Het is wel een goede vriend van hem. Is toch soort van driehoeksverhouding.quote:
Nee. Ze weet niet eens zijn hobby's. En ze is heel preuts.quote:Op zondag 8 november 2009 01:01 schreef Sjibble het volgende:
Heb je wel je zus verteld dat ie er op los neukt?
quote:Op zondag 8 november 2009 01:05 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Nee. Ze weet niet eens zijn hobby's. En ze is heel preuts.
Ze gaan het ook serieus proberen, dus niet alleen "bats" en weg.
Preuts. Zij is het.quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Natuurlijk had zij dit al maanden van tevoren gepland, en had ze haar stinkende best gedaan hem op te geilen met kaarslicht en veel alcohol. Die avond heeft ze hem gewoon geneukt.
Deze omschrijving heeft niet echt een positieve vibe over zich heen; wat versta jij exact onder 'vrienden'? Want het klinkt alsof je geen respect voor hem hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik heb een goede vriend (A.), ken hem al vanaf groep 3. Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan, drinkt en blowt veel, neukt alles wat los en vast zit, stempt het liefst wilders en is een automonteur. Zijn relatie is 5 maanden geleden op de klippen gelopen.
Kortweg: ze heeft zich vrijgeslagen uit dat griezelige, kleine wereldje. Dus, wat is het probleem? Ze is volwassen, dus maakt haar eigen keuzes; ook als die jou niet aanstaan.quote:Mijn zus is al lang eenzaam, is heel elitair opgegroeid, en is super links. Is net afgestudeerd aan de kunstacademie. Ze werkt nu bij een dure kledingzaak als bijbaan, en probeert haar kunst te verkopen. Ze heeft een jaar geleden een relatie gehad met een andere kunstenaar. Zij was heel dominant in die relatie en zeurde om alles. Haar ex was een leuke, slimme spontane jongen, maar had weinig structuur. Voor de rest heeft ze geen serieuze relaties gehad.
Een tijd geleden had mijn zus het veel te vaak over A. Ondertussen gaf A aan nu op zoek te zijn naar "een echte freak". Mijn zus had dit opgepikt en een plan gesmeden. Op een avond is zij voor mij in de plaats naar een van onze mannelijke bijeenkomsten gekomen (totaal ongepast), en is ze veel wiskey gaan drinken met A. Daarna heeft ze hem uitgenodigd voor een avondje stappen in haar stad. Zij beloofde een freak voor hem uit te zoeken. Zoals A is, heeft hij dit natuurlijk niet afgewezen. Ik dacht dat het om een vriendschappelijk aanbod ging. Natuurlijk had zij dit al maanden van tevoren gepland, en had ze haar stinkende best gedaan hem op te geilen met kaarslicht en veel alcohol. Die avond heeft ze hem gewoon geneukt.
quote:Dit werd eerst ontkent, maar we hadden al een vermoeden. Op een gegeven moment vertelt ze het. Ik geloof het natuurlijk niet. Een week later zie ik ze samen op de bank zitten. Dat is ongeveer nu.
Ik vind het totaal disrespectvol naar mij toe dat mijn zus A heeft geneukt. Daarnaast denk ik dat hun relatie van korte duur zal zijn, maar wel veel kapot zal maken. Mijn relatie met A is nu al niet meer wat het was. We konden eerst alles zeggen tegen elkaar wat we wilden. Dit is nu niet meer.
Wat vinden jullie hiervan en van mijn reactie?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik heb een goede vriend (A.), ken hem al vanaf groep 3. Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan,
quote:Op zondag 8 november 2009 01:05 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Nee. Ze weet niet eens zijn hobby's. En ze is heel preuts.
Ze gaan het ook serieus proberen, dus niet alleen "bats" en weg.
Heel preuts jaquote:Natuurlijk had zij dit al maanden van tevoren gepland, en had ze haar stinkende best gedaan hem op te geilen met kaarslicht en veel alcohol. Die avond heeft ze hem gewoon geneukt.
En dit is pas het begin, dus wen er maar vast aan.quote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Ik probeer het nog leuk aan te kleden. En ze doet voor het eerst iets wilds.
Serieus, als mijn zus een van mijn maten zou neuken, dan zou het me weinig interesseren. Zolang ik maar niet als bliksemafleider hoef te fungeren tijdens ruzies.quote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef noshitabouttotal het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden dan?
Is leuk om van afstand te zeggen dat het niet mijn zaken zijn, maar als het je overkomt, is het een stuk minder grappig.
Kan best minder grappig zijn, maar dat maakt het jouw zaken niet. Zij neuken graag met elkaar dus laat ze lekker.quote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef noshitabouttotal het volgende:
Is leuk om van afstand te zeggen dat het niet mijn zaken zijn, maar als het je overkomt, is het een stuk minder grappig.
Het is niet alleen neuken. Het is een relatie opbouwen. Als in: gezellige mannenavond, samen met je zus erbij.quote:Op zondag 8 november 2009 01:17 schreef Seven. het volgende:
Serieus, als mijn zus een van mijn maten zou neuken, dan zou het me weinig interesseren. Zolang ik maar niet als bliksemafleider hoef te fungeren tijdens ruzies.
Waar jij van weet.quote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Ik probeer het nog leuk aan te kleden. En ze doet voor het eerst iets wilds.
misschien dezequote:Op zondag 8 november 2009 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
![]()
![]()
hij heeft een caravan mensen.
Die hele laissez-faire theorie is achterhaald. En daarnaast is het niet alleen neuken. Ze gaan ook op de bank zitten en raar praten.quote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kan best minder grappig zijn, maar dat maakt het jouw zaken niet. Zij neuken graag met elkaar dus laat ze lekker.
Lol, hij heeft een caravan, woont hij daar ook in?quote:Op zondag 8 november 2009 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
![]()
![]()
hij heeft een caravan mensen.
En wat heb jij ermee te makenquote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik vind het totaal disrespectvol naar mij toe
Want met mannenavonden gaan altijd alle vriendinnen mee? Leuke mannenavonden zijn dat.. Maar wat maakt het uit of het je zus is, of een willekeurige andere vrouw?quote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Het is niet alleen neuken. Het is een relatie opbouwen. Als in: gezellige mannenavond, samen met je zus erbij.
Oh boehoe. Zolang mijn zus mij niet voor lul zet vind ik het prima. En dat zijn geen mannenavonden, als de vriendinnen erbij zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Het is niet alleen neuken. Het is een relatie opbouwen. Als in: gezellige mannenavond, samen met je zus erbij.
Mijn zus komt er gewoon bij zitten.quote:Op zondag 8 november 2009 01:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Want met mannenavonden gaan altijd alle vriendinnen mee? Leuke mannenavonden zijn dat.. Maar wat maakt het uit of het je zus is, of een willekeurige andere vrouw?
Je maakt et wel erg hoor...quote:Op zondag 8 november 2009 01:33 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Mijn zus komt er gewoon bij zitten.
En dat het mijn zus is maakt uit, omdat alles waar zij voor staat extreem "netjes" is. Heel links, heel milieubewust, cultureel verantwoord, juist gesproken enz.
Dat ze nu de kans ziet om zich eindelijk eens los te maken van die achterlijke cultuur vind ik prachtig. Maar niet ten koste van mijn vriend!
Is ie achterlijk of zo? Kan hij zelf niet denken? Nou dan... doe niet zo neerbuigend man!quote:Op zondag 8 november 2009 01:33 schreef noshitabouttotal het volgende:
Maar niet ten koste van mijn vriend!
En ik maar denken dat je je zorgen maakt om je zusquote:Op zondag 8 november 2009 01:36 schreef eleusis het volgende:
Wait what? Je wil je vriend beschermen?
Ja daaaaag.quote:Op zondag 8 november 2009 10:45 schreef noshitabouttotal het volgende:
Laat ik de vraag dan eens anders stellen.
Als iemand als een broer voor je is, hoe zou je het vinden als je broer met je zus gaat?
quote:Op zondag 8 november 2009 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja daaaaag.
Het is gewoon je broer niet, klaar.
Is je maat blij wat er gebeurt is?quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel inlevingsvermogen. Ik zeg toch ALS een broer.
wel eentje die met de internationale zingen wakker wordt natuurlijk...quote:Op zondag 8 november 2009 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien heeft die 'bro' wel een zus die TS kan neuken. Call it even.
Ze kennen elkaar nog niet goed genoeg dat ze niet weten dat het nooit gaat werken. Uitspraken als "alle buitenlanders moeten oprotten" worden echt niet gewaardeerd door mijn zus. En andersom is er ook geen sprake van interesse.quote:Op zondag 8 november 2009 11:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is je maat blij wat er gebeurt is?
Is je zus blij wat er gebeurt is?
Moeten zij dan rekening houden met jou?
Je hebt wel gelijk, maar ik wil mezelf niet voor de rest van mijn leven haten. Ik zou het namelijk echt ranzig vinden om een van haar vriendinnen te neuken. Daarom vind ik ook dat er grenzen zijn overschreden.quote:Op zondag 8 november 2009 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
wel eentje die met de internationale zingen wakker wordt natuurlijk...
Ehhh..quote:Op zondag 8 november 2009 12:35 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik denk dat ik ze beide gewoon ga negeren. Als het zo moet zijn, dan stop ik er mee. Als zij mij niet respecteren door uberhaupt die relatie aan te gaan, dan moet ik ze niet meer. Rot maar lekker op. Mijn zus is sowieso een emotioneel wrak waar je niks mee te maken wilt hebben, en die "vriend" die mijn zus neukt is dus eigenlijk geen vriend.
Dank jullie wel!
Vooral de bro-rules waren verhelderend.
Ik denk dat ik ze gewoon zo veel mogelijk ga vermijden totdat het voorbij is. Ik ga niet meer met die vriend om, en ik ga mijn zus zo veel mogelijk vermijden door nadrukkelijk te vragen aan mensen of ze ook ergens zal zijn.
Als het dan over is over 5 weken, kan ik weer terug komen, en dan bieden ze misschien een excuus aan. Als ze dat niet doen, zijn ze het toch niet waard.
En voor het gemak heb je de laatste alinea van die bro-code-reactie maar gewoon even niet gelezen?quote:Op zondag 8 november 2009 12:35 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik denk dat ik ze beide gewoon ga negeren. Als het zo moet zijn, dan stop ik er mee. Als zij mij niet respecteren door uberhaupt die relatie aan te gaan, dan moet ik ze niet meer. Rot maar lekker op. Mijn zus is sowieso een emotioneel wrak waar je niks mee te maken wilt hebben, en die "vriend" die mijn zus neukt is dus eigenlijk geen vriend.
Dank jullie wel!
Vooral de bro-rules waren verhelderend.
Je bent echt verknipt, man.quote:Ik denk dat ik ze gewoon zo veel mogelijk ga vermijden totdat het voorbij is. Ik ga niet meer met die vriend om, en ik ga mijn zus zo veel mogelijk vermijden door nadrukkelijk te vragen aan mensen of ze ook ergens zal zijn.
Als het dan over is over 5 weken, kan ik weer terug komen, en dan bieden ze misschien een excuus aan. Als ze dat niet doen, zijn ze het toch niet waard.
Ja inderdaad!quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef Re het volgende:
maar hoe lopen ze dan over je heen, denk je dat ze bewust een relatie aangaan?
Waarom heeft je zus dit dan gepland?quote:Op zondag 8 november 2009 13:01 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Als je zus dit al 4 maanden geleden heeft gepland, dan is dat bewust. Als je je vriends zus neukt als je dronken bent, is dat niet volledig bewust, maar voldoende bewust om te beseffen dat het niet kan!
Zij kan mij mateloos irriteren, en ze is zelden vriendelijk. Als ze wel vriendelijk is, dan kan ik het niet geloven, omdat er dan een reden voor is. Dat blijkt dan ook achteraf altijd, dat ze mij ergens voor nodig had ofzo.quote:Op zondag 8 november 2009 13:05 schreef Droopie het volgende:
hoe was je relatie met je zus hiervoor dan, wat voor redenen zijn er om je deze streek te leveren?
en waarom zouden ze dat dan beiden doen?
Kan niet, een vrouw WORDT geneukt.quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Die avond heeft ze hem gewoon geneukt.
LOLOL, daar stopte ik met jouw serieus nemenquote:Op zondag 8 november 2009 12:35 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik denk dat ik ze beide gewoon ga negeren. Als het zo moet zijn, dan stop ik er mee. Als zij mij niet respecteren door uberhaupt die relatie aan te gaan,
Dat is helemaal WEL ok, als ze er zelf geen problemen mee hebben!quote:Op zondag 8 november 2009 12:57 schreef noshitabouttotal het volgende:
Als een vriend je zus neukt, is dat niet ok. Punt uit.
Ik vind dat je beter een ander boek kan schrijven.quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Wat vinden jullie hiervan en van mijn reactie?
Dan heb jij geen echte vrienden.quote:Op zondag 8 november 2009 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja daaaaag.
Het is gewoon je broer niet, klaar.
Tja, dat is wellicht niet leuk, maar dan nog, als het mij zou overkomen blijf ik erbij: Het zijn mijn zaken niet.quote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef noshitabouttotal het volgende:
Had nog iets verder moeten lezen:quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik heb een goede vriend (A.), ken hem al vanaf groep 3. Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan, drinkt en blowt veel, neukt alles wat los en vast zit, stempt het liefst wilders en is een automonteur.
Dat ontgaat mij ook even.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:05 schreef Droopie het volgende:
Sorry TS...
Ik heb een toevoeging gevonden in de Bro-code:
Bro Code Amendment III
Should a Bro be aware that his Bro has a really hot sister ( a nine or higher ), she is no longer protected under Article 19: A Bro shall not sleep with another Bro’s sister. That said, a Bro should reevaluate if the sister kind of resembles his Bro in a wig.”
Is te koop via amazon en dergelijke. Heel boek.quote:Op maandag 9 november 2009 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kan iemand de hele bro code ook geven, of er een ander topic over openen. Ik ben geintreseerd.
Natuurlijk! Anders zou er niet geneukt worden!quote:Op maandag 9 november 2009 13:05 schreef Barbusse het volgende:
![]()
So TS has a really hot sister, I may presume?![]()
Ik snap dat gewauwel over die bro-code niet. Wat nou als die vriend gewoon een prima vent is? Het is tenslotte je vriend, nietwaar? Je gunt je zus toch het beste, en van je beste vriend zou je toch verwachten dat die dat 'beste' zou kunnen zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 14:32 schreef jatog het volgende:
als mijn beste vriend me zus zou neuke zo ik op hem inblijve slaan totdat die nokkie gaat. je neukt de zus van je beste vriend niet, klaar. kunnen jullie wel zegge waar bemoei jij je mee. Kom op het is je zus man het zijn jou zaken, het is je familie, net alsof je zus inmekaar gebeat wordt en zegge nee sorry zijn niet mijn zaken bemoei ik me niet mee.
Als ik de karakterschets van A. zo eens lees, denk ik dat jij en die kerel aardig op 1 lijn zouden zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 14:32 schreef jatog het volgende:
als mijn beste vriend me zus zou neuke zo ik op hem inblijve slaan totdat die nokkie gaat. je neukt de zus van je beste vriend niet, klaar. kunnen jullie wel zegge waar bemoei jij je mee. Kom op het is je zus man het zijn jou zaken, het is je familie, net alsof je zus inmekaar gebeat wordt en zegge nee sorry zijn niet mijn zaken bemoei ik me niet mee.
dus ts ik zou zegge zoek een nieuwe vriend![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik heb een goede vriend (A.), ken hem al vanaf groep 3. Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan, drinkt en blowt veel, neukt alles wat los en vast zit, stempt het liefst wilders en is een automonteur. Zijn relatie is 5 maanden geleden op de klippen gelopen.
dat is geen prima vriend zou ik zegge en dan zelfs al zelfs al is het een prima gozer dan zoude ze eerst naar mij komen of ik een probleem ermee had familie en vrienden gaan tog voor dat lult iedereen altijd, je vrienden lulle ja vriende gaan voor en je familie lult familie gaat voor en nou vervalt dat?quote:Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap dat gewauwel over die bro-code niet. Wat nou als die vriend gewoon een prima vent is? Het is tenslotte je vriend, nietwaar? Je gunt je zus toch het beste, en van je beste vriend zou je toch verwachten dat die dat 'beste' zou kunnen zijn.
Maar nee, het is gewoon ongezien not-done kennelijk. De eerste de beste kansloze lamlul die niet je vriend is zou dus prima zijn om je zus vol te blaffen. Ik snap dat niet.
nee ik zou nooit met de zus van me beste vriend neukenquote:Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als ik de karakterschets van A. zo eens lees, denk ik dat jij en die kerel aardig op 1 lijn zouden zitten.
lees mijn vorige post en kom alsjeblieft niet met die kansloze reacties die ik net de grond in boor maar-je-kan-tog-niets-verzinnen-dus-post-je-het-nog-een-keer-reactiequote:
stel he jou zus(weet niet of je die heb maar dat maakt even niet uit) gaat met een jonge uit waar je een enorm probleem mee heb om wat voor reden dan ook, je wordt boos op haar zij wordt boos op jou en dit gaat zo maanden door omdat jullie allebij te trots zijn om sorry te zegge. wat heb ze liever denk je een relatie met een jonge dat zo uit kan gaan of ruzie met je broer die hoe dan ook voor altijd een deel van je leven zal uitmaken?quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
en dan nog, iemands toestemming vragen om een relatie aan te gaan!
Heb ik nou ruzie met mn zus of broer?quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef jatog het volgende:
[..]
stel he jou zus(weet niet of je die heb maar dat maakt even niet uit) gaat met een jonge uit waar je een enorm probleem mee heb om wat voor reden dan ook, je wordt boos op haar zij wordt boos op jou en dit gaat zo maanden door omdat jullie allebij te trots zijn om sorry te zegge. wat heb ze liever denk je een relatie met een jonge dat zo uit kan gaan of ruzie met je broer die hoe dan ook voor altijd een deel van je leven zal uitmaken?
de zus van ts neukt met de beste vriend van tsquote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef Xaryna het volgende:
Is het nou een zus of een broer?
Typ eens normaal man, ik kan er geen touw aan vast knopen.
datquote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef Xaryna het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde jouw verhaaltje.
kijk op die manier ben ik anders van jou. ik zal alles doen om me zus te bescherme en ik zal der echt niet stoppe met een relatie tenzij het je vriend is van wie je weet dat die alles wat los en vast zit neukt. tegen dat soort personen zal ik mijn zus beschermen. en ik snap je punt wel maar je weet al dat die jongen niet goed is, laat je haar dan met zo iemand neuke? al weet ik dat ze een grote fout maakt zal ik haar proberen tegen te houde ja.quote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb ik nou ruzie met mn zus of broer?
En nee, mn zusje moet dat allemaal maar lekker zelf uitzoeken. Ze is slim genoeg en hoe meer je je er mee gaat bemoeien of vinden dat het niet goed is en dat ook uit, hoe rebelser ze zou worden om te laten zien dat het 'heus wel goed is'.
Ik bemoei me niet met mijn familie op die manier dat ik voor ze ga bepalen wat goed is en wat niet. ja, ik heb een mening en die zal ik misschien wel (al dan niet subtiel) ventileren, maar wat ze zelf doet moet ze zelf wetendaar ga ik niet tegenaan lopen schoppen
![]()
En ja, ze heeft al eens een of ander klotevirendje gehad, en daar is ze zelf ook al achtergekomen dat dat een klootzakje was.
iemand zelf de keuze laten staat niet gelijk aan 'niet om iemand geven'. Alleen maar aan jezelf denken en je eigen mening door willen drukken aan andere mensen staat bij mij eerder gelijk aan 'niet om iemand geven' dan het tegenovergestelde
Dat dus.quote:Op zondag 8 november 2009 01:36 schreef eleusis het volgende:
Wait what? Je wil je vriend beschermen?
Wat zou je ervan vinden als je beste vriendin je pa zou doen?quote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik zou zeggen: shat ap.
Je zus heeft haar leven en je grote vriend A. de zijne,
wat ze met elkaar uitspoken is hun pakkie an.
Het is een beetje sneu dat zij lekker liggen te genieten van het leven
en jij maakt je druk en gaat hier huilie huilie doen op Fok!
Dat vind ik er van
Dat gaat nietquote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef Karammel het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als je beste vriendin je pa zou doen?
Dat zou ik extreem morbide vinden....quote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef Karammel het volgende:
Wat zou je ervan vinden als je beste vriendin je pa zou doen?
Gelukkig maar dat we allemaal andere personen zijn, want als we allemaal waren zoals jij was er aan geen enkel gesprek een touw vast te knopen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:41 schreef jatog het volgende:
[..]
kijk op die manier ben ik anders van jou. ik zal alles doen om me zus te bescherme en ik zal der echt niet stoppe met een relatie tenzij het je vriend is van wie je weet dat die alles wat los en vast zit neukt. tegen dat soort personen zal ik mijn zus beschermen. en ik snap je punt wel maar je weet al dat die jongen niet goed is, laat je haar dan met zo iemand neuke? al weet ik dat ze een grote fout maakt zal ik haar proberen tegen te houde ja.
ik ben best beschermend voor mijn zus. ik ben overal al geweest en heb gezien hoe het is. dit wil ik mijn zus niet mee laten maken. maar goed ik snap je punt en in dat zijn wij gewoon andere personen
idemquote:Op maandag 9 november 2009 16:29 schreef Skaai het volgende:
Na stempen ben ik gestopt met lezen.
Nee de vriend maakt de vriendschap kapot door met zijn zus te gaan rotzooienquote:Op maandag 9 november 2009 19:51 schreef Intuit het volgende:
Jij maakt de relatie nu een beetje kapot tussen je goede vriend en jou omdat jij er niet mee om kan gaan, dat hij iets heeft met je zus.
Wat een drama! Het is toch juist leuk voor je zus en voor jou. Zij heeft een leuke vriend (anders was het niet jou vriend) en jij hebt een leuke schoonbroer (anders was het niet jou vriend). Het enig waar je over kun tgaan huilen is dat je zus nu waarschijnlijk meer aandacht krijgt van jouw beste vriendquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:00 schreef Fastmatti het volgende:
Nee de vriend maakt de vriendschap kapot door met zijn zus te gaan rotzooienDat is echt tegen alle ongeschreven regels in.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:16 schreef jatog het volgende:
[..]
lees mijn vorige post en kom alsjeblieft niet met die kansloze reacties die ik net de grond in boor maar-je-kan-tog-niets-verzinnen-dus-post-je-het-nog-een-keer-reactie
Volgens mij is jatog gewoon een kloon van TS!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 01:04 schreef BlaZ het volgende:
Als wraak een vriendin van je zus neuken zijn moeder neuken.
neequote:Op dinsdag 10 november 2009 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is jatog gewoon een kloon van TS!En reageerde hij per ongeluk met het verkeerde account, dacht hij dat hij ingelogd was op de naam noshitabouttotal
quote:Op zondag 8 november 2009 01:04 schreef BlaZ het volgende:
Als wraak een vriendin van je zus neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |