1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ook? Maar ik ben (inderdaad) 21.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]duidelijk, jij bent ook in de 20?
Ik moest ook al de OP editenquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
MwahBeter dan je buuf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest ook al de OP editenkan niet heksen ja
Je zei vogelquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Oh Maes, omdat je ook op de asielactiefoto's stond dacht ik dat je het niet erg zou vinden
En ik heb hem in een spoiler gezet. Moet ie weg?
Komen er zo nog wat meer!
Maar dan zonder dames, maar meer dieren en een trekvogel!
Ah gelukkig nog een foto van Ll ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Oh Maes, omdat je ook op de asielactiefoto's stond dacht ik dat je het niet erg zou vinden
Hihihiihihihihihiihiquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
quote:
Nee, want dan had ik je wel gekend.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest ook al de OP editenkan niet heksen ja
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik je wel gekend.
Ik kab het namelijk wel!
ook als in ik ben 25quote:
En wat gaat ie daar dan zitten doen? NOU?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:24 schreef JJH het volgende:
Een trekvogel is gewoon een vogel die het goed bekeken heeft en swinters lekker in spanje gaat zitten
Stelletje dirty minds!
Nog 17, dus als t lukt krijg je vanavond nog de zipfilequote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik je wel gekend.
Ik kan het namelijk wel!
Dat valt toch best mee?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ook als in ik ben 25vandaar.
21 ! Broekkie
Zo cutequote:
Het was een grapjequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
KVK is afgelopen en ik mag meteen verder kijken naar de slag om nieuwpoort joepie
Alle katten zijn cute. Dat is inherent aan de soortquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zo cute
oh nee, wacht, ik haat katten![]()
.
.
maar niet als ze cute zijn
Samen kijken is toch samen beslissen wat te kijken?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
KVK is afgelopen en ik mag meteen verder kijken naar de slag om nieuwpoort joepie
Die tapirquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
Gaan we weer! Inclusief trekvogel!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Komen er nog een paar!
In de zon zitten, met een biertje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wat gaat ie daar dan zitten doen? NOU?
Ik tover niet voor luie mensen,quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Tover mij eens chocolade? ik ben te lui om op te staan
Die linkse giraf kijkt echtquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
Komen er nog een paar!
Geniet er maar vanquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Samen kijken is toch samen beslissen wat te kijken?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nog 17, dus als t lukt krijg je vanavond nog de zipfile
En hoe gaan wij nu de bruiloft betalen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Even tussendoor trouwens:
Heeft iemand anders ook 1 miljoen misgelopen door geen gebruik te maken van het gulle telefonische aanbod van De Zwitserse ConsumentenVerzekering?![]()
Aangezien ik lekker lag op de bank en er toch reclame op was heb ik hem zijn scriptje van 5 minuten af laten lullen.
Huizen, auto's, miljoenen, elke week 300.00 euro.... allemaal voor mij als ik won voor het luttele bedrag van 29 euro per maand. Da's dus minder dan 1 euro per dag mensen voor deze heerlijkheid!![]()
Het enige wat nog moest gebeuren was het even verifiëren en aanvullen van mijn gegevens.
En, ezel die ik ben, zeg dat ik hier niet van gediend ben en hang onder zijn 'ja maar...'op.
Mrauw?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zo cute
oh nee, wacht, ik haat katten![]()
.
.
maar niet als ze cute zijn
Wat zonde!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Heeft iemand anders ook 1 miljoen misgelopen door geen gebruik te maken van het gulle telefonische aanbod van De Zwitserse ConsumentenVerzekering?![]()
Aangezien ik lekker lag op de bank en er toch reclame op was heb ik hem zijn scriptje van 5 minuten af laten lullen.
Huizen, auto's, miljoenen, elke week 300.00 euro.... allemaal voor mij als ik won voor het luttele bedrag van 29 euro per maand. Da's dus minder dan 1 euro per dag mensen voor deze heerlijkheid!![]()
Het enige wat nog moest gebeuren was het even verifiëren en aanvullen van mijn gegevens.
En, ezel die ik ben, zeg dat ik hier niet van gediend ben en hang onder zijn 'ja maar...'op.
Ja al sta ik er dus wel écht kut opquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
Nou Ll kan ik niet meer spontaan voorbij lopen.
Mooie foto's!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
Komen er nog een paar!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja al sta ik er dus wel écht kut op![]()
Maar ik ben geen vrouw, dus zal niet klagen
Hmm nee maar snap nu wie er weer druk met bellen is en ophangen voor ik de tel haal.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Dat kwam omdat het regendequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Die linker giraf, wat een mafketel was datDie stond de hele tijd om het hoekje te kijken
Wij gaan gewoon naar Vegas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
En hoe gaan wij nu de bruiloft betalen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat zonde!!!maar misschien kan ik ze je terug laten bellen? Ik ken wel iemand die dat soort dingen verkoopt. Ik zal ze je telefoonnummer en emailadres even geven
Haha dit is al klagen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja al sta ik er dus wel écht kut op![]()
Maar ik ben geen vrouw, dus zal niet klagen
Daar sta ik dan uit te hijgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm nee maar snap nu wie er weer druk met bellen is en ophangen voor ik de tel haal.
Zo irritant die callcenters 4x of 5x overgaan en ophangen.
Zoon hier werkt nu bij zo'n callcentre en hij vindt het ook maar zelden leuk. Laatst kwam ie een keer helemaal enthousiast thuis. Had ie met een klant gewoon 3 kwartier zitten kletsen over van allesquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm nee maar snap nu wie er weer druk met bellen is en ophangen voor ik de tel haal.
Zo irritant die callcenters 4x of 5x overgaan en ophangen.
Vegasquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon naar Vegas.Grote trouwerijen zijn passe.
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Lekker kontjequote:
Vooral die vrouw denk ik dan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Bamba het volgende:
Jeetje bij Hole in the wall zijn de sterkste vrouw en de sterkste man van Nederland te gast. Dat ziet er niet uit in zo'n strak pakje
Ow Nok dan bied ik bij voorbaat mijn excuses aan ik ben niet leuk tegen callcentersquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoon hier werkt nu bij zo'n callcentre en hij vindt het ook maar zelden leuk. Laatst kwam ie een keer helemaal enthousiast thuis. Had ie met een klant gewoon 3 kwartier zitten kletsen over van alles
Hihi ik dus ookquote:
Nee joh! Een goedkope vlucht kunnen we vast regelen en hotels kosten daar niets.quote:
Volgens mij is het niet Jarno Hamsquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral die vrouw denk ik dan.
Jarno Hams is vet.
Maar de volgende keer doe ik iets minder lang zonnebank.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar de volgende keer doe ik iets minder lang zonnebank.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow Nok dan bied ik bij voorbaat mijn excuses aan ik ben niet leuk tegen callcenters
Nog erger als een telefoontje verwacht van iemandquote:
Simon Sulaiman heet ie . Het is trouwens de sterkste man en vrouw van de wereld.quote:
Oeh ik ga duimen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De meeste mensen niet. Dat weet hij inmiddels ook wel. Maar het verdient wel redelijk voor een student en hij moet flexibel werk hebben. (en als hij die rol krijgt waar hij gister auditie voor gedaan heeft kan hij er niet eens blijven werken, want daar heeft ie dan geen tijd voor)
Nee hé, vind het eigenlijk ook altijd sneu voor degene aan de lijn maarjaquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De meeste mensen niet. Dat weet hij inmiddels ook wel. Maar het verdient wel redelijk voor een student en hij moet flexibel werk hebben. (en als hij die rol krijgt waar hij gister auditie voor gedaan heeft kan hij er niet eens blijven werken, want daar heeft ie dan geen tijd voor)
Jezus wat ziet die man eruit!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wassie nou hier al gepost? Hasselhoff reikt een EMA uit
Ik was niet in Wiërt vandaag.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je zo verbrand van kon zijn, want zo zonnig was 't niet in Wirt vandaag
Dat is zo frustererend! Gelukkig lag ik bij het aanbod lekker onder mijn dekentje met katten bovenop me en de telefoon binnen handbereik. Anders had hij zijn verhaaltje nog niet eens mogen aframmelen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nog erger als een telefoontje verwacht van iemand![]()
![]()
Of als je net lekker ligt op de bank met een dekentje en de telefoon staat buiten bereik
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat is dat beest naast de leeuw? Beebienijlie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
En Loveless kan ook nog normaal doen. Héél soms....
[ afbeelding ] . [ afbeelding ]
Heb 2 draadloze en ze zijn beide constant foetsie dan zoek je ze op het geluidquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nog erger als een telefoontje verwacht van iemand![]()
![]()
Of als je net lekker ligt op de bank met een dekentje en de telefoon staat buiten bereik
Het filmpje staat nu gewoon op Youtube!quote:
Rehab niet echt gelukt dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hoe hij praat dan. Echt kneiterlam.
En hij was geloof ik net uit 'rehab'
Ja, dat was echt een schatje! Stond maar te twijfelen of ze het water in zou gaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is dat beest naast de leeuw? Beebienijlie?![]()
En David HIPSHasselHIPShoff moet zich maar eens verre van publieke optredens gaan houden.
Zeg ´ns ff sta jij ook nog op de foto´s ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Whehehhehehhequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Agossie...quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een schatje! Stond maar te twijfelen of ze het water in zou gaan
Op die in het vorige topic!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zeg ´ns ff sta jij ook nog op de foto´s ?
Alleen op die ene aan het einde van het vorige topic, in de spoilerquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zeg ´ns ff sta jij ook nog op de foto´s ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van Goodbye haal ik die zo weer uit mijn Photobucket
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:44 schreef Ynske het volgende:
k baal zo dat deze niet op te koppie scherp is
[ afbeelding ]
Ja, maar zo'n klein hok, ze hadden moeten ruilen met The Lonely Monkeyquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een schatje! Stond maar te twijfelen of ze het water in zou gaan
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:44 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
QFT!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Of gewoon samen, dan was de Lonely Monkey ook niet meer zo lonelyquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n klein hok, ze hadden moeten ruilen met The Lonely Monkey![]()
![]()
Mijn roofpoetsdier met catnip banaan op de voorgrond.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:44 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:46 schreef Maes het volgende:
die van jezelf in die afrikaanse pop durf je niet te posten
Ja, nu MOET je Greys!quote:
Wat een schatje zeg!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:44 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is catnip?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn roofpoetsdier met catnip banaan op de voorgrond.
Ze hebben een redelijk groot buitenverblijfquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n klein hok, ze hadden moeten ruilen met The Lonely Monkey![]()
![]()
Die ene die Greys hier net poste zat moederziel alleen in een heeeul groot verblijf. Binnen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze hebben een redelijk groot buitenverblijf
Oh, dat is fijn! Want ik vond dat toch een beetje een domper, toen ik stond te kijken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze hebben een redelijk groot buitenverblijf
Kattekruid. Niet alle katten reageren erop (is iets genetisch) maar sommigen worden er helemaal high van. Het werkt als een soort drugs.quote:
Nee, niet op die met Greys! Maar omdat ik het gewoon vanuit mezelf begrijpquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha, jij staat zeker ook in dat dinges??
Jquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:48 schreef JJH het volgende:
Mensen, fijne avond verder. Ik ben er weer vandoor.
Cat:![]()
Was dat die kleine Flori?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ene die Greys hier net poste zat moederziel alleen in een heeeul groot verblijf. Binnen.
In zn uppie, echt mega zielig te zijn
Als ik je m'n huisnummer geef, breng je er dan een paar?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nu MOET je Greys!
Krijg je van mij een slagroomsoesje. Er liggen er 9 op mij te wachten tot ze ontdooid zijn.![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was dat die kleine Flori?
Je hebt het toch over het dwergnijlpaardje?
Gizmo reageert helemaal niet op de Catnip speelgoedjesquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kattekruid. Niet alle katten reageren erop (is iets genetisch) maar sommigen worden er helemaal high van. Het werkt als een soort drugs.
Die van mij knuffelen de banaan, mij en hun omgeving af als ze hem in het vizier krijgen.
Nee, die gibbon, dat is The Lonely Monkeyquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was dat die kleine Flori?
Je hebt het toch over het dwergnijlpaardje?
Wat grappigquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kattekruid. Niet alle katten reageren erop (is iets genetisch) maar sommigen worden er helemaal high van. Het werkt als een soort drugs.
Die van mij knuffelen de banaan, mij en hun omgeving af als ze hem in het vizier krijgen.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als ik je m'n huisnummer geef, breng je er dan een paar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotomodel en mamma zitten vóór mijn beeldscherm elkaars snoetjes te wassen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hehehequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, niet op die met Greys! Maar omdat ik het gewoon vanuit mezelf begrijp
Oooowwww, maar daar zijn er ook meer van die binnen en buiten kunnen.quote:
'k heb de spoiler alvast verwijderd. Dank je wel die had ik net gemist.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen op die ene aan het einde van het vorige topic, in de spoiler
Hier nog een keer in de herhaling, ik sta in het midden:
You just made my day!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooowwww, maar daar zijn er ook meer van die binnen en buiten kunnen.
quote:
Schijnt ook te maken te hebben met de soort catnip. Siets deed er helemaal niets op, Naartjie vond het matig interessant.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo reageert helemaal niet op de Catnip speelgoedjes
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Je zei standjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heb jij ook andere modi?altijd als je hier bent zit je in pyjama
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Kan je moeder ook weer slapenquote:
Ik vind die aapjes altijd zo melancholiek kijken. De baardapen (wanderoe) kijken heel anders. Daar zit een vieze rukker bij met een brutale blikquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, die gibbon, dat is The Lonely Monkey
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasmequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:53 schreef nieslief het volgende:
[..]
tsss had ik niet gedaan hoor mrSubtiel kan ook lopen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |