YPPY ookquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef trui het volgende:
tsja, da's dan wel -3 modpunten.
terugvindpest.
das een lange kerstvakantie danquote:Op maandag 9 november 2009 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Als de lijst in de OP aangepast moet worden moet iemand hier maar even de juiste neerzetten hoor.
De 3-modjes hebben kerstvakantie.Plakken wil ik wel, maar ik ga het niet uitzoeken en bijhouden.
foute gadgets vallen hier ook in de smaakquote:Op maandag 9 november 2009 15:13 schreef KerstKleurdoos het volgende:
Had Kleurdoos nog nieuwe wensen?
Dan zal deze SecretSanta binnenkort eens voor je op kado'tjes jacht gaan!![]()
Deze keer geen rijm. Want ik heb geen inspiratie![]()
Veel liefs van mij
quote:Op maandag 9 november 2009 22:19 schreef Saffier het volgende:
Bedankt voor het aanpassen BE
En nog een![]()
voor mijn Santa en haar dichtkunsten
quote:Op maandag 9 november 2009 23:13 schreef oeke het volgende:
Nee hoor MvD, ik bedacht me dus ook net dat ik maar eens wat actie moet ondernemen!
Denkt iemand hier te wetenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:32 schreef KerstPannekoek het volgende:
Wie weet waar het recept te zoeken
In welke dozen, tassen of boeken
Om mooie kerstflensjes te bakken
Alle winkels af aan het gaan
voor een leuk cadeau, geen banaan.
Het dichten zit me ook al niet in de genen
maar ik bedoel het goed, ik zal het echt menen.
[ afbeelding ]
Ik leef nog!quote:Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef SantasView het volgende:
Al die lootjes die hun Santa zoeken,
Ik vraag me juist af of mijn lootje heeft besloten haar fok account op te doeken.
Chell, laat eens wat van je horen.
Dat zou deze Santa zeker bekoren.
Santa zat niet op zijn gat,
En wil graag weten of jij zijn pakje al hebt gehad.
aah wat lief.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat zometeen maar eens op jacht!
Oooohquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef De_enige_echte het volgende:
Is dat zo, of lijkt het alleen maar zo?
Nee hoor, hier ga ik echt niet eerder kerstshoppen zodra de goedheiligman het land weer verlaten heeft, voor die tijd echt geen kerstgedoe hier.quote:Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh oh oh, dit moet ik dus ook echt niet gaan vergeten!Ik ben er nog helemaal niet mee bezig geweest, is dat heel erg belachelijk?
Er zijn al mensen met pakjes!!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:51 schreef KerstPannekoek het volgende:
[..]
Denkt iemand hier te weten
waar KapiteinPannekoek heeft gezeten
Ik kan haar niet vinden
ze zit niet onder de linden
Is al bij haar bekend
Dat ik voor haar naar de winkel ben gerend
gelukkig maar!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:25 schreef Kersjes het volgende:
Sjerrie was wel heel
Same herequote:Op woensdag 11 november 2009 11:57 schreef Beaker het volgende:
Owh...![]()
Ik zou me geen raad weten als ik nu al een pakketje zou ontvangen!
Jij moest vorig jaar anders ook flink wachtenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef miss_sly het volgende:
Oe, nu al een pakje hebben en dan zooo lang moeten wachtendat zou echt een aanslag op mijn geduld zijn
Het was het wachten waardquote:Op woensdag 11 november 2009 20:19 schreef mrien het volgende:
[..]
Jij moest vorig jaar anders ook flink wachten
Sorry daar nog voor
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb de shortlist van mijn mogelijke Santa's flink teruggebracht tot maximaal 5 kandidaten!
Gevoel!quote:
ik kan je wel een flauw idee aan de hand doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie mij heeft
Awww! Echte liefdequote:Op donderdag 12 november 2009 00:16 schreef trui het volgende:
pff heb ik net alles in paars met gele sterretjes ingepakt.maar vooruit, omdat jij 't bent!
doe's!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:07 schreef trui het volgende:
[..]
ik kan je wel een flauw idee aan de hand doen?ben ik heel goed in!
quote:Op donderdag 12 november 2009 07:02 schreef BOINGKERSTGOING het volgende:
Dag lieve Easy,
[...] en een vlaggenmast,
hoop dat het in een doosje past....
Hmmmmmm, ik ga nog eens diep nadenken over wie je zou kunnen zijn!!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef SecretSjerrie het volgende:
Beste Kersjes,
heb geduld, ik ben lief en alleraardigst
in het pak zit niets gevaarlijks
dat zal blijken als je het openmaakt
het zijn heel nuttige dingen
niks is zelfgemaakt
alleen een beetje
als ik het verklap dan weet je
meteen wie achter je postpak zit![]()
dus houd ik maar snel mijn mond
voor je het weet gaan er geruchten rond
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef Pvoesss het volgende:
Ja he joshua dat vind ik dus ook. Baal je nu niet dat je niet mee wilde doen?
Ik blijf maar turen in die bal. Ik kijk bijna scheel zeg.quote:Op maandag 9 november 2009 15:18 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:Die ene, die niks met grind heeft, toch? (Reken maar uit!
)
Tevens TerugVindBal:
[ afbeelding ]
(En niet te goed in 't spiegelbeeld van de bal kijken hoor, anders zie je meteen wie ik ben.)
jaaaaa!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
Ow Santa-tje van me! Kom je ook naar de High-tea-meet?
aber natürlichquote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
nee helaas nietquote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:02 schreef De_enige_echte het volgende:
En Pvoesss, ben je al achter mijn identiteit?
sorry! Klaas komt de 21e aanquote:
Ik dacht dat tegelijk posten met mijn andere account wel genoeg hint moest zijn?quote:
dus dan had het niet uitgemaakt wat ik had gekocht? hmmm, ik kom niet meer bij de ikea eerdaags... jammer, had ik moeten weten... sorry...quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:27 schreef tessie het volgende:
Oh ikea spulletjes zijn altijd leuk
Ik heb mijn Santa trouwens ook helemaal niet meer gezien. Santa, waar ben je!??
Neequote:
Ik zal mijn inbox even checkenquote:
Log dan eens in onder je andere account.quote:
Goed plan, kunnen we meteen na aankoop ruilen. Wij zijn echt goed.quote:Op maandag 16 november 2009 20:07 schreef m@x het volgende:
Daar zat ik dus ook aan te denken. Als we samen gaan shoppen voor elkaars kadootje, dan weten we in ieder geval dat we iets krijgen wat we leuk vinden
Dag lieve kerstpannekoek,quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef KerstPannekoek het volgende:
Lieve KapiteinPannekoek,
Je Santa is het even helemaal zoek
Santa is helemaal vergeten te weten
welke maat jouw voeten meten
Door stad en land aan het gaan
om in alle winkels vooraan te staan
bij de aanbiedingen voor leuke pakjes
stop ik ze in dozen of in pakjes
Nee lieve dame, je krijgt geen hint.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef Kleurdoos het volgende:
je zei lieve![]()
post je wel op dit forum ?
![]()
Misschien heb ik mijn lootje wel ontmoet....misschien ook niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef winniethepooh het volgende:
Wat leuk dat julie dit soort dingen doen voor elkaar pakjes opsturen.
Volgend jaar ga ik me ook op geven erg leuk lijkt me het om een kadootje te kopen voor een ander.
Het leuke ervan is je hebt diegene nog nooit onmoet en dan toch zulke leuke dingen kopen voor een ander.
Noem ze eens op dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:53 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, je schrijft immitatie en kado'tjesdat kunnen er maar 5 zijn
hihi
Dat ga ik jou zeker aan je neus hangenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet al wie je beheeeent![]()
althans in combi met dat 'haske'
Zijn er maar 3 users die meedoen in dit topic met dezelfde voorletter als jij hebt?
Succes!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef Kleurdoos het volgende:
dan zijn er nog 4 over, i will find out!
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar toen die bloeddruk begon te stijgen had ik zoiets van... snel alles klaarmakenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:02 schreef mijsje het volgende:Tan, je zou toch eerst de Sint weer uitzwaaien?
Xenos in de buurt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar toen die bloeddruk begon te stijgen had ik zoiets van... snel alles klaarmakenAls ik straks alles klaar heb staan en ik word onverhoopt weer opgenomen in het ZH dan kan het eventueel op de bus gedaan worden door vriendlief.
Ik kan alleen in dit gat nog nergens kerstinpakpapier vindenMisschien heeft de action wat, maar dat is meestal van dat flutpapier met duffe printjes.
Foto!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het allerliefste kaartje ooit gekregen vandaag. Secret Santa je bent geweldig!
Lekker suf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee geen fotoIs heel persoonlijk
Ja, was best een goed idee geweestquote:Op woensdag 18 november 2009 08:45 schreef trui het volgende:
tan, dan doe je 't net als de kinderen hier voor sinterklaas: zelf kadopapier maken!
Ik heb al heel veel mensen die hier 'rondlopen' in het echt ontmoet hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef winniethepooh het volgende:
Wat leuk dat julie dit soort dingen doen voor elkaar pakjes opsturen.
Volgend jaar ga ik me ook op geven erg leuk lijkt me het om een kadootje te kopen voor een ander.
Het leuke ervan is je hebt diegene nog nooit onmoet en dan toch zulke leuke dingen kopen voor een ander.
dat is inderdaad wel logisch ja. Ik hoop dat je je vriend niet nodig gaat hebben om het pakje op de bus te doen, en dat je gewoon niet meer hoeft te worden opgenomen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar toen die bloeddruk begon te stijgen had ik zoiets van... snel alles klaarmakenAls ik straks alles klaar heb staan en ik word onverhoopt weer opgenomen in het ZH dan kan het eventueel op de bus gedaan worden door vriendlief.
Ik kan alleen in dit gat nog nergens kerstinpakpapier vindenMisschien heeft de action wat, maar dat is meestal van dat flutpapier met duffe printjes.
Tegen koffie zeg ik nee,quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef CattiesSecretSanta het volgende:
Cattie, nog een vraagje of twee
Drink jij ook weleens koffie?
Of hou je het uitsluitend bij thee?
In de doos is geen plaatsgebrek....
Lust jij een gekleurde spek?
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef mijsje het volgende:
[..]wat zijn er al veel pakjes verzonden, en het is nog niet eens december!
Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef kerstgeheimpje het volgende:dat vind ik leuk!
Ik ben ook benieuwd hoe je de cadeautjes vindt. vind ik bijna spannender dan het pakje dat deze kant op moet komen! (en ik ben vergeten de cadeautjes zelf op de foto te zetten, dus als je 23 december nog even tijd hebt, leef je dan vooral uit met je fotocamera...
)
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef MevrouwKerstman het volgende:
Lieve Diaan,
gefelicteerd met je verjaardag!
speciaal voor jou maak ik een radslag.
Ik wacht met spanning af wat jouw wensen zijn,
dan kan ik eindelijk gaan shoppen, dat is een groot festijn.
Diaantje, ik wacht geduldig af,
echter dat wachten is toch wel een strafMevrouwKerstman
zucht... de mijne ook...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef PM-girl het volgende:
Mijn Santa lijkt wel van de aardbodem verdwenen
Kerst is ook nog zo ver weg! Nog even wachten, dikke pech!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef PM-girl het volgende:
Kunnen we handje schudden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:50 schreef Marie79 het volgende:
Mijn santa is nog niet eens gesignaleerd![]()
Lief Rendierquote:Op donderdag 19 november 2009 18:06 schreef Ynskes_Private_Dancer het volgende:
Lieve Ynske
Jouw pakjes zijn allemaal ingepakt,
dus dat klusje is gedaan.
maar ik heb nog een klein vraagje,
en die kan je vast wel aan.
Hou jij van katten, poezen,
iets zachts en lekker aaibaar?
als je me dat nog kan vertellen,
dan ben ik bijna klaar...![]()
Liefs van je eigenste rendier
+ 1!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef PM-girl het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef PM-girl het volgende:
+2!quote:
Heeft jouw superspeurneus mijn echte identiteit ook al opgespeurd?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:12 schreef bodpa09 het volgende:
Wie, wie, wie ???
Ik weet er al 1. Maar ik heb mijn superspeurneus genen geactiveerd!
+3quote:
nee.... maar weinig tot geen hints he.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:08 schreef Santapa het volgende:
[..]
Heeft jouw superspeurneus mijn echte identiteit ook al opgespeurd?
Jij ook alquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef innepin het volgende:
Ik wil het ook wel met je bespreken hoor Oxy![]()
Ik ben toch veel te nieuwsgierig
Er komen ook wel erg veel babytjes en moeders hč, gij alwetende speurneusquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:03 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
ik heb wel een vermoeden... volgens mij ben je morgen op de meet.
Ja...Santa gaat naar de meetquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:02 schreef bodpa09 het volgende:
Maar heb ik gelijk of niet? Komt mijn allerliefste Santa naar de meet?![]()
Meer wil ik niet weten hoor, anders is de verrassing weg. Ik PM oxy wel wie ik denk dat mij heeft,
dan kun je t navragen. Ik twijfel tussen twee namen.......
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:10 schreef KerstPannekoek het volgende:
Lieve KapiteinPannekoek,
Deze Santa is bijna klaar
k kan bijna gaan verzenden, maar
ik ben helemaal vergeten
om een doos te zoeken die past, dus dat wordt zweten
kun je mij vertellen of je ze hebt, bezwaren
als je komende week je pakket krijgt om te bewaren
of zeg je stuur nog maar niet
dat je het pakketje liever in december ziet?
Liefs je KerstPannekoek
[ afbeelding ]
quote:
Haha altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Oxymoron het volgende:
jaja, die weet het ja. maar wacht... zie je PM, dan leg ik het even uit
je pm box is vol!![]()
En? werkt het?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Als iemand haar hart wil luchten: mijn pm box is ook open hoor!En ik kan heel goed geheimen bewaren!
Zal ik je dan maar uit je lijden verlossen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:49 schreef mijsje het volgende:
ik ben zo benieuwd hoe het met mijn santa gaat... is ze al klaar met shoppen? moet ze nog gaan shoppen? of kan het al bijna op de post? en wie is mijn santa? ik ben zooo benieuwd, ik klap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid!
En?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik weet er 2!(Waarvan 1 van mezelf, dus dat was niet zo moeilijk
)
Neequote:
Ik wil nog heulegaar geen pakje ontvangen en er dan 5 weken tegen aan moeten kijkenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:34 schreef Secr.E.T.-Santa het volgende:
Lieve E.T.
Graag voorkom ik herhaling van vorig jaar
en ligt er dit jaar wel op tijd een pakje voor jou klaar
Echter, jouw Santa mist hiervoor wel wat essentiele gegevens
Een echte naam en adres ook tevens
Daarom, E.T., wil jij mij alsjeblieft vertellen waar je woont?
Dan wordt binnenkort het wachten beloond
Met een pakje per express
Bezorgd op het goede adres
Liefs,
Je Santa
(Oh en zoals je ziet, aan mij ging geen dichter verloren
Echter shoppen kan mij wél bekoren
Verheug je dus maar
er liggen hier al wat leuke kadootjes voor je klaar!)
Jaaaaaaaaaaaah zie je wel!!! Asy heeft mij!!! Asy heeft mij!!!quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar uit je lijden verlossen?
quote:Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef mijsje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaah zie je wel!!! Asy heeft mij!!! Asy heeft mij!!!![]()
Fijn dat hij is aangekomenquote:Op maandag 23 november 2009 15:34 schreef bikinistringding het volgende:
Ik heb een lief kaartje van mijn santa gekregen. Echt heel lief!
Het was het wachten weerdquote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef Beaker het volgende:
Heeft mijn Santa misschien nog wat tips nodig of was ik duidelijk genoeg![]()
Vraag maar raak
niet meer van mijn kdootje vreten/likken in het vervolg, ja?!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef SantaRocka het volgende:
Whahoe, wat een toestand!
Er was te weinig chocolade in het cadeautje beland.
Gelukkig heb ik veel verstand van dat lekkere spul
Dus ik heb meer gekocht, maar geen chocoladel*l (sorry, dat rijmt)
Wel verschillende vormen en smaken
Hopelijk weet ik jouw smaakpapillen daarmee te raken.
het wordt dus een papiertje bijhoudenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zo dan
[edit] argh! weer verkeerd![/edit]
Er is wel een postbode aan mijn deur geweestquote:Op woensdag 25 november 2009 19:57 schreef Santarien het volgende:
Beste Mrien,
Zit je al weer te smachten?
En bij de brievenbus te wachten?
Hou je ogen maar goed open
Wie weet komt de postbode dan zo bij je binnengelopen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |