Waar in Almelo? bij het buurthuis op Almelo de riet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond lopend buffer gehad, overheerlijk
ik een schaaltje stoofperen.. beetje vreemd (op dit tijdstip) maar wel lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:47 schreef Mirjam het volgende:
schaaltje zelfgemaakte appelcompote, van appels uit eigen tuin
ingekookt met kaneelstokjes, heerlijk
ff opgewarmd in de magnetron
niks mis meequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik een schaaltje stoofperen.. beetje vreemd (op dit tijdstip) maar wel lekker
Dat moet je me even uitleggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:39 schreef Raissa het volgende:
Ik neem zo een appel met kaneel en suiker
Oeh, Portobellos!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef LastRequest het volgende:
Hutspot![]()
Gisteren trouwens heerlijk gegeten bij de ouders van m'n vriend, vooraf carpaccio en als hoofdgerecht Portobello met pappardelle
Gaaah, wat heerlijk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:00 schreef minilot het volgende:
Flammenküche, dankzij nieuw pizzasteenoventje!
Recept?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Gaaah, wat heerlijk!![]()
![]()
Met dank aan het Zelf-pizza-maken-topic hier op CUL, want zonder dat topic had ik mijn Bestron steenoventje niet gekocht!
Nou, ik had nog wat zelfgemaakt pizzadeeg over van eerder - niet helemaal authentiek op die manier, maar ik heb het toch maar gebruikt.quote:
en wat drink je daarbij?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:45 schreef Chain_Reaction het volgende:
6 tosti's
2 borden bami
1 kop soep
En nu een rol biscuitjes
Over het algemeen alleen water en melk.quote:
en nu nog een zakje noodles... ik heb straks mn maandelijkse feestje en dat merk ik aan de constante hongerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
doodgekookte andijvieprak![]()
met satégehaktballen
Altijd gedacht dat gij een manneke wasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en nu nog een zakje noodles... ik heb straks mn maandelijkse feestje en dat merk ik aan de constante honger
Oh jij eet altijd zó lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:30 schreef minilot het volgende:
Pompoencurrysoep met pittige brokjes gehakt en een schep zure room. Stokbrood met geroosterde paprika erbij.
omdat ik zoveel eet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat gij een manneke was
Nee... kweet niet waaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |