Ja, maar alleen als ik zin hebquote:
Dat snap ik ook wel!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja nou, ze mogen evt nog wel per pm ofzo naar mensen van hier. Maar ik heb liever niet dat ze te lang blijven staan
Oh, wat leuk! Welke?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als ik zin hebtis lastig als het snel moet, zoals zojuist om te reageren op die post van Ll85
Er zijn hier op fok een aantal smileys van mij*trots is*
Die "ene" kan dus per pm naar iedereen toe.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook foto's in mn fobo, dus van mij mag het. Dat posten en weer deleten is altijd zo jammer voor 'na-lezers', dan zie je alleen de posts die over die foto gaan en is de foto weg.
Maar wat jullie willen dus, ik vind alles best.
Behalve 'die ene'![]()
Nou t maakt me niet uit, ik heb je in levende lijve gezienquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja nou, ze mogen evt nog wel per pm ofzo naar mensen van hier. Maar ik heb liever niet dat ze te lang blijven staan
Dat blijft nog wel even op je netvlies staan, natürlichquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou t maakt me niet uit, ik heb je in levende lijve gezien
Uiteraard, dat brand er inquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat blijft nog wel even op je netvlies staan, natürlich
Dat weet ik niet meer precies... hier op 't forum in ieder geval deze (voor de 3FM-redt-het-kuiken-actie)quote:
Watquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Die "ene" kan dus per pm naar iedereen toe.
Ohhhhh, dat kuiken vind ik leuk!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies... hier op 't forum in ieder geval deze (voor de 3FM-redt-het-kuiken-actie)en ik meen nog een...ik weet niet meer. Op FOK!games een heleboel.
[ afbeelding ] en [ afbeelding ] bijvoorbeeld ("golden CD" (betekent dat een game klaar is om geperst te worden) en "cash cow" (games die slecht zijn maar commercieel slim, bijv harry potter games en zo).
Die laatste twee zijn ook alleen op FOK!games echt bruikbaar, hier hebben ze geen nutquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhhh, dat kuiken vind ik leuk!![]()
Die andere smilies zie ik nu pas voor het eerst
Ja, en daar kom ik dus nooit!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn ook alleen op FOK!games echt bruikbaar, hier hebben ze geen nut
Ik blijf nog wel even hoor! Antwoord heb je alquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Ben je er nog Goodbye?
Check je PM over 2 seconden, kijk even of die twee er in mogen
Nice dat ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als ik zin hebtis lastig als het snel moet, zoals zojuist om te reageren op die post van Ll85
Er zijn hier op fok een aantal smileys van mij*trots is*
Sorryquote:
Dat is nou nog eens echte liefdequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
MrS moest vanmidag in de karwei wel aan je denken 70% korting op een aantal haarden.
oooh zo even de folder kijkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
MrS moest vanmidag in de karwei wel aan je denken 70% korting op een aantal haarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een beetje oceanium
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |