abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74543313
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar als we die ervaringen eens onder de loep gaan nemen zijn we closeminded en jij juist heel openminded als ik het goed begrijp?
pi_74544454
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ja, in het echt kom ik die mensen ook tegen, heel irritant. Ze hebben van allerlei onverklaarbare dingen meegemaakt maar owee als je naar details vraagt. Vragen of iemand toevallig erg moe was is al voldoende om close minded te worden genoemd.

Als rasechte scepticus zou ik het overigens fantastisch vinden als paranormale zaken afdoende werden bewezen. Maar dat zal wel erg close minded van me zijn....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 9 november 2009 @ 16:17:55 #128
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74544495
Ik kan niet wachten tot Boca_Raton mee komt doen met de nieuwe, inhoudelijke discussie
zzz
  maandag 9 november 2009 @ 16:20:48 #129
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74544588
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, in het echt kom ik die mensen ook tegen, heel irritant. Ze hebben van allerlei onverklaarbare dingen meegemaakt maar owee als je naar details vraagt. Vragen of iemand toevallig erg moe was is al voldoende om close minded te worden genoemd.

Als rasechte scepticus zou ik het overigens fantastisch vinden als paranormale zaken afdoende werden bewezen. Maar dat zal wel erg close minded van me zijn....
De conclusie die ik daaraan verbind is dat die mensen de discussie willen stoppen door het plaatsen van een belediging, simpelweg omdat ze geen enkel argument hebben
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_74544737
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:17 schreef _Led_ het volgende:
Ik kan niet wachten tot Boca_Raton mee komt doen met de nieuwe, inhoudelijke discussie
  maandag 9 november 2009 @ 16:35:39 #131
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_74545145
Of überhaupt iemand die zo zeker weet dat Randi alleen maar naar en evil is.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_74545195
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Of überhaupt iemand die zo zeker weet dat Randi alleen maar naar en evil is.
Die zul je niet zo snel meer zien zodra er inhoudelijk gediscussieerd moet worden.
Het is gewoon zo dat beledigingen gooien makkelijker is dan je harde woorden staven.. daar zijn veel mensen hier nou eenmaal ERG slecht in

Randi is een sukkel!!
Waarom dan?
Randi is een knurft!!

dit soort discussies krijg je dan
  maandag 9 november 2009 @ 16:38:07 #133
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_74545231
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:37 schreef Flammie het volgende:

[..]

Die zul je niet zo snel meer zien zodra er inhoudelijk gediscussieerd moet worden.
Het is gewoon zo dat beledigingen gooien makkelijker is dan je harde woorden staven.. daar zijn veel mensen hier nou eenmaal ERG slecht in

Randi is een sukkel!!
Waarom dan?
Randi is een knurft!!

dit soort discussies krijg je dan
Mwah, ik heb hoop.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 9 november 2009 @ 17:16:31 #134
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_74546343
quote:

[..]

en dat bedoel ik nou , je kan ook vragen hoe het dan werkt ipv dingen aandragen waarom het wel niet paranormaal zal zijn , je bewijst helemaal mijn punt en dat je het niet weet is je eigen onrespectvolle houding tegenover deze zaken .
Je komt ze live tegen maar jij weet het wel beter hoor , wees een keer echt open en respectvol
en wacht tot iemand die je LIVE tegenkomt iets kan laten zien ZONDER het bij voorbaat beter te weten of diegene al niet als gelijke te zien op basis van anders zijn .
Noem je " was je toevallig moe " vragen naar details ? heb je iets geleerd ?
Nope .
het is zo kinderachtig .. "was je moe " had je drugs gebruikt enz "dat weten mensen zelf wel net zoals jij dat zou weten of aan zou kunnen wijzen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 9 november 2009 @ 17:33:46 #135
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_74546815
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Summers het volgende:

[..]

en dat bedoel ik nou , je kan ook vragen hoe het dan werkt ipv dingen aandragen waarom het wel niet paranormaal zal zijn , je bewijst helemaal mijn punt en dat je het niet weet is je eigen onrespectvolle houding tegenover deze zaken .
Je komt ze live tegen maar jij weet het wel beter hoor , wees een keer echt open en respectvol
en wacht tot iemand die je LIVE tegenkomt iets kan laten zien ZONDER het bij voorbaat beter te weten of diegene al niet als gelijke te zien op basis van anders zijn .
Nope .
het is zo kinderachtig .. "was je moe " had je drugs gebruikt enz "dat weten mensen zelf wel net zoals jij dat zou weten of aan zou kunnen wijzen .
Mijn god, kon je zijn post mogelijk nog meer bevestigen?:
quote:

[..]
Vragen of iemand toevallig erg moe was is al voldoende om close minded te worden genoemd.
pi_74546865
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Mijn god, kon je zijn post mogelijk nog meer bevestigen?:
[..]

Proesttttt
pi_74548641
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Nope .
Dit soort vijandige reacties zijn meestal mijn deel idd na een neutrale vraag. Geweldig hoe je mijn ervaringen met dat soort mensen gewoon compleet bevestigt....

Ik mag natuurlijk alleen maar vragen 'wat ze voelde' en verder is er niks relevants te vragen. Stel je voor dat je er achter komt dat ze idd erg moe was, in halve droomtoestand verkeerde, medicijnen gebruikt, diabetes heeft erg veel gezopen had etc etc....

Mooi voorbeeld: vrouw die samen met een vriend aan het wandelen is. Beiden beweren een verschijning van een monnik te hebben gezien die met zijn armen gespreid op een paar honderd meter afstand stond. Ze wist te beweren dat de verschijning zeker niet levend was. maw: het was een geest...

Toen ik vroeg waar ze aan het wandelen was keek ze me even aan met zo'n blik van 'shit' om vervolgens met veel bombarie te verkondigen dat het écht geen monnik was uit het klooster waarnaast ze aan het wandelen waren. Opeens werd er ook nog verteld dat hij iets boven de grond zweefde.

Dat kon ze heel goed zien tussen de bomen op een paar honderd meter afstand. De schemering hielp natuurlijk ook heel erg mee.

Tja, ik verander meestal maar van onderwerp op zo'n moment, heb geen zin in ruzie
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_74548801
Van onderwerp veranderen is inderdaad het beste wat je op zo een moment kunt doen denk ik... Deze mensen zijn heeeel erg snel aangevallen en het is dus beter om ruzie te vermijden voordat ze aggresief worden Dit geheel in de strekking van de meeste andere gelovige mensen die elke vraag als een aanval zien en ook een vreselijk kort lontje hebben
  maandag 9 november 2009 @ 18:48:56 #139
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74548838
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef Flammie het volgende:
Van onderwerp veranderen is inderdaad het beste wat je op zo een moment kunt doen denk ik... Deze mensen zijn heeeel erg snel aangevallen en het is dus beter om ruzie te vermijden voordat ze aggresief worden
er zijn zelfs mediums die geweld(verbaal en fysiek) gebruiken indien hun ideologie (lees hun bron van inkomsten) bekritiseerd worden(en de reading niet volgens plan gaat). Hier is vrij veel over geschreven,. Ik weet niet op welke schaal dit nu speelt en kan daar dus geen inschatting van maken
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_74549066
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef Flammie het volgende:
Van onderwerp veranderen is inderdaad het beste wat je op zo een moment kunt doen denk ik... Deze mensen zijn heeeel erg snel aangevallen en het is dus beter om ruzie te vermijden voordat ze aggresief worden Dit geheel in de strekking van de meeste andere gelovige mensen die elke vraag als een aanval zien en ook een vreselijk kort lontje hebben
Ja, ik heb haar na een paar maanden eindelijk duidelijk kunnen maken dat ik gewoon niet zo geloof in al haar paranormale beweringen (dit was echt maar een topje van de ijsberg). Maar dat ging wel gepaard met ernstige gepikeerdheid en zelfs huilpartijen. En dan heb ik het écht zo voorzichtig mogelijk duidelijk proberen te maken. Het is echt niet dat ik dan ff roep "Luister muts, ik geloof niet in jouw bullshit en je verhaaltjes staan bol van de fouten en vage shit waar je alle kanten mee op kan, pleur op! ".

Maar blijkbaar is gewoon het feit dat iemand niet heilig in haar paranormale ervaringen/gaven gelooft al genoeg om helemaal van haar stuk gebracht te worden. Ik hoop oprecht dat ze daar wat beter mee om leert gaan voor haar eigen bestwil.
pi_74549153
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:58 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Same for TRU

Wel frappant dat we al in Deel #2 zijn, en nog niemand heeft kunnen aangeven wat er dan zogenaamd mis zou zijn aan de testmethode zoals door Randi bedacht.

Er worden allemaal zijpaden genomen, hypothetische stellingen gedumpt etcetera, maar tegen de kern - de testmethode zoals door Randi bedacht - heeft nog niemand een zinnig bezwaar kunnen maken.
Jij schuift alles weg met dat is geen reden, maar alleen al de bekendheid die eraan hangt zou voor mij persoonlijk een reden zijn om het niet te doen als ik wat zou kunnen.
Jij kan daar een andere mening over hebben, maar dat is mijn gevoel, ik zou echt niet beroemd willen zijn, op geen enkele manier.
Dat miljoen laat ik daar gerust voor liggen, zo zaligmakend is dat nu ook weer niet, het is niet alsof ik nu op een houtje bijt of dat een miljoen echt genoeg is om al je dromen waar te maken(wat ik nu niet zo, evt op termijn, kan waarmaken is een miljoen niet genoeg voor).

Wat ik vervelend vind hier vaak is dat dat wetenschaps gezeur echt overal bij getrokken wordt, vaak is er gewoon even niets anders dan anekdote's en dergelijke en kan het heel leuk zijn daar een beetje over te filosoferen zonder het gelijk compleet uiteen te moeten trekken.
Er is niets mis met zo nu en dan het stevig tot op de bodem te willen uitzoeken, maar soms is het ook prettig om gewoon even te kunnen praten zonder dat erbij.

Soms vind ik het werkelijk vervelend te noemen, zoals bv bij homeopathie, tot ze dat echt in de juiste omstandigheden hebben onderzocht heb ik niets aan welk onderzoek dan ook.
Dat werkt niet in een dubbel blinde test waarbij er 1 middel gebruikt wordt voor allen naast een placebo, dat werkt alleen in een persoonlijk gerichte behandeling, dat is dan ook de claim die gemaakt wordt.
Een ander beeld op genezing, geen symptoonbestrijding, maar onderliggende oorzaken aanpakken.

Dat zinnetje kom je heel veel tegen in het alternatieve en daar ligt vaak ook de kern van het probleem van de testen vaak.
Als iets getest is moet het echt iets bepaalds doen, terwijl de claim hier vaak juist is dat het het geheel aanpakt en daardoor uiteindelijk ook het bepaalde probleem.
Naar dat geheel wordt niet gekeken, het moet opgedeeld zijn in hapklare brokjes die stuk voor stuk beoordeeld worden, apart van elkaar.

Om weer op homeopathie terug te komen, soms kan het leuk zijn te praten over ervaringen die mensen hebben en wat wel en niet werkt zonder dat het uitgeplozen moet worden en iemand zichzelf tot in den treure moet verdedigen waarom ze toch in godensnaam zoiets stoms doen.
Snap je dat, het is niet dat er gee ruimte is voor een wetenschappelijke blik op zaken, het is alleen dat het vrij veel vervuild op ten duur.
Als iemand wat zegt over een ervaring en dan te horen krijgt dat het wel onzin zou zijn omdat diegene anders allang bij randi had gezeten is vermoeiend en ook niet echt nuttig te noemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_74549302
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, ik heb haar na een paar maanden eindelijk duidelijk kunnen maken dat ik gewoon niet zo geloof in al haar paranormale beweringen (dit was echt maar een topje van de ijsberg). Maar dat ging wel gepaard met ernstige gepikeerdheid en zelfs huilpartijen. En dan heb ik het écht zo voorzichtig mogelijk duidelijk proberen te maken. Het is echt niet dat ik dan ff roep "Luister muts, ik geloof niet in jouw bullshit en je verhaaltjes staan bol van de fouten en vage shit waar je alle kanten mee op kan, pleur op! ".

Maar blijkbaar is gewoon het feit dat iemand niet heilig in haar paranormale ervaringen/gaven gelooft al genoeg om helemaal van haar stuk gebracht te worden. Ik hoop oprecht dat ze daar wat beter mee om leert gaan voor haar eigen bestwil.
Exact.. dat komt omdat gelovigen wat dat betreft wandelende tijdbommen zijn. Als je iets zegt dat het geloof in stand houd ben je openminded, eerlijk en kun je nadenken... maar als je in diezelfde eerlijkheid ineens een vraag stelt ben je een gemeen kortzichtig mannetje

Dat is niet alleen met geesten en mediums zo.. maar nogmaals.. ook met gelovigen in bijvoorbeeld de islam... Ze zijn erg snel aangevallen en elke vraag/argument is een gemene streek in hun belevingswereld. Daarom zeg ik ook; ze zoeken enkel bevestiging.. niet de waarheid

Dat zie je hier ook.. vragen stellen is hier hetzelfde als geen respect tonen en kortzichtig zijn
pi_74549316
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:29 schreef ShiroYasha het volgende:
Ik wil zo graag posten in dit topic, want ik vind Randi een toffe kerel en dit onderwerp heel interessant, maar alles is al gezegd

Zijn er nog mensen die er heilig in geloven, en die willen uitleggen hoe en waarom ze erin zijn gaan geloven?
Wat voor hún de druppel is geweest van; Ok, nu ik dit heb gezien / meegemaakt MOETEN er wel mensen paranormale krachten etc bestaan.

Dan kan ik die mensen mooi bashen

Dan kunnen we daar als volwassenen over discussiëren.
Dan kom je weer bij pesoonlijke ervaringen en dat zijn anekdote's en dat mag niet
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_74549344
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij schuift alles weg met dat is geen reden, maar alleen al de bekendheid die eraan hangt zou voor mij persoonlijk een reden zijn om het niet te doen als ik wat zou kunnen.
Jij kan daar een andere mening over hebben, maar dat is mijn gevoel, ik zou echt niet beroemd willen zijn, op geen enkele manier.
Dat miljoen laat ik daar gerust voor liggen, zo zaligmakend is dat nu ook weer niet, het is niet alsof ik nu op een houtje bijt of dat een miljoen echt genoeg is om al je dromen waar te maken(wat ik nu niet zo, evt op termijn, kan waarmaken is een miljoen niet genoeg voor).

Wat ik vervelend vind hier vaak is dat dat wetenschaps gezeur echt overal bij getrokken wordt, vaak is er gewoon even niets anders dan anekdote's en dergelijke en kan het heel leuk zijn daar een beetje over te filosoferen zonder het gelijk compleet uiteen te moeten trekken.
Er is niets mis met zo nu en dan het stevig tot op de bodem te willen uitzoeken, maar soms is het ook prettig om gewoon even te kunnen praten zonder dat erbij.

Soms vind ik het werkelijk vervelend te noemen, zoals bv bij homeopathie, tot ze dat echt in de juiste omstandigheden hebben onderzocht heb ik niets aan welk onderzoek dan ook.
Dat werkt niet in een dubbel blinde test waarbij er 1 middel gebruikt wordt voor allen naast een placebo, dat werkt alleen in een persoonlijk gerichte behandeling, dat is dan ook de claim die gemaakt wordt.
Een ander beeld op genezing, geen symptoonbestrijding, maar onderliggende oorzaken aanpakken.

Dat zinnetje kom je heel veel tegen in het alternatieve en daar ligt vaak ook de kern van het probleem van de testen vaak.
Als iets getest is moet het echt iets bepaalds doen, terwijl de claim hier vaak juist is dat het het geheel aanpakt en daardoor uiteindelijk ook het bepaalde probleem.
Naar dat geheel wordt niet gekeken, het moet opgedeeld zijn in hapklare brokjes die stuk voor stuk beoordeeld worden, apart van elkaar.

Om weer op homeopathie terug te komen, soms kan het leuk zijn te praten over ervaringen die mensen hebben en wat wel en niet werkt zonder dat het uitgeplozen moet worden en iemand zichzelf tot in den treure moet verdedigen waarom ze toch in godensnaam zoiets stoms doen.
Snap je dat, het is niet dat er gee ruimte is voor een wetenschappelijke blik op zaken, het is alleen dat het vrij veel vervuild op ten duur.
Als iemand wat zegt over een ervaring en dan te horen krijgt dat het wel onzin zou zijn omdat diegene anders allang bij randi had gezeten is vermoeiend en ook niet echt nuttig te noemen.
Erodome.. dan maak je toch gewoon een eigen thread en geef je aan in deze thread dat wetenschappelijk gebrabbel niet gewenscht is.. makkelijk kan ik het niet maken hoor
Deze thread gaat er JUIST om dat men 2 kanten mag belichten lekker sociaal..

done
pi_74549433
quote:

[..]

Het is gewoon heel erg simpel, als het écht allemaal zo fantastisch werkt moet dat met een goed onderzoek te bewijzen zijn. Zo simpel is het ook voor homeopathie. Je kan niet zeggen dat iets heel goed werkt maar dat de werking onmeetbaar is omdat er zoveel vervuilende factoren zijn
pi_74549538
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef Flammie het volgende:
Daarom zeg ik ook; ze zoeken enkel bevestiging.. niet de waarheid

Dat zie je hier ook.. vragen stellen is hier hetzelfde als geen respect tonen en kortzichtig zijn
Daar kan ik het helaas alleen maar mee eens zijn. Zoals ik al eerder aangaf, ik zou het fantastisch vinden als er definitief aangetoond zou worden dat sommige paranormale zaken 'echt' zijn. En zelfs als het niet paranormaal is ben ik nog altijd benieuwd wat er dan wél achter schuilt. Maar daar mag ik van Summers niet naar vragen....
pi_74549642
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Laat ik dan maar beginnen met de sterke:

- Er moet een meetbaar effect aangetoond worden
- Bij resultaten waar kans een rol speelt moet het resultaat veel beter dan het gemiddelde toevalsresultaat zijn
- Het testprotocol wordt in samenspraak met de applicant bepaald, en beide partijen verklaren vooraf dat ze het ermee eens zijn
- 1.000.000 dollar is een sterke motivatie om mee te doen

Zwakke punten:
- Zwakke effecten, die net boven de random ruis uitkomen, kunnen niet in een kleinschalig experiment gefalsificeerd worden
- ...?
Meerdere zwakke punten.
- Niet iedereen zit op een miljoen dollar te wachten.
- Niet iedereen wil bekendheid.
- Je moet Randi ook maar kennen om met de test in aanraking te komen.
- Randi heeft geen toegang tot alle mogelijke wetenschappelijke bronnen.
- Waarom zou je Randi uberhaupt krediet willen geven voor jouw eventuele gave? Een gave lijkt me meer dan een miljoen dollar waard namelijk.
- Owja wacht, als er een tokkie zo'n gave heeft he, dan zou die daar wel een miljoen voor willen hebben. Denk dat dat niet de volledige doelgroep zal zijn van onze vriend Randi.

En de rest van het topic:

Zou Randi dergelijke bashdiscussies willen zien? Wil hij dat we elkaar afzeiken om ideeën die niet begrepen worden? Wil hij dat we ruzie hebben en dus een dermate gesloten houding aannemen, dat we uiteindelijk niet meer weten wat geloven is?

Het valt me namelijk op dat al deze bashers, pseudo-skeptici(believers zonder dat ze het zelf doorhebben), en de snode reactiemannen zelden tot nooit naar zichzelf kijken, oftewel ergens bewust mee bezig zijn is onnodig, zolang je maar kunt laten zien dat je beter bent!

As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 9 november 2009 @ 19:14:08 #148
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_74549669
quote:

[..]

Dat is een eventuele verklaring waarom niet iedereen aan die test mee wil doen. Niet een verklaring waarom iedereen die wel aan de test meedoet keihard faalt.
quote:
Fantaseren kan altijd, maar het moet wel duidelijk blijven dat het fantaseren is. Zodra mensen echt gaan geloven in dingen die aantoonbaar onjuist zijn gaat het mis. En dat is dan misschien bij jou niet het geval, maar bij velen velen anderen wel. Kijk maar naar alle doden die er jaarlijks vallen door het inruilen van "reguliere geneeskunde" voor "alternatieve".
quote:
Homeopathen beweren vaak dingen te kunnen genezen die ze niet kunnen. Dan wordt het kwakzalverij, en dat is levensgevaarlijk.
quote:
Genoeg onderzoeken naar homeopathie die juist die persoonlijke behandeling als controlegroep nemen, en dan blijkt de homeopathie niets toe te voegen. En als die persoonlijke behandeling het enige is dat gebeurt, en men vooraf duidelijk is over wat men wel en niet kan en geen aantoonbaar onjuiste claims worden gemaakt, heb ik er niet zo veel problemen mee. Het probleem is echter dat in de praktijk homeopathen hun kunnen ver en ver overschatten.
quote:
Onzin. Het werkt of het werkt niet, dat is simpel in klinische tests aan te tonen. Het mooie van medische onderzoeken is dat we niet precies hoeven te weten hoe iets werkt, om aan te tonen dat iets al dan niet werkt. En "alternatieve" geneeswijzen falen keer op keer in fatsoenlijke tests.
quote:
Een realiteitscheck kan nooit kwaad. Als je alleen meningen wilt horen die overeen komen met je eigen moet je niet op een discussieforum komen. En als je puur wilt fantaseren over dingen, zonder die aan de werkelijkheid te toetsen, moet dat kunnen, maar dan moet je daar wel duidelijk over zijn, en geen concequenties verbinden aan die hersenspinsels.
pi_74549759
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:32 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik ben feilbaar hoor, zoals ieder ander.
Maar dat wil niet zeggen dat TRU niet vol zit met mensen die bij gebrek aan argumenten maar gaan roepen dat anderen gemeen zijn

Waar gat deze discussie nou om, om het feit dat ik jou per abuis met "hem" heb aangesproken of over Randi's testmethode ?
Pagina zoveel in topic 2 hebben mensen daar nog niks tegen in kunnen brengen.
Wel kunnen roepen dat mensen gemeen zijn, hypothetische onzinstellingen verkondigd etcetera.

Maar inhoudelijk discussieren ? Nope, geen argument gezien.
De topic is vooral ontstaan omdat het een beetje irri is dat de randi methode echt overal bijgehaald wordt.
Zelfs terwijl de topic als zodanig is begonnen zitten we nu weer bij als randi het niet kan ontdekken en iemand daar niet is geweest dan is het nep.
Jullie "gelovigen" zijn allemaal hetzelfde, snel op de teentjes getrapt, huilen en doen, al jullie argumenten zijn kul want zijn die argumenten niet dubbel blind te bewijzen door randi dan tellen ze niet!
pi_74549863
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef erodome het volgende:
Jullie "gelovigen" zijn allemaal hetzelfde, snel op de teentjes getrapt, huilen en doen, al jullie argumenten zijn kul want zijn die argumenten niet dubbel blind te bewijzen door randi dan tellen ze niet!
Beter gezegd, als een argument ervoor zorgt dat de discussie verloren wordt door een van deze mannen, dan worden ze persoonlijk, en weten ze niet meer hoe ze het moeten zoeken.

Gewoon niet meer op in gaan is de enige manier om hier geen last van te hebben.

Owja, de andere sleutel. Volgens deze heren bestaat opbouwende kritiek niet, kritiek is namelijk bedoelt om af te breken!

De boel afbreken is te gek gaaf om te doen!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')