Nee sorry, geen behoefte aanquote:
Juh, co-assistent is voorbij hè.quote:
Zo classificeer jij jezelf? Kortzichtig ben iig wel.quote:Op maandag 9 november 2009 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
Als ik dan een racist moet zijn, so be it...
quote:
Hoibenjijdenieuweyesse?quote:
takes one to know onequote:Op maandag 9 november 2009 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo classificeer jij jezelf? Kortzichtig ben iig wel.
Laat maarquote:
Dagdagquote:
Echt hè, iedere keer weer de zelfde discussie aanvoeren met Bootje. Hij stemt op PVV, get over it.quote:Op maandag 9 november 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
DE KOGEL DISCUSSIE KWAM VAN LINKS euh.. rechts.
Ok.quote:
Hij bluft, ik zeer 't je!quote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 08-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 076 Luctor.et.Emergo
02. 030 DjRex89
03. 027 The_Dean
04. 021 Puala
05. 020 Bravebart
06. 016 Isdatzo
07. 015 motorbloempje
08. 015 PieterBas
09. 007 Kuno_van_Dijk
10. 005 Bootje84
11. 004 Psychonikeo
12. 001 Doler12
Reeks-statistieken!
quote:
Maar wees gerust, geen discussie want ik ga net doen of ik gezellig benquote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De PVV is een partij voor kortzichtige idioten. Of racisten.
quote:
Een echte kerel doet het zonder folie.quote:Op maandag 9 november 2009 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij bluft, ik zeer 't je!
Net pasta opgewarmd in de magnetron.. wat blijkt nou, ik heb vochtregulerende magnetronfolie! Dat wil ik heul niet. Ik wil gewoon magnetronfolie met gaatjes
.
.
Mensen die denken dat hun mening superieur isquote:Op maandag 9 november 2009 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Maar wees gerust, geen discussie want ik ga net doen of ik gezellig ben. Eens kijken of ik hier nog een fiets kan lenen want die van mij is weer stuk
.
Zoals Wilders - en z'n aanhang - doet bedoel jequote:Op maandag 9 november 2009 23:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hun mening superieur is
Ga gerust maar door hoor. Ik ga me er niet druk om maken meer.quote:Op maandag 9 november 2009 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Maar wees gerust, geen discussie want ik ga net doen of ik gezellig ben. Eens kijken of ik hier nog een fiets kan lenen want die van mij is weer stuk
.
quote:
Een echte kerel eet het gewoon koud, recht uit de vriezert!quote:Op maandag 9 november 2009 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een echte kerel doet het zonder folie.
Weet je wat nog het zielige is? Zolang het links of midden is, worden er overal hielen gelikt, maar zodra er rechts is, dan is het de vijandquote:Op maandag 9 november 2009 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoals Wilders - en z'n aanhang - doet bedoel je?
Niks mis met rechts denken. Ik ben een liberaal in hart en nieren.quote:Op maandag 9 november 2009 23:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Weet je wat nog het zielige is? Zolang het links of midden is, worden er overal hielen gelikt, maar zodra er rechts is, dan is het de vijand
HOEVEEL LAST HEB JIJ VAN MOSLIMS = Veelquote:Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niks mis met rechts denken. Ik ben een liberaal in hart en nieren.
Maar Wilders demoniseert een hele fucking bevolkingsgroep. Wil MILJOENEN Moslims Europa uit zetten (dat zijn z'n eigen woorden). Hij kan niet begrijpen dat probleemjongeren op straat helemaal NIKS met de Islam te maken heeft. Hij praat mensen een mening aan.
HOEVEEL LAST HEB JIJ VAN MOSLIMS, HOEVEEL VROUWEN MET BOERKA ZIE JE RONDLOPEN??
Als je geen last hebt van moslims, weinig vrouwen met boerka ziet, hoe kom je dan aan je mening over moslims? Aangepraat door Wilders en de media.
Vroeger werd het volk dom gehouden door de overheid en vooral de kerk. Nu heeft de media deze taak over genomen.
Elke krant in Nederland bedrijft riooljournalistiek. Geen enkel goed onderbouwd en goed onderzocht artikel meer. Alleen maar sensatie, sensatie en sensatie. Denk na als je iets leest. Dan zou Nederland een stuk prettiger plek zijn om te wonen.
Vertel...quote:Op maandag 9 november 2009 23:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
HOEVEEL LAST HEB JIJ VAN MOSLIMS = Veel
HOEVEEL VROUWEN MET BOERKA ZIE JE RONDLOPEN? = Te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |