abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80682740
Jeeee wat enorm mooi!!!! Super hoor
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 25 april 2010 @ 10:04:58 #277
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_80687687
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:14 schreef aegor102 het volgende:
Lekker geklust op deze mooie dag maar wat zie ik nou onder in de spiegel Is dat iets op de muur er tegenover
Hihi... je ziet nog een klein stukje van mij onderin de spiegel. Ik sta tegen de andere muur een beetje door mijn knieën gebogen om alles erop te krijgen, vandaar dat je niet kan zien dat ik het ben

Goed dat jullie het mooi vinden. Wij vinden het zelf ook super! Heel ander gezicht als je zo 's ochtends in de badkamer komt. Wordt steeds een beetje meer af zo.
pi_80689770
Mooi Rallydame, ik vind jullie badkamer echt prachtig! En vooral goed dat jullie de juiste klusmood weer te pakken hebben (leuk om dit topic weer bovenaan myAT te hebben ). Succes!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  zondag 25 april 2010 @ 12:43:53 #279
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_80691372
Ja rallydame, hij hangt, Waterpas zelfs!

Nu lijkt het alleen of ie toch scheef hangt ten opzichte van de balkondeur...... Om over als ie uitgedraaid is maar te zwijgen.... dan lijkt het nog schever! mjah, zal wel aan de prijs liggen (60 euro)

Mooi is de badkamer geworden!!!

Wat werkt er dan niet aan telefoon?
  maandag 26 april 2010 @ 22:44:39 #280
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80746993
Je badkamer is echt geweldig geworden zeg!
Jullie maken er een superhuis van, leuk met al die zelfgemaakte vernuftige onderdelen!
Heb je een fotootje van de haken voor je kapstok? Ik had er net eindelijk eentje uitgezocht én besteld, krijg ik een mail dat de leverancier ze niet meer kan leveren, nooit meer
Kapstokken zijn echt lastig!

En hoe doen jullie de plinten? Eerst helemaal aflakken en dan met montagekit bevestigen ofzo?

Keep up the good work en geniet lekker van jullie huis!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_80836979
flink wat bij te lezen en kijken, mooi je badkamer, heel apart bedacht maar vind het goed werken, ziet er erg mooi uit.
en die buitenlamp!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 30 april 2010 @ 13:50:40 #282
248562 Rallydame
pi_80872698
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef gateway het volgende:
Ja rallydame, hij hangt, Waterpas zelfs!

Nu lijkt het alleen of ie toch scheef hangt ten opzichte van de balkondeur...... Om over als ie uitgedraaid is maar te zwijgen.... dan lijkt het nog schever! mjah, zal wel aan de prijs liggen (60 euro)

Mooi is de badkamer geworden!!!

Wat werkt er dan niet aan telefoon?
Goed om te horen dat je hem hebt hangen. En waterpas
Wel jammer dat hij scheef lijkt te hangen maar zoals je al zei.. hij hangt waterpas dus daar ligt het niet aan.
Hopelijk heb je er veel plezier van.

De telefoon doet het nu wel maar als we hem aan willen sluiten op de stekker van het schakelmateriaal, lijkt het wel of hij geen goed contact maakt.
N en de overbuur gaan er nog een keertje naar kijken. Misschien lukt het dan wel of op een andere manier.
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:05:29 #283
248562 Rallydame
pi_80873015
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Je badkamer is echt geweldig geworden zeg!
Jullie maken er een superhuis van, leuk met al die zelfgemaakte vernuftige onderdelen!
Heb je een fotootje van de haken voor je kapstok? Ik had er net eindelijk eentje uitgezocht én besteld, krijg ik een mail dat de leverancier ze niet meer kan leveren, nooit meer
Kapstokken zijn echt lastig!

En hoe doen jullie de plinten? Eerst helemaal aflakken en dan met montagekit bevestigen ofzo?

Keep up the good work en geniet lekker van jullie huis!
Dank je wel

Ik zal dit weekend een foto maken van de haken.
Vervelend als je eindelijk gevonden hebt wat je graag wilt hebben en het dan niet door gaat. Wat voor haken had je gezien?

We lakken idd eerst de plinten af en gebruiken dan montagekit. We willen eerst boven proberen of dat goed werkt en dan beneden ook gaan doen. Dat en het feit dat we het niet echt eens zijn over de vorm van de plint (met bol of holle bovenkant) is de reden dat we beneden nog geen plinten hebben.
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:24:01 #284
248562 Rallydame
pi_80873442
Bedankt WRH

De afgelopen dagen zijn er weer een aantal dingen veranderd in en rondom het huis.
Belangrijkste in het huis is de radiator in de badkamer. Deze hangt namelijk maar is nog niet aangesloten.
Buiten is er ook wat veranderd namelijk de stenen rand rondom de oude volliere is weg gehakt en ook het dak is helemaal gesloopt Er staat nu slechts een geraamte van hout.
De balken gaan we helemaal schoonmaken en alle spijkers en ogen uit halen. Dan kunnen we kijken of we de balken opnieuw kunnen gebruiken om er de veranda mee op te bouwen.
Vriendlief is dus nog steeds bezig met klussen

Vandaag is hij aan het werk en ga ik een beetje in en rondom het huis rommelen. Er zijn nog genoeg dozen die uitgezocht moeten worden. De voorkamer staat nog vol en ik weet zeker dat er heel wat weg kan. Een lekker opruimdagje dus
pi_80874689
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:24 schreef Rallydame het volgende:
Bedankt WRH

Een lekker opruimdagje dus
en daar is het vandaag perfect weer voor! buiten dus ook flink aan de gang geweest, beste klus lijkt me.
wel leuk, een veranda straks
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_81029955
He,

Mag ik vragen welke mozaiktegels jullie hebben gebruikt voor de wc/badkamer? vind ze echt helemaal fantastich, nu zal de badkamer nog wel een hele poos op zich laten wachten bij ons, maar wil ze wel graag in mijn achterhoofd houden?
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:17:31 #287
248562 Rallydame
pi_81098889
Ik ga de bon zoeken waar ze op staan.
We hebben ze iig bij Brugman Keukens en Badkamers gehaald. Toen we daar laatst nog moesten zijn (maandje geleden) hadden ze ze nog. Maar ik ga zoeken en kom er nog op terug.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:54:25 #288
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_81100388
wow ziet er tot nu toe geweledig uit.
Ik ben beniwued naar het eindreusltaat!
  Moderator zondag 16 mei 2010 @ 22:36:29 #289
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 30 mei 2010 @ 14:32:58 #290
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_82099609
Iemand die het aan durft om in Wernhout te gaan wonen verdient een tvp.
Ben benieuwd wat er allemaal nog moet gebeuren. Tot nu toe ziet het er al mooi uit.

(Verplicht met ouders meeverhuisd op m'n 18e naar Wernhout, vandaar)
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:48:19 #291
248562 Rallydame
pi_82562667
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het eigenlijk hier met de kluskriebels ?
Die zijn er nog wel hoor. Maar even niet op de voorgrond.
Het is even onwijs druk geweest met andere zaken waardoor we ook minder hebben kunnen doen. Als het goed is, hebben we volgende week weer wat meer ruimte. Eerste klus is dan om het konijnenhok te beitsen zodat onze dame in een mooi nieuw hokje kan gaan wonen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:56:07 #292
248562 Rallydame
pi_82562989
Hi SV-tje

dank je wel voor de TVP

Vriendlief is in de buurt opgegroeid en wilde er ook graag blijven. Dus dat en ik vind het er wel fijn wonen. Het is er lekker rustig maar toch is alles in de buurt. En natuurlijk een paar gezellige feesten een paar keer per jaar.

Woon je er nog steeds? Of vond je het er niet zo leuk?
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:30:37 #293
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_82564714
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Rallydame het volgende:
Hi SV-tje

dank je wel voor de TVP

Vriendlief is in de buurt opgegroeid en wilde er ook graag blijven. Dus dat en ik vind het er wel fijn wonen. Het is er lekker rustig maar toch is alles in de buurt. En natuurlijk een paar gezellige feesten een paar keer per jaar.

Woon je er nog steeds? Of vond je het er niet zo leuk?
Ik ben op m'n 18e verhuisd (met m'n ouders) van Rijsbergen naar Wernhout en dan zonder rijbewijs iedere dag naar Tilburg moeten voor studie en geen vrienden daar hebben is het niet leuk.

Na 3 jaar ben ik op kamers gegaan en van daaruit ben ik via via beland waar ik nu woon. Vorig jaar toen ons huis in aanbouw was hebben we nog een half jaar in Wernhout gewoond en met een auto en rijbewijs is het prima te doen M'n ouders woonden ook wel in een leuke straat daar lag het niet aan. Inmiddels hebben zij hun huis per 1 juni verkocht, dus ik zal er nu niet meer zovaak komen.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:49:21 #294
248562 Rallydame
pi_83165649
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ik ben op m'n 18e verhuisd (met m'n ouders) van Rijsbergen naar Wernhout en dan zonder rijbewijs iedere dag naar Tilburg moeten voor studie en geen vrienden daar hebben is het niet leuk.

Na 3 jaar ben ik op kamers gegaan en van daaruit ben ik via via beland waar ik nu woon. Vorig jaar toen ons huis in aanbouw was hebben we nog een half jaar in Wernhout gewoond en met een auto en rijbewijs is het prima te doen M'n ouders woonden ook wel in een leuke straat daar lag het niet aan. Inmiddels hebben zij hun huis per 1 juni verkocht, dus ik zal er nu niet meer zovaak komen.
Ik heb altijd in Eindhoven gewoond en woon sinds vorig jaar december echt hier in Wernhout. Ik ben dus nog aardig aan het acclimatiseren maar het gaat steeds beter.
We hebben ook een erg leuke straat en langzaamaan leer ik steeds wat meer mensen kennen. Het bevalt me hier wel

Voor jullie denken dat alles hier in huis heeft stil gestaan, dat heeft het ook Dat is niet helemaal zo hoor. We hebben alleen even geen tijd gehad voor grote veranderingen. Dingen die het posten waard waren zeg maar. In het weekend hopen we weer even wat tijd te vinden om de vensterbank en de paneelgordijnen (rails is eindelijk binnen ) aan de voorkant te plaatsen.
Verder moeten er nog wat dingen gebeuren voor de katten komen én..... het mag ook gewoon wel weer eens.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:52:01 #295
248562 Rallydame
pi_83627250
Na een lange tijd van niet klussen zijn we weer een beetje begonnen. Vorig weekend om precies te zijn...

Zaterdagochtend zijn we begonnen met het verwijderen van het laatste deel van de volière. De balken willen we (mits nog goed) opnieuw gaan gebruiken.
Aangezien we toch bezig waren hebben we ook maar meteen de tegels verwijderd en het gele zand verplaatst naar de plek waar het terras moet komen.
Toen we klaar waren zag het er zo uit:

Op zondag kwamen mijn ouders op visite en tjah... toen konden de mannen het niet laten om toch iets te gaan doen.
Tegels slijpen:

Tegels leggen:

En dan moet het zand in de voegen worden geveegd:

Inmiddels zijn er uit de tuin weer wat meer tegels gehaald zodat we die kunnen gebruiken voor het terras. Er komen namelijk andere tegels voor de rest van de tuin en later ook de oprit.

Vandaag stond alles in het teken van kwasten
Aan het einde van de ochtend was ik namelijk uitgenodigd om naar het paleisje van ML te komen kijken en om mee te helpen met het verven van de voorgevel. Na een heerlijke lunch zijn we begonnen en het liep allemaal erg voorspoedig. Ondanks de regen konden we aardig wat meters maken en helemaal nadat de buurman een zeiltje voor ons had gespannen. (nog bedankt buurman !! ). Sommige stukken muur konden we 2x verven dankzij het warme weer. Voor foto's moet je natuurlijk bij ML kijken

Bij thuis komst was ik toch nog wel in de verf stemming dus ook hier thuis de kwasten en verf opgezocht en begonnen aan de kozijnen van de badkamer. Het raam- en deurkozijn moest daar nog steeds een laatste laag krijgen en dat..... dat is nu gebeurd

Als het allemaal goed droog is, kan de badkamerdeur er eindelijk ook weer in. Kunnen we eindelijk de badkamer afsluiten

Nu hopen dat we de tred weer door kunnen zetten. ML nogmaals bedankt voor de goede zorg en gezelligheid
pi_83627354
Jeutje diehard!
Betontegels altijd goed
Enne bewaar je een klusje voor mij of iets met elek/tekening voor mijn Mr?
Komen we graag doen in een weekend
En twas gezellig geen notie dat ik heb geschilderd vandaag
  maandag 5 juli 2010 @ 19:48:42 #297
248562 Rallydame
pi_83693736
We hebben nog een betonschutting die geverfd moet worden
Enne voor Mr verzin ik nog wel iets. Al heeft mijn Mr bij jou ook niets gedaan dus die moet dan nog wat komen doen....
pi_83693786
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef Rallydame het volgende:
We hebben nog een betonschutting die geverfd moet worden
Enne voor Mr verzin ik nog wel iets. Al heeft mijn Mr bij jou ook niets gedaan dus die moet dan nog wat komen doen....
mijn Mr is voorlopig nog wel een maand zoet met de kozijnen
Maar ik kom graag schilderen hoor haal maar verf
  zaterdag 17 juli 2010 @ 17:43:32 #299
248562 Rallydame
pi_84173132
Vandaag hebben we onze nieuwe huisgenootjes opgehaald. Symi ligt als een echte diva op een eetkamerstoel en Aybo ligt op dit moment te slapen onder de bank na het verkennen van het huis. De held

Maar ze zijn er pas net en ze zijn echt lief
pi_84173552
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef Rallydame het volgende:
Vandaag hebben we onze nieuwe huisgenootjes opgehaald. Symi ligt als een echte diva op een eetkamerstoel en Aybo ligt op dit moment te slapen onder de bank na het verkennen van het huis. De held

Maar ze zijn er pas net en ze zijn echt lief

Ja hé dame foto's willen we van je nieuwe aanwinsten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')