Waar in Almelo? bij het buurthuis op Almelo de riet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond lopend buffer gehad, overheerlijk
ik een schaaltje stoofperen.. beetje vreemd (op dit tijdstip) maar wel lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:47 schreef Mirjam het volgende:
schaaltje zelfgemaakte appelcompote, van appels uit eigen tuin
ingekookt met kaneelstokjes, heerlijk
ff opgewarmd in de magnetron
niks mis meequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik een schaaltje stoofperen.. beetje vreemd (op dit tijdstip) maar wel lekker
Dat moet je me even uitleggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:39 schreef Raissa het volgende:
Ik neem zo een appel met kaneel en suiker
Oeh, Portobellos!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef LastRequest het volgende:
Hutspot![]()
Gisteren trouwens heerlijk gegeten bij de ouders van m'n vriend, vooraf carpaccio en als hoofdgerecht Portobello met pappardelle
Gaaah, wat heerlijk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:00 schreef minilot het volgende:
Flammenküche, dankzij nieuw pizzasteenoventje!
Recept?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Gaaah, wat heerlijk!![]()
![]()
Met dank aan het Zelf-pizza-maken-topic hier op CUL, want zonder dat topic had ik mijn Bestron steenoventje niet gekocht!
Nou, ik had nog wat zelfgemaakt pizzadeeg over van eerder - niet helemaal authentiek op die manier, maar ik heb het toch maar gebruikt.quote:
en wat drink je daarbij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:45 schreef Chain_Reaction het volgende:
6 tosti's
2 borden bami
1 kop soep
En nu een rol biscuitjes
Over het algemeen alleen water en melk.quote:
en nu nog een zakje noodles... ik heb straks mn maandelijkse feestje en dat merk ik aan de constante hongerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
doodgekookte andijvieprak![]()
met satégehaktballen
Altijd gedacht dat gij een manneke wasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en nu nog een zakje noodles... ik heb straks mn maandelijkse feestje en dat merk ik aan de constante honger
Oh jij eet altijd zó lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:30 schreef minilot het volgende:
Pompoencurrysoep met pittige brokjes gehakt en een schep zure room. Stokbrood met geroosterde paprika erbij.
omdat ik zoveel eet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat gij een manneke was
Nee... kweet niet waaromquote:
mm lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:09 schreef ColdFeet het volgende:
Zelfgemaakte bapao's met verschillende kipvullingen als lunch straks
het is een sateh-broodje geworden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:27 schreef 8108139dpths het volgende:
zo even een lekker kaas-uien croissantje halen bij Deen.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:27 schreef Adelante het volgende:
Erwtensoep (2 kommen) met roggebrood met spek.
Dit brengt mij op zeer goede ideeën voor morgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:27 schreef Adelante het volgende:
Erwtensoep (2 kommen) met roggebrood met spek.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:09 schreef ColdFeet het volgende:
Zelfgemaakte bapao's met verschillende kipvullingen als lunch straks
Toevallig, hier ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef norich het volgende:
Paella
Lekker hoor! Ik heb geen wodka in huis, maar dat kan echt overal doorheen zonder dat 't smerig smaaktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef DarkElf het volgende:
milde appelsap met een ijsblokje en een scheutje stoli
Hier ook zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:23 schreef Raissa het volgende:
Geen inspiratie dus een uitsmijter op brood, ook wel weer eens lekker.
Grillworstquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:45 schreef Pannenkoeken het volgende:
2 boterhammen met verse grillworst, 2 met ardennerboterhamworst
en een glas vers geperst sinaasappelsap
Sate grillworst van Deen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:47 schreef Raissa het volgende:
[..]
Grillworst![]()
Vers geperst sinaasappelsap
Kipschnitzel eten en het dan ook nogeens foutief spellen. Misdadig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:25 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga een broccoli/aardappel/kaas oven schotel maken en daarbij kipsnitzel
Kipschnitzel is lekkerder dan varken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:28 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Kipschnitzel eten en het dan ook nogeens foutief spellen. Misdadig.
Staat dat in de bijbel ja?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kipschnitzel is lekkerder dan varken.
Ja daar hebben we een andere afdeling voor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:28 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Kipschnitzel eten en het dan ook nogeens foutief spellen. Misdadig.
Het was geen tikfoutje! Je wist het gewoonweg niet. Maar ik ben blij voor je dat je iets eet wat jij lekker vindt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja daar hebben we een andere afdeling voor.
Lekker boeiend een tikfoutje, als het eten maar lekker smaakt!
Ontopic dus gewoon weer.
Hé, jij bent ook een gezelligerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:44 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het was geen tikfoutje! Je wist het gewoonweg niet. Maar ik ben blij voor je dat je iets eet wat jij lekker vindt.
Klopt, zullen we vanavond samen wat leuks doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Hé, jij bent ook een gezelligerd
Het stoofvlees was goddelijk, nu draait vers vanille ijs in de machine. Flesje Brunello erbij, jum jum het leven is goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Had nog wat prachtige runderlappen liggen in de vriezer, leken wel Wagyu zo gemarmerd, hard aangebakken en die liggen nu te pruttelen in een fles chianti, met een bol knoflook en laurierblad. Vanavond stoofvlees dus. Met opperdoesjes en spruitjes
Stampot met biet? Wa's da?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef Windigo het volgende:
Vanavond stamppot met biet, een gehaktbal en komkommersalade
En gebakken aardappeltjes met boontjes en biefstuk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Nu een glas chianti met blokjes belegen stolkse boerenkaas
wat lekker!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Aardappelgratin, rauwkostsalade en ossenhaasjes met kruidenboter en gebakken cantharellen.
Hoe maak jij de gratin?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Aardappelgratin, rauwkostsalade en ossenhaasjes met kruidenboter en gebakken cantharellen.
In de oven.quote:
jes jes, geen bloemkool. snap er niks van want het is maandagquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vnv eet ik bij ouders (tis maandag dus het zal vast bloemkool zijn)
Baaaaaaaaaaah!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef SeaOfLove het volgende:
1x per jaar heb ik trek in aardappel-anders bacon-ui. Dus zo gaat n ovenschaal met n laagje tomaten,aardappels,uitgebakken spek en ui met daarna die meuk eroverheen de oven in.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef SeaOfLove het volgende:
1x per jaar heb ik trek in aardappel-anders bacon-ui. Dus zo gaat n ovenschaal met n laagje tomaten,aardappels,uitgebakken spek en ui met daarna die meuk eroverheen de oven in.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Baaaaaaaaaaah!![]()
Hier gebakken zalm met mosterdvinaigrette op een berg groene kruiden, en geroosterde tomaten.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef sigme het volgende:
Melkzure boontjes met een likje mayo, gekookte rode biet, gekookte Nicola-aardappels, in matig warme oven gegaarde lamscarre met meegestoofde appel + ui + knoflook.
Stoofpeertjes (winterjan) toe.
*burp*
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vandaag even naar de mac donalds gegaan, nu kan ik weer extra genieten van zelfgemaakt eten!
Het duurt even... vooral het wachten tussen de stappenquote:
Je doet mee aan die gratis aktie?quote:
en voor 's avonds heb ik hangop met aardbeienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:22 schreef DarkElf het volgende:
vanavond gegrild biefstukje met kastanjechampignons , broccoli en minikrieltjes
Ik ga het proberen, als back up heb ik nog een pan soep staan en een ciabatta broodje liggen (van gisteren).quote:
Valt weinig aan uit te leggen, gewoon een appel in kleine stukjes met wat kaneel en suikerquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat moet je me even uitleggen![]()
Ik heb vanmiddag couscous op met kikkererwten, ananas, paprika en gehaktballetjes. Nu twee boterhammen met speculoos crunchy en een mandarijntje. Na het sporten misschien nog een cracker met 'iets'.
Voor mij volkomen nieuw!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Valt weinig aan uit te leggen, gewoon een appel in kleine stukjes met wat kaneel en suiker
meen je niet dat dat nieuw voor je isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Voor mij volkomen nieuw!Beetje het appeltaartidee!
wat is een weens broodje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meen je niet dat dat nieuw voor je is![]()
ik heb vooral veel snijkoek op en een weens broodje met old amsterdam. straks spitskool met kaassaus voor degenen die de ook gekookte bruine bonen met uitgebakken spek en stroop niet lusten en slavinken.
zacht zoet kaiservormig broodje (zoet door een beetje boter in het deeg). met een plak kaas heerlijkquote:
soort rond kadetje dus?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zacht zoet kaiservormig broodje (zoet door een beetje boter in het deeg). met een plak kaas heerlijk
Gewoon te koop in de winkel ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zacht zoet kaiservormig broodje (zoet door een beetje boter in het deeg). met een plak kaas heerlijk
ik geloof dat ik zaterdag de straat ff uitloop en bij jou kom etenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Ienepien het volgende:
Een salade met rosbief, danish blue, witlof, rucola en vinaigrette
En voor zaterdag heb ik alvast een pittige pompoensoep met gember en garam masala gemaakt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Gewoon te koop in de winkel ?
Vroeger waren deze broodjes (met veel poeder eropquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmmm
Als ik even nakijk op internet zijn weense broodjes met ei en boter door het deeg, ben ik nog nooit tegengekomen bij een bakker, is dat een regionaal product?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |