fyra? slet?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zag vandaag vlakbij Den Haag Centraal een aantal treinstellen die ik niet thuis kon brengen. Volgens mij waren het diesels
Iig geen VIRM, was een enkeldeksquote:Op donderdag 12 november 2009 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Die voorkant lijkt op: http://www.treinpunt.nl/o(...)en/DM90/DM90_002.jpg
of
http://www.freewebs.com/falcoflipsen/VIRM8242-DD-240701.jpg
Die bovenste is DM'90 en de onderste VIRMquote:Op donderdag 12 november 2009 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
either way: geen plaatje. Wat bedoelde je? Mat64? ICM?
Ah, het ICRmquote:Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iig geen VIRM, was een enkeldeks. De rijtuigen deden mij denken aan de ICK-rijtuigen. (Dankzij wikipedia weet ik de goede benamingen
)
Zoiets ofzo?
[ afbeelding ]
Maar het was geen Plan V of hoe ze ook allemaal heten
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, het ICRm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intercityrijtuig
Jaaa!! Deze dus:quote:Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, het ICRm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intercityrijtuig
Vind ze ook zeer mooi, net als de Koplopersquote:Op donderdag 12 november 2009 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet mooie stuurstandkoppen zijn dat. Ze zouden eens een Taurus moeten modden met 2 van die koppen WHOAAH
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef Socios het volgende:
Net terug van de treintopicmeet.Was lachen mensen! Vooral in de ICE toen het bier op bleek te zijn.
"In wenige Minuten erreichen wir Arnheim. Bier wieder verfügbar in Oberhausen", lollerz.
Haha, klopt ja! Gelukkig zelfs in de Benelux nog een stukje beschikbaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens de oude rood lederen stoelen uit de koplopers zitten nogsteeds het lekkerst
De enige koplopers die "rood" en "leer" combineren zijn trouwens de nieuwe, en wel in de 1e klasquote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens de oude rood lederen stoelen uit de koplopers zitten nogsteeds het lekkerst
Heb normaal alleen die keiharde groene bankjes uit de DD-AR, dus als ik eens in een IC zit hoop ik altijd dat het die banken zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 23:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, klopt ja! Gelukkig zelfs in de Benelux nog een stukje beschikbaar.
Ik lul maar wat.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
De tap droog trekken voor je het land uit bent ja?Met wie was je??
Eerlijk gezegd vind ik, in de 2e klas, de stoelen van de gemoderniseerde koplopers beter zitten dan die oude oranje stoelen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Trouwens de oude rood lederen stoelen uit de koplopers zitten nogsteeds het lekkerst
Oranje.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel dus die banken... Gewoonweg heilig
Zo is dat mang!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel dus die banken... Gewoonweg heilig
Voor mij is het rood lederquote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oranje.
Skai.
Wellekker doorgezakt en zo tegenwoordig
Ik meende dat alleen de 4088 - 4097 nog niet verbouwd zijn of in revisie zijn. Hoorde trouwens dat de 4091 al in Haarlem staat.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo is dat mang!
Heb het in ICM 4083 ook vastgelegd een tijdje terug.
Momenteel wordt of is het treinstel zelfs al gereviseerd.
Jammere is dat mijn pa waarschijnlijk niet aan koplopers werkt in de werkplaats te Zwollequote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef Socios het volgende:
Regel ook voor mij.Ik betaal er wel een paar hundo´s voor.
En dat zit best goedquote:Op donderdag 12 november 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De enige koplopers die "rood" en "leer" combineren zijn trouwens de nieuwe, en wel in de 1e klas
Zwolle is alleen nog DM'90 geloof ik. De rest is al weg. En er is de speciale wasstraat.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jammere is dat mijn pa waarschijnlijk niet aan koplopers werkt in de werkplaats te Zwolle
De DM'90 gaan ook weg, als ik het goed heb begrepen gaat de boel in de loop van het jaar dicht.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwolle is alleen nog DM'90 geloof ik. De rest is al weg. En er is de speciale wasstraat.
Sick hoor... Gaat nu echt hard... En dan meteen de 4200-serie er achteraan? Men begint het steeds meer te merken. Soms treinen achter elkaar geen originele Koploper beschikbaar... Hoe kunnen we Leeuwarden straks nog verlaten per trein, Peterselieman? Ik laat nu serieus weleens een trein schieten om een echte Koploper te krijgen, iets wat ik eind jaren ´80 ook deed, maar dan met Mat ´54.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ik meende dat alleen de 4088 - 4097 nog niet verbouwd zijn of in revisie zijn. Hoorde trouwens dat de 4091 al in Haarlem staat.
Maar de betrouwbaarheid is wel omhoog gegaan de laatste jaren, zeker met het vertrek van het geliefde ICK materieelquote:Op donderdag 12 november 2009 21:50 schreef greavy het volgende:
Zag vandaag deze reclamespot van de NS op tv..
Het is alleen niet altijd de waarheid, want de treinen rijden regelmatig met vertraging
Hoezo zorgde ICK voor zoveel vertraging dan? 'k Heb er in een krap jaartje tijd in totaal nog geen half uur vertraging mee gehad..quote:Op donderdag 12 november 2009 23:26 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar de betrouwbaarheid is wel omhoog gegaan de laatste jaren, zeker met het vertrek van het geliefde ICK materieel.
Er wordt inderdaad flink doorgewerkt, nog voor alle drietjes klaar zijn zullen ze in Haarlem al met de viertjes beginnen, en als die geweest zijn meteen verder met DDAR.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Sick hoor... Gaat nu echt hard... En dan meteen de 4200-serie er achteraan?
Wat word er aan de DDAR gedaan dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:57 schreef ReisT het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad flink doorgewerkt, nog voor alle drietjes klaar zijn zullen ze in Haarlem al met de viertjes beginnen, en als die geweest zijn meteen verder met DDAR.
Ik heb het gehad met die asfaltrukkers.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:01 schreef bork het volgende:
kZal ook eens wat roepen: Commissie Nijpels: Spoorlijn Breda-Utrecht pas ná verbreding A27
http://www.brabantsdagbla(...)a-verbreding-A27.ece
ICK + Koffers ri Schiphol is geen goede combinatie.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoezo zorgde ICK voor zoveel vertraging dan? 'k Heb er in een krap jaartje tijd in totaal nog geen half uur vertraging mee gehad..
Klopt, de DM'90 gaat naar Hengelo toe (in Zwolle staat de werkplaats nogal in de weg schijnt het, en Hengelo heeft sinds het vertrek van Syntus niet heel veel meer te doen dacht ik)quote:Op donderdag 12 november 2009 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De DM'90 gaan ook weg, als ik het goed heb begrepen gaat de boel in de loop van het jaar dicht.
Ik zag het ook staan. De enige reden om het niet te doen is voorkomen dat de snelweg mindersnel verbreed zou worden. Blijkbaar wil pleurlings dat ik met een grote vette walmende vervuilende co2 uitstotende aardopwarmende filei en parkeerprobleem veroorzakende auto van breda naar hilversum rijdt. Dan kan hij nog een keer scoren met nog meer asfalt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:01 schreef bork het volgende:
kZal ook eens wat roepen: Commissie Nijpels: Spoorlijn Breda-Utrecht pas ná verbreding A27
http://www.brabantsdagbla(...)a-verbreding-A27.ece
Dat worden InterCity-treinen. Er komen dus fatsoenlijke stoelen in en airco enzovoort.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat word er aan de DDAR gedaan dan?
Ooit geprobeerd met ICK kop te maken? Nou ik heb geregeld gehad dat een treinstel in Ah niet verder ging naar Nm of Ut. Daarbij is het totaal niet berekend op stops van 1 minuut, niemand komt er haast in of uit.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoezo zorgde ICK voor zoveel vertraging dan? 'k Heb er in een krap jaartje tijd in totaal nog geen half uur vertraging mee gehad..
Ik ben in de warquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat worden InterCity-treinen. Er komen dus fatsoenlijke stoelen in en airco enzovoort.
Same herequote:Op vrijdag 13 november 2009 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met die asfaltrukkers.
SGMm en SLT. En soms een verdwaalde VIRM of DD-AR zoals nu al het geval is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben in de war. Als dat intercitys worden, wat worden dan de stoptreinen? Of begrijp ik het verkeerd?
Die hebben nooit genoeg capaciteit op het traject Zwolle-Utrecht tijdens de spitsquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
SGMm en SLT. En soms een verdwaalde VIRM of DD-AR zoals nu al het geval is.
Fijn, van Putten tot Utrecht staanquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef dennistd het volgende:
SLT heeft dacht ik net zoveel capaciteit als DDAR, maar met een groter deel staanplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |