Fijn, dank uquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef superworm het volgende:
Meldt zich! Wil best een gedichtje schrijven voor iemand, als er maar duidelijk wordt verteld voor wie het is, wat, waarom, wat voor persoon, eerdere ervaringen of dingen die verwerkt moeten worden, etc.
Leeftijd, studie, andere vuile nieuwtjes die we in een kwaadaardig gedicht kunnen gebruiken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:01 schreef Lano het volgende:
Bedankt voor de tip ernie![]()
Oke ik heb dit cadeau gevonden voor mn zus [ afbeelding ],
en daar mag een heel lullig gedicht bij![]()
en ik ben zelf heel slecht in dichten![]()
Morgen ofzo ga ik verder, nu ben ik moequote:
Beste meisje van midden 20quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:49 schreef Trusten het volgende:
Gedicht voor een meisje van midden 20, had bijna een huis gekocht met haar vriend maar deze was in zo'n slechte staat dat dit uitendelijk niet is door gegaan. Houdt van zingen en toneel spelen en is vegetarisch. Cadeau word een oliebrandertje met geurolie van de WereldWinkel.
Ik heb al wat stukjes o.a. over het vegetarisch zijn en de wereldwinkel dus ben vooral nog op zoek naar leuke stukjes in m'n gedicht over het huis dat niet door is gegaan (iets met dat sint voor het verkeerde huis stond oid?), en over het zingen en toneel spelen.
Alvast bedankt![]()
Gaat bezig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:44 schreef PartyHardy het volgende:
Misschien iemand die zin heeft mij te helpen met een gedicht?![]()
Het is voor een vriendin, 20 jaar, woont sinds kort in een anti-kraakpand in Den bosch.
Ze heeft een tweelingzus en verder werkt ze in de verpleging in het bejaardentehuis. Verder is ze behoorlijk 'hitsig' en heeft altijd grote verhalen over wat ze heeft meegemaakt met de jongens. Ze voetbalt en is altijd fanatiek met wat ze doet. Ze zingt en speelt toneel, ze werkt ook in de kantine. Ze is bezig met een MBO opleiding(HBO heeft ze niet gehaald) en heeft hiernaast 3 bijbaantjes. Is altijd druk..
Ze is prettig gestoord, danst veel tijdens uitgaan en schaamt zich nergens voor. Wel is ze soms wat eigenwijs en bazig. Ze heeft goeie humor en dus zou ik het leuk vinden als er ook humor in het gedicht komt.
PM zou fijn zijn, hier posten mag natuurlijk ook!
Alvast super bedankt!
Ze vraagt een kaarsen-onderzetter en kaarsen, en iets van chocolade..quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef superworm het volgende:
Het kan beter hoor, maar was er klaar mee
Beste …,
Toen Sint zijn Boek in staarde
Op het jachtig stomend schip
Waar de wind de zee vervaarde
En de Sint plots zei: 'Verhip!'
'Zwarte Piet, kom kijken, gauw',
'Dit moet je zeker zien!'
'Dit is een heel bijzond're vrouw',