Staan niet in de folder ze prijzen nu in de karwei zelf af. Met handgeschreven stickers.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oooh zo even de folder kijkenLief hoor
Je vindt van jezelf al veel sneller dat je er niet charmant genoeg op staat. Dat is vrouwen eigen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even hoor! Antwoord heb je alHeb je ook nog ergens een charmante foto van me? Ik vrees van niet
Zal zo even de foto's van de tegels uploaden of bedoelde je die nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Guttegut, eerst zelf foto's posten, dan komen de onze wel
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
The ladies, vlnr Maes, Greys, Goodbye:Wat zijn die oceanium foto's goed gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een beetje oceanium
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Een goeie fotograaf kan veel nog wat laten lijkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat een leuke foto van jullie 3-en!!!
Je lijkt idd niet op Audrey Hepburn, maar je bent wel mooi hoor!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat zijn die oceanium foto's goed gelukt!![]()
The ladies, vlnr Maes, Greys, Goodbye:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
The ladies, vlnr Maes, Greys, Goodbye:Leuk toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een beetje oceanium
Ik vind er niks oncharmant aan hoor!![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je vindt van jezelf al veel sneller dat je er niet charmant genoeg op staat. Dat is vrouwen eigen.
Een ander kan daar iets heel anders van vinden.
Verder over Blijdorp: De tijgerin is zwanger en kan ieder moment werpen, denk ik. Een paar weken geleden zagen we dat ze gedekt werd en haar lijf en loopje is erg veranderd.
Hebben jullie de Visaya wrattenzwijnen ook gezien? Die zijn heel lief als ze buiten zijn.
Wat een mispunt ben je toch ook he?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een goeie fotograaf kan veel nog wat laten lijken
The ladies, vlnr Maes, Greys, Goodbye:Wat een leuke foto van jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een beetje oceanium
![]()
Echt, gewoon leuk!De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Maes die 'm aaitquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Filmpje van de ijsbeer die we bijna konden aaien
The ladies, vlnr Maes, Greys, Goodbye:Nou die is al charming Goodbye en Greys en Maes natuurlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een beetje oceanium
Had niet gedacht dat je die haarkleur zou hebben Goodbye (als dochter van
kreeg je dezelfde kleur haar toebedeeld).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Neequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal zo even de foto's van de tegels uploaden of bedoelde je die niet
Mwahquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je lijkt idd niet op Audrey Hepburn, maar je bent wel mooi hoor!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Hahahaha, ja! Greys omschrijft mij als 'blond en huppelig'quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou die is al charming Goodbye en Greys en Maes natuurlijk ookHad niet gedacht dat je die haarkleur zou hebben Goodbye (als dochter van
kreeg je dezelfde kleur haar toebedeeld).
Tssk!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahaha, ja! Greys omschrijft mij als 'blond en huppelig'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |