Toen stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:30 schreef Cacciatore het volgende:
Ahajhahaha serieus he en ik bedoel echt serieus wat ik vandaag meemaakt kk grappig als erg :p
blabla dan blijf je lekker weg haterquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:32 schreef r3gi3boy het volgende:
ga je dan ook wel eens met niet zo netjes haren naar je stage?
Verder lees ik je topics wel eens enzo maar ik vind je echt een debiel
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:32 schreef r3gi3boy het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:33 schreef appelsjap het volgende:
Die eerste zin van jou is altijd standaard he, maar ik vermaak me wel met lezen.
Eerst een PM met eigen hyves + motivatie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:36 schreef Biels het volgende:
Respect voor TS. Mag ik ook je hyves, trouwens?
En daarna komt er een soepel verhaal uit. Restecpa.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:37 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja weet ik ma ik weet nooit hoe ik moet beginnen mattie :p
fuck you man i love u en dat wt je tog :p mja ksnap je wel kkveel hater hiero maark snap niet waarom vind je topics kktofquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:41 schreef Cacciatore het volgende:
matties ik ga neverrrr me hyves hier neer zetten :p of die van haar zowiezo kk veel haat na ons ahahaah XD
ahahah ik snap het man al die mensen hier komen haat zetten of je z geklapt ofwat heb maarja fok die bitches je wt tog XD.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:41 schreef Cacciatore het volgende:
matties ik ga neverrrr me hyves hier neer zetten :p of die van haar zowiezo kk veel haat na ons ahahaah XD
Jij mag die van mij ook hebben ja toch, zijn we matties.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:41 schreef Cacciatore het volgende:
wat loop je te haten op mensen die kk gebruikenquote:
fotozaak mattie zon dikke snoeppot , deze topic is trouwens ook voor adwin hij wil sochtends een topic lezen van me :pquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
Aight, mr bij wat vrn winkel werk je dan dat ze zoveel snoep hbben?
Stop met haten aub.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een kut OP om te lezen. Typ eens normaal Nederlands ja.
Ik begrijp dat je kritiekloos bent opgevoed, maar als je een nageboorte bent die per ongeluk is opgevoed omdat je ouders slechtziend zijn, dan wil dat niet zeggen dat je als kansarme meeloper in zo'n ook daadwerkelijk grappig bent als je 'liefde' en 'haat' roept.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je kritiekloos bent opgevoed, maar als je een nageboorte bent die per ongeluk is opgevoed omdat je ouders slechtziend zijn, dan wil dat niet zeggen dat je als kansarme meeloper in zo'n ook daadwerkelijk grappig bent als je 'liefde' en 'haat' roept.
Die 4 knoppen op je gesubsidieerde geestelijke-bijstands-computer kun je beter gebruiken om uit te loggen, faalhaas.
Wat een haat, als je zo je eigen kots voorgeschoteld krijgt. Geen liefde meer?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha! Wat een gevatte post zeg! nageboorte, slechtziende ouders, kansarme meeloper, gesubsidieerde geestelijke-bijstands-computer, het kan niet op
! En dat allemaal in één post! Haha!
Natuurlijk wel. Ik hou van je, en Jezus houdt van je. Ik hoop alleen wel dat Onze Lieve Heer je zal zegenen met iets meer humorquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een haat, als je zo je eigen kots voorgeschoteld krijgt. Geen liefde meer?
De kracht vd retoriek?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik hoop alleen wel dat Onze Lieve Heer je zal zegenen met iets meer humor.
Kan jij niet beter nog eventjes lekker je bedje induiken? Misschien kun je daarna wat meer naastenliefde tonen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
De kracht vd retoriek?. Gast, je verneukt het topic met je humorloze meeloopstront.
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
En inderdaad zeg, al die humorloze faalhazen die hier ook mee willen liften met de status die je schijnbaar bereikt door laag opgeleid, analfabeet, dyslectisch, en ronduit debiel te zijn, zijn zo mogelijk nog triester dan TS zelf
Dit is het beste van Kreator, geconcentreerd in 1 post.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha! Wat een gevatte post zeg! nageboorte, slechtziende ouders, kansarme meeloper, gesubsidieerde geestelijke-bijstands-computer, het kan niet op
! En dat allemaal in één post! Haha!
Geef even telefoonnummer van dat meisje door, want zelf klinkt ze heel vriendelijk: "hoi ik ben de stagiaire", maar met dat taaltje van jou zullen jullie nooit een koppel wordenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:30 schreef Cacciatore het volgende:
Ahajhahaha serieus he en ik bedoel echt serieus wat ik vandaag meemaakt kk grappig als erg :p
ik wist al n tijdje dat bij me stage er en meisje ook stage zou komen lopen ma wist niet wnnr he dus ik zo vanochtend gewoon netjes gekleed blokjesblouse (nee geen gstar:p) en haren netjes enzo
kom op stage he ma was toch sochtends en ik wist nie of ze vandaag kwam of volgende week dus ik nam kopje koffie toch beetje wakker worden
gaat ineens de bel he ik kk hard na beneden staat der echt een kk mooie meisje he
ik zo: goedemorgen waarme kan ik helpen?
zei zo: hoi ik ben de stagaire
ik zo shitttt adem toch en hield zo vet in tijdens praten en nam mee na kantoor ik zo na de wc ruiken in de spiegel (vd reclame ahahaa :p) ma stonk na koffie kk hard ik snoepjes van de winkel pakken :p
klacht: koffie adem is kk goor ma snoepjes chill en helpen want serieus ze had me op hyves toegevoegd :p
kan dat?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
En inderdaad zeg, al die humorloze faalhazen die hier ook mee willen liften met de status die je schijnbaar bereikt door laag opgeleid, analfabeet, dyslectisch, en ronduit debiel te zijn, zijn zo mogelijk nog triester dan TS zelf
Die fitti was cker zijn schuld.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik mag hopen dat die Kreator een fikse vermaning heeft gekregen! Stuitend zoals die jongen tegen me praat.
kan byna niet anders jwtog xDquote:Op woensdag 11 november 2009 00:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die fitti was cker zijn schuld.
Haten is verlatenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef JeMoeder het volgende:
1. Gast, LEER NEDERLANDS.
2. Hoe kan je ooit stage lopen met zulke schrijfvaardigheden?
3. Doe eens wat anders melden dan je faalacties met meisjes van 9.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:15 schreef Cacciatore het volgende:
Poepon is inderdaad ook een CS maar heeft kwaliteiten om op de vleugel, en dan bedoel ik meer rand 16 uit de voeten te kunnen.
Hey TS, je kan wel fatsoenlijk Nederlands.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef Cacciatore het volgende:
Geweldige aankoop van Heracles, bij Ajax altijd al een groot talent, gelukkig nooit bij AZ doorgebroken en nu in Almelo gaat hij zijn klasse etaleren. Hier gaat Heracles enorm veel plezier van beleven!
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
[..]
Hey TS, je kan wel fatsoenlijk Nederlans.
Sorry, ik zal het even voor je verbeteren.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iedereen weet toch wel dat het een enorme troll is
Jammer trouwens van die missende D in Nederlands
Hartelijk dank, vrind!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het even voor je verbeteren.
bla bla bla mn broer heeft deze account gemaakt voor de zomer transfers met ajaxforum ma gebruikt hem nie eens dus mocht ik em HAHAHA goed geprobeert haterquote:Op woensdag 11 november 2009 14:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
[..]
Hey TS, je kan wel fatsoenlijk Nederlands.
Je bent gewoon een troll. Het kan niet dat er uit twee ouders één normale zoon en een enorme faalhaas kan komen. Tenzij jullie een verstandelijk gehandicapte melkman hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
bla bla bla mn broer heeft deze account gemaakt voor de zomer transfers met ajaxforum ma gebruikt hem nie eens dus mocht ik em HAHAHA goed geprobeert hater
My Hero!quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:32 schreef r3gi3boy het volgende:
De mand.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
bla bla bla mn broer heeft deze account gemaakt voor de zomer transfers met ajaxforum ma gebruikt hem nie eens dus mocht ik em HAHAHA goed geprobeert hater
ja en bij jou kwam er ook een hater die alleen jaloers is uit HAHAHAHHAquote:Op donderdag 12 november 2009 10:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je bent gewoon een troll. Het kan niet dat er uit twee ouders één normale zoon en een enorme faalhaas kan komen. Tenzij jullie een verstandelijk gehandicapte melkman hebben.
het lijkt alleen ook alsof je het telkens over je moeder hebt, elke keer dat ge ma ipv maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:30 schreef Cacciatore het volgende:
ik wist al n tijdje dat bij me stage er en meisje ook stage zou komen lopen ma wist niet wnnr he dus ik zo vanochtend gewoon netjes gekleed blokjesblouse (nee geen gstar:p) en haren netjes enzo
kom op stage he ma was toch sochtends en ik wist nie of ze vandaag kwam of volgende week dus ik nam kopje koffie toch beetje wakker worden
gaat ineens de bel he ik kk hard na beneden staat der echt een kk mooie meisje he
ik zo: goedemorgen waarme kan ik helpen?
zei zo: hoi ik ben de stagaire
ik zo shitttt adem toch en hield zo vet in tijdens praten en nam mee na kantoor ik zo na de wc ruiken in de spiegel (vd reclame ahahaa :p) ma stonk na koffie kk hard ik snoepjes van de winkel pakken :p
klacht: koffie adem is kk goor ma snoepjes chill en helpen want serieus ze had me op hyves toegevoegd :p
Dat lijkt mij ook leuk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Dickbride het volgende:
TS een serieus verzoek: zou je eens je OP kunnen voorlezen, opnemen en ergens als mp3 uploaden? Ik wil zo graag jou eens HOREN praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |