprise..
dus geen cadeau.
Ik heb een vervanger voor Sonja Bakker gemaakt. genaamt Ronja Bakker, en zij gaat mijn tante de hele dag als het ware in de gaten houden met wat ze eet. ze heeft ook een eigen boek Ronja bakker genaamt.
Veel succes...
hier is ie :quote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik ga even voor je dichten, ik zie hier wel wat mogelijkheden !
Ik ga bezig...maar t is nog vroegquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:00 schreef pinkplatinum het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met een gedicht voor een 19 jarig meisje?
Ze is een gezellige meid en heeft vorig jaar eerst universiteit gedaan.
Ze vond het niets en is toen naar Inholland gegaan. Volgens mij doet ze nu iets met communicatie & media.
Ze werkt bij mij op kantoor, maar ze vind er niks aan om administratie en kantoorklusjes te doen.
Ze moet echter van haar vader op vrije dagen komen werken.
Ze heeft dit jaar haar eigen huis gekregen, waar ze samenwoont met haar nieuwe kat en ze is nogal een feestbeest.
Ik hoop dat dit genoeg is alvast bedankt
Top bedanktquote:Op donderdag 26 november 2009 07:23 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik ga bezig...maar t is nog vroeg
Beste . . .quote:Op woensdag 25 november 2009 23:41 schreef hdmedewerker het volgende:
Hoi
Ik heb een gedicht nodig voor een klasgenote van 18 jaar, woont in Groningen, gaat graag uit, doet graag gek, en lust graag een borrel en heeft net haar rijbewijs gehaald, heb een body shop douchepakket![]()
hopelijk kan iemand er iets mee
ik ga even aan de slag.... u hoort via PM van mijquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:24 schreef Viaviqra het volgende:
Ik zou graag wat hulp ontvangen met mijn gedicht, sinds ik totaal niet kan dichten![]()
Het cadeau is bedoeld voor m'n moeder, José. Op haar verlanglijstje staan een familiekalender en een theezakjeshouder in de vorm van een theepot oid. Ik heb nu een kalender gekocht, maar van dat andere ding zou ik niet weten wat het is.
Verdere informatie: Ik woon zelf dus nog thuis en moeders loopt altijd te zeuren dat ik ook mijn afspraken etc op de kalender moet schrijven, zodat ze hier rekening mee kan houden want anders vergeet ze het![]()
Verder wordt ze bijna 50, wil ze misschien wel switchen van baan (huidige baan is iets met studenten administratie), volgt ze een avondcursus Spaans en doet ze aan aerobic. Verder zou ik zo niets meer weten...
Hoop dat iemand er iets mee kan![]()
Is gewoon voor een volwassene trouwens, geen 6 jaar oud mormel.quote:Sms lkt ht lsf Sntrkls lls kn btln
Nts s mndr wr, k vr d Snt zn ht brr tdn
Dck Schrng Bnk, Lndsbnk slnds n d NG
k d Gdhlgmn’s cshflw hft r flnk ndr t ldn
Ik zou daar een 'k tussen zetten. je mist nu een onderwerp bij je persoonsvormquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:38 schreef Natalie het volgende:
Sinterklaas gaan wij niet vieren,
Dus dichten gaat voorlopig niet door.
Maar daarna ga 't huis flink versieren,
En zet qua dichten m'n beste been voor.
Zou je ook dan meteen mij willen helpen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:29 schreef Stout het volgende:
[..]
ik ga even aan de slag.... u hoort via PM van mij
jawel , ik pm ffquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zou je ook dan meteen mij willen helpen?
Die post boven hem
haha, geweldig! dank je!quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:39 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Beste . . .
Sint besloot zichzelf wat in te schenken
want zo kon hij beter denken
Na een borreltje of vier
had hij zo wat op papier
En wilde het niet vlotten
nam hij nog een aantal shotten
Dan ging hij helemaal uit z'n dak
over een gedichtje bij een pak
O shit, dat is balen
Hij moest het kadootje nog gaan halen