quote:Op zondag 8 november 2009 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja daaaaag.
Het is gewoon je broer niet, klaar.
Is je maat blij wat er gebeurt is?quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel inlevingsvermogen. Ik zeg toch ALS een broer.
wel eentje die met de internationale zingen wakker wordt natuurlijk...quote:Op zondag 8 november 2009 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien heeft die 'bro' wel een zus die TS kan neuken. Call it even.
Ze kennen elkaar nog niet goed genoeg dat ze niet weten dat het nooit gaat werken. Uitspraken als "alle buitenlanders moeten oprotten" worden echt niet gewaardeerd door mijn zus. En andersom is er ook geen sprake van interesse.quote:Op zondag 8 november 2009 11:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is je maat blij wat er gebeurt is?
Is je zus blij wat er gebeurt is?
Moeten zij dan rekening houden met jou?
Je hebt wel gelijk, maar ik wil mezelf niet voor de rest van mijn leven haten. Ik zou het namelijk echt ranzig vinden om een van haar vriendinnen te neuken. Daarom vind ik ook dat er grenzen zijn overschreden.quote:Op zondag 8 november 2009 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
wel eentje die met de internationale zingen wakker wordt natuurlijk...
Ehhh..quote:Op zondag 8 november 2009 12:35 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik denk dat ik ze beide gewoon ga negeren. Als het zo moet zijn, dan stop ik er mee. Als zij mij niet respecteren door uberhaupt die relatie aan te gaan, dan moet ik ze niet meer. Rot maar lekker op. Mijn zus is sowieso een emotioneel wrak waar je niks mee te maken wilt hebben, en die "vriend" die mijn zus neukt is dus eigenlijk geen vriend.
Dank jullie wel!
Vooral de bro-rules waren verhelderend.
Ik denk dat ik ze gewoon zo veel mogelijk ga vermijden totdat het voorbij is. Ik ga niet meer met die vriend om, en ik ga mijn zus zo veel mogelijk vermijden door nadrukkelijk te vragen aan mensen of ze ook ergens zal zijn.
Als het dan over is over 5 weken, kan ik weer terug komen, en dan bieden ze misschien een excuus aan. Als ze dat niet doen, zijn ze het toch niet waard.
En voor het gemak heb je de laatste alinea van die bro-code-reactie maar gewoon even niet gelezen?quote:Op zondag 8 november 2009 12:35 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik denk dat ik ze beide gewoon ga negeren. Als het zo moet zijn, dan stop ik er mee. Als zij mij niet respecteren door uberhaupt die relatie aan te gaan, dan moet ik ze niet meer. Rot maar lekker op. Mijn zus is sowieso een emotioneel wrak waar je niks mee te maken wilt hebben, en die "vriend" die mijn zus neukt is dus eigenlijk geen vriend.
Dank jullie wel!
Vooral de bro-rules waren verhelderend.
Je bent echt verknipt, man.quote:Ik denk dat ik ze gewoon zo veel mogelijk ga vermijden totdat het voorbij is. Ik ga niet meer met die vriend om, en ik ga mijn zus zo veel mogelijk vermijden door nadrukkelijk te vragen aan mensen of ze ook ergens zal zijn.
Als het dan over is over 5 weken, kan ik weer terug komen, en dan bieden ze misschien een excuus aan. Als ze dat niet doen, zijn ze het toch niet waard.
Ja inderdaad!quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef Re het volgende:
maar hoe lopen ze dan over je heen, denk je dat ze bewust een relatie aangaan?
Waarom heeft je zus dit dan gepland?quote:Op zondag 8 november 2009 13:01 schreef noshitabouttotal het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Als je zus dit al 4 maanden geleden heeft gepland, dan is dat bewust. Als je je vriends zus neukt als je dronken bent, is dat niet volledig bewust, maar voldoende bewust om te beseffen dat het niet kan!
Zij kan mij mateloos irriteren, en ze is zelden vriendelijk. Als ze wel vriendelijk is, dan kan ik het niet geloven, omdat er dan een reden voor is. Dat blijkt dan ook achteraf altijd, dat ze mij ergens voor nodig had ofzo.quote:Op zondag 8 november 2009 13:05 schreef Droopie het volgende:
hoe was je relatie met je zus hiervoor dan, wat voor redenen zijn er om je deze streek te leveren?
en waarom zouden ze dat dan beiden doen?
Kan niet, een vrouw WORDT geneukt.quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Die avond heeft ze hem gewoon geneukt.
LOLOL, daar stopte ik met jouw serieus nemenquote:Op zondag 8 november 2009 12:35 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik denk dat ik ze beide gewoon ga negeren. Als het zo moet zijn, dan stop ik er mee. Als zij mij niet respecteren door uberhaupt die relatie aan te gaan,
Dat is helemaal WEL ok, als ze er zelf geen problemen mee hebben!quote:Op zondag 8 november 2009 12:57 schreef noshitabouttotal het volgende:
Als een vriend je zus neukt, is dat niet ok. Punt uit.
Ik vind dat je beter een ander boek kan schrijven.quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Wat vinden jullie hiervan en van mijn reactie?
Dan heb jij geen echte vrienden.quote:Op zondag 8 november 2009 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja daaaaag.
Het is gewoon je broer niet, klaar.
Tja, dat is wellicht niet leuk, maar dan nog, als het mij zou overkomen blijf ik erbij: Het zijn mijn zaken niet.quote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef noshitabouttotal het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden dan?
Is leuk om van afstand te zeggen dat het niet mijn zaken zijn, maar als het je overkomt, is het een stuk minder grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |