De tuchtcomissie zag het blijkbaar anders dan dat de rest van Nederland het zag. Je me blij zijn dat Suarez de aankomende 4 wedstrijden mag spelen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want dan had hij nooit zo'n hoge straf gekregen.
dit was nog de 1e waarschuwing...quote:Op zondag 8 november 2009 17:59 schreef Ammi het volgende:
Hier ook je moeder is een hoer en dan niet stakenHoezo met twee maten meten!
Een gefrustreerde rode kaart is leukerquote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog op een leuke blessure voor Ajax. Ze kunnen niet meer wisselen, en een paar weken zonder Suarez ofzo zou wel lekker zijn
Wat bedoel je?quote:Op zondag 8 november 2009 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ongelovelijk die knvb, ze moeten zich diep diep diep schamen!!!!
Zal wel allemaal weer aan den haag liggen he.
Ja dat is helemaal top.quote:Op zondag 8 november 2009 18:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Een gefrustreerde rode kaart is leuker
ongeacht of hij het expres deed of niet sloeg het nergens op hoe hij sprong.quote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De tuchtcomissie zag het blijkbaar anders dan dat de rest van Nederland het zag. Je me blij zijn dat Suarez de aankomende 4 wedstrijden mag spelen.
Dat den haag-psv wordt stilgelegd om een paar spreekkoortjes terwijl er en vorige week bij az niets gebeurde en nu weer bij twente-ajax...quote:
Dat zijn voetballers in het algemeen dus tja.quote:Op zondag 8 november 2009 18:04 schreef leolinedance het volgende:
die gaat er lekker in. Suljemani moet zich ook niet zo aanstellen, mietje.
Ze gaan voor de bekerquote:Op zondag 8 november 2009 18:07 schreef Komakie het volgende:
Hoe kun je zo onzorgvuldig zijn als je zo'n belangrijke wedstrijd speelt.
Nee voor de ELquote:
Nieuwe Essien volgens vele hierquote:Op zondag 8 november 2009 18:09 schreef leolinedance het volgende:
Die Enoh, ik snap niet dat die vent nog mag spelen bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |