Ow Nok dan bied ik bij voorbaat mijn excuses aan ik ben niet leuk tegen callcentersquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoon hier werkt nu bij zo'n callcentre en hij vindt het ook maar zelden leuk. Laatst kwam ie een keer helemaal enthousiast thuis. Had ie met een klant gewoon 3 kwartier zitten kletsen over van alles
Hihi ik dus ookquote:
Nee joh! Een goedkope vlucht kunnen we vast regelen en hotels kosten daar niets.quote:
Volgens mij is het niet Jarno Hamsquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral die vrouw denk ik dan.
Jarno Hams is vet.
Maar de volgende keer doe ik iets minder lang zonnebank.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar de volgende keer doe ik iets minder lang zonnebank.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow Nok dan bied ik bij voorbaat mijn excuses aan ik ben niet leuk tegen callcenters
Nog erger als een telefoontje verwacht van iemandquote:
Simon Sulaiman heet ie . Het is trouwens de sterkste man en vrouw van de wereld.quote:
Oeh ik ga duimen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De meeste mensen niet. Dat weet hij inmiddels ook wel. Maar het verdient wel redelijk voor een student en hij moet flexibel werk hebben. (en als hij die rol krijgt waar hij gister auditie voor gedaan heeft kan hij er niet eens blijven werken, want daar heeft ie dan geen tijd voor)
Nee hé, vind het eigenlijk ook altijd sneu voor degene aan de lijn maarjaquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De meeste mensen niet. Dat weet hij inmiddels ook wel. Maar het verdient wel redelijk voor een student en hij moet flexibel werk hebben. (en als hij die rol krijgt waar hij gister auditie voor gedaan heeft kan hij er niet eens blijven werken, want daar heeft ie dan geen tijd voor)
Jezus wat ziet die man eruit!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wassie nou hier al gepost? Hasselhoff reikt een EMA uit
Ik was niet in Wiërt vandaag.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je zo verbrand van kon zijn, want zo zonnig was 't niet in Wirt vandaag
Dat is zo frustererend! Gelukkig lag ik bij het aanbod lekker onder mijn dekentje met katten bovenop me en de telefoon binnen handbereik. Anders had hij zijn verhaaltje nog niet eens mogen aframmelen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nog erger als een telefoontje verwacht van iemand![]()
![]()
Of als je net lekker ligt op de bank met een dekentje en de telefoon staat buiten bereik
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat is dat beest naast de leeuw? Beebienijlie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
En Loveless kan ook nog normaal doen. Héél soms....
[ afbeelding ] . [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |