Ik merk: de Keuringsdienst van Waarde heeft mijn plezier in truffelolie verpest.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef minilot het volgende:
Nu lunch - boterhammen met een gat erin in de koekenpan, twee eitjes in het gat, en crème fraîche met trufffelolie erop. En een beetje gruyere.
Moet je vragen aan de viswinkel La Pecherie in Bloemendaal, want daar heb ik hem gekocht.quote:
heb er ook nog kastanjechamps en een flinke lepel van de allerlekkerste tomatensaus door gedaan. Simpel en lekker! Experimentje dat wel voor herhaling vatbaar is, zeer geschikt als bijgerecht ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:31 schreef -Mellow- het volgende:
Oja, ik heb groentjes nodig dus ik maak vanavond een groentenpotje met sperziebonen, rode paprika, aubergine, courgette en wortel met scheut witte wijn en verkruimelde gorgonzola erover.
potverdikkie dat was lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 11:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vanavond pangasiusfilet uit de oven met kruiden/parmezaan korst. Dopererwtjes en krieltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |