abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74490700

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershit en yvonnede doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel, . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers. .
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hier op klikt! -
pi_74490722
Komt een Turk bij een uitzendbureau en zegt tegen de medewerker: "Ik zoek werk!"
Waarom op de medewerker reageert: "Ik heb het perfecte baantje voor u".
Turk: "Ow ja wat dan?"
Medewerker: "Je hoeft niets te doen, werkt maar 1 uur in de week, je krijgt een nieuwe mercedes van de zaak en je verdient een miljoen euro per uur!"
Turk: "Meneer maakt een grapje".
Medewerker: "Ja, wie begon er hier nou met grappen maken!"
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 november 2009 @ 20:20:36 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_74490737
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef zarGon het volgende:
Komt een Turk bij een uitzendbureau en zegt tegen de medewerker: "Ik zoek werk!"
Medewerker: "Je hoeft niets te doen, werkt maar 1 uur in de week, je krijgt een nieuwe mercedes van de zaak en je verdient een miljoen euro per uur!"
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_74490749
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Herschrijf jij je posts altijd een keer of vijf voordat je op "Invoeren" drukt?
Nee. Maar de eerste vier keer was ik niet tevreden met de zin.

Ik had er nog naar gezocht!
pi_74491036
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij kan je e-mailadres goed verbergen!
Kun je het trouwens niet oefenen (eindigen met een -e of niet)
Ik ben een pure Turk.
pi_74491057
pi_74491085
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij kan je e-mailadres goed verbergen!
Kun je het trouwens niet oefenen (eindigen met een -e of niet)
Je hoort het te horen! Turks eten, grote jongen, aardige kerel, stoute hond, klein meisje, groot hoofd, kleine televisie, lelijke auto, saaie vent, stom boek etc.
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef zarGon het volgende:
hij is leuk .
Cool story, Hansel.
pi_74491110
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Grapje toch die rode streep.
pi_74491118
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je hoort het te horen! Turks eten, grote jongen, aardige kerel, stoute hond, klein meisje, groot hoofd, etc.
Ja, ik hoor het ook, maar ik wil weten of hij het niet kan oefenen. Misschien invuloefeningen (als hij het echt wil leren) en dan voelt hij het na een tijdje beter aan.
Ik ben een pure Turk.
pi_74492020
Hé IHVK, is die studieruimte in de bieb ook op zondagen open?
Cool story, Hansel.
pi_74492638
Hm ik zou het niet weten. De bieb is de winter wel zondag open.

Ik zoek het even op.
pi_74493010
13:00 - 17:00, zie ik net. Je hoefde het niet op te zoeken hoor.

hopelijk werkt studeren in de bieb wat efficienter dan thuis 'studeren' en is het niet te druk.
Cool story, Hansel.
pi_74493052
Nou ja Bieb is opegen -> is niet -> Studiecentrum is open.

Maar de website van de bieb is kapot.
pi_74493133
Wat een gigantische flutwebsite hebben ze, zeg. En er staan alleen openingstijden voor de centrale bieb bij, dus ik zal een gokje wagen.
Cool story, Hansel.
pi_74493160
ja je zou maar 2 minuten lopen inderdaad.
pi_74493175
waar zijn de slowchatters?
pi_74493214
Door deze biebposts ben ik op zoek gegaan naar onze openingsdagen/tijden, wist nooit dat onze bieb ook op zondag geopend was.
Ik ben een pure Turk.
pi_74493227
Je bent lui of je bent het niet. Ik ben ook maar naar de (duurdere) kapper naast mijn gebouw geweest, volgens mij zat er een goedkopere even verderop, maar ja, luiheid. Ook Turken trouwens. Ze zetten mij deze week wel érg veel af - 15 euro voor een knipbeurt van 20 minuten... En dan kreeg ik ook nog de oude turk als kapper in plaats van de hete chick.

En straks word ik door de bewakers naar de vierde verdieping gestuurd .
Cool story, Hansel.
pi_74493250
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent lui of je bent het niet. Ik ben ook maar naar de (duurdere) kapper naast mijn gebouw geweest, volgens mij zat er een goedkopere even verderop, maar ja, luiheid. Ook Turken trouwens. Ze zetten mij deze week wel érg veel af .

En straks word ik door de bewakers naar de vierde verdieping gestuurd .
Hoeveel kostte een knipbeurt?
Ik ben een pure Turk.
pi_74493251
Turkse kappers zetten jou af?
pi_74493272
5de is beter.
pi_74493284
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
Turkse kappers zetten jou af?
15 euro, dat is toch niet te geleuve. In de laatste 10 jaar heb ik mij voor 5 en 2 jaar geleden 6 euro per keer laten knippen.
Cool story, Hansel.
pi_74493311
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

15 euro, dat is toch niet te geleuve. In de laatste 10 jaar heb ik mij voor 5 en 2 jaar geleden 6 euro per keer laten knippen.
Dat is duur ja
Ik ben een pure Turk.
pi_74493353
15 is normaal toch?

Als je naar een normale kapper gaat.

Ik ga altijd naar zo een verenging ergens voor 6 euro.
pi_74493373
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
5de is beter.
Wat is het nou, je zei toch 6e verdieping = studiecentrum ? 4de heeft:

Wat heeft 5 dan?

Cool story, Hansel.
pi_74493385
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
15 is normaal toch?

Als je naar een normale kapper gaat.

Ik ga altijd naar zo een verenging ergens voor 6 euro.
Kapper waar ik eerst heen ging, betaalde ik 17,50 (!). Als ik m'n haar er niet liet wassen, betaalde ik alsnog dezelfde prijs . De laatste keer ging ik bij een Turk, was veel goedkoper.
Ik ben een pure Turk.
pi_74493395
Inderdaad. Hoe wist je dat?
pi_74493422
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Kapper waar ik eerst heen ging, betaalde ik 17,50 (!). Als ik m'n haar er niet liet wassen, betaalde ik alsnog dezelfde prijs . De laatste keer ging ik bij een Turk, was veel goedkoper.
bij meisjes valt er dan meestal ook wel wat meer te knippen . En je haren laten wassen bij de kapper is sowieso onzinnig, dat kan je toch net zo goed thuis doen?

Maar ze boden mij wel een drankje (en een mislukte gelbeurt, zie postgeschiedenis) aan, dat noem ik nog eens service!

Maar het is mijn eigen keuze geweest, ik had geen zin om verder te lopen en van de buitenkant kon ik al zien dat het een dure zaak was.
Cool story, Hansel.
pi_74493492
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

bij meisjes valt er dan meestal ook wel wat meer te knippen . En je haren laten wassen bij de kapper is sowieso onzinnig, dat kan je toch net zo goed thuis doen?

Maar ze boden mij wel een drankje (en een mislukte gelbeurt, zie postgeschiedenis) aan, dat noem ik nog eens servicel
Ja, ik was m'n haren sowieso als ik thuiskom, anders komt heel het huis onder mijn haar te zitten. Er valt niet zoveel meer te knippen, ik laat het alleen bijpunten. Mijn hele familie ( ) kreeg wat te drinken.

Edit: doe iets aan je luiheid
Ik ben een pure Turk.
pi_74493540
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:01 schreef IHVK het volgende:
Inderdaad. Hoe wist je dat?
Ik weet wel dat het turkentopic van mij af wil.
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ik was m'n haren sowieso als ik thuiskom, anders komt heel het huis onder mijn haar te zitten. Er valt niet zoveel meer te knippen, ik laat het alleen bijpunten. Mijn hele familie ( ) kreeg wat te drinken.

Edit: doe iets aan je luiheid
Is dat iets Turks of zo, om met je hele familie gezellig naar de kapper te gaan ?

En bedankt voor de wijze levensles .
Cool story, Hansel.
pi_74493565
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee joh, je gaat niet dood hoor, er groeit alleen een extra arm op je torso.
pi_74493580
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee joh, je gaat niet dood hoor, er groeit alleen een extra arm op je torso.
Alles beter dan een testio torsis.
Cool story, Hansel.
pi_74493601
Ja dat heb ik opgelopen.
pi_74493607
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[..]

Is dat iets Turks of zo, om met je hele familie gezellig naar de kapper te gaan ?

En bedankt voor de wijze levensles .
Ja, goed geraden. We gaan ook met de hele familie naar de supermarkt, naar de stad.. erg gezellig, dat wel. Met z'n allen profiteren van de gratis thee. En geen dank voor de wijze levensles.
Ik ben een pure Turk.
pi_74493635
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
Ja dat heb ik opgelopen.
Gelukkig dat ik het nu weet, dan blijf ik wel weg van de 5e. ik denk dat ik gewoon op alle knopjes in de lift ga drukken, dan zie ik wel waar ik uitkom. Het leven is een avontuur.
Cool story, Hansel.
pi_74493694
Selam millet
pi_74493750
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, goed geraden. We gaan ook met de hele familie naar de supermarkt, naar de stad.. erg gezellig, dat wel. Met z'n allen profiteren van de gratis thee. En geen dank voor de wijze levensles.
Gezellie, toch?
Cool story, Hansel.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:15:10 #38
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_74493788
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:11 schreef EchoAlpha het volgende:
Selam millet
aleykum selam
mundus vult decipi
pi_74493853
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:11 schreef EchoAlpha het volgende:
Selam millet
aleykum selam
Ik ben een pure Turk.
pi_74493866
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Gezellie, toch?
Jawel, maar er worden vaak verkeerde Turkse vrouwen voor mijn moeder aangezien. Te vaak.
Ik ben een pure Turk.
pi_74493953
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jawel, maar er worden vaak verkeerde Turkse vrouwen voor mijn moeder aangezien. Te vaak.
Lijk je niet op je moeder of loopt zij op 100 meter afstand van jullie of zo ?
Cool story, Hansel.
pi_74494007
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Lijk je niet op je moeder of loopt zij op 100 meter afstand van jullie of zo ?
Soms ben ik ook met m'n tante, zonder dat m'n moeder bij me is of zij is even in een andere winkel. Ik lijk meer op m'n tante, de meeste mensen denken dan ook dat ik haar dochter ben, ook als m'n moeder er bij is.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:23:15 #43
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_74494020
wikwakka je studeert op de Erasmus? kun je me vertellen wat voor school het is, hoe het eruit ziet etc, ben namelijk ook van plan daar te studeren
mundus vult decipi
pi_74494101
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:23 schreef Gratau het volgende:
wikwakka je studeert op de Erasmus? kun je me vertellen wat voor school het is, hoe het eruit ziet etc, ben namelijk ook van plan daar te studeren
Yep, Erasmus.

Het is een universiteit, van buiten ziet het eruit als een paar oostblokflats naast elkaar, maar van binnen (met name het T-gebouw waar helden als ik studeren) ziet het er wél mooi uit. Mijn studie, IBA, is tot nu toe nog een beetje wisselend qua kwaliteit geweest, maar dat wordt hopelijk volgens trimester beter als alle introductievakken voorbij zijn.
Cool story, Hansel.
pi_74494149
Studies.. zoveel keuzes, ik ben nog te jong om te kiezen, heb je spijt van wat je hebt gekozen?
Ik ben een pure Turk.
pi_74494292
Mwah, ik denk dat ik daar wat meer tijd voor nodig heb om er een oordeel over te vellen. Sowieso ben ik de laatste paar weken niet écht het toonbeeld van een goede student geweest, dus mischien is het ook een beetje mijn eigen schuld. Ik heb eerst een tijdje moeten wennen aan Nederland, toen nog een hoop gezeik gehad met mijn huisbaas en vervolgens een keer verhuisd... Het heeft allemaal niet echt meegeholpen.

Mischien had ik toch voor University College Utrecht/Amsterdam/Den haag moeten gaan.
Cool story, Hansel.
pi_74494306
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Studies.. zoveel keuzes, ik ben nog te jong om te kiezen, heb je spijt van wat je hebt gekozen?
Gewoon studiebeurzen bezoeken. Dan krijg je vaak wel een idee van wat je eigenlijk wilt gaan doen Iig naar welke richting je op wilt (Economisch, gezondheid, recht etc.)
pi_74494322
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Gewoon studiebeurzen bezoeken. Dan krijg je vaak wel een idee van wat je eigenlijk wilt gaan doen Iig naar welke richting je op wilt (Economisch, gezondheid, recht etc.)
Maar de praatjes die ze je daar vertellen moet je in ieder geval niet geloven .
Cool story, Hansel.
pi_74494343
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mwah, ik denk dat ik daar wat meer tijd voor nodig heb om er een oordeel over te vellen. Sowieso ben ik de laatste paar weken niet écht het toonbeeld van een goede student geweest, dus mischien is het ook een beetje mijn eigen schuld. Ik heb eerst een tijdje moeten wennen aan Nederland, toen nog een hoop gezeik gehad met mijn huisbaas en vervolgens een keer verhuisd... Het heeft allemaal niet echt meegeholpen.
Hoe bevalt het je tot nu toe? En wat als het je niet bevalt, ga je dan stoppen met deze opleiding?
Ik ben een pure Turk.
pi_74494349
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maar de praatjes die ze je daar vertellen moet je in ieder geval niet geloven .
Ja het is echt een prachtige opleiding enzo is natuurlijk niet echt betrouwbaar maar je ziet ook gewoon het algemene van een bepaalde studie. Die praatjes creëer je vanzelf wel als je het naar je zin hebt..
pi_74494360
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ik weet niet welke richting ik op wil, gezondheid kan sowieso niet echt (e&m)

Edit: als ik naar wikwakka2's post kijk, heeft het toch geen zin om studiebeurzen te bezoeken.
Ik ben een pure Turk.
pi_74494429
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hoe bevalt het je tot nu toe? En wat als het je niet bevalt, ga je dan stoppen met deze opleiding?
Wel redelijk, het wisselt een beetje. Sommige colleges zijn erg interessant, anderen zijn te debiel voor woorden en dan vraag ik mijzelf af hoe die professor ooit professor is geworden. Stoppen ga ik sowieso niet doen, ik heb totaal geen zin in studievertraging en ik denk dat het voor mijn ouders ook niet echt leuk is als er wéér een kind van opleiding verwisselt.

Ik denk dat ik mischien iets technischers had moeten studeren, ik ben niet zo'n fan van hele boeken uit je hoofd leren.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:38:10 #53
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_74494443
hoe zit met chicks daar dan
mundus vult decipi
pi_74494453
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik weet niet welke richting ik op wil, gezondheid kan sowieso niet echt (e&m)

Edit: als ik naar wikwakka2's post kijk, heeft het toch geen zin om studiebeurzen te bezoeken.
Het heeft juist wel zin denk ik.
Als je naar studiebeurzen gaat moet je niet kijken welke studie de meeste gezellige studenten heeft maar naar wat ze aanbieden zoals welke banen je uiteindelijke kan kiezen, welke vakken je goed onder de knie moet hebben etc. Niemand kan je vertellen of je het gezellig zal hebben op een bepaalde studie omdat het toch vaak wel verschilt per jaar
pi_74494536
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:38 schreef Gratau het volgende:
hoe zit met chicks daar dan
Alle soorten en maten zijn voorradig, alhoewel er volgens mij maar één semi-turkse chick in mijn klas (400 mensen) zit.

Maar de meeste studeren volgens mij rechten en psychologie, dus als het je om de chicks gaat moet je ze daar zoeken.
Cool story, Hansel.
pi_74494537
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wel redelijk, het wisselt een beetje. Sommige colleges zijn erg interessant, anderen zijn te debiel voor woorden en dan vraag ik mijzelf af hoe die professor ooit professor is geworden. Stoppen ga ik sowieso niet doen, ik heb totaal geen zin in studievertraging en ik denk dat het voor mijn ouders ook niet echt leuk is als er wéér een kind van opleiding verwisselt.

Ik denk dat ik mischien iets technischers had moeten studeren, ik ben niet zo'n fan van hele boeken uit je hoofd leren.
Is het moeilijk? Ik zie mezelf echt niet studeren, heb al vertraging op de middelbare. Ik ben het liefst klaar als ik net 23 ben (vind het gewoon een mooie leeftijd). Middelbare: net 19 klaar, dan nog 4 jaar studie. Nu nog een "leuke" opleiding vinden van 4 jaar, maar ik denk niet dat het gaat lukken.

Maakt verder toch niet uit of je het leuk vindt, als je het maar kan, omdat je geen vertraging wil. Ik was er een fan van en kon snel uit m'n hoofd leren, maar de laatste tijd.. dus het wordt echt lastig op de universiteit. Mocht ik daar ooit komen.
Ik ben een pure Turk.
pi_74494575
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:38 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Het heeft juist wel zin denk ik.
Als je naar studiebeurzen gaat moet je niet kijken welke studie de meeste gezellige studenten heeft maar naar wat ze aanbieden zoals welke banen je uiteindelijke kan kiezen, welke vakken je goed onder de knie moet hebben etc. Niemand kan je vertellen of je het gezellig zal hebben op een bepaalde studie omdat het toch vaak wel verschilt per jaar
Gelukkig kijk ik bijna nooit naar de gezelligheid, dus ik denk ook niet dat ik een studie zal kiezen door de invloed daarvan. Het grootste probleem blijft dat ik me afvraag of ik een studie ga vinden die ik binnen 4 jaar kan afronden en die ik "leuk" vind.
Ik ben een pure Turk.
pi_74494631
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gelukkig kijk ik bijna nooit naar de gezelligheid, dus ik denk ook niet dat ik een studie zal kiezen door de invloed daarvan. Het grootste probleem blijft dat ik me afvraag of ik een studie ga vinden die ik binnen 4 jaar kan afronden en die ik "leuk" vind.
Dan moet je jezelf de vraag stellen:"Wat vind ik leuk om te doen?"

Vind je het leuk om te werken met getallen, schrijven, redeneren, mensen te helpen etc.
Als jij op school zit wat vind jij dan leuke vakken om te doen?
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:46:33 #59
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_74494662
Bilmiyorem, gewoon huisvrouw worden net als je moeder jwz
mundus vult decipi
pi_74494686
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:45 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Dan moet je jezelf de vraag stellen wat vind ik leuk om te doen

Vind je het leuk om te werken met getallen, schrijven, redeneren, mensen te helpen etc.
Als jij op school zit wat vind jij dan leuke vakken om te doen?
Levensbeschouwing en geschiedenis vind ik leuk, maar baankansen lijken me niet echt . Levensbeschouwing vooral vanwege de verslagen. Economie en m&o..
Ik ben een pure Turk.
pi_74494699
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:46 schreef Gratau het volgende:
Bilmiyorem, gewoon huisvrouw worden net als je moeder jwz
Ik word ook huisvrouw , maar m'n moeder werkt gewoon en de jouwe?
Ik ben een pure Turk.
pi_74494705
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Is het moeilijk? Ik zie mezelf echt niet studeren, heb al vertraging op de middelbare. Ik ben het liefst klaar als ik net 23 ben (vind het gewoon een mooie leeftijd). Middelbare: net 19 klaar, dan nog 4 jaar studie. Nu nog een "leuke" opleiding vinden van 4 jaar, maar ik denk niet dat het gaat lukken.

Maakt verder toch niet uit of je het leuk vindt, als je het maar kan, omdat je geen vertraging wil. Ik was er een fan van en kon snel uit m'n hoofd leren, maar de laatste tijd.. dus het wordt echt lastig op de universiteit. Mocht ik daar ooit komen.
Het is vooral veel multiple choice, wat op zich niet verwonderlijk is met 400+ studenten per studie per jaar, maar wel irritant is als je er niet van houdt.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:48:22 #63
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_74494708
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Levensbeschouwing en geschiedenis vind ik leuk, maar baankansen lijken me niet echt . Levensbeschouwing vooral vanwege de verslagen. Economie en m&o..
hey die 2 vind ik ook leuk
mundus vult decipi
pi_74494721
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Lerarenopleiding?
Genoeg banen, niet al te zware opleiding gok ik en geen gigantische werkdruk etc.
pi_74494741
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het is vooral veel multiple choice, wat op zich niet verwonderlijk is met 400+ studenten per studie per jaar, maar wel irritant is als je er niet van houdt.
Zit je dan ook echt met 400 studenten bij elkaar? Vast een domme vraag.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:49:48 #66
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_74494743
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik word ook huisvrouw , maar m'n moeder werkt gewoon en de jouwe?
ja mijnes ook
mundus vult decipi
pi_74494773
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef Gratau het volgende:

[..]

hey die 2 vind ik ook leuk
Cool maar welk profiel heb jij? Ik heb e&m, omdat c&m me te min leek, al begin ik nu wel te twijfelen, veel opleidingen waar je e&m voor nodig hebt, kun je ook doen met c&m (als je er economie bij hebt).
Ik ben een pure Turk.
pi_74494803
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zit je dan ook echt met 400 studenten bij elkaar? Vast een domme vraag.
bij hoorcolleges en tentamens wel (soms wel met het dubbele), niet bij werkgroepen, dan zit je met een stuk of 30 mensen in een klas.
Cool story, Hansel.
pi_74494806
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Lerarenopleiding?
Genoeg banen, niet al te zware opleiding gok ik en geen gigantische werkdruk etc.
Nee, nooit dat ik lerares word. Ik word al gek van m'n klasgenoten, hoe erg moet ik het dan wel niet als lerares hebben.
Ik ben een pure Turk.
pi_74494823
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Gratau het volgende:

[..]

ja mijnes ook
Als huisvrouw of..
Ik ben een pure Turk.
pi_74494843
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

bij hoorcolleges en tentamens wel (soms wel met het dubbele), niet bij werkgroepen, dan zit je met een stuk of 30 mensen in een klas.
Zoveel. Niet zo irritant druk als op de middelbare, hoop ik..
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:56:09 #72
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_74494927
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Cool maar welk profiel heb jij? Ik heb e&m, omdat c&m me te min leek, al begin ik nu wel te twijfelen, veel opleidingen waar je e&m voor nodig hebt, kun je ook doen met c&m (als je er economie bij hebt).
ook e&m, c&m is zo nutteloos. ik heb denk wel spijt dat ik geen n&t heb gedaan met biologie en economie, alle keuzes zijn mogelijk daarmee.
mundus vult decipi
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:56:48 #73
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_74494944
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als huisvrouw of..
allebei
mundus vult decipi
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:57:30 #74
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_74494955
maar ik ben weg later
mundus vult decipi
pi_74494968
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:56 schreef Gratau het volgende:

[..]

ook e&m, c&m is zo nutteloos. ik heb denk wel spijt dat ik geen n&t heb gedaan met biologie en economie, alle keuzes zijn mogelijk daarmee.
Ik vind e&m en c&m niet zoveel verschillen van elkaar. Met c&m kun je ook economie volgen, verschil is dat je met e&m ook m&o erbij kunt hebben. Vervolgopleiding wordt m&o toch herhaald. Met n&t heb je toch wiskunde b + d?
Ik ben een pure Turk.
pi_74494978
Later
Ik ben een pure Turk.
pi_74494979
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zoveel. Niet zo irritant druk als op de middelbare, hoop ik..
Dat zal je nog verbazen hoe vervelend sommige mensen nog kunnen zijn . Gelukkig zijn de echte rustverstoorders waarschijnlijk tegen het eind van het eerste jaar weg.
Cool story, Hansel.
pi_74494985
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:56 schreef Gratau het volgende:

[..]

N&T is wel veel zwaarder dan E&M. Vooral wiskunde B vind ik gigantisch veel moeilijker dan Wiskunde A
pi_74495065
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat zal je nog verbazen hoe vervelend sommige mensen nog kunnen zijn . Gelukkig zijn de echte rustverstoorders waarschijnlijk tegen het eind van het eerste jaar weg.
Als ik wil opletten, kan ik echt niet tegen drukte, vooral niet tijdens toetsen, dan vertrouw ik op m'n concentratie i.p.v. op wat ik geleerd heb. Concentratie levert me sowieso betere resultaten op dan leren, dus dan kun je je voorstellen dat ik helemaal word tijdens toetsen.
Ik ben een pure Turk.
pi_74495090
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:58 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

N&T is wel veel zwaarder dan E&M. Vooral wiskunde B vind ik gigantisch veel moeilijker dan Wiskunde A
Heb jij wiskunde A en B gehad? Wiskunde is inderdaad erg simpel (tot nu toe), maar toch heb ik een 1 gehaald.
Ik ben een pure Turk.
pi_74495117
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als ik wil opletten, kan ik echt niet tegen drukte, vooral niet tijdens toetsen, dan vertrouw ik op m'n concentratie i.p.v. op wat ik geleerd heb. Concentratie levert me sowieso betere resultaten op dan leren, dus dan kun je je voorstellen dat ik helemaal word tijdens toetsen.
Niet tijdens de toetsen, dan zijn mensen wel stil, maar tijdens hoorcolleges en werkgroepen is het echt irritant als er van die lui doorheen zitten te praten.
Cool story, Hansel.
pi_74495165
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Niet tijdens de toetsen, dan zijn mensen wel stil, maar tijdens hoorcolleges en werkgroepen is het echt irritant als er van die lui doorheen zitten te praten.
Doen ze daar ook aan uitsturen
Ik ben een pure Turk.
pi_74495215
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Heb jij wiskunde A en B gehad? Wiskunde is inderdaad erg simpel (tot nu toe), maar toch heb ik een 1 gehaald.
Ja ik heb beide gehad. (profiel switch na een paar maanden)
Wiskunde B is echt veel moeilijker dan Wiskunde A. Wiskunde B is echt algebra e.d. terwijl Wiskunde A meer werken met grafiekjes is, verhaal sommetjes etc. Het enige waarbij je bij Wiskunde A ff moet opletten is kansberekening wat volgens mij een Wiskunde B onderdeel is wat je ook bij Wiskunde A krijgt.

-edit-

Hoe haal je trouwens een 1? !
pi_74495222
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Doen ze daar ook aan uitsturen
Nee, de professors doen daar aan de zaal verlaten als het te luidruchtig wordt .
Cool story, Hansel.
pi_74495291
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:05 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ja ik heb beide gehad. (profiel switch na een paar maanden)
Wiskunde B is echt veel moeilijker dan Wiskunde A. Wiskunde B is echt algebra e.d. terwijl Wiskunde A meer werken met grafiekjes is, verhaal sommetjes etc. Het enige waarbij je bij Wiskunde A ff moet opletten is kansberekening wat volgens mij een Wiskunde B onderdeel is wat je ook bij Wiskunde A krijgt.

-edit-

Hoe haal je trouwens een 1? !
Was het niet lastig om alles in te halen? Wiskunde A eerste hoofdstuk was echt simpel, iedereen deed zo paniekerig in de klas, maar toen ik het de dag van te voren doorkeek, ik dacht wow Wiskunde A, welkom in mijn wereld . Tweede hoofdstuk hetzelfde geprobeerd, begon er erg laat mee, 3.00 ofzo, m'n ogen al helemaal dood.. kwam ook nog eens 15 tot 20 minuten de les binnen.

Sta nu gemiddeld een 5, zit nog steeds na te denken over hoe ik dit aan m'n ouders ga uitleggen.
Ik ben een pure Turk.
pi_74495304
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, de professors doen daar aan de zaal verlaten als het te luidruchtig wordt .
Wtf.. al meegemaakt en stoppen die studenten dan ook met lawaai maken?
Ik ben een pure Turk.
pi_74495367
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Was het niet lastig om alles in te halen? Wiskunde A eerste hoofdstuk was echt simpel, iedereen deed zo paniekerig in de klas, maar toen ik het de dag van te voren doorkeek, ik dacht wow Wiskunde A, welkom in mijn wereld . Tweede hoofdstuk hetzelfde geprobeerd, begon er erg laat mee, 3.00 ofzo, m'n ogen al helemaal dood.. kwam ook nog eens 15 tot 20 minuten de les binnen.

Sta nu gemiddeld een 5, zit nog steeds na te denken over hoe ik dit aan m'n ouders ga uitleggen.
Wiskunde A kan ik gelukkig met gemak aan dus ik had geen moeite met het inhalen. Als je trouwens Wiskunde A makkelijk aan kan zou ik me trouwens geen zorgen maken als je er een 5 voor staat. Zolang je maar niet meerdere 5-en gaat staan op je rapport
pi_74495435
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wtf.. al meegemaakt en stoppen die studenten dan ook met lawaai maken?
Nog niet, wel een paar die erg geirriteerd raakten. Een ex-huisgenoot van me heeft het wel meegemaakt, omdat er blijkbaar een paar bontkraagjes over de uitklaptafels gingen lopen of zo ;').
Cool story, Hansel.
pi_74495515
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:11 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Wiskunde A kan ik gelukkig met gemak aan dus ik had geen moeite met het inhalen. Als je trouwens Wiskunde A makkelijk aan kan zou ik me trouwens geen zorgen maken als je er een 5 voor staat. Zolang je maar niet meerdere 5-en gaat staan op je rapport
Ik sta ook een 5 voor lichamelijke opvoeding. Wiskunde A kan ik tot nu toe wel hebben, maar als ik nu 5 achten haal, sta ik een 7,1. Ik ga het huis uitvluchten op de dag dat ik m'n rapport krijg. Het stomste is dat ik tegen m'n ma heb gezegd dat ik me er heel erg goed op had voorbereid, dus zeggen dat ik het moeilijk vond, werkt niet.
Ik ben een pure Turk.
pi_74495540
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nog niet, wel een paar die erg geirriteerd raakten. Een ex-huisgenoot van me heeft het wel meegemaakt, omdat er blijkbaar een paar bontkraagjes over de uitklaptafels gingen lopen of zo ;').
Wat een zooitje daar in Rotterdam dan.

Ik kan me niet herinneren dat er zulke dingen gebeurden. Het enige wat me bijgebleven is dat er ooit eens een prof weigerde om verder te gaan met het college als er een paar mensen niet hun kop hielden. Maar die kerel zelf was zelf een eersteklas zeikerd.
pi_74495576
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dacht eindelijk rust te vinden, hoop dat het in mijn tijd anders zal gaan. Vooral mensen met een irritante lachaanval
Ik ben een pure Turk.
pi_74495613
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik sta ook een 5 voor lichamelijke opvoeding. Wiskunde A kan ik tot nu toe wel hebben, maar als ik nu 5 achten haal, sta ik een 7,1. Ik ga het huis uitvluchten op de dag dat ik m'n rapport krijg. Het stomste is dat ik tegen m'n ma heb gezegd dat ik me er heel erg goed op had voorbereid, dus zeggen dat ik het moeilijk vond, werkt niet.
Vanwege gym laten ze je echt niet blijven zitten en een 5,5 gemiddeld is ook een voldoende hoor dus waarom zou je naar een 7,1 werken?
Raar trouwens dat ze je cijfers geven voor gym...Hierzo is het gewoon een O, een V of een G
pi_74495632
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:17 schreef Min-e het volgende:

[..]

Wat een zooitje daar in Rotterdam dan.

Ik kan me niet herinneren dat er zulke dingen gebeurden. Het enige wat me bijgebleven is dat er ooit eens een prof weigerde om verder te gaan met het college als er een paar mensen niet hun kop hielden. Maar die kerel zelf was zelf een eersteklas zeikerd.
Het gebeurt ook niet elke keer hoor, maar blijkbaar vonden mensen het ICT-hoorcollege niet zo bijster interessant . Ik hoorde dat sommige mensen ook gewoon halverwege naar buiten liepen, in plaats van netjes te wachten tot de pauze.
Cool story, Hansel.
pi_74495667
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:20 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Vanwege gym laten ze je echt niet blijven zitten en een 5,5 gemiddeld is ook een voldoende hoor dus waarom zou je naar een 7,1 werken?
Raar trouwens dat ze je cijfers geven voor gym...Hierzo is het gewoon een O, een V of een G
5,5 is laag
Dan zou ik tevreden moeten zijn als ik de rest van het jaar zessen haal.. wiskunde A he, nee dan ben ik niet blij met zessen. Ik wil achten en negens als het zo makkelijk blijft. Je kan blijven zitten door gym, daarom baal ik ook flink van dat cijfer. Was omdat ik niet op blote voeten wilde gymen, de huid van m'n voeten is gevoelig, was bang voor uitslag, ze zei de rest krijgt het niet, dus jij ook niet. Hersenloos wijf
Ik ben een pure Turk.
pi_74495691
Trouwens Bilmiyorem ik verveel me dus:

7*7.1=49.7
8*5=40
40+1=41
49,7-41=8,7
Je had dus een 8,7 voor je eerste Wiskunde A toets er van uitgaande dat je er maar 2 hebt gehad

Netjes
pi_74495721
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

5,5 is laag
Dan zou ik tevreden moeten zijn als ik de rest van het jaar zessen haal.. wiskunde A he, nee dan ben ik niet blij met zessen. Ik wil achten en negens als het zo makkelijk blijft. Je kan blijven zitten door gym, daarom baal ik ook flink van dat cijfer. Was omdat ik niet op blote voeten wilde gymen, de huid van m'n voeten is gevoelig, was bang voor uitslag, ze zei de rest krijgt het niet, dus jij ook niet. Hersenloos wijf
Dan kan je maar beter goed gaan leren want er zal vast een hoofdstuk als kansberekening ertussen zitten en die zijn vaak best moeilijk
pi_74495732
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:23 schreef EchoAlpha het volgende:
Trouwens Bilmiyorem ik verveel me dus:

7*7.1=49.7
8*5=40
40+1=41
49,7-41=8,7
Je had dus een 8,7 voor je eerste Wiskunde A toets er van uitgaande dat je er maar 2 hebt gehad

Netjes
Huh.. klopt niet
Ik bedoelde dat ik gemiddeld een 7,1 zou staan, als ik nu 5 achten haal.

Kloppende berekening:
Eerste cijfer: 9
Tweede: 1

Volgende vijf toetsen: 8

5x8 + 9 + 1= 50
50/7=7,1
Ik ben een pure Turk.
pi_74495749
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het gebeurt ook niet elke keer hoor, maar blijkbaar vonden mensen het ICT-hoorcollege niet zo bijster interessant . Ik hoorde dat sommige mensen ook gewoon halverwege naar buiten liepen, in plaats van netjes te wachten tot de pauze.
Dat is toch echt onbeschoft hoor, om te zien dat er mensen gewoon tussendoor weglopen. Als het echt niet te harden was, ging ik idd gewoon in de pauze weg.
pi_74495776
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:24 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Dan kan je maar beter goed gaan leren want er zal vast een hoofdstuk als kansberekening ertussen zitten en die zijn vaak best moeilijk
Kansbegrip? Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 1 ging over combinatoriek, kon me toen gewoon niet voorstellen dat de vierde zo makkelijk kon zijn. Derde hoofdstuk gaat over beschrijvende statistiek, is ook erg makkelijk tot nu toe.
Ik ben een pure Turk.
pi_74495782
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Huh.. klopt niet
Ik bedoelde dat ik gemiddeld een 7,1 zou staan, als ik nu 5 achten haal.

Kloppende berekening:
Eerste cijfer: 9
Tweede: 1

Volgende vijf toetsen: 8

5x8 + 9 + 1= 50
50/7=7,1
Gemiddeld 7,1 betekent dat je 7,1 keer 7 toetsen hebt gehaald
Oftewel 7,1x7=49,7 klopt wel
50/7=7,14
pi_74495810
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:26 schreef Min-e het volgende:

[..]

Dat is toch echt onbeschoft hoor, om te zien dat er mensen gewoon tussendoor weglopen. Als het echt niet te harden was, ging ik idd gewoon in de pauze weg.
Dat doe ik ook: hoe slecht het ook is, ik wacht wel gewoon netjes tot de pauze. Maar ja, blijkbaar hebben sommige mensen totaal geen fatsoen.
Cool story, Hansel.
pi_74495837
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:27 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Gemiddeld 7,1 betekent dat je 7,1 keer 7 toetsen hebt gehaald
Oftewel 7,1x7=49,7 klopt wel
50/7=7,14
Ja "gemiddeld 7,1 betekent dat je 7,1 keer 7 toetsen hebt gehaald". Dat is erg logisch , maar je berekening dat m'n eerste cijfer een 8,7 was, klopt niet, het was een 9.

Als je die 50/7 zo wil vermelden.. dan klopt het nog niet
Ik ben een pure Turk.
pi_74495857
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Kansbegrip? Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 1 ging over combinatoriek, kon me toen gewoon niet voorstellen dat de vierde zo makkelijk kon zijn. Derde hoofdstuk gaat over beschrijvende statistiek, is ook erg makkelijk tot nu toe.
Over het berekenen van kansen kunnen er hele lastige vragen gesteld worden. De meeste mensen hebben moeite met dat hoofdstuk dus als je goede cijfers wilt halen vooral goed opletten bij dat hoofdstuk. De rest is vrij vanzelfsprekend
pi_74495894
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:30 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Over het berekenen van kansen kunnen er hele lastige vragen gesteld worden. De meeste mensen hebben moeite met dat hoofdstuk dus als je goede cijfers wilt halen vooral goed opletten bij dat hoofdstuk. De rest is vrij vanzelfsprekend
Er wordt niets uitgelegd in de klas, zelfstandig werken en als je vragen hebt, ga je zelf naar de docent toe. Uitwerkingen staan gelukkig op internet, dus ik kijk de opgaven met een "A" ervoor door, terwijl ik achter de pc zit.
Ik ben een pure Turk.
pi_74495898
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja "gemiddeld 7,1 betekent dat je 7,1 keer 7 toetsen hebt gehaald". Dat is erg logisch , maar je berekening dat m'n eerste cijfer een 8,7 was, klopt niet, het was een 9.

Als je die 50/7 zo wil vermelden.. dan klopt het nog niet
50/7=~7,14285714
49,7/7=7,1

Mijne is preciezer
pi_74495914
Wat een wiskundig geblaat hier zeg .
Cool story, Hansel.
pi_74495936
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

50/7=~7,14285714
49,7/7=7,1

Mijne is preciezer
Maakt niet uit voor het eindcijfer, dus niet zo lopen pochen.
Ik ben een pure Turk.
pi_74495960
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Er wordt niets uitgelegd in de klas, zelfstandig werken en als je vragen hebt, ga je zelf naar de docent toe. Uitwerkingen staan gelukkig op internet, dus ik kijk de opgaven met een "A" ervoor door, terwijl ik achter de pc zit.
Bij ons word er ook niks uitgelegd maar er word verwacht dat we vragen stellen en dan komen de moeilijke dingen wel naar boven. Gewoon meekijken als er een vraag uitgelegd word. Als je bij paar vragen een "oohjaa dat kan ook zo" moment hebt kan dat best wel wat uitmaken op je toets
pi_74495977
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar moeten we het anders over hebben, Wik
Ik ben een pure Turk.
pi_74496011
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waar moeten we het anders over hebben, Wik
Wie is dat? Hoe dan ook is die persoon gezegend met een mooie naam.
Cool story, Hansel.
pi_74496020
quote:
Eens!

Gelukkig maar dat ik morgen lekker ver weg in Portugal zit.
pi_74496024
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:34 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Bij ons word er ook niks uitgelegd maar er word verwacht dat we vragen stellen en dan komen de moeilijke dingen wel naar boven. Gewoon meekijken als er een vraag uitgelegd word. Als je bij paar vragen een "oohjaa dat kan ook zo" moment hebt kan dat best wel wat uitmaken op je toets
In welke klas zit je? Er wordt niets klassikaal behandeld, dus dan moet ik net met de juiste vraag komen, om meerdere mogelijkheden te zien om de vraag op te lossen?
Ik ben een pure Turk.
pi_74496030
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wie is dat?
Jij heet toch Wik?
Edit: je moet het wel over jezelf hebben.
Ik ben een pure Turk.
pi_74496046
quote:
Tja turken topic he...Altijd dingen willen berekenen...Als je een gebouw ziet: Hoeveel staal zal erin gegaan zijn. Bij een cabaret voorstelling: Berekenen hoeveel die gast nou verdient als je die zaal inkijkt etc.
Cem Yilmaz vertelde daar een keer iets over in een van zijn shows en verdomd het klopte nog ook
pi_74496055
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:35 schreef Min-e het volgende:

[..]

Eens!

Caïro en Kroatië over een paar weekjes! Wij hebben 3 weken kerstvakantie omdat er zoveel internationale studenten deze opleiding doen .
Cool story, Hansel.
pi_74496059
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:35 schreef Min-e het volgende:

[..]

Eens!

Veel plezier in Portugal
Ik ben een pure Turk.
pi_74496132
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Caïro en Kroatië over een paar weekjes! Wij hebben 3 weken kerstvakantie omdat er zoveel internationale studenten deze opleiding doen .
Mazzelaar!

Ik moet mijn koffer nog pakken, terwijl we bijna midden in de nacht vertrekken.
pi_74496140
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij heet toch Wik?
Edit: je moet het wel over jezelf hebben.
Wie?
Cool story, Hansel.
pi_74496142
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

In welke klas zit je? Er wordt niets klassikaal behandeld, dus dan moet ik net met de juiste vraag komen, om meerdere mogelijkheden te zien om de vraag op te lossen?
Examen klas
Bij ons in de les gaan we gewoon werken en dan mogen mensen die iets niet begrepen over het huiswerk vragen. De niet begrepen sommen worden gewoon opgeschreven door de leraar op het bord
De leerling moet dan, wel met een klein zetje in de rug van de leraar, de som alsnog oplossen. Soms kijk ik ook mee en dan pak je toch zo nu en dan een handig dingetje mee

-edit-

Dit systeem gaat trouwens bij mij zo al sinds de brugklas...Jij hebt gewoon luie docenten gok ik
pi_74496163
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Veel plezier in Portugal
Dankjwel gaat wel lukken denk ik.
pi_74496168
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wie?
Jij
Ik ben een pure Turk.
pi_74496235
wij hebben ook 3 weken kerstvakantie als ik niks moet herkansen.

dus goed leren deze 3 dagen.
pi_74496242
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:38 schreef Min-e het volgende:

[..]

Mazzelaar!

Ik moet mijn koffer nog pakken, terwijl we bijna midden in de nacht vertrekken.
Portugal lijkt me ook wel mooi, moet ik ook maar eens een keer heengaan. Mijn spaargeld moet toch echt een keer op .
Cool story, Hansel.
pi_74496249
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:39 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Examen klas
Bij ons in de les gaan we gewoon werken en dan mogen mensen die iets niet begrepen over het huiswerk vragen. De niet begrepen sommen worden gewoon opgeschreven door de leraar op het bord
De leerling moet dan, wel met een klein zetje in de rug van de leraar, de som alsnog oplossen. Soms kijk ik ook mee en dan pak je toch zo nu en dan een handig dingetje mee

-edit-

Dit systeem gaat trouwens bij mij zo al sinds de brugklas...Jij hebt gewoon luie docenten gok ik
Onze leraar laat niet zoveel over aan de leerling om zelf op te lossen, hij is wel een van de betere wiskunde docenten. Je kan de hele les aanwezig zijn zonder een wiskundeboek en hij zal er geen opmerking over maken (en nee dit is niet de reden waarom ik hem een van de betere wiskunde leraren noem, hij kan echt goed uitleggen ).

http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Hoofdstukken.htm
Ik ben een pure Turk.
pi_74496255
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef IHVK het volgende:
wij hebben ook 3 weken kerstvakantie als ik niks moet herkansen.

dus goed leren deze 3 dagen.
Oh, hebben alle uni's dat? Ik dacht nog wel dat ik uniek was.
Cool story, Hansel.
pi_74496280
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij
Èmèl.
Cool story, Hansel.
pi_74496289
Bij ons is het 2 weken kerstvakantie + 1 week herkansingen.

De rest weet ik niet eigenlijk.
pi_74496334
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Onze leraar laat niet zoveel over aan de leerling om zelf op te lossen, hij is wel een van de betere wiskunde docenten. Je kan de hele les aanwezig zijn zonder een wiskundeboek en hij zal er geen opmerking over maken (en nee dit is niet de reden waarom ik hem een van de betere wiskunde leraren noem, hij kan echt goed uitleggen ).

http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Uitwerkingen%20Hoofdstukken.htm
Ik heb een hekel aan wiskunde leraren die alles voordoen
Aan het eind van de rit heb ik dan altijd het gevoel alsnog niks geleerd te hebben
pi_74496339
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Èmèl.
Wat een mooie naam.
Ik ben een pure Turk.
pi_74496354
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Portugal lijkt me ook wel mooi, moet ik ook maar eens een keer heengaan. Mijn spaargeld moet toch echt een keer op .
Als je hulp nodig hebt roep je maar, toevallig ben ik heel erg goed in geld opmaken.
pi_74496393
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef Min-e het volgende:

[..]

Als je hulp nodig hebt roep je maar, toevallig ben ik heel erg goed in geld opmaken.
Ik ben ook bereid om te helpen. Al helemaal als ik die kans krijg in het buitenland
pi_74496400
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ik ook, de eerste paar weken op mezelf deed ik honderden euro's aan boodschappen . Nu is dat geminderd omdat ik vooral euroshopper ben gaan kopen en heb ik een geldoverschot.

Mischien een keertje Istanboel, om toch eens te zien waar die turken nou altijd over aan het opscheppen zijn.
Cool story, Hansel.
pi_74496421
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan wiskunde leraren die alles voordoen
Aan het eind van de rit heb ik dan altijd het gevoel alsnog niks geleerd te hebben
Meestal schrijft hij het begin van de opdracht op het blaadje en geeft een aanwijzing en stuurt je dan weg. Soms schrijft hij het uit, het hangt van de leerling af. De rest van de les hangt hij bij de leerlingen en hij heeft het dan ook niet in de gaten als je bijvoorbeeld je vinger opsteekt, moet ik helemaal naar hem toelopen.
Ik ben een pure Turk.
pi_74496431
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat een mooie naam.
Of is het émèl?
Cool story, Hansel.
pi_74496451
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Of is het émèl?
Iedereen spreekt het verkeerd uit, probeer maar niet
Ik ben een pure Turk.
pi_74496516
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Meestal schrijft hij het begin van de opdracht op het blaadje en geeft een aanwijzing en stuurt je dan weg. Soms schrijft hij het uit, het hangt van de leerling af. De rest van de les hangt hij bij de leerlingen en hij heeft het dan ook niet in de gaten als je bijvoorbeeld je vinger opsteekt, moet ik helemaal naar hem toelopen.
Ach ik heb een scheikunde leraar gehad die gewoon achter z'n laptop gingen zitten Flash spelletjes te spelen en soms aan ons een grappige flash filmpjes lieten zien
Tja..en voor dat vak stond ik dus een onvoldoende
pi_74496539
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Iedereen spreekt het verkeerd uit, probeer maar niet
eemeel?
Cool story, Hansel.
pi_74496540
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mischien een keertje Istanboel, om toch eens te zien waar die turken nou altijd over aan het opscheppen zijn.
Moet je zeker doen, gewoon lang weekendje. Dan kan jij ook opscheppen over al je belevenissen.
pi_74496548
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

eemeel?
e-mail?

pi_74496558
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:50 schreef Min-e het volgende:

[..]

Moet je zeker doen, gewoon lang weekendje. Dan kan jij ook opscheppen over al je belevenissen.
Helaas heb ik weinig vrienden die zin hebben in een reisje naar istanboel .
Cool story, Hansel.
pi_74496583
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:49 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ach ik heb een scheikunde leraar gehad die gewoon achter z'n laptop gingen zitten Flash spelletjes te spelen en soms aan ons een grappige flash filmpjes lieten zien
Tja..en voor dat vak stond ik dus een onvoldoende
Had je geen boekjes met uitwerkingen?
Ik ben een pure Turk.
pi_74496590
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

eemeel?
Korte e
Ik ben een pure Turk.
pi_74496601
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:51 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

e-mail?

probeer niet mijn naam belachelijk te maken
Ik ben een pure Turk.
pi_74496604
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Helaas heb ik weinig vrienden die zin hebben in een reisje naar istanboel .
Die weten niet wat ze missen. Ze hebben daar ook bier hoor.
pi_74496625
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Had je geen boekjes met uitwerkingen?
Nope. Anders had ik het zelf ook wel lopen uitvogelen...maarja gelukkig had ik die leraar maar één jaar.
pi_74496657
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

probeer niet mijn naam belachelijk te maken
Tja als je het als Èmèl opschrijft....
Émél is al beter qua uitspraak
pi_74496667
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:53 schreef Min-e het volgende:

[..]

Die weten niet wat ze missen. Ze hebben daar ook bier hoor.
Ik weet het, ik houd zelf ook wel van reizen. Maar ben aan de ene kant te zelfstandig om met hele groepen te gaan en aan de andere kant wil ik ook niet in m'n eentje . dus eerst maar even ouders in Caïro bezoeken, dan een vriend in kroatie en dan kijk ik van de zomer wel verder.
Cool story, Hansel.
pi_74496669
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:54 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Nope. Anders had ik het zelf ook wel lopen uitvogelen...maarja gelukkig had ik die leraar maar één jaar.
Ok ;o een vriendin van me heeft een methode waarbij ze boekjesmet uitwerkingen hebben.

Ik gebruik verkleinwoorden.
Ik ben een pure Turk.
pi_74496702
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:55 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Tja als je het als Èmèl opschrijft....
Émél is al beter qua uitspraak
Ik ben nog nooit een Nederlander tegengekomen die m'n naam goed heeft uitgesproken. Als ik zeg korte "e", doen ze dat wel, maar het klinkt alsnog niet goed.
Ik ben een pure Turk.
pi_74496782
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een Nederlander tegengekomen die m'n naam goed heeft uitgesproken. Als ik zeg korte "e", doen ze dat wel, maar het klinkt alsnog niet goed.
Zo gaat dat nou eenmaal met buitenlandse namen, he? Ik ben ook nog nooit een niet-Nederlander tegengekomen die mijn naam perfect kon uitspreken.
Cool story, Hansel.
pi_74496833
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zo gaat dat nou eenmaal met buitenlandse namen, he? Ik ben ook nog nooit een niet-Nederlander tegengekomen die mijn naam perfect kon uitspreken.
Hoe heet je?
Ik ben een pure Turk.
pi_74496888
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik weet het, ik houd zelf ook wel van reizen. Maar ben aan de ene kant te zelfstandig om met hele groepen te gaan en aan de andere kant wil ik ook niet in m'n eentje . dus eerst maar even ouders in Caïro bezoeken, dan een vriend in kroatie en dan kijk ik van de zomer wel verder.
Dat zijn best wel lekkere uitstapjes. Lux hoor voor een niet zo arme student.

Je bent een Egyptenaar? Of verblijven je ouders, beroepshalve, daar?
pi_74496899
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hoe heet je?
Jannus Petrus Frederikus Dirk-Karel.
Cool story, Hansel.
pi_74496933
Je bent Nederlands toch? Met ouders die in den vreemde leven?
pi_74496959
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef Min-e het volgende:

[..]

Dat zijn best wel lekkere uitstapjes. Lux hoor voor een niet zo arme student.

Je bent een Egyptenaar? Of verblijven je ouders, beroepshalve, daar?
Mwah, ik had vroeger zo'n spaarrekening waar je pas op je 18e aan mocht komen. Daar heb ik aardig wat opgestort, maar nu zit het daar maar te niksen. Geld moet rollen!

Mijn familie zit daar inderdaad beroepshalve. Daarom woonde ik hiervoor ook in het MO.

Vakantieadressen kom ik in ieder geval niet tekort .
Cool story, Hansel.
pi_74496990
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Jannus Petrus Frederikus Dirk-Karel.
Veel mooier dan Wik
Ik ben een pure Turk.
pi_74497007
Hehe ik kan me nu in ieder geval geen snoepreisjes veroorloven, maar tegen de zomer moet het wel kunnen.
pi_74497054
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:06 schreef IHVK het volgende:
Hehe ik kan me nu in ieder geval geen snoepreisjes veroorloven, maar tegen de zomer moet het wel kunnen.
Ga naar het uitzendbureau dan!
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Veel mooier dan Wik
Vind ik ook.
Cool story, Hansel.
pi_74497090
  zondag 8 november 2009 @ 00:10:57 #160
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_74497105
goedenavond
pi_74497113
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:06 schreef IHVK het volgende:
Tuurlijk kan dat, nu even focussen op je studie.

Maar ik moet over 3 uur alweer opstaan. Dus
pi_74497117
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:10 schreef dvdfreak het volgende:
goedenavond
  zondag 8 november 2009 @ 00:11:39 #163
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_74497126
jaaj ik ben terug
pi_74497133
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:11 schreef Min-e het volgende:

[..]

iyi geceler
pi_74497142
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Vind ik ook.
]
Ik vind Wik wel grappig.
pi_74497155
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:11 schreef dvdfreak het volgende:
jaaj ik ben terug
maar vroeger was het enige wat je zei 'avond' of 'goedenavond' toch?
pi_74497157
'Grappig' . Dat wil je als man natuurlijk niet horen.
Cool story, Hansel.
  zondag 8 november 2009 @ 00:13:34 #168
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_74497172
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

maar vroeger was het enige wat je zei 'avond' of 'goedenavond' toch?
nu niet meer
pi_74497181
wik is echt geil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74497187
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:13 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

nu niet meer
cool
hoe is het sinds je weg bent?
pi_74497189
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
wik is echt geil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een lekker ding was zou ik het niet erg vinden.
Cool story, Hansel.
  zondag 8 november 2009 @ 00:14:23 #172
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_74497196
waar is emel?
pi_74497202
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
wik is echt geil.
SPOILER
Ik dacht meer aan: Wik, wat een mannelijke naam!

Ik ga naar beneden, doei Turken.
Ik ben een pure Turk.
pi_74497211
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:14 schreef dvdfreak het volgende:
waar is emel?
allaaaaaaaang weg.
  zondag 8 november 2009 @ 00:16:13 #175
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_74497238
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

allaaaaaaaang weg.
ok wie moet ik nu pesten?
pi_74497246
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:16 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

ok wie moet ik nu pesten?
emel junior?
Cool story, Hansel.
pi_74497256
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan: Wik, wat een mannelijke naam!

Ik ga naar beneden, doei Turken.
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:11 schreef Min-e het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 8 november 2009 00:10 schreef dvdfreak het volgende:
goedenavond
Avond

Zo ff m'n rondje gedaan
pi_74497266
die is al genoeg gepest vind ik.
pi_74497342
IHVK dan maar?
Cool story, Hansel.
  zondag 8 november 2009 @ 00:20:51 #180
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_74497352
Is ze al uitgehuwelijkt?
pi_74497362
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:20 schreef wikwakka2 het volgende:
IHVK dan maar?
pi_74497365
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:20 schreef dvdfreak het volgende:
Is ze al uitgehuwelijkt?
IHVK nog niet
Komt wel
pi_74497377
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom stoppen Turken IHVK zoveel knoflook in hun eten?
SPOILER
Cool story, Hansel.
pi_74497390
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:21 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

IHVK nog niet
Komt wel
Ze heeft in ieder geval de juiste leeftijd.
Cool story, Hansel.
pi_74497400
Damn wat slecht.
pi_74497425
Ik ben gister uitgehuwelijkt aan mijn nichtneef die een snor heeft.
pi_74497428
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:23 schreef IHVK het volgende:
Damn wat slecht.
Komt allemaal wel goed meid
pi_74497447
Hoe noemen IHVK's vrienden hem?
SPOILER
Cool story, Hansel.
pi_74497452
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Komt allemaal wel goed meid
Knoflook.
pi_74497461
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef IHVK het volgende:
Geen probleem, joh, gewoon even een vlam om hear oor doen.
Cool story, Hansel.
pi_74497467
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef IHVK het volgende:
Dus die is net 12 jaar geworden?
pi_74497469
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:17 schreef IHVK het volgende:
die is al genoeg gepest vind ik.
GEPEST WORDEN IS LEUK
Ik ben een pure Turk.
pi_74497475

Laten we allemaal naar Neset Ertas luisteren.
Ik ben een pure Turk.
pi_74497484
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe noemen IHVK's vrienden hem?
SPOILER
pi_74497496
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

Laten we allemaal naar Neset Ertas luisteren.
Ik luister nu

pi_74497525
quote:
Vette tunes man.
Cool story, Hansel.
pi_74497544
quote:
Vroegâh toen de tekenfilms nog leuk waren
pi_74497546
quote:
Is het Wikie of Wikkie? Of Wiki? Of Wikiey? En viking of vieking? Of vikking?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2009 00:28:37 ]
pi_74497549
jwz
pi_74497569
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is het Wikie of Wikkie? Of Wiki? Of Wikiey?
touché
pi_74497577
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:26 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ik luister nu

Fok brengt me voor het eerst sinds jaren opnieuw in aanraking met nummers van Tarkan

Wat een stem, wat een snor
Ik ben een pure Turk.
pi_74497613
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]
Geilen turkse vrouwen op snorren of zo .
Cool story, Hansel.
pi_74497628
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is het Wikie of Wikkie? Of Wiki? Of Wikiey? En viking of vieking? Of vikking?
de eerste 4 zijn fout, in ieder geval.
Cool story, Hansel.
pi_74497631
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Geilen turkse vrouwen op snorren of zo .
Nee, niet allemaal.
Lekker vol haar met snor/baardgroei
Ik ben een pure Turk.
pi_74497632
Bilmiyorem houdt van Arabesque.
pi_74497649
quote:

[..]

Fok brengt me voor het eerst sinds jaren opnieuw in aanraking met nummers van Tarkan

Ferdi's liedje / door Ferdi geschreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2009 00:32:24 ]
pi_74497660
Nu zarGon er toch is, heb je nog meer van die FOK!-rellen opgeslagen? Dat van beau vond ik wel grappig eigenlijk.
Cool story, Hansel.
pi_74497676
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

pi_74497677
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef IHVK het volgende:
Bilmiyorem houdt van Arabesque.
....
Ik ben een pure Turk.
pi_74497715
Is daar iets mis mee?
pi_74497717
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Probeer je Ferdi belachelijk te maken

Wel jammer van die raki enzo
Ik ben een pure Turk.
pi_74497719
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu zarGon er toch is, heb je nog meer van die FOK!-rellen opgeslagen? Dat van beau vond ik wel grappig eigenlijk.
Ik weet zelf niet eens wat ik heb. Ongesorteerde bende, .
  zondag 8 november 2009 @ 00:35:10 #213
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_74497725
IHVK als je wilt trouwen ga dan naar Indonesië ,nog nooit zoveel huwelijksaanzoeken gekregen
pi_74497733
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef IHVK het volgende:
Is daar iets mis mee?
ne e
Ik ben een pure Turk.
pi_74497738
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef IHVK het volgende:
Is daar iets mis mee?
Je hebt een gevoelige snaar geraakt.
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef dvdfreak het volgende:
IHVK als je wilt trouwen ga dan nar Indonesië ,nog nooit zoveel huwelijksaanzoeken gekregen
Daar trouwen ze alles wat los en vast zit.
Cool story, Hansel.
pi_74497746
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik weet zelf niet eens wat ik heb. Ongesorteerde bende, .
Ja mooie bureaublad had je.
pi_74497768
quote:

[..]

Tarkan heeft dan ook al jaren niks fatsoenlijks uitgebracht
pi_74497771
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Probeer je Ferdi belachelijk te maken

Wel jammer van die raki enzo
Hahaha, weet je wie briljant is?

Tecavüzcü Coşkun. .
pi_74497774

Ik luister nu rare laz-muziek bijvoorbeeld.
(no offence aan laz-mensen)
pi_74497782
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Is het "mooi bureaublad" of "mooie bureaublad". Vind het eerste beter klinken, fok verwart me
Ik ben een pure Turk.
pi_74497788
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:

Racist.
Cool story, Hansel.
pi_74497792
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Is het "mooi bureaublad" of "mooie bureaublad". Vind het eerste beter klinken, fok verwart me
Mooi bureaublad!!!!
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

FEHLER GESPOT!!111

Het is alleen "mooie" als er "het" voorstaat. Zonder "het", "mooi".
Cool story, Hansel.
pi_74497794
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:36 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Tarkan heeft dan ook al jaren niks fatsoenlijks uitgebracht
Heb hem sowieso nooit echt super gevonden, maar luisterde wel naar hem.
Ik ben een pure Turk.
pi_74497799
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

eerste klinkt inderdaad beter, maar ik was te lui om te editten.
pi_74497809
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hahaha, weet je wie briljant is?

Tecavüzcü Coşkun. .
?
Ik ben een pure Turk.
pi_74497850
Ik ga even iets eten, anders val ik zo in slaap
Ik ben een pure Turk.
pi_74497859
Of je gaat slapen.
pi_74497863
Als we dan toch rare Turkse youtube filmpjes posten

pi_74497866
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:42 schreef IHVK het volgende:
Of je gaat slapen.
Slapen is overrated
pi_74497869
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:

Kazım Koyuncu, . Allah rahmet eylesin!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2009 00:43:29 ]
pi_74497919
quote:
Dünyayi kurataran adam
Wat een geweldige film is dat filmtechnische gezien...Met zo weinig middelen toch nooit zoiets leuks kunnen maken
pi_74497930
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:42 schreef EchoAlpha het volgende:
Als we dan toch rare Turkse youtube filmpjes posten

damn wat een perverts waren er vroeger.
pi_74497941
quote:
Man, man, man. Wij hebben een Cüneyt Arkın die op 50 mensen springt, ze allemaal vermoordt en daar levend uitkomt.
pi_74497942
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:42 schreef IHVK het volgende:
Of je gaat slapen.
Het is de laatste dag dat ik laat naar bed kan. Ik slaap niet meer laat.
Ik ben een pure Turk.
pi_74497953
ik wil cirtma
Ik ben een pure Turk.
pi_74497958
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is de laatste dag dat ik laat naar bed kan. Ik slaap niet meer laat.
Het is inderdaad zaterdag. Maar goed dat je niet meer zo laat slaapt.
pi_74497972
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Man, man, man. Wij hebben een Cüneyt Arkın die op 50 mensen springt, ze allemaal vermoordt en daar levend uitkomt.
Tarkan kon er ook wat van.
Hij herstelde van zijn verwondingen door in heet lava te verblijven

Die intro tune
pi_74497978
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik had niet eens naar de filmpjes gekeken. Het blijkt Cüneyt Arkın te zijn in die filmpjes. .
pi_74497983
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is inderdaad zaterdag. Maar goed dat je niet meer zo laat slaapt.
Was ook de eerste keer dat ik echt begon te merken dat ik slaap te kort kwam, ben aan het afbouwen. Ik slaap nu rond 1.00, over een maand zit ik hopelijk op 23.00
Ik ben een pure Turk.
pi_74498001
TT --> Werken jullie eigenlijk?
Ik ben een pure Turk.
pi_74498024
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
TT --> Werken jullie eigenlijk?
Nee...Schoolgaand dus kan mijn tijd beter besteden aan andere dingen zoals chatten en FOK!ken
  zondag 8 november 2009 @ 00:54:22 #243
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_74498030
Kan iemand mij toevallig vertellen welke methode wordt gebruikt op middelbare scholen voor de Turkse lessen? Ik heb lang gezocht op Google maar nog niets kunnen vinden. Alvast bedankt voor de moeite.

p.s. van ISBN-nummers etc. word ik heel blij
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_74498031
werken kan altijd nog.

Heb overigens wel 2 jaar gewerkt.
pi_74498035
Mannen met snorren
SPOILER
pi_74498037
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:53 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Nee...Schoolgaand dus kan mijn tijd beter besteden aan andere dingen zoals chatten en FOK!ken
Als je dat beter besteden noemt..
Ik wil werk en sparen, sparen voor ik weet niet wat.
Ik ben een pure Turk.
pi_74498045
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:54 schreef Snarf het volgende:
Kan iemand mij toevallig vertellen welke methode wordt gebruikt op middelbare scholen voor de Turkse lessen? Ik heb lang gezocht op Google maar nog niets kunnen vinden. Alvast bedankt voor de moeite.

p.s. van ISBN-nummers etc. word ik heel blij
Turkse lessen op de middelbare school??
pi_74498047
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:54 schreef Ayca het volgende:
Mannen met snorren
SPOILER
Mannen met snorren
Wil je een behaarde Turk?
Ik ben een pure Turk.
pi_74498048
Ja. Nee. Definieer werken.
Cool story, Hansel.
pi_74498053
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Was ook de eerste keer dat ik echt begon te merken dat ik slaap te kort kwam, ben aan het afbouwen. Ik slaap nu rond 1.00, over een maand zit ik hopelijk op 23.00
Ik heb vandaag 11 uur geslapen (2 tot 13) en ik kwam nog steeds moeilijk mijn bed uit.

Blijkbaar ook een tekort ontwikkeld deze week.
pi_74498055
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:54 schreef Ayca het volgende:
Mannen met snorren
SPOILER
Vaders horen snorren te hebben.
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik heb vandaag 11 uur geslapen (2 tot 13) en ik kwam nog steeds moeilijk mijn bed uit.

Je weet dat je van lang slapen brak wordt he? Ik zet elke dag de wekker 8.5 uur dan de tijd dat ik naar bed ga. Ben wel ontzettend moe als ik wakker word, eerlijk gezegd .
Cool story, Hansel.
pi_74498064
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja. Nee. Definieer werken.
Slaaf zijn voor geld.
Ik ben een pure Turk.
pi_74498065
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:54 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als je dat beter besteden noemt..
Ik wil werk en sparen, sparen voor ik weet niet wat.
Tja ik wil wel werken maar met de wil alleen verdien je geen goed salaris. Een diploma is ook wel erg belangrijk
En als ik eenmaal werk heb ga ik volgens mij meer uitgeven dan sparen
Maar ok..Ik zit nu ook al een beetje te kijken wat ik ná mijn toekomstige studie zal gaan doen. Gelijk het leger in en daarna trouwens of ga ik alleen het leger in. En daarna? Van het leven genieten?

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden
pi_74498072
Ik las beter besneden.
pi_74498076
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik heb iets minder geslapen: 10 uur. Was erg lekker, omdat ik de afgelopen weken per week niet meer dan 20 uur heb geslapen. Was echt ik weet nu wat ik al die tijd miste
Ik ben een pure Turk.
pi_74498078
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Mannen met snorren
Wil je een behaarde Turk?
Liever niet, maar veel keus heb ik denk ik niet
pi_74498080
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Vaders horen snorren te hebben.
[..]

Je weet dat je van lang slapen brak wordt he? Ik zet elke dag de wekker 8.5 uur dan de tijd dat ik naar bed ga. Ben wel ontzettend moe als ik wakker word, eerlijk gezegd .
Ik weet het.

Maar ik word ook nooit energiek wakker eigenlijk. Maar ben dan ook geen ochtendmens.
pi_74498088
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb iets minder geslapen: 10 uur. Was erg lekker, omdat ik de afgelopen weken per week niet meer dan 20 uur heb geslapen. Was echt ik weet nu wat ik al die tijd miste
Ik heb nooit begrepen wat mensen hebben met lang slapen...Als ik lang slaap kan ik echt niet wakker worden...Dan blijf ik ook gewoon echt heel de dag in bed liggen snurken
pi_74498090
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:58 schreef Ayca het volgende:

[..]

Er zijn geen kale turken?
Cool story, Hansel.
pi_74498093
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik weet het.

Maar ik word ook nooit energiek wakker eigenlijk. Maar ben dan ook geen ochtendmens.
Dan kun je beter kort slapen, dan heb je tenminste nog iets aan je dag.

Alhoewel, ik heb vandaag ook weer geen flikker uitgevoerd .
Cool story, Hansel.
pi_74498097
ja als ze een scheermes hebben
pi_74498101
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:58 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen wat mensen hebben met lang slapen...Als ik lang slaap kan ik echt niet wakker worden...Dan blijf ik ook gewoon echt heel de dag in bed liggen snurken
de hele dag in bed liggen is
pi_74498108
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
Je baard scheren kan ik nog wel inkomen maar borsthaar enzo toch niet?
pi_74498113
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:00 schreef Ayca het volgende:

[..]

de hele dag in bed liggen is
Ja de hele dag in bed liggen is niet echt als je een paar dagen later toetsen e.d. hebt
pi_74498118
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
Anders zien ze er zo uit?

Klikken op eigen risico!
SPOILER
Cool story, Hansel.
pi_74498121
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:00 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Is geheel aan jezelf lijkt me.

En aan je vriendin/vrouw?
pi_74498128
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Tja ik wil wel werken maar met de wil alleen verdien je geen goed salaris. Een diploma is ook wel erg belangrijk
En als ik eenmaal werk heb ga ik volgens mij meer uitgeven dan sparen
Maar ok..Ik zit nu ook al een beetje te kijken wat ik ná mijn toekomstige studie zal gaan doen. Gelijk het leger in en daarna trouwens of ga ik alleen het leger in. En daarna? Van het leven genieten?

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden
Ja, maar als ik nu ga werken, kan ik per jaar minstens 2000 euro opzij leggen, dat is over 3 jaar meer dan 6000. Misschien heb ik er dan wat aan, al is het niet superveel. Probeer te plannen? Ookal weet je niet zeker of het gaat lopen zoals jij het wil. Ik heb al hele plannen, maar ik heb tijd te veel, daarom denk ik na over dat soort dingen.
Ik ben een pure Turk.
pi_74498130
De hele dag in bed liggen, weet je hoe suf je daarvan wordt.
pi_74498137
Het voelt wel héérlijk. Maar echt motiverend werkt het niet.
Cool story, Hansel.
pi_74498147

dit vind ik nou niet bepaald aantrekkelijk
pi_74498148
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:58 schreef Ayca het volgende:

[..]

Zoals je zegt, niet veel keus, er zijn dus wel nietbehaarde Turken
Ik ben een pure Turk.
pi_74498152
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:03 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Goh!? Dat is toch gewoon mannelijk.
Cool story, Hansel.
pi_74498156
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar als ik nu ga werken, kan ik per jaar minstens 2000 euro opzij leggen, dat is over 3 jaar meer dan 6000. Misschien heb ik er dan wat aan, al is het niet superveel. Probeer te plannen? Ookal weet je niet zeker of het gaat lopen zoals jij het wil. Ik heb al hele plannen, maar ik heb tijd te veel, daarom denk ik na over dat soort dingen.
Die 6000 euro heb je er zo weer eruit hoor...is echt niet veel
Hopelijk snel studie afgerond en snel werk vinden
En dan genieten van het leven als dat gaat lukken
pi_74498157
Wie ligt er nu in bed met laptop en wie zit er achter een bureau?

Ik laptop en bed.
pi_74498162
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:00 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

waarom je borsthaar niet?
pi_74498164
quote:
[ afbeelding ]
echt waar?
pi_74498167
Laptop op bureau, maar ga binnenkort maar eens naar bed .
Cool story, Hansel.
pi_74498174
quote:
[ afbeelding ]
Nee, ik ook niet, maar komop, zo erg is de beharing van Turkse mannen niet he
Ik ben een pure Turk.
pi_74498175
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:

Ik laptop en bed.
laptop en bed
pi_74498176
met je laptop of niet.
pi_74498187
en wat hebben jullie allemaal aan

nee joh grapje.
pi_74498191
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet, maar komop, zo erg is de beharing van Turkse mannen niet he
Nee inderdaad.
pi_74498195
Het zou wel kunnen, maar dan krijg ik echt kramp en last van me rug . Ik heb echt geen idee hoe je dat lang kan volhouden.
Cool story, Hansel.
pi_74498198
edit
pi_74498206
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:06 schreef IHVK het volgende:
kwartet

fail

-edit-

niet zo ninja
pi_74498208
C-C-C-C-C-COOOOOMBOOOOBREAAAKERRRRRR
Cool story, Hansel.
pi_74498212
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:04 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Die 6000 euro heb je er zo weer eruit hoor...is echt niet veel
Hopelijk snel studie afgerond en snel werk vinden
En dan genieten van het leven als dat gaat lukken
Ik geef niet veel uit .
Ik zeg altijd "anne, ik word huisvrouw he.."
Zij "tamam kizim, ne yaparsan yap"
Ik " anne, maar waarom moet ik dan een opleiding afmaken"
zij "uuff.. (defol, git basimdan)"
Ik ben een pure Turk.
pi_74498216
quote:
[ afbeelding ]
Je pakt dan ook wel het uiterste
pi_74498224
quote:

Ik laptop en bed.
Bureau
Ik ben een pure Turk.
pi_74498233
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
en wat hebben jullie allemaal aan

nee joh grapje.
ik moest nog echt lachen ook
Ik ben een pure Turk.
pi_74498234
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Het zou wel kunnen, maar dan krijg ik echt kramp en last van me rug . Ik heb echt geen idee hoe je dat lang kan volhouden.
ik lig gewoon met mijn laptop op mijn buik.. en het ligt best relaxed
pi_74498235
Stoel
Cool story, Hansel.
pi_74498238
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik geef niet veel uit .
Ik zeg altijd "anne, ik word huisvrouw he.."
Zij "tamam kizim, ne yaparsan yap"
Ik " anne, maar waarom moet ik dan een opleiding afmaken"
zij "uuff.. (defol, git basimdan)"
Mja je opleiding afmaken is wel handig ;p Heb je financieel altijd tenminste iets om op terug te vallen
pi_74498240
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:09 schreef Ayca het volgende:

[..]

ik lig gewoon met mijn laptop op mijn buik.. en het ligt best relaxed
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat houd ik echt niet vol .
Cool story, Hansel.
pi_74498243
pi_74498251
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:09 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Mja je opleiding afmaken is wel handig ;p Heb je financieel altijd tenminste iets om op terug te vallen
Ja, ik wil m'n opleiding ook gewoon afmaken, maar het is leuk om m'n moeder gek te maken.
Ik ben een pure Turk.
pi_74498252
quote:

Ik laptop en bed.
Bureau
In mijn relaxde bureaustoel
pi_74498254
Laptop op je schoot moet je nooit doen als man trouwens, want dan kun je geen kinderen meer krijgen (Temperatuur wordt te hoog)
pi_74498261
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
Laptop op je schoot moet je nooit doen als man trouwens, want dan kun je geen kinderen meer krijgen (Temperatuur wordt te hoog)
Heb ook niet echt het idee dat het gezond is voor vrouwen..
Ik ben een pure Turk.
pi_74498263
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ik wil m'n opleiding ook gewoon afmaken, maar het is leuk om m'n moeder gek te maken.
Doe ik ook wel eens. Maar dan met kinderen. Zeg ik mama ik ga m'n vrouw 10 kinderen laten baren en dan mag jij voor ze zorgen want mijn vrouw zal waarschijnlijk carrière willen maken

Zij is dan altijd
pi_74498264
Van die 6000 kan je dan mooi je rijbewijs + matig autootje van halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')