quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef zarGon het volgende:
Komt een Turk bij een uitzendbureau en zegt tegen de medewerker: "Ik zoek werk!"
Waarom op de medewerker reageert: "Ik heb het perfecte baantje voor u".
Turk: "Ow ja wat dan?"
Medewerker: "Je hoeft niets te doen, werkt maar 1 uur in de week, je krijgt een nieuwe mercedes van de zaak en je verdient een miljoen euro per uur!"
Turk: "Meneer maakt een grapje".
Medewerker: "Ja, wie begon er hier nou met grappen maken!"
Nee. Maar de eerste vier keer was ik niet tevreden met de zin.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Herschrijf jij je posts altijd een keer of vijf voordat je op "Invoeren" drukt?
Jij kan je e-mailadres goed verbergen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Maar de eerste vier keer was ik niet tevreden met de zin.
[ afbeelding ]
Ik had er nog naar gezocht!
Je hoort het te horen! Turks eten, grote jongen, aardige kerel, stoute hond, klein meisje, groot hoofd, kleine televisie, lelijke auto, saaie vent, stom boek etc.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij kan je e-mailadres goed verbergen!
Kun je het trouwens niet oefenen (eindigen met een -e of niet)
hij is leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef zarGon het volgende:
Komt een Turk bij een uitzendbureau en zegt tegen de medewerker: "Ik zoek werk!"
Waarom op de medewerker reageert: "Ik heb het perfecte baantje voor u".
Turk: "Ow ja wat dan?"
Medewerker: "Je hoeft niets te doen, werkt maar 1 uur in de week, je krijgt een nieuwe mercedes van de zaak en je verdient een miljoen euro per uur!"
Turk: "Meneer maakt een grapje".
Medewerker: "Ja, wie begon er hier nou met grappen maken!"
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Maar de eerste vier keer was ik niet tevreden met de zin.
[ afbeelding ]
Ik had er nog naar gezocht!
Ja, ik hoor het ook, maar ik wil weten of hij het niet kan oefenen. Misschien invuloefeningen (als hij het echt wil leren) en dan voelt hij het na een tijdje beter aan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoort het te horen! Turks eten, grote jongen, aardige kerel, stoute hond, klein meisje, groot hoofd, etc.
Hoeveel kostte een knipbeurt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent lui of je bent het niet. Ik ben ook maar naar de (duurdere) kapper naast mijn gebouw geweest, volgens mij zat er een goedkopere even verderop, maar ja, luiheid. Ook Turken trouwens. Ze zetten mij deze week wel érg veel af.
En straks word ik door de bewakers naar de vierde verdieping gestuurd.
15 euro, dat is toch niet te geleuve. In de laatste 10 jaar heb ik mij voor 5 en 2 jaar geleden 6 euro per keer laten knippen.quote:
Dat is duur jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
15 euro, dat is toch niet te geleuve. In de laatste 10 jaar heb ik mij voor 5 en 2 jaar geleden 6 euro per keer laten knippen.
Wat is het nou, je zei toch 6e verdieping = studiecentrumquote:
Kapper waar ik eerst heen ging, betaalde ik 17,50 (!). Als ik m'n haar er niet liet wassen, betaalde ik alsnog dezelfde prijsquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
15 is normaal toch?
Als je naar een normale kapper gaat.
Ik ga altijd naar zo een verenging ergens voor 6 euro.
bij meisjes valt er dan meestal ook wel wat meer te knippenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kapper waar ik eerst heen ging, betaalde ik 17,50 (!). Als ik m'n haar er niet liet wassen, betaalde ik alsnog dezelfde prijs. De laatste keer ging ik bij een Turk, was veel goedkoper.
Ja, ik was m'n haren sowieso als ik thuiskom, anders komt heel het huis onder mijn haar te zitten. Er valt niet zoveel meer te knippen, ik laat het alleen bijpunten. Mijn hele familie (quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bij meisjes valt er dan meestal ook wel wat meer te knippen. En je haren laten wassen bij de kapper is sowieso onzinnig, dat kan je toch net zo goed thuis doen?
Maar ze boden mij wel een drankje (en een mislukte gelbeurt, zie postgeschiedenis) aan, dat noem ik nog eens servicel
Ik weet wel dat het turkentopic van mij af wil.quote:
Is dat iets Turks of zo, om met je hele familie gezellig naar de kapper te gaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik was m'n haren sowieso als ik thuiskom, anders komt heel het huis onder mijn haar te zitten. Er valt niet zoveel meer te knippen, ik laat het alleen bijpunten. Mijn hele familie () kreeg wat te drinken.
Edit: doe iets aan je luiheid
Nee joh, je gaat niet dood hoor, er groeit alleen een extra arm op je torso.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het turkentopic van mij af wil.
Alles beter dan een testio torsis.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee joh, je gaat niet dood hoor, er groeit alleen een extra arm op je torso.
Ja, goed geraden. We gaan ook met de hele familie naar de supermarkt, naar de stad.. erg gezellig, dat wel. Met z'n allen profiteren van de gratis thee. En geen dank voor de wijze levensles.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het turkentopic van mij af wil.
[..]
Is dat iets Turks of zo, om met je hele familie gezellig naar de kapper te gaan?
En bedankt voor de wijze levensles.
Gelukkig dat ik het nu weet, dan blijf ik wel weg van de 5e. ik denk dat ik gewoon op alle knopjes in de lift ga drukken, dan zie ik wel waar ik uitkom. Het leven is een avontuur.quote:
Gezellie, toch?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, goed geraden. We gaan ook met de hele familie naar de supermarkt, naar de stad.. erg gezellig, dat wel. Met z'n allen profiteren van de gratis thee. En geen dank voor de wijze levensles.
Jawel, maar er worden vaak verkeerde Turkse vrouwen voor mijn moeder aangezien. Te vaak.quote:
Lijk je niet op je moeder of loopt zij op 100 meter afstand van jullie of zoquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, maar er worden vaak verkeerde Turkse vrouwen voor mijn moeder aangezien. Te vaak.
Soms ben ik ook met m'n tante, zonder dat m'n moeder bij me is of zij is even in een andere winkel. Ik lijk meer op m'n tante, de meeste mensen denken dan ook dat ik haar dochter ben, ook als m'n moeder er bij is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lijk je niet op je moeder of loopt zij op 100 meter afstand van jullie of zo?
Yep, Erasmus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:23 schreef Gratau het volgende:
wikwakka je studeert op de Erasmus? kun je me vertellen wat voor school het is, hoe het eruit ziet etc, ben namelijk ook van plan daar te studeren
Gewoon studiebeurzen bezoeken. Dan krijg je vaak wel een idee van wat je eigenlijk wilt gaan doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Studies.. zoveel keuzes, ik ben nog te jong om te kiezen, heb je spijt van wat je hebt gekozen?
Maar de praatjes die ze je daar vertellen moet je in ieder geval niet gelovenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Gewoon studiebeurzen bezoeken. Dan krijg je vaak wel een idee van wat je eigenlijk wilt gaan doenIig naar welke richting je op wilt (Economisch, gezondheid, recht etc.)
Hoe bevalt het je tot nu toe? En wat als het je niet bevalt, ga je dan stoppen met deze opleiding?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mwah, ik denk dat ik daar wat meer tijd voor nodig heb om er een oordeel over te vellen. Sowieso ben ik de laatste paar weken niet écht het toonbeeld van een goede student geweest, dus mischien is het ook een beetje mijn eigen schuld. Ik heb eerst een tijdje moeten wennen aan Nederland, toen nog een hoop gezeik gehad met mijn huisbaas en vervolgens een keer verhuisd... Het heeft allemaal niet echt meegeholpen.
Ja het is echt een prachtige opleiding enzo is natuurlijk niet echt betrouwbaar maar je ziet ook gewoon het algemene van een bepaalde studie. Die praatjes creëer je vanzelf wel als je het naar je zin hebt..quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar de praatjes die ze je daar vertellen moet je in ieder geval niet geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |