Jans komt echt niet naar NECquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:18 schreef sjeppert het volgende:
hopen dat vloet het seizoen afmaakt en het stokje dan overdraagt aan Jans
Niemand is geintresseerd in de mening van een PSV'er.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Jans komt echt niet naar NEC
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:28 schreef larry91 het volgende:
[..]
Niemand is geintresseerd in de mening van een PSV'er.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:28 schreef larry91 het volgende:
[..]
Niemand is geintresseerd in de mening van een PSV'er.
Waarom niet? Als NEC er in blijft is iedereen al tevreden. En volgend jaar 2010/2011 nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:48 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Gaat dat nou werken, Vloet in Nijmegen?
Ik vind hem namelijk geen goede coach, tactisch niet sterk en het is ook geen man die spelers kan motiveren. Organisatorisch heeft ie wel bepaalde vaardigheden. Ik vraag me af of NEC ook nog andere mogelijkheden had.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waarom niet? Als NEC er in blijft is iedereen al tevreden. En volgend jaar 2010/2011 nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar wat wel is... met zo'n Brabants accent wordt je nooit serieus genomen door de landelijke pers.
Die denken meteen O das een boer
Maar daarom hoeft de hoofdtrainer dat nog niet te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:59 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Over dat accent, in Nijmegen spreekt men ook met een accent.
Mario is Rotterdammer. Vloet kan toch niks aan zijn accent doen? Hij kan wel minder brullen overigens.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar daarom hoeft de hoofdtrainer dat nog niet te doen.
Mario Been sprak keurig ABN
Goede trainerquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:07 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Mario is Rotterdammer. Vloet kan toch niks aan zijn accent doen? Hij kan wel minder brullen overigens.
Ik vind het nog steeds jammer dat Lodeweges weg is, goede trainer.
Dat eerste gedeelte ben ik het met je eens. Een hele matige selectie. Dat ze in een belachelijk systeem voetballen, waarvan iedere leek ziet dat het niet klopt. Daarbij ligt ie als een lappen pop op de bank, zegt ie niks en heeft ie totaal geen emoties. Al met al de slechtste trainer die ik ooit in de goffert heb gezien. Die man is nu 2x hoofdtrainer geweest en twee keer vroegtijdig vertrokken. Goede coach hequote:Op zondag 15 november 2009 05:17 schreef Rbhp het volgende:
Eens met wat DeVinger zegt, my point exactly.
En larry, NEC heeft een slechte selectie en amper geld, dat is niet de schuld van Lodeweges.
Eerste impressie is okequote:Op maandag 16 november 2009 16:53 schreef -J-D- het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)als-trainer-NEC-.ece
Interview met Vloet.
Bij mij eigenlijk ook wel. Hij zegt "Als NEC" in plaats van "Als NEC zijnde". De eerste voetbaltrainer die het taalkundig juist zegt. Dat kan ik wel waarderen als semi-taalpurist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |