kan byna niet anders jwtog xDquote:Op woensdag 11 november 2009 00:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die fitti was cker zijn schuld.
Haten is verlatenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef JeMoeder het volgende:
1. Gast, LEER NEDERLANDS.
2. Hoe kan je ooit stage lopen met zulke schrijfvaardigheden?
3. Doe eens wat anders melden dan je faalacties met meisjes van 9.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:15 schreef Cacciatore het volgende:
Poepon is inderdaad ook een CS maar heeft kwaliteiten om op de vleugel, en dan bedoel ik meer rand 16 uit de voeten te kunnen.
Hey TS, je kan wel fatsoenlijk Nederlands.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef Cacciatore het volgende:
Geweldige aankoop van Heracles, bij Ajax altijd al een groot talent, gelukkig nooit bij AZ doorgebroken en nu in Almelo gaat hij zijn klasse etaleren. Hier gaat Heracles enorm veel plezier van beleven!
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
[..]
Hey TS, je kan wel fatsoenlijk Nederlans.
Sorry, ik zal het even voor je verbeteren.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iedereen weet toch wel dat het een enorme troll is
Jammer trouwens van die missende D in Nederlands
Hartelijk dank, vrind!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het even voor je verbeteren.
bla bla bla mn broer heeft deze account gemaakt voor de zomer transfers met ajaxforum ma gebruikt hem nie eens dus mocht ik em HAHAHA goed geprobeert haterquote:Op woensdag 11 november 2009 14:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
[..]
Hey TS, je kan wel fatsoenlijk Nederlands.
Je bent gewoon een troll. Het kan niet dat er uit twee ouders één normale zoon en een enorme faalhaas kan komen. Tenzij jullie een verstandelijk gehandicapte melkman hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
bla bla bla mn broer heeft deze account gemaakt voor de zomer transfers met ajaxforum ma gebruikt hem nie eens dus mocht ik em HAHAHA goed geprobeert hater
My Hero!quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:32 schreef r3gi3boy het volgende:
ga je dan ook wel eens met niet zo netjes haren naar je stage?
Verder lees ik je topics wel eens enzo maar ik vind je echt een debiel
De mand.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
bla bla bla mn broer heeft deze account gemaakt voor de zomer transfers met ajaxforum ma gebruikt hem nie eens dus mocht ik em HAHAHA goed geprobeert hater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |