Ik gun Ajax nooit een winst, dus da's makkelijk. Als seizoenkaarthouder van Heracles moet ik FC Twente ook niet te veel wensen, dus doe mij ook maar een gelijkspelquote:Op zondag 8 november 2009 16:50 schreef leolinedance het volgende:
Wie wil jij dat er wint, Twente of Ajax? Ik ben voor een gelijkspel
Ik gun ajax ook nooit winst, mits in het voordeel van psv.quote:Op zondag 8 november 2009 16:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik gun Ajax nooit een winst, dus da's makkelijk. Als seizoenkaarthouder van Heracles moet ik FC Twente ook niet te veel wensen, dus doe mij ook maar een gelijkspel
quote:Op zondag 8 november 2009 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik gun ajax ook nooit winst, mits in het voordeel van psv.
Ik ook maar dat is dan puur voor PSVquote:Op zondag 8 november 2009 16:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik gun Ajax nooit een winst, dus da's makkelijk. Als seizoenkaarthouder van Heracles moet ik FC Twente ook niet te veel wensen, dus doe mij ook maar een gelijkspel
Tja dat is blijkbaar anders...quote:Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef Reddiablo het volgende:
er wordt van alles op het veld gegooid en dan ook richting Suárez...
tsja, dat mag allemaal maar - zolang er maar geen spreekkoren zijn...
Je bent wel erg verbitterd .quote:Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef Reddiablo het volgende:
er wordt van alles op het veld gegooid en dan ook richting Suárez...
tsja, dat mag allemaal maar - zolang er maar geen spreekkoren zijn...
komt wel weer goed, maar vandaag even niet meerquote:
want twente kreeg onterechte gele kaarten?quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef leolinedance het volgende:
Je merkt wel van welke club de scheidsrechter fan isGelukkig is het nog 0-0.
Twente zit er gewoon wat feller op en dan maak je ook sneller een foutje en een kaart.quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef leolinedance het volgende:
Vink fan van Ajax noemen.quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef leolinedance het volgende:
ik ga nog steeds voor 0-3 ajaxquote:Op zondag 8 november 2009 17:14 schreef Zapper het volgende:
Ajax gaat dit heel slinks winnen denk ik.
Daar is Janssen een goed voorbeeld van.quote:Op zondag 8 november 2009 17:18 schreef Komakie het volgende:
Janssen springt die gast van ajax onder het gras en vind het gek dat hij een vrije trap tegen krijgt
Voetballers zijn soms zo dom
Zijn rugnummer is hoger dan zijn IQquote:Op zondag 8 november 2009 17:21 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Daar is Janssen een goed voorbeeld van.
Dat sowieso. Maar een gelijkspel lijkt me ook prima.quote:Op zondag 8 november 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
Hopen dat Twente wint, want Twente laat ergens anders nog wel punten liggen zodat PSV betere kansen heeft. Ik vrees meer voor Ajax dan voor Twente.
Ja, dat kun je wel denken, maar ondertussen staat Twente nog steeds 1e terwijl ze al een groot aantal lastige wedstrijden hebben gehad.quote:Op zondag 8 november 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
Hopen dat Twente wint, want Twente laat ergens anders nog wel punten liggen zodat PSV betere kansen heeft. Ik vrees meer voor Ajax dan voor Twente.
Ik weet nog dat er een hoop analytici niet zo positief waren over die jongen. Leuke acties maar weinig rendement enzo. Ondertussen knalt hij er aardig wat in.quote:Op zondag 8 november 2009 17:36 schreef Reddiablo het volgende:
Die Ruiz is wel echt goed hoor... wat een aankoop. samen met die gekke Stoch -- pff, wie had dat verwacht!
Vooral die foto in het artikel van Volkskrant van 't weekend vond ik mooi. Het lijkt Prince wel ;-)quote:Op zondag 8 november 2009 17:36 schreef Reddiablo het volgende:
Die Ruiz is wel echt goed hoor... wat een aankoop. samen met die gekke Stoch -- pff, wie had dat verwacht!
Spierblessure geloof ik.quote:Op zondag 8 november 2009 17:37 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er met Pantelic?
PSV uit nog niet.quote:Op zondag 8 november 2009 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel denken, maar ondertussen staat Twente nog steeds 1e terwijl ze al een groot aantal lastige wedstrijden hebben gehad.
Ik denk dat Twente dat wint.quote:
Dat wordt een wedstrijd zegquote:
Ajax is vaak nog wel eens sterker in de 2de helft dus ik ben benieuwd.quote:
Zit zo meteen wel op het randje jaquote:Op zondag 8 november 2009 17:48 schreef leolinedance het volgende:
Vertongen moet oppassen dat hij geen rood pakt.
Hopelijk krijgt hij 3 wedstrijden net zoals Babovic die oncollegiale Belg.quote:Op zondag 8 november 2009 17:48 schreef leolinedance het volgende:
Vertongen moet oppassen dat hij geen rood pakt.
daar was niets oncollegiaals aan. Hij zegt gewoon hoe hij het gezien heeft en zolang je er niet over liegt vind ik dat niet meer dan terecht.quote:Op zondag 8 november 2009 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij 3 wedstrijden net zoals Babovic die oncollegiale Belg.
Dat zeg jij...quote:Op zondag 8 november 2009 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[quote]Op zondag 8 november 2009 17:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
daar was niets oncollegiaals aan. Hij zegt gewoon hoe hij het gezien heeft en zolang je er niet over liegt vind ik dat niet meer dan terecht.
[/quote
Maar hij liegt er wel over.
Hij kan zo lekker boos kijken. Alsof het echt zo'n coach is die alleen maar loopt te schreeuwen en te brommen. Als je hem dan in interviews ziet is het wel een beetje lachwekkendquote:
KNJB he!quote:Op zondag 8 november 2009 17:59 schreef Ammi het volgende:
Hier ook je moeder is een hoer en dan niet stakenHoezo met twee maten meten!
Drolquote:
Laat het achter je en ga verder met je leven. Alsof Feyenoord anders gewonnen had.quote:Op zondag 8 november 2009 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De beelden spreken toch voor zich?
Blijkbaar niet want dan had hij nooit zo'n hoge straf gekregen.quote:Op zondag 8 november 2009 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De beelden spreken toch voor zich?
quote:Op zondag 8 november 2009 17:59 schreef Ammi het volgende:
Ik bedoel andersom.quote:Op zondag 8 november 2009 17:59 schreef Zapper het volgende:
Derde wissel voor Ajax: Gabri voor Rommedahl
De tuchtcomissie zag het blijkbaar anders dan dat de rest van Nederland het zag. Je me blij zijn dat Suarez de aankomende 4 wedstrijden mag spelen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want dan had hij nooit zo'n hoge straf gekregen.
dit was nog de 1e waarschuwing...quote:Op zondag 8 november 2009 17:59 schreef Ammi het volgende:
Een gefrustreerde rode kaart is leukerquote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog op een leuke blessure voor Ajax. Ze kunnen niet meer wisselen, en een paar weken zonder Suarez ofzo zou wel lekker zijn
Wat bedoel je?quote:Op zondag 8 november 2009 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ongelovelijk die knvb, ze moeten zich diep diep diep schamen!!!!
Zal wel allemaal weer aan den haag liggen he.
Ja dat is helemaal top.quote:Op zondag 8 november 2009 18:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Een gefrustreerde rode kaart is leuker
ongeacht of hij het expres deed of niet sloeg het nergens op hoe hij sprong.quote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De tuchtcomissie zag het blijkbaar anders dan dat de rest van Nederland het zag. Je me blij zijn dat Suarez de aankomende 4 wedstrijden mag spelen.
Dat den haag-psv wordt stilgelegd om een paar spreekkoortjes terwijl er en vorige week bij az niets gebeurde en nu weer bij twente-ajax...quote:
Dat zijn voetballers in het algemeen dus tja.quote:Op zondag 8 november 2009 18:04 schreef leolinedance het volgende:
die gaat er lekker in. Suljemani moet zich ook niet zo aanstellen, mietje.
Ze gaan voor de bekerquote:Op zondag 8 november 2009 18:07 schreef Komakie het volgende:
Hoe kun je zo onzorgvuldig zijn als je zo'n belangrijke wedstrijd speelt.
Nee voor de ELquote:
Nieuwe Essien volgens vele hierquote:Op zondag 8 november 2009 18:09 schreef leolinedance het volgende:
Die Enoh, ik snap niet dat die vent nog mag spelen bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |