kunnen jullie wat meer duidelijkheid geven? ik vind het behoorlijk irritant op deze manier. waarom worden wij steeds van forum verplaatst en waarom krijgen wij steeds een slotje?quote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef NJ het volgende:
Even afkoelen.
Machtsmisbruik van de mods!quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waar kan men deze zogenaamde "regels" vinden dan?
Even maar gequotequote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
Niet spammen!
Da's één van de nieuwe regels!
goeiequote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
Deze reeks heeft net zoveel inhoud als de programmering van SBS
Eens, ik word er behoorlijk moe van.quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Biskwie het volgende:
[..]
kunnen jullie wat meer duidelijkheid geven? ik vind het behoorlijk irritant op deze manier. waarom worden wij steeds van forum verplaatst en waarom krijgen wij steeds een slotje?
huh???!!quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
Deze reeks heeft net zoveel inhoud als de programmering van SBS
nu moeten we in het volgende topic weer een recordje dr uit proberen te slepenquote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Als die mods nou gewoon geen slotje hadden gezed in dat record topic was er niets aan de hand geweest
dat was toch alleen in topic9?quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef PiRANiA het volgende:
Het is duidelijk, recordpoging gaat het niet worden
Wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Als die mods nou gewoon geen slotje hadden gezed in dat record topic was er niets aan de hand geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |