abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74530691
Normaal gesproken ben ik niet iemand van de internep-spieloochogen uit de ONZ/KLB-stal die er alleen op uit zijn hun e-fallus of e-clitoris tegen TS op te pompen met quasi-grappige "bijdehandte" opmerkingen, maar dit is een v/d keren dat ik ze groot gelijk moet geven. TS, je moet echt een ruggengraat en een paar ballen kweken, want je laat je wel erg makkelijk kennen nu. Je zus en A zijn beide oud en hopelijk wijs genoeg om te bepalen of ze met elkaar de koffer in willen duiken of niet, en daar heb je geen ene kont over te zeggen. En of je zus jou daarmee een hak probeert te zetten, zichzelf los wilt maken van het kakwereldje, of hem oprecht lief, leuk en lekker vindt, doet er ook niet toe. Zo, hebben we de harde woorden iig gehad; kunnen de zeikberen wegblijven.

Nu voor wat meer medeleven; je gaf al eerder te kennen dat het tussen je zus en jou niet zo geweldig botert, dus de kans is aanwezig dat ze je hiermee gewoon op de kast probeert te jagen. Niet in meegaan, maar gewoon de popcorn-pakt modus activeren en lekker langs de zijlijn toekijken naar het drama dat zich naar alle waarschijnlijkheid gaat ontvouwen. Ter illustratie; zij is een multikul-idolaat (multikul in de zin dat multiculti een doel op zich is geworden en niet een bijverschijnsel) en hij is wilders-adept; dat kan nooit lang goed gaan. Als zij dan meent omwille van de relatie sarcastisch tegen jou te moeten doen, wijs haar dan subtiel eventjes op het feit dat de relatie gedoemd is te mislukken vanwege te grote meningsverschillen. Voor de rest vooral niet de confrontatie opzoeken; laat haar maar erover beginnen en op dr bek gaan, want daar leert ze het meeste van.
pi_74533023
Sorry TS...

Ik heb een toevoeging gevonden in de Bro-code:

Bro Code Amendment III

Should a Bro be aware that his Bro has a really hot sister ( a nine or higher ), she is no longer protected under Article 19: A Bro shall not sleep with another Bro’s sister. That said, a Bro should reevaluate if the sister kind of resembles his Bro in a wig.”
Hell To The Liars
  maandag 9 november 2009 @ 12:24:03 #103
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_74536777
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:07 schreef leukvoorlater het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen.
Had nog iets verder moeten lezen:
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik heb een goede vriend (A.), ken hem al vanaf groep 3. Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan, drinkt en blowt veel, neukt alles wat los en vast zit, stempt het liefst wilders en is een automonteur.

TS, er zijn 3 dingen die je kunt doen (nou ja, 4).
- Je gaat met je zus praten en vertelt wat jouw dwars zit en wat hij allemaal uitvreet. Grote kans dat je zus denkt dat jij je aanstelt, je er niet mee moet bemoeien en dat ze boos op je wordt. Ze lult het door aan de jongen en jij bent de lul.
- Je gaat met je vriend praten en vertelt dat je vindt dat hij eerlijk moet zijn en je zus met rust moeten laten (ofzoiets). Grote kans dat hij denkt dat jij je aanstelt, je er niet mee moet bemoeien en dat hij boos op je wordt. Hij lult het door aan je zus en jij bent de lul.
- Je laat ze lekker hun eigen boontjes doppen. Je bemoeit je er niet mee en laat ze hun gang gaan. Als je niet wilt dat ze wat uitvreten in jouw bijzijn laat je dat weten. Als het stuk gaat.. nou, dan spreek je niet meer af bij jou thuis, probleem opgelost. (en als 4e optie dan dat je niks doet en je er over opwindt en dan een topic op fok gaat maken )
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_74537708
TS: Me, me, me!
It's all about me!!!!

Wat heb jij asociaal weinig respect voor mensen die je familie zijn of die je 'vriend' noemt
  maandag 9 november 2009 @ 13:02:09 #105
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74537842
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En wat heb jij ermee te maken
Dat ontgaat mij ook even.

Verder is het maar een vaag verhaal.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_74537916
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:05 schreef Droopie het volgende:
Sorry TS...

Ik heb een toevoeging gevonden in de Bro-code:

Bro Code Amendment III

Should a Bro be aware that his Bro has a really hot sister ( a nine or higher ), she is no longer protected under Article 19: A Bro shall not sleep with another Bro’s sister. That said, a Bro should reevaluate if the sister kind of resembles his Bro in a wig.”

So TS has a really hot sister, I may presume?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_74538080
Kan iemand de hele bro code ook geven, of er een ander topic over openen. Ik ben geintreseerd .
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 9 november 2009 @ 13:50:54 #108
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_74539332
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kan iemand de hele bro code ook geven, of er een ander topic over openen. Ik ben geintreseerd .
Is te koop via amazon en dergelijke. Heel boek.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_74540758
als mijn beste vriend me zus zou neuke zo ik op hem inblijve slaan totdat die nokkie gaat. je neukt de zus van je beste vriend niet, klaar. kunnen jullie wel zegge waar bemoei jij je mee. Kom op het is je zus man het zijn jou zaken, het is je familie, net alsof je zus inmekaar gebeat wordt en zegge nee sorry zijn niet mijn zaken bemoei ik me niet mee.

dus ts ik zou zegge zoek een nieuwe vriend

[ Bericht 30% gewijzigd door jatog op 09-11-2009 14:40:18 ]
pi_74541172
waar maak je je druk over

Nu kan je met A het hebben over je zus, of ze wel lekker neukt enzo
hardcoholic
pi_74541648
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 09-11-2009 14:59:00 (kopen ja) ]
Hell To The Liars
  maandag 9 november 2009 @ 14:59:11 #112
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74541791
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:05 schreef Barbusse het volgende:

So TS has a really hot sister, I may presume?
Natuurlijk! Anders zou er niet geneukt worden! Die hele bro code is ook echt...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 november 2009 @ 14:59:16 #113
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74541794
TS kan zich maar beter voorbereiden om meer van z'n vrienden te verliezen.

Immers, wie A neukt moet ook B neuken.
zzz
  maandag 9 november 2009 @ 15:05:46 #114
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74542026
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:32 schreef jatog het volgende:
als mijn beste vriend me zus zou neuke zo ik op hem inblijve slaan totdat die nokkie gaat. je neukt de zus van je beste vriend niet, klaar. kunnen jullie wel zegge waar bemoei jij je mee. Kom op het is je zus man het zijn jou zaken, het is je familie, net alsof je zus inmekaar gebeat wordt en zegge nee sorry zijn niet mijn zaken bemoei ik me niet mee.
Ik snap dat gewauwel over die bro-code niet. Wat nou als die vriend gewoon een prima vent is? Het is tenslotte je vriend, nietwaar? Je gunt je zus toch het beste, en van je beste vriend zou je toch verwachten dat die dat 'beste' zou kunnen zijn.

Maar nee, het is gewoon ongezien not-done kennelijk. De eerste de beste kansloze lamlul die niet je vriend is zou dus prima zijn om je zus vol te blaffen. Ik snap dat niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74542032
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:32 schreef jatog het volgende:

dus ts ik zou zegge zoek een nieuwe vriend
Als ik de karakterschets van A. zo eens lees, denk ik dat jij en die kerel aardig op 1 lijn zouden zitten.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_74542268
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:58 schreef DennisMoore het volgende:
Bemoei je met jezelf.
Ja doei.
pi_74542293
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Ik heb een goede vriend (A.), ken hem al vanaf groep 3. Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan, drinkt en blowt veel, neukt alles wat los en vast zit, stempt het liefst wilders en is een automonteur. Zijn relatie is 5 maanden geleden op de klippen gelopen.
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik snap dat gewauwel over die bro-code niet. Wat nou als die vriend gewoon een prima vent is? Het is tenslotte je vriend, nietwaar? Je gunt je zus toch het beste, en van je beste vriend zou je toch verwachten dat die dat 'beste' zou kunnen zijn.

Maar nee, het is gewoon ongezien not-done kennelijk. De eerste de beste kansloze lamlul die niet je vriend is zou dus prima zijn om je zus vol te blaffen. Ik snap dat niet.
dat is geen prima vriend zou ik zegge en dan zelfs al zelfs al is het een prima gozer dan zoude ze eerst naar mij komen of ik een probleem ermee had familie en vrienden gaan tog voor dat lult iedereen altijd, je vrienden lulle ja vriende gaan voor en je familie lult familie gaat voor en nou vervalt dat?
pi_74542338
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef Gripper het volgende:

[..]

Als ik de karakterschets van A. zo eens lees, denk ik dat jij en die kerel aardig op 1 lijn zouden zitten.
nee ik zou nooit met de zus van me beste vriend neuken
pi_74542379
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Bemoei je met jezelf.
[..]

lees mijn vorige post en kom alsjeblieft niet met die kansloze reacties die ik net de grond in boor maar-je-kan-tog-niets-verzinnen-dus-post-je-het-nog-een-keer-reactie
pi_74542520
ik reageer op TS, niet op jou
Ja doei.
pi_74542685
en dan nog, iemands toestemming vragen om een relatie aan te gaan !
Ja doei.
pi_74542811
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
en dan nog, iemands toestemming vragen om een relatie aan te gaan !
stel he jou zus(weet niet of je die heb maar dat maakt even niet uit) gaat met een jonge uit waar je een enorm probleem mee heb om wat voor reden dan ook, je wordt boos op haar zij wordt boos op jou en dit gaat zo maanden door omdat jullie allebij te trots zijn om sorry te zegge. wat heb ze liever denk je een relatie met een jonge dat zo uit kan gaan of ruzie met je broer die hoe dan ook voor altijd een deel van je leven zal uitmaken?

maar aan je reactie te zien geef jij geen ene zak om je familie kan fout zitten maar zo komt het over.
pi_74542836
dubbel post sorry
  maandag 9 november 2009 @ 15:32:42 #124
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_74542957
Is het nou een zus of een broer?
Typ eens normaal man, ik kan er geen touw aan vast knopen.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_74542963
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef jatog het volgende:

[..]

stel he jou zus(weet niet of je die heb maar dat maakt even niet uit) gaat met een jonge uit waar je een enorm probleem mee heb om wat voor reden dan ook, je wordt boos op haar zij wordt boos op jou en dit gaat zo maanden door omdat jullie allebij te trots zijn om sorry te zegge. wat heb ze liever denk je een relatie met een jonge dat zo uit kan gaan of ruzie met je broer die hoe dan ook voor altijd een deel van je leven zal uitmaken?
Heb ik nou ruzie met mn zus of broer?

En nee, mn zusje moet dat allemaal maar lekker zelf uitzoeken. Ze is slim genoeg en hoe meer je je er mee gaat bemoeien of vinden dat het niet goed is en dat ook uit, hoe rebelser ze zou worden om te laten zien dat het 'heus wel goed is'.

Ik bemoei me niet met mijn familie op die manier dat ik voor ze ga bepalen wat goed is en wat niet. ja, ik heb een mening en die zal ik misschien wel (al dan niet subtiel) ventileren, maar wat ze zelf doet moet ze zelf weten daar ga ik niet tegenaan lopen schoppen

En ja, ze heeft al eens een of ander klotevirendje gehad, en daar is ze zelf ook al achtergekomen dat dat een klootzakje was.

iemand zelf de keuze laten staat niet gelijk aan 'niet om iemand geven'. Alleen maar aan jezelf denken en je eigen mening door willen drukken aan andere mensen staat bij mij eerder gelijk aan 'niet om iemand geven' dan het tegenovergestelde
Ja doei.
pi_74542997
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef Xaryna het volgende:
Is het nou een zus of een broer?
Typ eens normaal man, ik kan er geen touw aan vast knopen.
de zus van ts neukt met de beste vriend van ts
  maandag 9 november 2009 @ 15:34:19 #127
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_74543009
Dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde jouw verhaaltje.
Chocoladetaartjes.
pi_74543032
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef Xaryna het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde jouw verhaaltje.
dat
Ja doei.
  maandag 9 november 2009 @ 15:35:24 #129
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74543043
Neuk de moeder van je zus!

Dat zal 'r leren.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_74543245
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb ik nou ruzie met mn zus of broer?

En nee, mn zusje moet dat allemaal maar lekker zelf uitzoeken. Ze is slim genoeg en hoe meer je je er mee gaat bemoeien of vinden dat het niet goed is en dat ook uit, hoe rebelser ze zou worden om te laten zien dat het 'heus wel goed is'.

Ik bemoei me niet met mijn familie op die manier dat ik voor ze ga bepalen wat goed is en wat niet. ja, ik heb een mening en die zal ik misschien wel (al dan niet subtiel) ventileren, maar wat ze zelf doet moet ze zelf weten daar ga ik niet tegenaan lopen schoppen

En ja, ze heeft al eens een of ander klotevirendje gehad, en daar is ze zelf ook al achtergekomen dat dat een klootzakje was.

iemand zelf de keuze laten staat niet gelijk aan 'niet om iemand geven'. Alleen maar aan jezelf denken en je eigen mening door willen drukken aan andere mensen staat bij mij eerder gelijk aan 'niet om iemand geven' dan het tegenovergestelde
kijk op die manier ben ik anders van jou. ik zal alles doen om me zus te bescherme en ik zal der echt niet stoppe met een relatie tenzij het je vriend is van wie je weet dat die alles wat los en vast zit neukt. tegen dat soort personen zal ik mijn zus beschermen. en ik snap je punt wel maar je weet al dat die jongen niet goed is, laat je haar dan met zo iemand neuke? al weet ik dat ze een grote fout maakt zal ik haar proberen tegen te houde ja.

ik ben best beschermend voor mijn zus. ik ben overal al geweest en heb gezien hoe het is. dit wil ik mijn zus niet mee laten maken. maar goed ik snap je punt en in dat zijn wij gewoon andere personen
  maandag 9 november 2009 @ 16:01:20 #131
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74543911
ts is stem kwijt?
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_74544376
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:36 schreef eleusis het volgende:
Wait what? Je wil je vriend beschermen?
Dat dus.

Ohh... en als ik een zus zou hebben zou ik het zeer kut vinden als een vriend van mij haar zou regelen. Vooral als het zo'n player is zoals de vriend van TS. Ik zou het mijn vriend ook kwalijk nemen als hij me zoiets zou flikken. Op een zelfde manier zou ik het ook niet kunnen waarderen als een vriend van me een relatie aan zou gaan met een ex van me. Al speelt daar ook weer mee hoe lang en hoe serieus de relatie was geweest.

Ook al lag hier het initiatief bij je zus zou ik het die vriend toch kwalijk nemen. Je zus heb je immers niets over te zeggen. Van een vriend zou ik het zien als een gebrek aan respect. Of heeft hij je al gevraagd wat jij er van vindt?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_74544622
Ik zou zeggen: shat ap.
Je zus heeft haar leven en je grote vriend A. de zijne,
wat ze met elkaar uitspoken is hun pakkie an.
Het is een beetje sneu dat zij lekker liggen te genieten van het leven
en jij maakt je druk en gaat hier huilie huilie doen op Fok!

Dat vind ik er van
pi_74544806
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik zou zeggen: shat ap.
Je zus heeft haar leven en je grote vriend A. de zijne,
wat ze met elkaar uitspoken is hun pakkie an.
Het is een beetje sneu dat zij lekker liggen te genieten van het leven
en jij maakt je druk en gaat hier huilie huilie doen op Fok!

Dat vind ik er van
Wat zou je ervan vinden als je beste vriendin je pa zou doen?
pi_74544853
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef Karammel het volgende:

[..]

Dat gaat niet
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 16:29:21 #136
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74544927
Na stempen ben ik gestopt met lezen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_74544928
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Dat gaat niet

ohh..
pi_74545230
Duidelijk verhaal. TS is jaloers op A. A heeft de relatie die TS nooit met zijn zus heeft gehad, of TS valt stiekem op A en kan dit niet verkroppen nu A voor notabene zijn zus heeft gekozen.

1+1=2 toch?

Ik benoem enkel
hula
pi_74545566
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef Karammel het volgende:
Dat zou ik extreem morbide vinden....
  maandag 9 november 2009 @ 17:54:22 #140
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_74547311
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:41 schreef jatog het volgende:

[..]

kijk op die manier ben ik anders van jou. ik zal alles doen om me zus te bescherme en ik zal der echt niet stoppe met een relatie tenzij het je vriend is van wie je weet dat die alles wat los en vast zit neukt. tegen dat soort personen zal ik mijn zus beschermen. en ik snap je punt wel maar je weet al dat die jongen niet goed is, laat je haar dan met zo iemand neuke? al weet ik dat ze een grote fout maakt zal ik haar proberen tegen te houde ja.

ik ben best beschermend voor mijn zus. ik ben overal al geweest en heb gezien hoe het is. dit wil ik mijn zus niet mee laten maken. maar goed ik snap je punt en in dat zijn wij gewoon andere personen
Gelukkig maar dat we allemaal andere personen zijn, want als we allemaal waren zoals jij was er aan geen enkel gesprek een touw vast te knopen.

Jij bent overal geweest, behalve op school. Zonde, zo doe je gewoon niet mee.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_74551152
Je maakt er zelf een groter probleem van dan het is.
Jij maakt de relatie nu een beetje kapot tussen je goede vriend en jou omdat jij er niet mee om kan gaan, dat hij iets heeft met je zus.

Tenzij je je vriend niet goed genoeg vindt voor je zus, maar geloof niet dat je nu denkt vanuit de positie van je zus, maar van jou positie.

''Get over it''.
pi_74551377
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:29 schreef Skaai het volgende:
Na stempen ben ik gestopt met lezen.
idem
pi_74566608
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:51 schreef Intuit het volgende:

Jij maakt de relatie nu een beetje kapot tussen je goede vriend en jou omdat jij er niet mee om kan gaan, dat hij iets heeft met je zus.
Nee de vriend maakt de vriendschap kapot door met zijn zus te gaan rotzooien Dat is echt tegen alle ongeschreven regels in.
pi_74567649
Mijn beste vriendin is al jaren samen met mijn broer. Moet ik nu ook verbouwereerd zijn of is deze problematiek geslachtsgebonden?

Ik vind het trouwens geweldig dat mijn beste vriendin ook mijn schoonzus is geworden.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:36:27 #145
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74567673
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:00 schreef Fastmatti het volgende:
Nee de vriend maakt de vriendschap kapot door met zijn zus te gaan rotzooien Dat is echt tegen alle ongeschreven regels in.
Wat een drama! Het is toch juist leuk voor je zus en voor jou. Zij heeft een leuke vriend (anders was het niet jou vriend) en jij hebt een leuke schoonbroer (anders was het niet jou vriend). Het enig waar je over kun tgaan huilen is dat je zus nu waarschijnlijk meer aandacht krijgt van jouw beste vriend en dat is je goed recht, helaas is het wel begrijpelijk.... had je maar vaker moeten bukken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:46:37 #146
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_74577738
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:16 schreef jatog het volgende:

[..]

lees mijn vorige post en kom alsjeblieft niet met die kansloze reacties die ik net de grond in boor maar-je-kan-tog-niets-verzinnen-dus-post-je-het-nog-een-keer-reactie
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik reageer op TS, niet op jou
Volgens mij is jatog gewoon een kloon van TS! En reageerde hij per ongeluk met het verkeerde account, dacht hij dat hij ingelogd was op de naam noshitabouttotal
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_74629348
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:04 schreef BlaZ het volgende:
Als wraak een vriendin van je zus neuken zijn moeder neuken.
The more you know about the unknown, the more you actually realise how little you know.
pi_74631333
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:46 schreef VeerEli het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij is jatog gewoon een kloon van TS! En reageerde hij per ongeluk met het verkeerde account, dacht hij dat hij ingelogd was op de naam noshitabouttotal
nee
pi_74668852
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:04 schreef BlaZ het volgende:
Als wraak een vriendin van je zus neuken.
WARNING: I cannot be held responsible for the above, as apparently my cats have learned how to type.
  zondag 15 november 2009 @ 01:39:47 #150
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_74711932
Als ze het toch even leuk met elkaar hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')