Ik vind hem namelijk geen goede coach, tactisch niet sterk en het is ook geen man die spelers kan motiveren. Organisatorisch heeft ie wel bepaalde vaardigheden. Ik vraag me af of NEC ook nog andere mogelijkheden had.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waarom niet? Als NEC er in blijft is iedereen al tevreden. En volgend jaar 2010/2011 nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar wat wel is... met zo'n Brabants accent wordt je nooit serieus genomen door de landelijke pers.
Die denken meteen O das een boer
Maar daarom hoeft de hoofdtrainer dat nog niet te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:59 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Over dat accent, in Nijmegen spreekt men ook met een accent.
Mario is Rotterdammer. Vloet kan toch niks aan zijn accent doen? Hij kan wel minder brullen overigens.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar daarom hoeft de hoofdtrainer dat nog niet te doen.
Mario Been sprak keurig ABN
Goede trainerquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:07 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Mario is Rotterdammer. Vloet kan toch niks aan zijn accent doen? Hij kan wel minder brullen overigens.
Ik vind het nog steeds jammer dat Lodeweges weg is, goede trainer.
Dat eerste gedeelte ben ik het met je eens. Een hele matige selectie. Dat ze in een belachelijk systeem voetballen, waarvan iedere leek ziet dat het niet klopt. Daarbij ligt ie als een lappen pop op de bank, zegt ie niks en heeft ie totaal geen emoties. Al met al de slechtste trainer die ik ooit in de goffert heb gezien. Die man is nu 2x hoofdtrainer geweest en twee keer vroegtijdig vertrokken. Goede coach hequote:Op zondag 15 november 2009 05:17 schreef Rbhp het volgende:
Eens met wat DeVinger zegt, my point exactly.
En larry, NEC heeft een slechte selectie en amper geld, dat is niet de schuld van Lodeweges.
Eerste impressie is okequote:Op maandag 16 november 2009 16:53 schreef -J-D- het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)als-trainer-NEC-.ece
Interview met Vloet.
Bij mij eigenlijk ook wel. Hij zegt "Als NEC" in plaats van "Als NEC zijnde". De eerste voetbaltrainer die het taalkundig juist zegt. Dat kan ik wel waarderen als semi-taalpurist.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef De_Hypotheker het volgende:
Nu kunnen we het zaterdag tegen NAC wel schudden.
Wat is dat toch met NEC en motivatieproblemen bij de spelers. Al scheelt het wel dat deze jongen slecht op amateurbasis voor NEC actief was en nog geen duur contract had.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef De_Hypotheker het volgende:
Sherwin Grot is weggestuurd wegens onprofessioneel gedrag.
Nu kunnen we het zaterdag tegen NAC wel schudden.
Bron?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:40 schreef J-heronimus het volgende:
Ricky van den Bergh in de winterstop mogelijk naar NEC als vervanger voor Schöne.
Wat vinden we hiervan?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=90536quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bron?
Misschien ziet ie in dat dit zijn laatste kans is. En Vloet heeft al eerder goed met hem samengewerkt
Ik denk dat je met van den Bergh wel een echte driftkop binnenhaalt, maar wel iemand bij wie het heilige vuur bij zich draagt wat bij zoveel spelers bij ons ontbreekt. Hij lijkt met uitermate geschikt voor vervanger van Schone tot dat hij weer terug is en stand in voor in de spits(natuurlijk allemaal 4-4-2)quote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik denk het ook niet.
Ik dacht dat NEC meer ging letten op gedragsregels. Moeten ze vooral Ricky halen
We zullen echt geen 4-4-2 gaan spelen. Of Vloet moet het geëist hebben bij de aanstelling. Met de sup avond heeft Aalbers aangegeven waarom ze 4-3-3 spelen en dat daar niet snel van afgeweken gaat worden.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met van den Bergh wel een echte driftkop binnenhaalt, maar wel iemand bij wie het heilige vuur bij zich draagt wat bij zoveel spelers bij ons ontbreekt. Hij lijkt met uitermate geschikt voor vervanger van Schone tot dat hij weer terug is en stand in voor in de spits(natuurlijk allemaal 4-4-2)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |