YPPY ookquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef trui het volgende:
tsja, da's dan wel -3 modpunten.
terugvindpest.
das een lange kerstvakantie danquote:Op maandag 9 november 2009 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Als de lijst in de OP aangepast moet worden moet iemand hier maar even de juiste neerzetten hoor.
De 3-modjes hebben kerstvakantie.Plakken wil ik wel, maar ik ga het niet uitzoeken en bijhouden.
foute gadgets vallen hier ook in de smaakquote:Op maandag 9 november 2009 15:13 schreef KerstKleurdoos het volgende:
Had Kleurdoos nog nieuwe wensen?
Dan zal deze SecretSanta binnenkort eens voor je op kado'tjes jacht gaan!![]()
Deze keer geen rijm. Want ik heb geen inspiratie![]()
Veel liefs van mij
quote:Op maandag 9 november 2009 22:19 schreef Saffier het volgende:
Bedankt voor het aanpassen BE
En nog een![]()
voor mijn Santa en haar dichtkunsten
quote:Op maandag 9 november 2009 23:13 schreef oeke het volgende:
Nee hoor MvD, ik bedacht me dus ook net dat ik maar eens wat actie moet ondernemen!
Denkt iemand hier te wetenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:32 schreef KerstPannekoek het volgende:
Wie weet waar het recept te zoeken
In welke dozen, tassen of boeken
Om mooie kerstflensjes te bakken
Alle winkels af aan het gaan
voor een leuk cadeau, geen banaan.
Het dichten zit me ook al niet in de genen
maar ik bedoel het goed, ik zal het echt menen.
[ afbeelding ]
Ik leef nog!quote:Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef SantasView het volgende:
Al die lootjes die hun Santa zoeken,
Ik vraag me juist af of mijn lootje heeft besloten haar fok account op te doeken.
Chell, laat eens wat van je horen.
Dat zou deze Santa zeker bekoren.
Santa zat niet op zijn gat,
En wil graag weten of jij zijn pakje al hebt gehad.
aah wat lief.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat zometeen maar eens op jacht!
Oooohquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef De_enige_echte het volgende:
Is dat zo, of lijkt het alleen maar zo?
Nee hoor, hier ga ik echt niet eerder kerstshoppen zodra de goedheiligman het land weer verlaten heeft, voor die tijd echt geen kerstgedoe hier.quote:Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh oh oh, dit moet ik dus ook echt niet gaan vergeten!Ik ben er nog helemaal niet mee bezig geweest, is dat heel erg belachelijk?
Er zijn al mensen met pakjes!!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:51 schreef KerstPannekoek het volgende:
[..]
Denkt iemand hier te weten
waar KapiteinPannekoek heeft gezeten
Ik kan haar niet vinden
ze zit niet onder de linden
Is al bij haar bekend
Dat ik voor haar naar de winkel ben gerend
gelukkig maar!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:25 schreef Kersjes het volgende:
Sjerrie was wel heel
Same herequote:Op woensdag 11 november 2009 11:57 schreef Beaker het volgende:
Owh...![]()
Ik zou me geen raad weten als ik nu al een pakketje zou ontvangen!
Jij moest vorig jaar anders ook flink wachtenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef miss_sly het volgende:
Oe, nu al een pakje hebben en dan zooo lang moeten wachtendat zou echt een aanslag op mijn geduld zijn
Het was het wachten waardquote:Op woensdag 11 november 2009 20:19 schreef mrien het volgende:
[..]
Jij moest vorig jaar anders ook flink wachten
Sorry daar nog voor
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb de shortlist van mijn mogelijke Santa's flink teruggebracht tot maximaal 5 kandidaten!
Gevoel!quote:
ik kan je wel een flauw idee aan de hand doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie mij heeft
Awww! Echte liefdequote:Op donderdag 12 november 2009 00:16 schreef trui het volgende:
pff heb ik net alles in paars met gele sterretjes ingepakt.maar vooruit, omdat jij 't bent!
doe's!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:07 schreef trui het volgende:
[..]
ik kan je wel een flauw idee aan de hand doen?ben ik heel goed in!
quote:Op donderdag 12 november 2009 07:02 schreef BOINGKERSTGOING het volgende:
Dag lieve Easy,
[...] en een vlaggenmast,
hoop dat het in een doosje past....
Hmmmmmm, ik ga nog eens diep nadenken over wie je zou kunnen zijn!!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef SecretSjerrie het volgende:
Beste Kersjes,
heb geduld, ik ben lief en alleraardigst
in het pak zit niets gevaarlijks
dat zal blijken als je het openmaakt
het zijn heel nuttige dingen
niks is zelfgemaakt
alleen een beetje
als ik het verklap dan weet je
meteen wie achter je postpak zit![]()
dus houd ik maar snel mijn mond
voor je het weet gaan er geruchten rond
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef Pvoesss het volgende:
Ja he joshua dat vind ik dus ook. Baal je nu niet dat je niet mee wilde doen?
Ik blijf maar turen in die bal. Ik kijk bijna scheel zeg.quote:Op maandag 9 november 2009 15:18 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:Die ene, die niks met grind heeft, toch? (Reken maar uit!
)
Tevens TerugVindBal:
[ afbeelding ]
(En niet te goed in 't spiegelbeeld van de bal kijken hoor, anders zie je meteen wie ik ben.)
jaaaaa!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
Ow Santa-tje van me! Kom je ook naar de High-tea-meet?
aber natürlichquote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
nee helaas nietquote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Linda2205 het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:02 schreef De_enige_echte het volgende:
En Pvoesss, ben je al achter mijn identiteit?
sorry! Klaas komt de 21e aanquote:
Ik dacht dat tegelijk posten met mijn andere account wel genoeg hint moest zijn?quote:
dus dan had het niet uitgemaakt wat ik had gekocht? hmmm, ik kom niet meer bij de ikea eerdaags... jammer, had ik moeten weten... sorry...quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:27 schreef tessie het volgende:
Oh ikea spulletjes zijn altijd leuk
Ik heb mijn Santa trouwens ook helemaal niet meer gezien. Santa, waar ben je!??
Neequote:
Ik zal mijn inbox even checkenquote:
Log dan eens in onder je andere account.quote:
Goed plan, kunnen we meteen na aankoop ruilen. Wij zijn echt goed.quote:Op maandag 16 november 2009 20:07 schreef m@x het volgende:
Daar zat ik dus ook aan te denken. Als we samen gaan shoppen voor elkaars kadootje, dan weten we in ieder geval dat we iets krijgen wat we leuk vinden
Dag lieve kerstpannekoek,quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef KerstPannekoek het volgende:
Lieve KapiteinPannekoek,
Je Santa is het even helemaal zoek
Santa is helemaal vergeten te weten
welke maat jouw voeten meten
Door stad en land aan het gaan
om in alle winkels vooraan te staan
bij de aanbiedingen voor leuke pakjes
stop ik ze in dozen of in pakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |