Zijn rugnummer is hoger dan zijn IQquote:Op zondag 8 november 2009 17:21 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Daar is Janssen een goed voorbeeld van.
Dat sowieso. Maar een gelijkspel lijkt me ook prima.quote:Op zondag 8 november 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
Hopen dat Twente wint, want Twente laat ergens anders nog wel punten liggen zodat PSV betere kansen heeft. Ik vrees meer voor Ajax dan voor Twente.
Ja, dat kun je wel denken, maar ondertussen staat Twente nog steeds 1e terwijl ze al een groot aantal lastige wedstrijden hebben gehad.quote:Op zondag 8 november 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
Hopen dat Twente wint, want Twente laat ergens anders nog wel punten liggen zodat PSV betere kansen heeft. Ik vrees meer voor Ajax dan voor Twente.
Ik weet nog dat er een hoop analytici niet zo positief waren over die jongen. Leuke acties maar weinig rendement enzo. Ondertussen knalt hij er aardig wat in.quote:Op zondag 8 november 2009 17:36 schreef Reddiablo het volgende:
Die Ruiz is wel echt goed hoor... wat een aankoop. samen met die gekke Stoch -- pff, wie had dat verwacht!
Vooral die foto in het artikel van Volkskrant van 't weekend vond ik mooi. Het lijkt Prince wel ;-)quote:Op zondag 8 november 2009 17:36 schreef Reddiablo het volgende:
Die Ruiz is wel echt goed hoor... wat een aankoop. samen met die gekke Stoch -- pff, wie had dat verwacht!
Spierblessure geloof ik.quote:Op zondag 8 november 2009 17:37 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er met Pantelic?
PSV uit nog niet.quote:Op zondag 8 november 2009 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel denken, maar ondertussen staat Twente nog steeds 1e terwijl ze al een groot aantal lastige wedstrijden hebben gehad.
Ik denk dat Twente dat wint.quote:
Dat wordt een wedstrijd zegquote:
Ajax is vaak nog wel eens sterker in de 2de helft dus ik ben benieuwd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |