fyra? slet?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zag vandaag vlakbij Den Haag Centraal een aantal treinstellen die ik niet thuis kon brengen. Volgens mij waren het diesels
Iig geen VIRM, was een enkeldeksquote:Op donderdag 12 november 2009 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Die voorkant lijkt op: http://www.treinpunt.nl/o(...)en/DM90/DM90_002.jpg
of
http://www.freewebs.com/falcoflipsen/VIRM8242-DD-240701.jpg
Die bovenste is DM'90 en de onderste VIRMquote:Op donderdag 12 november 2009 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
either way: geen plaatje. Wat bedoelde je? Mat64? ICM?
Ah, het ICRmquote:Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iig geen VIRM, was een enkeldeks. De rijtuigen deden mij denken aan de ICK-rijtuigen. (Dankzij wikipedia weet ik de goede benamingen
)
Zoiets ofzo?
[ afbeelding ]
Maar het was geen Plan V of hoe ze ook allemaal heten
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, het ICRm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intercityrijtuig
Jaaa!! Deze dus:quote:Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, het ICRm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intercityrijtuig
Vind ze ook zeer mooi, net als de Koplopersquote:Op donderdag 12 november 2009 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet mooie stuurstandkoppen zijn dat. Ze zouden eens een Taurus moeten modden met 2 van die koppen WHOAAH
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef Socios het volgende:
Net terug van de treintopicmeet.Was lachen mensen! Vooral in de ICE toen het bier op bleek te zijn.
"In wenige Minuten erreichen wir Arnheim. Bier wieder verfügbar in Oberhausen", lollerz.
Haha, klopt ja! Gelukkig zelfs in de Benelux nog een stukje beschikbaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens de oude rood lederen stoelen uit de koplopers zitten nogsteeds het lekkerst
De enige koplopers die "rood" en "leer" combineren zijn trouwens de nieuwe, en wel in de 1e klasquote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens de oude rood lederen stoelen uit de koplopers zitten nogsteeds het lekkerst
Heb normaal alleen die keiharde groene bankjes uit de DD-AR, dus als ik eens in een IC zit hoop ik altijd dat het die banken zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 23:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, klopt ja! Gelukkig zelfs in de Benelux nog een stukje beschikbaar.
Ik lul maar wat.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
De tap droog trekken voor je het land uit bent ja?Met wie was je??
Eerlijk gezegd vind ik, in de 2e klas, de stoelen van de gemoderniseerde koplopers beter zitten dan die oude oranje stoelen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oranje.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel dus die banken... Gewoonweg heilig
Zo is dat mang!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel dus die banken... Gewoonweg heilig
Voor mij is het rood lederquote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oranje.
Skai.
Wellekker doorgezakt en zo tegenwoordig
Ik meende dat alleen de 4088 - 4097 nog niet verbouwd zijn of in revisie zijn. Hoorde trouwens dat de 4091 al in Haarlem staat.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo is dat mang!
Heb het in ICM 4083 ook vastgelegd een tijdje terug.
Momenteel wordt of is het treinstel zelfs al gereviseerd.
Jammere is dat mijn pa waarschijnlijk niet aan koplopers werkt in de werkplaats te Zwollequote:Op donderdag 12 november 2009 23:11 schreef Socios het volgende:
Regel ook voor mij.Ik betaal er wel een paar hundo´s voor.
En dat zit best goedquote:Op donderdag 12 november 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De enige koplopers die "rood" en "leer" combineren zijn trouwens de nieuwe, en wel in de 1e klas
Zwolle is alleen nog DM'90 geloof ik. De rest is al weg. En er is de speciale wasstraat.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jammere is dat mijn pa waarschijnlijk niet aan koplopers werkt in de werkplaats te Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |