Ik verwijt je niets hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb hem al tijdje niet gezien
Eerste klas sexclub? Is dat de juiste link?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:39 schreef junkiexp het volgende:
http://www.boccaccio.nl/, geen Rotterdam, was wel leuk daar![]()
Had er ook nog even NSFW bijgezet ofzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Eerste klas sexclub? Is dat de juiste link?
Ja,gewoon een biertje drinken hoor, niks bijzondersquote:Op donderdag 12 november 2009 08:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eerste klas sexclub? Is dat de juiste link?
je zoekt echt ruzie he?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is wat het leven met een vrouw met een man doet............
Van de week was in het nieuws dat chocola rimpels tegen gaat. Ik gok dat dat er meer mee te maken heeft.quote:
quote:
Ookquote:Op donderdag 12 november 2009 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Sowieso, dat plaatje. Je zou denken dat ze een West-Europese metrolijn aan het aanleggen zijn daar, maar dit lijkt meer op een oost-europese kolenmijn waar met de hand gehakt wordt.
vind ik interessant. Waar wordt de rest van de tunnel dan aangelegd? Door bebouwing heen?quote:De tunnel wordt hier weliswaar extra diep aangelegd, deels onder bebouwing,
Jaaaaja. Daar ga je toch niet heen om 'gewoon een biertje te drinken'?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja,gewoon een biertje drinken hoor, niks bijzonders![]()
vertelquote:Op donderdag 12 november 2009 20:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja hij is er al uit hoor.Maar hij moet nu even voor mij koken.
na een dagje staan issie nog lekkerder, maggi-kokquote:
hé dimmen jij. Je weet dondersgoed met je diploma's tot keukenhulpje dat Muck gelijk heeftquote:
inderdaad en weet je wie nog erger zijn? De Knorr-koksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zelfgemaakte appeltaart wordt elke dag minderquote:Op donderdag 12 november 2009 20:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hé dimmen jij. Je weet dondersgoed met je diploma's tot keukenhulpje dat Muck gelijk heeft
@ Ise wellicht
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:41 schreef Isegrim het volgende:
Warm apple pie...
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wereldgerechtenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
inderdaad en weet je wie nog erger zijn? De Knorr-koks
dan ook jaquote:Op donderdag 12 november 2009 20:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
Appeltaart is het lekkerst alstie net uit de oven komt
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:41 schreef Isegrim het volgende:
Warm apple pie...
NSFWNu heb ik trek in appeltaart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Las ik daar iets over een meeting in West deze maand?
snertquote:Op donderdag 12 november 2009 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ook ja
maar als ie dan toch even moet staan, is ie na een dagje nog lekkerder, waarom weet ik ook niet precies.
net als met snert
Jij krijgt van dat plaatje trek in appeltaart?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in appeltaart!![]()
quote:
Met slagroom!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij krijgt van dat plaatje trek in appeltaart?
En met 7 kilo minder zout.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Of: "Hoe betaal ik acht euro voor iets wat ik voor één euro in evenveel tijd zelf kan maken?"
ik ookquote:Op donderdag 12 november 2009 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb al een keer snert gehad dit jaar.
oh ja joh?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik niet.
Wel hele verse boerenkool ipv die supermarktkool
en 10x lekkerder als ik het zelf maakquote:
Waar je een klein kindje al niet blij mee kan maken hequote:
nou, verras me maarquote:Op donderdag 12 november 2009 20:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
en 10x lekkerder als ik het zelf maak
wacht maar tot ze een keer snert maaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |