Jij mag die van mij ook hebben ja toch, zijn we matties.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:41 schreef Cacciatore het volgende:
matties ik ga neverrrr me hyves hier neer zetten :p of die van haar zowiezo kk veel haat na ons ahahaah XD
wat loop je te haten op mensen die kk gebruikenquote:
fotozaak mattie zon dikke snoeppot , deze topic is trouwens ook voor adwin hij wil sochtends een topic lezen van me :pquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
Aight, mr bij wat vrn winkel werk je dan dat ze zoveel snoep hbben?
Stop met haten aub.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een kut OP om te lezen. Typ eens normaal Nederlands ja.
Ik begrijp dat je kritiekloos bent opgevoed, maar als je een nageboorte bent die per ongeluk is opgevoed omdat je ouders slechtziend zijn, dan wil dat niet zeggen dat je als kansarme meeloper in zo'n ook daadwerkelijk grappig bent als je 'liefde' en 'haat' roept.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je kritiekloos bent opgevoed, maar als je een nageboorte bent die per ongeluk is opgevoed omdat je ouders slechtziend zijn, dan wil dat niet zeggen dat je als kansarme meeloper in zo'n ook daadwerkelijk grappig bent als je 'liefde' en 'haat' roept.
Die 4 knoppen op je gesubsidieerde geestelijke-bijstands-computer kun je beter gebruiken om uit te loggen, faalhaas.
Wat een haat, als je zo je eigen kots voorgeschoteld krijgt. Geen liefde meer?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha! Wat een gevatte post zeg! nageboorte, slechtziende ouders, kansarme meeloper, gesubsidieerde geestelijke-bijstands-computer, het kan niet op
! En dat allemaal in één post! Haha!
Natuurlijk wel. Ik hou van je, en Jezus houdt van je. Ik hoop alleen wel dat Onze Lieve Heer je zal zegenen met iets meer humorquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een haat, als je zo je eigen kots voorgeschoteld krijgt. Geen liefde meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |