Xenos in de buurt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar toen die bloeddruk begon te stijgen had ik zoiets van... snel alles klaarmakenAls ik straks alles klaar heb staan en ik word onverhoopt weer opgenomen in het ZH dan kan het eventueel op de bus gedaan worden door vriendlief.
Ik kan alleen in dit gat nog nergens kerstinpakpapier vindenMisschien heeft de action wat, maar dat is meestal van dat flutpapier met duffe printjes.
Foto!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het allerliefste kaartje ooit gekregen vandaag. Secret Santa je bent geweldig!
Lekker suf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee geen fotoIs heel persoonlijk
Ja, was best een goed idee geweestquote:Op woensdag 18 november 2009 08:45 schreef trui het volgende:
tan, dan doe je 't net als de kinderen hier voor sinterklaas: zelf kadopapier maken!
Ik heb al heel veel mensen die hier 'rondlopen' in het echt ontmoet hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef winniethepooh het volgende:
Wat leuk dat julie dit soort dingen doen voor elkaar pakjes opsturen.
Volgend jaar ga ik me ook op geven erg leuk lijkt me het om een kadootje te kopen voor een ander.
Het leuke ervan is je hebt diegene nog nooit onmoet en dan toch zulke leuke dingen kopen voor een ander.
dat is inderdaad wel logisch ja. Ik hoop dat je je vriend niet nodig gaat hebben om het pakje op de bus te doen, en dat je gewoon niet meer hoeft te worden opgenomen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar toen die bloeddruk begon te stijgen had ik zoiets van... snel alles klaarmakenAls ik straks alles klaar heb staan en ik word onverhoopt weer opgenomen in het ZH dan kan het eventueel op de bus gedaan worden door vriendlief.
Ik kan alleen in dit gat nog nergens kerstinpakpapier vindenMisschien heeft de action wat, maar dat is meestal van dat flutpapier met duffe printjes.
Tegen koffie zeg ik nee,quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef CattiesSecretSanta het volgende:
Cattie, nog een vraagje of twee
Drink jij ook weleens koffie?
Of hou je het uitsluitend bij thee?
In de doos is geen plaatsgebrek....
Lust jij een gekleurde spek?
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef mijsje het volgende:
[..]wat zijn er al veel pakjes verzonden, en het is nog niet eens december!
Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef kerstgeheimpje het volgende:dat vind ik leuk!
Ik ben ook benieuwd hoe je de cadeautjes vindt. vind ik bijna spannender dan het pakje dat deze kant op moet komen! (en ik ben vergeten de cadeautjes zelf op de foto te zetten, dus als je 23 december nog even tijd hebt, leef je dan vooral uit met je fotocamera...
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |