quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef zarGon het volgende:
Komt een Turk bij een uitzendbureau en zegt tegen de medewerker: "Ik zoek werk!"
Waarom op de medewerker reageert: "Ik heb het perfecte baantje voor u".
Turk: "Ow ja wat dan?"
Medewerker: "Je hoeft niets te doen, werkt maar 1 uur in de week, je krijgt een nieuwe mercedes van de zaak en je verdient een miljoen euro per uur!"
Turk: "Meneer maakt een grapje".
Medewerker: "Ja, wie begon er hier nou met grappen maken!"
Nee. Maar de eerste vier keer was ik niet tevreden met de zin.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Herschrijf jij je posts altijd een keer of vijf voordat je op "Invoeren" drukt?
Jij kan je e-mailadres goed verbergen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Maar de eerste vier keer was ik niet tevreden met de zin.
[ afbeelding ]
Ik had er nog naar gezocht!
Je hoort het te horen! Turks eten, grote jongen, aardige kerel, stoute hond, klein meisje, groot hoofd, kleine televisie, lelijke auto, saaie vent, stom boek etc.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij kan je e-mailadres goed verbergen!
Kun je het trouwens niet oefenen (eindigen met een -e of niet)
hij is leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef zarGon het volgende:
Komt een Turk bij een uitzendbureau en zegt tegen de medewerker: "Ik zoek werk!"
Waarom op de medewerker reageert: "Ik heb het perfecte baantje voor u".
Turk: "Ow ja wat dan?"
Medewerker: "Je hoeft niets te doen, werkt maar 1 uur in de week, je krijgt een nieuwe mercedes van de zaak en je verdient een miljoen euro per uur!"
Turk: "Meneer maakt een grapje".
Medewerker: "Ja, wie begon er hier nou met grappen maken!"
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Maar de eerste vier keer was ik niet tevreden met de zin.
[ afbeelding ]
Ik had er nog naar gezocht!
Ja, ik hoor het ook, maar ik wil weten of hij het niet kan oefenen. Misschien invuloefeningen (als hij het echt wil leren) en dan voelt hij het na een tijdje beter aan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoort het te horen! Turks eten, grote jongen, aardige kerel, stoute hond, klein meisje, groot hoofd, etc.
Hoeveel kostte een knipbeurt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent lui of je bent het niet. Ik ben ook maar naar de (duurdere) kapper naast mijn gebouw geweest, volgens mij zat er een goedkopere even verderop, maar ja, luiheid. Ook Turken trouwens. Ze zetten mij deze week wel érg veel af.
En straks word ik door de bewakers naar de vierde verdieping gestuurd.
15 euro, dat is toch niet te geleuve. In de laatste 10 jaar heb ik mij voor 5 en 2 jaar geleden 6 euro per keer laten knippen.quote:
Dat is duur jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
15 euro, dat is toch niet te geleuve. In de laatste 10 jaar heb ik mij voor 5 en 2 jaar geleden 6 euro per keer laten knippen.
Wat is het nou, je zei toch 6e verdieping = studiecentrumquote:
Kapper waar ik eerst heen ging, betaalde ik 17,50 (!). Als ik m'n haar er niet liet wassen, betaalde ik alsnog dezelfde prijsquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
15 is normaal toch?
Als je naar een normale kapper gaat.
Ik ga altijd naar zo een verenging ergens voor 6 euro.
bij meisjes valt er dan meestal ook wel wat meer te knippenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kapper waar ik eerst heen ging, betaalde ik 17,50 (!). Als ik m'n haar er niet liet wassen, betaalde ik alsnog dezelfde prijs. De laatste keer ging ik bij een Turk, was veel goedkoper.
Ja, ik was m'n haren sowieso als ik thuiskom, anders komt heel het huis onder mijn haar te zitten. Er valt niet zoveel meer te knippen, ik laat het alleen bijpunten. Mijn hele familie (quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bij meisjes valt er dan meestal ook wel wat meer te knippen. En je haren laten wassen bij de kapper is sowieso onzinnig, dat kan je toch net zo goed thuis doen?
Maar ze boden mij wel een drankje (en een mislukte gelbeurt, zie postgeschiedenis) aan, dat noem ik nog eens servicel
Ik weet wel dat het turkentopic van mij af wil.quote:
Is dat iets Turks of zo, om met je hele familie gezellig naar de kapper te gaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik was m'n haren sowieso als ik thuiskom, anders komt heel het huis onder mijn haar te zitten. Er valt niet zoveel meer te knippen, ik laat het alleen bijpunten. Mijn hele familie () kreeg wat te drinken.
Edit: doe iets aan je luiheid
Nee joh, je gaat niet dood hoor, er groeit alleen een extra arm op je torso.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het turkentopic van mij af wil.
Alles beter dan een testio torsis.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee joh, je gaat niet dood hoor, er groeit alleen een extra arm op je torso.
Ja, goed geraden. We gaan ook met de hele familie naar de supermarkt, naar de stad.. erg gezellig, dat wel. Met z'n allen profiteren van de gratis thee. En geen dank voor de wijze levensles.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het turkentopic van mij af wil.
[..]
Is dat iets Turks of zo, om met je hele familie gezellig naar de kapper te gaan?
En bedankt voor de wijze levensles.
Gelukkig dat ik het nu weet, dan blijf ik wel weg van de 5e. ik denk dat ik gewoon op alle knopjes in de lift ga drukken, dan zie ik wel waar ik uitkom. Het leven is een avontuur.quote:
Gezellie, toch?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, goed geraden. We gaan ook met de hele familie naar de supermarkt, naar de stad.. erg gezellig, dat wel. Met z'n allen profiteren van de gratis thee. En geen dank voor de wijze levensles.
Jawel, maar er worden vaak verkeerde Turkse vrouwen voor mijn moeder aangezien. Te vaak.quote:
Lijk je niet op je moeder of loopt zij op 100 meter afstand van jullie of zoquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, maar er worden vaak verkeerde Turkse vrouwen voor mijn moeder aangezien. Te vaak.
Soms ben ik ook met m'n tante, zonder dat m'n moeder bij me is of zij is even in een andere winkel. Ik lijk meer op m'n tante, de meeste mensen denken dan ook dat ik haar dochter ben, ook als m'n moeder er bij is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lijk je niet op je moeder of loopt zij op 100 meter afstand van jullie of zo?
Yep, Erasmus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:23 schreef Gratau het volgende:
wikwakka je studeert op de Erasmus? kun je me vertellen wat voor school het is, hoe het eruit ziet etc, ben namelijk ook van plan daar te studeren
Gewoon studiebeurzen bezoeken. Dan krijg je vaak wel een idee van wat je eigenlijk wilt gaan doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Studies.. zoveel keuzes, ik ben nog te jong om te kiezen, heb je spijt van wat je hebt gekozen?
Maar de praatjes die ze je daar vertellen moet je in ieder geval niet gelovenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Gewoon studiebeurzen bezoeken. Dan krijg je vaak wel een idee van wat je eigenlijk wilt gaan doenIig naar welke richting je op wilt (Economisch, gezondheid, recht etc.)
Hoe bevalt het je tot nu toe? En wat als het je niet bevalt, ga je dan stoppen met deze opleiding?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mwah, ik denk dat ik daar wat meer tijd voor nodig heb om er een oordeel over te vellen. Sowieso ben ik de laatste paar weken niet écht het toonbeeld van een goede student geweest, dus mischien is het ook een beetje mijn eigen schuld. Ik heb eerst een tijdje moeten wennen aan Nederland, toen nog een hoop gezeik gehad met mijn huisbaas en vervolgens een keer verhuisd... Het heeft allemaal niet echt meegeholpen.
Ja het is echt een prachtige opleiding enzo is natuurlijk niet echt betrouwbaar maar je ziet ook gewoon het algemene van een bepaalde studie. Die praatjes creëer je vanzelf wel als je het naar je zin hebt..quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar de praatjes die ze je daar vertellen moet je in ieder geval niet geloven.
Ik weet niet welke richting ik op wil, gezondheid kan sowieso niet echt (e&m)quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Gewoon studiebeurzen bezoeken. Dan krijg je vaak wel een idee van wat je eigenlijk wilt gaan doenIig naar welke richting je op wilt (Economisch, gezondheid, recht etc.)
Wel redelijk, het wisselt een beetje. Sommige colleges zijn erg interessant, anderen zijn te debiel voor woorden en dan vraag ik mijzelf af hoe die professor ooit professor is geworden. Stoppen ga ik sowieso niet doen, ik heb totaal geen zin in studievertraging en ik denk dat het voor mijn ouders ook niet echt leuk is als er wéér een kind van opleiding verwisselt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe bevalt het je tot nu toe? En wat als het je niet bevalt, ga je dan stoppen met deze opleiding?
Het heeft juist wel zin denk ik.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet welke richting ik op wil, gezondheid kan sowieso niet echt (e&m)
Edit: als ik naar wikwakka2's post kijk, heeft het toch geen zin om studiebeurzen te bezoeken.
Alle soorten en maten zijn voorradig, alhoewel er volgens mij maar één semi-turkse chick in mijn klas (400 mensen) zit.quote:
Is het moeilijk? Ik zie mezelf echt niet studeren, heb al vertraging op de middelbare. Ik ben het liefst klaar als ik net 23 ben (vind het gewoon een mooie leeftijd). Middelbare: net 19 klaar, dan nog 4 jaar studie. Nu nog een "leuke" opleiding vinden van 4 jaar, maar ik denk niet dat het gaat lukken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel redelijk, het wisselt een beetje. Sommige colleges zijn erg interessant, anderen zijn te debiel voor woorden en dan vraag ik mijzelf af hoe die professor ooit professor is geworden. Stoppen ga ik sowieso niet doen, ik heb totaal geen zin in studievertraging en ik denk dat het voor mijn ouders ook niet echt leuk is als er wéér een kind van opleiding verwisselt.
Ik denk dat ik mischien iets technischers had moeten studeren, ik ben niet zo'n fan van hele boeken uit je hoofd leren.
Gelukkig kijk ik bijna nooit naar de gezelligheid, dus ik denk ook niet dat ik een studie zal kiezen door de invloed daarvan. Het grootste probleem blijft dat ik me afvraag of ik een studie ga vinden die ik binnen 4 jaar kan afronden en die ik "leuk" vind.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:38 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Het heeft juist wel zin denk ik.
Als je naar studiebeurzen gaat moet je niet kijken welke studie de meeste gezellige studenten heeft maar naar wat ze aanbieden zoals welke banen je uiteindelijke kan kiezen, welke vakken je goed onder de knie moet hebben etc. Niemand kan je vertellen of je het gezellig zal hebben op een bepaalde studie omdat het toch vaak wel verschilt per jaar
Dan moet je jezelf de vraag stellen:"Wat vind ik leuk om te doen?"quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik bijna nooit naar de gezelligheid, dus ik denk ook niet dat ik een studie zal kiezen door de invloed daarvan. Het grootste probleem blijft dat ik me afvraag of ik een studie ga vinden die ik binnen 4 jaar kan afronden en die ik "leuk" vind.
Levensbeschouwing en geschiedenis vind ik leuk, maar baankansen lijken me niet echtquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:45 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf de vraag stellen wat vind ik leuk om te doen
Vind je het leuk om te werken met getallen, schrijven, redeneren, mensen te helpen etc.
Als jij op school zit wat vind jij dan leuke vakken om te doen?
Ik word ook huisvrouwquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:46 schreef Gratau het volgende:
Bilmiyorem, gewoon huisvrouw worden net als je moeder jwz
Het is vooral veel multiple choice, wat op zich niet verwonderlijk is met 400+ studenten per studie per jaar, maar wel irritant is als je er niet van houdt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het moeilijk? Ik zie mezelf echt niet studeren, heb al vertraging op de middelbare. Ik ben het liefst klaar als ik net 23 ben (vind het gewoon een mooie leeftijd). Middelbare: net 19 klaar, dan nog 4 jaar studie. Nu nog een "leuke" opleiding vinden van 4 jaar, maar ik denk niet dat het gaat lukken.
Maakt verder toch niet uit of je het leuk vindt, als je het maar kan, omdat je geen vertraging wil. Ik was er een fan van en kon snel uit m'n hoofd leren, maar de laatste tijd.. dus het wordt echt lastig op de universiteit. Mocht ik daar ooit komen.
hey die 2 vind ik ook leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Levensbeschouwing en geschiedenis vind ik leuk, maar baankansen lijken me niet echt. Levensbeschouwing vooral vanwege de verslagen. Economie en m&o..
Lerarenopleiding?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Levensbeschouwing en geschiedenis vind ik leuk, maar baankansen lijken me niet echt. Levensbeschouwing vooral vanwege de verslagen. Economie en m&o..
Zit je dan ook echt met 400 studenten bij elkaar? Vast een domme vraag.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is vooral veel multiple choice, wat op zich niet verwonderlijk is met 400+ studenten per studie per jaar, maar wel irritant is als je er niet van houdt.
ja mijnes ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik word ook huisvrouw, maar m'n moeder werkt gewoon en de jouwe?
Coolquote:
bij hoorcolleges en tentamens wel (soms wel met het dubbele), niet bij werkgroepen, dan zit je met een stuk of 30 mensen in een klas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zit je dan ook echt met 400 studenten bij elkaar? Vast een domme vraag.
Nee, nooit dat ik lerares word. Ik word al gek van m'n klasgenoten, hoe erg moet ik het dan wel niet als lerares hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Lerarenopleiding?
Genoeg banen, niet al te zware opleiding gok ik en geen gigantische werkdruk etc.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bij hoorcolleges en tentamens wel (soms wel met het dubbele), niet bij werkgroepen, dan zit je met een stuk of 30 mensen in een klas.
ook e&m, c&m is zo nutteloos. ik heb denk wel spijt dat ik geen n&t heb gedaan met biologie en economie, alle keuzes zijn mogelijk daarmee.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Coolmaar welk profiel heb jij? Ik heb e&m, omdat c&m me te min leek, al begin ik nu wel te twijfelen, veel opleidingen waar je e&m voor nodig hebt, kun je ook doen met c&m (als je er economie bij hebt).
Ik vind e&m en c&m niet zoveel verschillen van elkaar. Met c&m kun je ook economie volgen, verschil is dat je met e&m ook m&o erbij kunt hebben. Vervolgopleiding wordt m&o toch herhaald. Met n&t heb je toch wiskunde b + d?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:56 schreef Gratau het volgende:
[..]
ook e&m, c&m is zo nutteloos. ik heb denk wel spijt dat ik geen n&t heb gedaan met biologie en economie, alle keuzes zijn mogelijk daarmee.
Dat zal je nog verbazen hoe vervelend sommige mensen nog kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoveel. Niet zo irritant druk als op de middelbare, hoop ik..
N&T is wel veel zwaarder dan E&M. Vooral wiskunde B vind ik gigantisch veel moeilijker dan Wiskunde Aquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:56 schreef Gratau het volgende:
[..]
ook e&m, c&m is zo nutteloos. ik heb denk wel spijt dat ik geen n&t heb gedaan met biologie en economie, alle keuzes zijn mogelijk daarmee.
Als ik wil opletten, kan ik echt niet tegen drukte, vooral niet tijdens toetsen, dan vertrouw ik op m'n concentratie i.p.v. op wat ik geleerd heb. Concentratie levert me sowieso betere resultaten op dan leren, dus dan kun je je voorstellen dat ik helemaalquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen hoe vervelend sommige mensen nog kunnen zijn. Gelukkig zijn de echte rustverstoorders waarschijnlijk tegen het eind van het eerste jaar weg.
Heb jij wiskunde A en B gehad? Wiskunde is inderdaad erg simpel (tot nu toe), maar toch heb ik een 1 gehaald.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:58 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
N&T is wel veel zwaarder dan E&M. Vooral wiskunde B vind ik gigantisch veel moeilijker dan Wiskunde A
Niet tijdens de toetsen, dan zijn mensen wel stil, maar tijdens hoorcolleges en werkgroepen is het echt irritant als er van die lui doorheen zitten te praten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik wil opletten, kan ik echt niet tegen drukte, vooral niet tijdens toetsen, dan vertrouw ik op m'n concentratie i.p.v. op wat ik geleerd heb. Concentratie levert me sowieso betere resultaten op dan leren, dus dan kun je je voorstellen dat ik helemaal![]()
![]()
![]()
word tijdens toetsen.
Doen ze daar ook aan uitsturenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet tijdens de toetsen, dan zijn mensen wel stil, maar tijdens hoorcolleges en werkgroepen is het echt irritant als er van die lui doorheen zitten te praten.
Ja ik heb beide gehad. (profiel switch na een paar maanden)quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb jij wiskunde A en B gehad? Wiskunde is inderdaad erg simpel (tot nu toe), maar toch heb ik een 1 gehaald.
Nee, de professors doen daar aan de zaal verlaten als het te luidruchtig wordtquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Doen ze daar ook aan uitsturen
Was het niet lastig om alles in te halen? Wiskunde A eerste hoofdstuk was echt simpel, iedereen deed zo paniekerig in de klas, maar toen ik het de dag van te voren doorkeek, ik dacht wow Wiskunde A, welkom in mijn wereldquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:05 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja ik heb beide gehad. (profiel switch na een paar maanden)
Wiskunde B is echt veel moeilijker dan Wiskunde A. Wiskunde B is echt algebra e.d. terwijl Wiskunde A meer werken met grafiekjes is, verhaal sommetjes etc. Het enige waarbij je bij Wiskunde A ff moet opletten is kansberekening wat volgens mij een Wiskunde B onderdeel is wat je ook bij Wiskunde A krijgt.
-edit-
Hoe haal je trouwens een 1?!
Wtf..quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, de professors doen daar aan de zaal verlaten als het te luidruchtig wordt.
Wiskunde A kan ik gelukkig met gemak aan dus ik had geen moeite met het inhalen. Als je trouwens Wiskunde A makkelijk aan kan zou ik me trouwens geen zorgen maken als je er een 5 voor staat. Zolang je maar niet meerdere 5-en gaat staan op je rapportquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Was het niet lastig om alles in te halen? Wiskunde A eerste hoofdstuk was echt simpel, iedereen deed zo paniekerig in de klas, maar toen ik het de dag van te voren doorkeek, ik dacht wow Wiskunde A, welkom in mijn wereld. Tweede hoofdstuk hetzelfde geprobeerd, begon er erg laat mee, 3.00 ofzo, m'n ogen al helemaal dood.. kwam ook nog eens 15 tot 20 minuten de les binnen.
Sta nu gemiddeld een 5, zit nog steeds na te denken over hoe ik dit aan m'n ouders ga uitleggen.
Nog niet, wel een paar die erg geirriteerd raakten. Een ex-huisgenoot van me heeft het wel meegemaakt, omdat er blijkbaar een paar bontkraagjes over de uitklaptafels gingen lopen of zo ;').quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wtf..al meegemaakt en stoppen die studenten dan ook met lawaai maken?
Ik sta ook een 5 voor lichamelijke opvoeding. Wiskunde A kan ik tot nu toe wel hebben, maar als ik nu 5 achten haal, sta ik een 7,1. Ik ga het huis uitvluchten op de dag dat ik m'n rapport krijg. Het stomste is dat ik tegen m'n ma heb gezegd dat ik me er heel erg goed op had voorbereid, dus zeggen dat ik het moeilijk vond, werkt niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:11 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Wiskunde A kan ik gelukkig met gemak aan dus ik had geen moeite met het inhalen. Als je trouwens Wiskunde A makkelijk aan kan zou ik me trouwens geen zorgen maken als je er een 5 voor staat. Zolang je maar niet meerdere 5-en gaat staan op je rapport
Wat een zooitje daar in Rotterdam dan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog niet, wel een paar die erg geirriteerd raakten. Een ex-huisgenoot van me heeft het wel meegemaakt, omdat er blijkbaar een paar bontkraagjes over de uitklaptafels gingen lopen of zo ;').
Dacht eindelijk rust te vinden, hoop dat het in mijn tijd anders zal gaan. Vooral mensen met een irritante lachaanvalquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog niet, wel een paar die erg geirriteerd raakten. Een ex-huisgenoot van me heeft het wel meegemaakt, omdat er blijkbaar een paar bontkraagjes over de uitklaptafels gingen lopen of zo ;').
Vanwege gym laten ze je echt niet blijven zitten en een 5,5 gemiddeld is ook een voldoende hoor dus waarom zou je naar een 7,1 werken?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik sta ook een 5 voor lichamelijke opvoeding. Wiskunde A kan ik tot nu toe wel hebben, maar als ik nu 5 achten haal, sta ik een 7,1. Ik ga het huis uitvluchten op de dag dat ik m'n rapport krijg. Het stomste is dat ik tegen m'n ma heb gezegd dat ik me er heel erg goed op had voorbereid, dus zeggen dat ik het moeilijk vond, werkt niet.
Het gebeurt ook niet elke keer hoor, maar blijkbaar vonden mensen het ICT-hoorcollege niet zo bijster interessantquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat een zooitje daar in Rotterdam dan.![]()
Ik kan me niet herinneren dat er zulke dingen gebeurden. Het enige wat me bijgebleven is dat er ooit eens een prof weigerde om verder te gaan met het college als er een paar mensen niet hun kop hielden. Maar die kerel zelf was zelf een eersteklas zeikerd.
5,5 is laagquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Vanwege gym laten ze je echt niet blijven zitten en een 5,5 gemiddeld is ook een voldoende hoor dus waarom zou je naar een 7,1 werken?
Raar trouwens dat ze je cijfers geven voor gym...Hierzo is het gewoon een O, een V of een G
Dan kan je maar beter goed gaan leren want er zal vast een hoofdstuk als kansberekening ertussen zitten en die zijn vaak best moeilijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
5,5 is laag![]()
Dan zou ik tevreden moeten zijn als ik de rest van het jaar zessen haal.. wiskunde A he, nee dan ben ik niet blij met zessen. Ik wil achten en negens als het zo makkelijk blijft. Je kan blijven zitten door gym, daarom baal ik ook flink van dat cijfer. Was omdat ik niet op blote voeten wilde gymen, de huid van m'n voeten is gevoelig, was bang voor uitslag, ze zei de rest krijgt het niet, dus jij ook niet. Hersenloos wijf
Huh.. klopt nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:23 schreef EchoAlpha het volgende:
Trouwens Bilmiyorem ik verveel me dus:
7*7.1=49.7
8*5=40
40+1=41
49,7-41=8,7
Je had dus een 8,7 voor je eerste Wiskunde A toets er van uitgaande dat je er maar 2 hebt gehad
Netjes
Dat is toch echt onbeschoft hoor, om te zien dat er mensen gewoon tussendoor weglopen. Als het echt niet te harden was, ging ik idd gewoon in de pauze weg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet elke keer hoor, maar blijkbaar vonden mensen het ICT-hoorcollege niet zo bijster interessant. Ik hoorde dat sommige mensen ook gewoon halverwege naar buiten liepen, in plaats van netjes te wachten tot de pauze.
Kansbegrip? Hoofdstuk 4quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter goed gaan leren want er zal vast een hoofdstuk als kansberekening ertussen zitten en die zijn vaak best moeilijk
Gemiddeld 7,1 betekent dat je 7,1 keer 7 toetsen hebt gehaaldquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Huh.. klopt niet
Ik bedoelde dat ik gemiddeld een 7,1 zou staan, als ik nu 5 achten haal.
Kloppende berekening:
Eerste cijfer: 9
Tweede: 1
Volgende vijf toetsen: 8
5x8 + 9 + 1= 50
50/7=7,1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |