quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vandaag even naar de mac donalds gegaan, nu kan ik weer extra genieten van zelfgemaakt eten!
Het duurt even... vooral het wachten tussen de stappenquote:
Je doet mee aan die gratis aktie?quote:
en voor 's avonds heb ik hangop met aardbeienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:22 schreef DarkElf het volgende:
vanavond gegrild biefstukje met kastanjechampignons , broccoli en minikrieltjes
Ik ga het proberen, als back up heb ik nog een pan soep staan en een ciabatta broodje liggen (van gisteren).quote:
Valt weinig aan uit te leggen, gewoon een appel in kleine stukjes met wat kaneel en suikerquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat moet je me even uitleggen![]()
Ik heb vanmiddag couscous op met kikkererwten, ananas, paprika en gehaktballetjes. Nu twee boterhammen met speculoos crunchy en een mandarijntje. Na het sporten misschien nog een cracker met 'iets'.
Voor mij volkomen nieuw!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Valt weinig aan uit te leggen, gewoon een appel in kleine stukjes met wat kaneel en suiker
meen je niet dat dat nieuw voor je isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Voor mij volkomen nieuw!Beetje het appeltaartidee!
wat is een weens broodje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meen je niet dat dat nieuw voor je is![]()
ik heb vooral veel snijkoek op en een weens broodje met old amsterdam. straks spitskool met kaassaus voor degenen die de ook gekookte bruine bonen met uitgebakken spek en stroop niet lusten en slavinken.
zacht zoet kaiservormig broodje (zoet door een beetje boter in het deeg). met een plak kaas heerlijkquote:
soort rond kadetje dus?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zacht zoet kaiservormig broodje (zoet door een beetje boter in het deeg). met een plak kaas heerlijk
Gewoon te koop in de winkel ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zacht zoet kaiservormig broodje (zoet door een beetje boter in het deeg). met een plak kaas heerlijk
ik geloof dat ik zaterdag de straat ff uitloop en bij jou kom etenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Ienepien het volgende:
Een salade met rosbief, danish blue, witlof, rucola en vinaigrette
En voor zaterdag heb ik alvast een pittige pompoensoep met gember en garam masala gemaakt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Gewoon te koop in de winkel ?
Vroeger waren deze broodjes (met veel poeder eropquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmmm
Als ik even nakijk op internet zijn weense broodjes met ei en boter door het deeg, ben ik nog nooit tegengekomen bij een bakker, is dat een regionaal product?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |