quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef De_Hypotheker het volgende:
Nu kunnen we het zaterdag tegen NAC wel schudden.
Wat is dat toch met NEC en motivatieproblemen bij de spelers. Al scheelt het wel dat deze jongen slecht op amateurbasis voor NEC actief was en nog geen duur contract had.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef De_Hypotheker het volgende:
Sherwin Grot is weggestuurd wegens onprofessioneel gedrag.
Nu kunnen we het zaterdag tegen NAC wel schudden.
Bron?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:40 schreef J-heronimus het volgende:
Ricky van den Bergh in de winterstop mogelijk naar NEC als vervanger voor Schöne.
Wat vinden we hiervan?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=90536quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bron?
Misschien ziet ie in dat dit zijn laatste kans is. En Vloet heeft al eerder goed met hem samengewerkt
Ik denk dat je met van den Bergh wel een echte driftkop binnenhaalt, maar wel iemand bij wie het heilige vuur bij zich draagt wat bij zoveel spelers bij ons ontbreekt. Hij lijkt met uitermate geschikt voor vervanger van Schone tot dat hij weer terug is en stand in voor in de spits(natuurlijk allemaal 4-4-2)quote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik denk het ook niet.
Ik dacht dat NEC meer ging letten op gedragsregels. Moeten ze vooral Ricky halen
We zullen echt geen 4-4-2 gaan spelen. Of Vloet moet het geëist hebben bij de aanstelling. Met de sup avond heeft Aalbers aangegeven waarom ze 4-3-3 spelen en dat daar niet snel van afgeweken gaat worden.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met van den Bergh wel een echte driftkop binnenhaalt, maar wel iemand bij wie het heilige vuur bij zich draagt wat bij zoveel spelers bij ons ontbreekt. Hij lijkt met uitermate geschikt voor vervanger van Schone tot dat hij weer terug is en stand in voor in de spits(natuurlijk allemaal 4-4-2)
Het kan een visie zijn waar je als club op gaat bouwen, onder andere door inderdaad de jeugdopleiding en het aankoopbeleid er op in te richten.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat systeem is echt een prestigekwestie. Omdat ergens in een rapport staat dat het 4-3-3 moet zijn kan hier niet vanaf gewerken worden, zelfs niet als de spelersgroep ongeschikt is voor dit systeem.
Hij loopt alleen ook erg vaak tegen een rode kaart aan, dan heb je nog niks aan hemquote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met van den Bergh wel een echte driftkop binnenhaalt, maar wel iemand bij wie het heilige vuur bij zich draagt wat bij zoveel spelers bij ons ontbreekt. Hij lijkt met uitermate geschikt voor vervanger van Schone tot dat hij weer terug is en stand in voor in de spits(natuurlijk allemaal 4-4-2)
Precies. Het past ook totaal niet in de visie van NEC, als daar nog sprake van is. Daar heerst toch het motto "Voetbal is een vak"?. Met dat motto in het achterhoofd is El Kabir uit de selectie gezet, vorig jaar en 2 keer Beukie vanwege een te hoog vetpercentage. Ook Collins John en Bouaouzan kregen te maken met disciplinaire maatregelen omdat ze niet gemotiveerd genoeg waren. Als je dan die verhalen hoort over v/d Bergh die op de training de kantjes er vanaf loopt ben je toch gek om wéér zo'n onruststoker bij de groep te halen? Ik hoop dat Bas gelijk heeft en het een opgeblazen verhaal is.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Hij loopt alleen ook erg vaak tegen een rode kaart aan, dan heb je nog niks aan hem
Dat dan weer welquote:Op donderdag 19 november 2009 15:39 schreef J-heronimus het volgende:
Het is feit is wel dat we een creatieve middenvelder nodig hebben.
En nood breekt wet.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:39 schreef J-heronimus het volgende:
Het is feit is wel dat we een creatieve middenvelder nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |