Ik gun Ajax nooit een winst, dus da's makkelijk. Als seizoenkaarthouder van Heracles moet ik FC Twente ook niet te veel wensen, dus doe mij ook maar een gelijkspelquote:Op zondag 8 november 2009 16:50 schreef leolinedance het volgende:
Wie wil jij dat er wint, Twente of Ajax? Ik ben voor een gelijkspel
Ik gun ajax ook nooit winst, mits in het voordeel van psv.quote:Op zondag 8 november 2009 16:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik gun Ajax nooit een winst, dus da's makkelijk. Als seizoenkaarthouder van Heracles moet ik FC Twente ook niet te veel wensen, dus doe mij ook maar een gelijkspel
quote:Op zondag 8 november 2009 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik gun ajax ook nooit winst, mits in het voordeel van psv.
Ik ook maar dat is dan puur voor PSVquote:Op zondag 8 november 2009 16:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik gun Ajax nooit een winst, dus da's makkelijk. Als seizoenkaarthouder van Heracles moet ik FC Twente ook niet te veel wensen, dus doe mij ook maar een gelijkspel
Tja dat is blijkbaar anders...quote:Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef Reddiablo het volgende:
er wordt van alles op het veld gegooid en dan ook richting Suárez...
tsja, dat mag allemaal maar - zolang er maar geen spreekkoren zijn...
Je bent wel erg verbitterd .quote:Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef Reddiablo het volgende:
er wordt van alles op het veld gegooid en dan ook richting Suárez...
tsja, dat mag allemaal maar - zolang er maar geen spreekkoren zijn...
komt wel weer goed, maar vandaag even niet meerquote:
want twente kreeg onterechte gele kaarten?quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef leolinedance het volgende:
Je merkt wel van welke club de scheidsrechter fan isGelukkig is het nog 0-0.
Twente zit er gewoon wat feller op en dan maak je ook sneller een foutje en een kaart.quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef leolinedance het volgende:
Vink fan van Ajax noemen.quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef leolinedance het volgende:
ik ga nog steeds voor 0-3 ajaxquote:Op zondag 8 november 2009 17:14 schreef Zapper het volgende:
Ajax gaat dit heel slinks winnen denk ik.
Daar is Janssen een goed voorbeeld van.quote:Op zondag 8 november 2009 17:18 schreef Komakie het volgende:
Janssen springt die gast van ajax onder het gras en vind het gek dat hij een vrije trap tegen krijgt
Voetballers zijn soms zo dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |