Ik verwijt je niets hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb hem al tijdje niet gezien
Eerste klas sexclub? Is dat de juiste link?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:39 schreef junkiexp het volgende:
http://www.boccaccio.nl/, geen Rotterdam, was wel leuk daar![]()
Had er ook nog even NSFW bijgezet ofzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Eerste klas sexclub? Is dat de juiste link?
Ja,gewoon een biertje drinken hoor, niks bijzondersquote:Op donderdag 12 november 2009 08:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eerste klas sexclub? Is dat de juiste link?
je zoekt echt ruzie he?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is wat het leven met een vrouw met een man doet............
Van de week was in het nieuws dat chocola rimpels tegen gaat. Ik gok dat dat er meer mee te maken heeft.quote:
quote:
Ookquote:Op donderdag 12 november 2009 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Sowieso, dat plaatje. Je zou denken dat ze een West-Europese metrolijn aan het aanleggen zijn daar, maar dit lijkt meer op een oost-europese kolenmijn waar met de hand gehakt wordt.
vind ik interessant. Waar wordt de rest van de tunnel dan aangelegd? Door bebouwing heen?quote:De tunnel wordt hier weliswaar extra diep aangelegd, deels onder bebouwing,
Jaaaaja. Daar ga je toch niet heen om 'gewoon een biertje te drinken'?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja,gewoon een biertje drinken hoor, niks bijzonders![]()
vertelquote:Op donderdag 12 november 2009 20:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja hij is er al uit hoor.Maar hij moet nu even voor mij koken.
na een dagje staan issie nog lekkerder, maggi-kokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |