En hoe gaan wij nu de bruiloft betalen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Even tussendoor trouwens:
Heeft iemand anders ook 1 miljoen misgelopen door geen gebruik te maken van het gulle telefonische aanbod van De Zwitserse ConsumentenVerzekering?![]()
Aangezien ik lekker lag op de bank en er toch reclame op was heb ik hem zijn scriptje van 5 minuten af laten lullen.
Huizen, auto's, miljoenen, elke week 300.00 euro.... allemaal voor mij als ik won voor het luttele bedrag van 29 euro per maand. Da's dus minder dan 1 euro per dag mensen voor deze heerlijkheid!![]()
Het enige wat nog moest gebeuren was het even verifiëren en aanvullen van mijn gegevens.
En, ezel die ik ben, zeg dat ik hier niet van gediend ben en hang onder zijn 'ja maar...'op.
Mrauw?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zo cute
oh nee, wacht, ik haat katten![]()
.
.
maar niet als ze cute zijn
Wat zonde!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Heeft iemand anders ook 1 miljoen misgelopen door geen gebruik te maken van het gulle telefonische aanbod van De Zwitserse ConsumentenVerzekering?![]()
Aangezien ik lekker lag op de bank en er toch reclame op was heb ik hem zijn scriptje van 5 minuten af laten lullen.
Huizen, auto's, miljoenen, elke week 300.00 euro.... allemaal voor mij als ik won voor het luttele bedrag van 29 euro per maand. Da's dus minder dan 1 euro per dag mensen voor deze heerlijkheid!![]()
Het enige wat nog moest gebeuren was het even verifiëren en aanvullen van mijn gegevens.
En, ezel die ik ben, zeg dat ik hier niet van gediend ben en hang onder zijn 'ja maar...'op.
Ja al sta ik er dus wel écht kut opquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
Nou Ll kan ik niet meer spontaan voorbij lopen.
Mooie foto's!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
Gaan we weer! Inclusief trekvogel!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Komen er nog een paar!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja al sta ik er dus wel écht kut op![]()
Maar ik ben geen vrouw, dus zal niet klagen
Hmm nee maar snap nu wie er weer druk met bellen is en ophangen voor ik de tel haal.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Dat kwam omdat het regendequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Die linker giraf, wat een mafketel was datDie stond de hele tijd om het hoekje te kijken
Wij gaan gewoon naar Vegas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
En hoe gaan wij nu de bruiloft betalen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat zonde!!!maar misschien kan ik ze je terug laten bellen? Ik ken wel iemand die dat soort dingen verkoopt. Ik zal ze je telefoonnummer en emailadres even geven
Haha dit is al klagen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja al sta ik er dus wel écht kut op![]()
Maar ik ben geen vrouw, dus zal niet klagen
Daar sta ik dan uit te hijgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm nee maar snap nu wie er weer druk met bellen is en ophangen voor ik de tel haal.
Zo irritant die callcenters 4x of 5x overgaan en ophangen.
Zoon hier werkt nu bij zo'n callcentre en hij vindt het ook maar zelden leuk. Laatst kwam ie een keer helemaal enthousiast thuis. Had ie met een klant gewoon 3 kwartier zitten kletsen over van allesquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm nee maar snap nu wie er weer druk met bellen is en ophangen voor ik de tel haal.
Zo irritant die callcenters 4x of 5x overgaan en ophangen.
Vegasquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon naar Vegas.Grote trouwerijen zijn passe.
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Lekker kontjequote:
Vooral die vrouw denk ik dan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Bamba het volgende:
Jeetje bij Hole in the wall zijn de sterkste vrouw en de sterkste man van Nederland te gast. Dat ziet er niet uit in zo'n strak pakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |