Hehe het soepje wordt opgediend in Pijnacker, dus je zult iets verder moeten lopenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik geloof dat ik zaterdag de straat ff uitloop en bij jou kom eten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:19 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hehe het soepje wordt opgediend in Pijnacker, dus je zult iets verder moeten lopen
ben je verhuisd? ik ga zo een grote pan snert maken. oma heeft haar wekelijkse dagje ziekenhuis en opa viert morgen zijn verjaardag,hebben zij en visite wat te eten morgen :pquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:19 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hehe het soepje wordt opgediend in Pijnacker, dus je zult iets verder moeten lopen
Mag ik komen eten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
tagliatelle met paddenstoelensaus, gebakken roerbak champignons-groentemix, gebraden wild zwijnsteaks met meegebakken cantharellen.
quote:
Dan ga ik toch maar aan de gehaktballenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, heb maar voor 2 personen alles ingekocht.
Neej, Halloween feestjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben je verhuisd? ik ga zo een grote pan snert maken. oma heeft haar wekelijkse dagje ziekenhuis en opa viert morgen zijn verjaardag,hebben zij en visite wat te eten morgen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |