Zit zo meteen wel op het randje jaquote:Op zondag 8 november 2009 17:48 schreef leolinedance het volgende:
Vertongen moet oppassen dat hij geen rood pakt.
Hopelijk krijgt hij 3 wedstrijden net zoals Babovic die oncollegiale Belg.quote:Op zondag 8 november 2009 17:48 schreef leolinedance het volgende:
Vertongen moet oppassen dat hij geen rood pakt.
daar was niets oncollegiaals aan. Hij zegt gewoon hoe hij het gezien heeft en zolang je er niet over liegt vind ik dat niet meer dan terecht.quote:Op zondag 8 november 2009 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij 3 wedstrijden net zoals Babovic die oncollegiale Belg.
Dat zeg jij...quote:Op zondag 8 november 2009 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[quote]Op zondag 8 november 2009 17:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
daar was niets oncollegiaals aan. Hij zegt gewoon hoe hij het gezien heeft en zolang je er niet over liegt vind ik dat niet meer dan terecht.
[/quote
Maar hij liegt er wel over.
Hij kan zo lekker boos kijken. Alsof het echt zo'n coach is die alleen maar loopt te schreeuwen en te brommen. Als je hem dan in interviews ziet is het wel een beetje lachwekkendquote:
KNJB he!quote:Op zondag 8 november 2009 17:59 schreef Ammi het volgende:
Hier ook je moeder is een hoer en dan niet stakenHoezo met twee maten meten!
Drolquote:
Laat het achter je en ga verder met je leven. Alsof Feyenoord anders gewonnen had.quote:Op zondag 8 november 2009 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De beelden spreken toch voor zich?
Blijkbaar niet want dan had hij nooit zo'n hoge straf gekregen.quote:Op zondag 8 november 2009 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De beelden spreken toch voor zich?
quote:Op zondag 8 november 2009 17:59 schreef Ammi het volgende:
Hier ook je moeder is een hoer en dan niet stakenHoezo met twee maten meten!
Ik bedoel andersom.quote:Op zondag 8 november 2009 17:59 schreef Zapper het volgende:
Derde wissel voor Ajax: Gabri voor Rommedahl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |