ik ben supermisselijk maar heb dankzij jou zin in palingquote:Op maandag 9 november 2009 16:50 schreef SilkSpectre het volgende:
Mijn vader komt zo langs met een pond paling vers uit de rookkast.
quote:Op maandag 9 november 2009 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Bloemkool, gekookte aardappelen, doperwten/wortelen, lamskoteletten vlees met kaas erin, pindasaus
Het was ook echt goed! Oud mannetje die met zijn bootje paling gaat vissen en dan zijn paling laat roken op hout! Ouderwets lekker!!quote:Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben supermisselijk maar heb dankzij jou zin in paling
oh ja, tomaatjes gaan er hier ook nog in donderdagquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:29 schreef DarkElf het volgende:
vanavond stamppot rauwe andijvie met tomaatjes, pijnboompitjes, spekjes en wat geraspte kaas
ik las duifquote:Op maandag 9 november 2009 22:58 schreef SeaOfLove het volgende:
nog ff snel pavlovla aan het maken. morgen beleggen met druif en mandarijn en wat ik nog meer heb aan fruit in de koelkast
ik he het op het moment erg drukquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
hoef je alleen nog maar de saus zelf te maken
of probeer je ook de tagliatelle?
vanavond pangasiusfilet uit de oven met kruiden/parmezaan korst. Dopererwtjes en krieltjesquote:Op woensdag 11 november 2009 11:22 schreef DarkElf het volgende:
vanavondmorgenavond een kliekje andijviestamppot.
En voor straks heb ik een kop pittige wortel/paprikasoep
Nou, eerlijk gezegd vind ik persoonlijk dat het zelf maken van pasta vaak téveel werk is voor het (naar mijn idee) weinige kwaliteitsverschil met goede gedroogde pasta.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
is dat lekkerder, minder lekker of beetje hetzelfde als de gedroogde of verse variant van de supermarkt?
ik proef de liefde wel van mijn vers gemaakte pasta afquote:Op woensdag 11 november 2009 12:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd vind ik persoonlijk dat het zelf maken van pasta vaak téveel werk is voor het (naar mijn idee) weinige kwaliteitsverschil met goede gedroogde pasta.
Goedkope gedroogde pasta is vaak niet zo best, omdat die heel glad van structuur is en de saus er niet lekker aan blijft plakken. De wat duurdere gedroogde pasta heeft een ruwer oppervlak, en dat smaakt veel beter.
Verse pasta, bijvoorbeeld van AH, vind ik weinig soeps, het geld niet waard. Dan liever zelf pasta maken, want hoewel tijdrovend - het is wél leuk om te doen!
En wat vindt MoBlo ervan?
Ik merk: de Keuringsdienst van Waarde heeft mijn plezier in truffelolie verpest.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef minilot het volgende:
Nu lunch - boterhammen met een gat erin in de koekenpan, twee eitjes in het gat, en crème fraîche met trufffelolie erop. En een beetje gruyere.
Moet je vragen aan de viswinkel La Pecherie in Bloemendaal, want daar heb ik hem gekocht.quote:
heb er ook nog kastanjechamps en een flinke lepel van de allerlekkerste tomatensaus door gedaan. Simpel en lekker! Experimentje dat wel voor herhaling vatbaar is, zeer geschikt als bijgerecht ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:31 schreef -Mellow- het volgende:
Oja, ik heb groentjes nodig dus ik maak vanavond een groentenpotje met sperziebonen, rode paprika, aubergine, courgette en wortel met scheut witte wijn en verkruimelde gorgonzola erover.
potverdikkie dat was lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 11:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vanavond pangasiusfilet uit de oven met kruiden/parmezaan korst. Dopererwtjes en krieltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |