quote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef Pvoesss het volgende:
Ja he joshua dat vind ik dus ook. Baal je nu niet dat je niet mee wilde doen?
Ik blijf maar turen in die bal. Ik kijk bijna scheel zeg.quote:Op maandag 9 november 2009 15:18 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:Die ene, die niks met grind heeft, toch? (Reken maar uit!
)
Tevens TerugVindBal:
[ afbeelding ]
(En niet te goed in 't spiegelbeeld van de bal kijken hoor, anders zie je meteen wie ik ben.)
jaaaaa!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
Ow Santa-tje van me! Kom je ook naar de High-tea-meet?
aber natürlichquote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
nee helaas nietquote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:02 schreef De_enige_echte het volgende:
En Pvoesss, ben je al achter mijn identiteit?
sorry! Klaas komt de 21e aanquote:
Ik dacht dat tegelijk posten met mijn andere account wel genoeg hint moest zijn?quote:
dus dan had het niet uitgemaakt wat ik had gekocht? hmmm, ik kom niet meer bij de ikea eerdaags... jammer, had ik moeten weten... sorry...quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:27 schreef tessie het volgende:
Oh ikea spulletjes zijn altijd leuk
Ik heb mijn Santa trouwens ook helemaal niet meer gezien. Santa, waar ben je!??
Neequote:
Ik zal mijn inbox even checkenquote:
Log dan eens in onder je andere account.quote:
Goed plan, kunnen we meteen na aankoop ruilen. Wij zijn echt goed.quote:Op maandag 16 november 2009 20:07 schreef m@x het volgende:
Daar zat ik dus ook aan te denken. Als we samen gaan shoppen voor elkaars kadootje, dan weten we in ieder geval dat we iets krijgen wat we leuk vinden
Dag lieve kerstpannekoek,quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef KerstPannekoek het volgende:
Lieve KapiteinPannekoek,
Je Santa is het even helemaal zoek
Santa is helemaal vergeten te weten
welke maat jouw voeten meten
Door stad en land aan het gaan
om in alle winkels vooraan te staan
bij de aanbiedingen voor leuke pakjes
stop ik ze in dozen of in pakjes
Nee lieve dame, je krijgt geen hint.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef Kleurdoos het volgende:
je zei lieve![]()
post je wel op dit forum ?
![]()
Misschien heb ik mijn lootje wel ontmoet....misschien ook niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef winniethepooh het volgende:
Wat leuk dat julie dit soort dingen doen voor elkaar pakjes opsturen.
Volgend jaar ga ik me ook op geven erg leuk lijkt me het om een kadootje te kopen voor een ander.
Het leuke ervan is je hebt diegene nog nooit onmoet en dan toch zulke leuke dingen kopen voor een ander.
Noem ze eens op dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:53 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, je schrijft immitatie en kado'tjesdat kunnen er maar 5 zijn
hihi
Dat ga ik jou zeker aan je neus hangenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet al wie je beheeeent![]()
althans in combi met dat 'haske'
Zijn er maar 3 users die meedoen in dit topic met dezelfde voorletter als jij hebt?
Succes!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef Kleurdoos het volgende:
dan zijn er nog 4 over, i will find out!
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar toen die bloeddruk begon te stijgen had ik zoiets van... snel alles klaarmakenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:02 schreef mijsje het volgende:Tan, je zou toch eerst de Sint weer uitzwaaien?
Xenos in de buurt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar toen die bloeddruk begon te stijgen had ik zoiets van... snel alles klaarmakenAls ik straks alles klaar heb staan en ik word onverhoopt weer opgenomen in het ZH dan kan het eventueel op de bus gedaan worden door vriendlief.
Ik kan alleen in dit gat nog nergens kerstinpakpapier vindenMisschien heeft de action wat, maar dat is meestal van dat flutpapier met duffe printjes.
Foto!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het allerliefste kaartje ooit gekregen vandaag. Secret Santa je bent geweldig!
Lekker suf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee geen fotoIs heel persoonlijk
Ja, was best een goed idee geweestquote:Op woensdag 18 november 2009 08:45 schreef trui het volgende:
tan, dan doe je 't net als de kinderen hier voor sinterklaas: zelf kadopapier maken!
Ik heb al heel veel mensen die hier 'rondlopen' in het echt ontmoet hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef winniethepooh het volgende:
Wat leuk dat julie dit soort dingen doen voor elkaar pakjes opsturen.
Volgend jaar ga ik me ook op geven erg leuk lijkt me het om een kadootje te kopen voor een ander.
Het leuke ervan is je hebt diegene nog nooit onmoet en dan toch zulke leuke dingen kopen voor een ander.
dat is inderdaad wel logisch ja. Ik hoop dat je je vriend niet nodig gaat hebben om het pakje op de bus te doen, en dat je gewoon niet meer hoeft te worden opgenomen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar toen die bloeddruk begon te stijgen had ik zoiets van... snel alles klaarmakenAls ik straks alles klaar heb staan en ik word onverhoopt weer opgenomen in het ZH dan kan het eventueel op de bus gedaan worden door vriendlief.
Ik kan alleen in dit gat nog nergens kerstinpakpapier vindenMisschien heeft de action wat, maar dat is meestal van dat flutpapier met duffe printjes.
Tegen koffie zeg ik nee,quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef CattiesSecretSanta het volgende:
Cattie, nog een vraagje of twee
Drink jij ook weleens koffie?
Of hou je het uitsluitend bij thee?
In de doos is geen plaatsgebrek....
Lust jij een gekleurde spek?
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef mijsje het volgende:
[..]wat zijn er al veel pakjes verzonden, en het is nog niet eens december!
Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef kerstgeheimpje het volgende:dat vind ik leuk!
Ik ben ook benieuwd hoe je de cadeautjes vindt. vind ik bijna spannender dan het pakje dat deze kant op moet komen! (en ik ben vergeten de cadeautjes zelf op de foto te zetten, dus als je 23 december nog even tijd hebt, leef je dan vooral uit met je fotocamera...
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |