abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_74489603
En weer verder, vorig deel: Celebs in het wild. Deel 3

Hier kun je dus je "ontmoetingen" met Celebs in het wild weer kwijt. Game on
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_74492081
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef Mister1977 het volgende:
Wat doet een voetballer in de buurt van een bibliotheek?
Bagels & Beans koffie zaak waar ik Giovanni van Bronckhorst tegenkwam.. niet in de bieb.. daar wilt ie vast niet dood gevonden worden.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:18:25 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74493883
tvp.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 8 november 2009 @ 21:09:17 #4
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_74521520
was vanmiddag ff in A'dam en de score was niet veel.
die hele domme van dames in de dop (die bij Jensen niet wist hoeveel eieren er in een dozijn gingen).
en ik dacht Peggy Vrijens te zien, maar daar ben ik niet 100% zeker van.
  ESF Reporter zondag 15 november 2009 @ 01:00:24 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_74711377
Vanmiddag Pieter van den Hoogenband in Eindhoven (de gekste).
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 11:09:03 #6
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74742393
Gisteren naar BSB concert geweest (die tel ik niet mee want dat is opgezet ontmoeten ) en ik heb de hele avond staan swingen naast Jeroen Nieuwenhuize + vriendin. En toen kwamen de vrouw en het zoontje van Brian Littrel ook het publiek in . Maar dat zijn niet echt celebs
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 18 november 2009 @ 19:54:54 #7
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_74828209
afgelopen zondagavond Frans molenaar in amsterdam, kwam net Carre uitwandelen
pi_74830308
Martin Verkerk bij de "Crazy pianos" in Scheveningen. Toen ik hem begroette op de wc keek hij mij trouwens nogal schaapachtig aan. Later bedacht ik me dat ik hem natuurlijk ook helemaal niet ken alleen van de tv dan.

Vivienne van den Assem op Awakefest '08. Haar heb ik verteld dat ze de mooiste blauwe ogen had die ik ooit had gezien. Ik had wel eerst overlegd met mijn vrienden of ze het wel echt was.
It Never Hurts To Help!
pi_74883388
Paul Witteman in Den Haag. Ik dacht altijd dat het een klein mannetje is maar hij is best lang!
pi_74890911
Anneke Gronloh afgelopen woensdag op mijn werk :-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_74957290
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Paul Witteman in Den Haag. Ik dacht altijd dat het een klein mannetje is maar hij is best lang!
kan je nagaan hoe lang Jeroen Pauw is

die reed trouwens Koninginnenacht vorig jaar per ongeluk op me in met zijn fiets in de Jordaan, hij had een donkerharig studentikoos meisje achterop
Jusqu'ici tout va bien...
pi_74957359
paar dagen terug Jonnie Boer (van Librije) bijna letterlijk omvergelopen in Zwolle, heb hem ook vaak bij de benzinepomp gezien waar ik toen werkte ....

verder vooral oud:
Paar jaar terug naast de "No Angels" (duitse meidenband) gezeten in barretje in Tarifa, zelfde vakantie las ketchup bij strandbar malaga (na optreden, maar dat wist ik niet)
vroeger , in mijn jeugd, vaak met Erben Wennemars gespeeld, ouders hadden vakantiehuisje vlakbij zijn ouderlijke boerderij.
Rob geus ooit op werk gezien, ook danny rook daar eens gezien, maar die zag ik wel vaker bij stappen in zwolle.
Feix meurders in a'dam, ellen van langen in utrecht
jeroen krabbe bij slager in dalfsen
jaap stam bij motordealer in zwolle
gerard ter velde wel eens zien skeeleren bij epe & 't harde
jan vayne was niet weg teslaan van terras talamini in zwolle,in de tijd dat marc overmars daar ook nog wel eens liep.
leo de haas gezien op industrieterrein apeldoorn
en herman brood bij benzinepomp voor bier lang gehad, op een ministep

verder wel meer bekenden gezien, maar niet in 't wild .... (of vergeten / nooit herkend )
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:07:57 #13
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_75173761
Afgelopen zaterdag zaten we bij Starbucks schiphol (aankomsthal) een tafeltje naast Ronald Waterreus. Hij zat te vertellen tegen met wie hij was dat hij naar Amerika ging
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_75201565
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:07 schreef Bibikuif22 het volgende:
Afgelopen zaterdag zaten we bij Starbucks schiphol (aankomsthal) een tafeltje naast Ronald Waterreus. Hij zat te vertellen tegen met wie hij was dat hij naar Amerika ging
jah ok, maar zaten daar dan nog bekenden bij dan ?


  donderdag 14 januari 2010 @ 09:59:17 #15
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_76797569
gisteren Cas Spijkers op de Horecava!
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2010 @ 12:24:26 #16
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76802128
Maand of 3 geleden de achterkant van Joris Linssen gespot in Utrecht, 3 weken geleden de voorkant op Schiphol .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:11:44 #17
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_76829854
Gisteren eerst Gijs Scholten van Aschat en later een vent van Jiskefet in een restaurant.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_76957782
Een vriend van mij is een keer aangereden door Barbara uit GTST op de fiets! Volgens hem reed ze met een boos gezicht door.

Verder heb ik een keer bingo gespeeld met Barry Paf en Maik de Boer (in één of ander gaycafe in Amsterdam). Hele foute en valse bingo inderdaad...

En... een keer stond ik met wat vrienden te dansen in een café... draai ik me om.. staat daar Caroline Tensen tegen me aan te rijden. Vervolgens was ik helemaal in shock, en kon haar alleen maar aanstaren (ik was aardig dronken). Caroline liep toen ook maar ongemakkelijk weg hahaha .

Verder kom je in de reguliersdwarsstraat ook iedere week wel BN'ers tegen (Maik de Boer, Albert Verlinde, Gerard Joling, Carlo Boszhard... heel bekend gay nederland loopt daar).

En op de dijk in Volendam loopt heel bekend Volendam. Ik heb Jan en Yolanthe (ze is echt klein in het echt) daar ooit nog eens een kast zien kopen. En Yolanthe lachte toen naar me !
pi_76967225
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef -Willempie- het volgende:
Martin Verkerk bij de "Crazy pianos" in Scheveningen. Toen ik hem begroette op de wc keek hij mij trouwens nogal schaapachtig aan. Later bedacht ik me dat ik hem natuurlijk ook helemaal niet ken alleen van de tv dan.


Hm, het zal BN-ers toch wel vaker gebeuren dat ze worden begroet door iemand die ze niet kennen? Best raar dat je daar schaapachtig van kijken moet dan.
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2010 @ 20:38:28 #20
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76983095
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Hm, het zal BN-ers toch wel vaker gebeuren dat ze worden begroet door iemand die ze niet kennen? Best raar dat je daar schaapachtig van kijken moet dan.
Soms vergeet een BN-er ook wel eens dat ie bekend is denk ik
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:13:13 #21
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_77009401
in het geval van M.Verkerk, die jongen kijkt altijd schaapachtig uit zijn ogen
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2010 @ 22:34:10 #22
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77032393
Vanmiddag nog met de x-ray in de tas van Jack van Gelder gekeken . Leuke man is dat. Hij vloog naar London Heathrow.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_77034426
Ik kwam vorig jaar april Perquisite (van Pete Philly) tegen bovenop de Tafelberg in Kaapstad. Ik dacht dat niet kon kloppen, maar laten bleek dat ze inderdaad een optreden hadden in Kaapstad.

Verder heb ik in Den Haag weleens Willie Wartaal, Amanda (Gouden Kooi), Dennis Weening (voormalig MTV VJ, nu presentator So You Think You Can Dance) gezien bij het stappen.

In Leiden zie ik nog weleens Jochem Myjer en Menno Bentveld (DWDD, Jules Unlimited) rondlopen in het centrum.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:49:38 #24
137158 Elounda
the world is yours!
pi_77046120
Tegen Rod Stewart aangebotst op London Heatrow... Ow, Sorry my Darling are you allright? Vroeg ie aan me, terwijl hij mijn arm vasthield.. Een bijzondere gebeurtenis..
Naast Gordon gezeten in het Boven IJ Ziekenhuis in Amsterdam in de wachtkamer. Was ook wel geinig.
Kus gehad van Marco Borsato tijdens een optreden in De Meervaart in Amsterdam, was erg leuk.
Tegenover Marc Overmars gezeten in dat cafeetje bij de Arena..
Naast Prins Maurits gezeten in een Tapasbarretje in Amsterdam met lange tafels.. Leuk vent is dat.
Naast Beatrix met haar hofauto gestaan in de file naar Den Haag. Ze zat achterin de auto, ik keek, zij keek, ik zwaaide, ze zwaaide nog terug ook...
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Moderator / Miss SHO woensdag 20 januari 2010 @ 11:52:48 #25
22592 crew  Ole
pi_77046261
Zat laatst een beetje voor me uit te staren in de kroeg. Zit Chris Zeegers in mijn gezichtsveld en die zegt me heel vriendelijk gedag. Ik schaamde me wel een beetje, want het moet geleken hebben of ik hem aan zat te staren.
Vond hem overigens wel kleiner dan ik dacht. Maar wel een lekker ding
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:53:58 #26
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_77046304
Ik kom Jochem Mijer kom ik ook wel eens tegen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:57:59 #27
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77046481
Ik botste gisteren tegen Joep van Deudekom aan, maar herinnerde me pas veel wie het eigenlijk was .



De rechter.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77060344
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef Elounda het volgende:
Tegen Rod Stewart aangebotst op London Heatrow... Ow, Sorry my Darling are you allright? Vroeg ie aan me, terwijl hij mijn arm vasthield.. Een bijzondere gebeurtenis..
Naast Gordon gezeten in het Boven IJ Ziekenhuis in Amsterdam in de wachtkamer. Was ook wel geinig.
Kus gehad van Marco Borsato tijdens een optreden in De Meervaart in Amsterdam, was erg leuk.
Tegenover Marc Overmars gezeten in dat cafeetje bij de Arena..
Naast Prins Maurits gezeten in een Tapasbarretje in Amsterdam met lange tafels.. Leuk vent is dat.
Naast Beatrix met haar hofauto gestaan in de file naar Den Haag. Ze zat achterin de auto, ik keek, zij keek, ik zwaaide, ze zwaaide nog terug ook...
Dat is wel heel cool allemaal ! Vooral van Rod Stewart en de koningin
pi_77060551
Rond kerst Daan Schuurman die instapt in Tram 2 ( Amsterdam) met twee volle tassen van de Albert Heijn en stapte uit bij Valeriusplein. Tram was behoorlijk vol en hij zat gehele tijd met zijn hoofd naar beneden gericht. Wilde vast niet herkend worden.

Eergisteren die gozer van: Ik zei nog geen Bommetje!! ( Weet even niet hoe hij heet )
pi_77060975
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:21 schreef Wittekonijn het volgende:

[..]

Dat is wel heel cool allemaal ! Vooral van Rod Stewart en de koningin
Idd, leuk!
Shine bright like a diamond.
pi_77135144
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:26 schreef DesertRose het volgende:
Rond kerst Daan Schuurman die instapt in Tram 2 ( Amsterdam) met twee volle tassen van de Albert Heijn en stapte uit bij Valeriusplein. Tram was behoorlijk vol en hij zat gehele tijd met zijn hoofd naar beneden gericht. Wilde vast niet herkend worden.

Eergisteren die gozer van: Ik zei nog geen Bommetje!! ( Weet even niet hoe hij heet )
Peer Mascini.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77176079
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef Ole het volgende:
Zat laatst een beetje voor me uit te staren in de kroeg. Zit Chris Zeegers in mijn gezichtsveld en die zegt me heel vriendelijk gedag. Ik schaamde me wel een beetje, want het moet geleken hebben of ik hem aan zat te staren.
Vond hem overigens wel kleiner dan ik dacht. Maar wel een lekker ding
Je moet echt moeite doen om Chris niet tegen te komen!! Maar het is inderdaad best een lekker ding.

(Hij is ook best aardig en niet dom)
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:47:46 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77176565
Hence de nationale IQ test . Ik heb hem ook regelmatig gezien alhier in Zeist, hij komt hier uit de buurt volgens mij. Maar ik vind hem wat te gestyled, zeg maar :p.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77176684
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:47 schreef Vivi het volgende:
Hence de nationale IQ test . Ik heb hem ook regelmatig gezien alhier in Zeist, hij komt hier uit de buurt volgens mij. Maar ik vind hem wat te gestyled, zeg maar :p.
True. Beetje een metroman is het wel. Maar ik knap er niet op af. Ik vind hem wel fijn gespierd, zonder bodybuilder te zijn.
pi_77179397
Met Kerst zat ik in 't zelfde restaurant te eten als Theo Lucius (ex-Feyenoord) en gezin.
Striving to be more than average.
pi_78236827
Laatst Wim Rijsbergen en Tara Elders in Leiden gezien. Verder in de ArenA die lange van de Vliegende Panters.
pi_78237143
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef Ole het volgende:
Zit Chris Zeegers in mijn gezichtsveld en die zegt me heel vriendelijk gedag. Ik schaamde me wel een beetje, want het moet geleken hebben of ik hem aan zat te staren.

Hahaha
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_78276385
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Hm, het zal BN-ers toch wel vaker gebeuren dat ze worden begroet door iemand die ze niet kennen? Best raar dat je daar schaapachtig van kijken moet dan.
Vooral als man zijnde op het toilet lijkt het me nogal ongemakkelijk als je staat te plassen en onbekende mannen zitten je aan te kijken - vrouwen zitten tenminste nog in afgeschermde hokjes!
pi_78281341
Vroeger fietste Dick Bruna vaak door mijn buurt. Ooit een keer Jamie van Di-rect bijna omver gelopen. Achter Herman Koch en Frank Rijkaard in de rij gestaan voor het inchecken op het vliegveld in Barcelona. Arnold VanderLeijde op een of andere beurs. Kees Boot schonk mij ooit drankjes in in Paradiso. Met Ronald Giphart en Jerry Goossens aan de bar gehangen.
  zondag 21 februari 2010 @ 23:45:13 #40
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_78286397
Ben een paar keer in Italië wezen stappen met Jamie en Spike van di-rect. Spike is echt een patsertje
pi_78295934
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:45 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Vooral als man zijnde op het toilet lijkt het me nogal ongemakkelijk als je staat te plassen en onbekende mannen zitten je aan te kijken - vrouwen zitten tenminste nog in afgeschermde hokjes!
Nou ja, je kan als man zijnde toch ook in een hokje?


Dat je als BN-er weleens vergeet dat je BN-er bent vond ik wel logisch.
Don't you love her madly?
pi_78296444
Caroline Tensen zat vorig jaar bij hetzelfde hotel in Turkije als mij, met haar dochter.. heel afgelegen overal vandaan, tenminste poging tot, nouja er zaten ook weinig Nederlanders daar, dus dat geluk had ze mee.. maar ook in het restaurant zelf ging ze zo afgelegen mogelijk zitten. Zo ook bij het zwembad..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_78592536
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:14 schreef Miss_paraplu het volgende:
Caroline Tensen zat vorig jaar bij hetzelfde hotel in Turkije als mij, met haar dochter.. heel afgelegen overal vandaan, tenminste poging tot, nouja er zaten ook weinig Nederlanders daar, dus dat geluk had ze mee.. maar ook in het restaurant zelf ging ze zo afgelegen mogelijk zitten. Zo ook bij het zwembad..


[ Bericht 12% gewijzigd door static op 01-03-2010 15:48:57 (Doe eens niet) ]
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2010 @ 21:03:01 #44
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78791303
Vanmorgen Geert Wilders, hij ging via het platforum bij D41 naar het vliegtuig dat naar London Heathrow vloog. Zijn coupe ziet er in het echt nog enger uit dan op teevee .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_79176322
Dolf Jansen. Rennend over de Gracht in Utrecht
Love: series, music & the www as a never ending-source of useless yet entertaining info
  maandag 12 april 2010 @ 10:01:45 #46
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_80216457
Zaterdag in Haarlem:
GTST Martijn, samen met vrouw/vriendin en kinderwagen in steegje naast HugoBoss store
GTST Ronja, in de XO
Wel grappig, vader en dochter uit de serie , maar ze waren er duidelijk niet samen.

Ow, en Jacqueline van Krezip dacht ik ook te zien lopen met een kinderwagen en vriend.
pi_80276716
Ik zag laatst Arie Boomsma lopen in de Paleisstraat in Amsterdam. En Jos van Os op het Rokin In kostuum
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2010 @ 20:52:21 #48
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_80279637
Marco van Basten, volgens mij ging de vlucht naar Istanbul.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † maandag 3 mei 2010 @ 21:05:33 #49
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_80983810


Jermaine Jackson dus, en hij ziet er in het echt nog bijna enger uit . Vloog naar London Heathrow, ik heb zijn vrouw (Halima Rashid) gefouilleerd. Die vond ik dan weer wel veel mooier in het echt dan op de foto.

Dat kapsel van Jermaine ziet eruit alsof het is vastgesmeerd met teer. Zijn gezicht ziet er ook uit alsof het uit een potje komt .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_81536721
Tijdje geleden Hans Kraay senior bij ons in de hut (ik werk op een evenementenlocatie). Het kwartje viel pas bij mij toen ik bij hem aan de tafel stond, en hem wilde vragen of hij zijn glas even aan kon geven aangezien ik er niet bij kon. Precies op het moment dat ik wil vragen:"Meneer, zou u mij uw glas aan kunnen geven?" zegt een tafelgenoot tegen Hans: "Ach Hans, neem een borrel!" waardoor het woord Kraay door mijn hoofd schiet en voor ik het weet floep ik eruit: "Meneer, mag ik uw Kraay even?". Hij kon het gelukkig wel waarderen.
Buy me some shoes & maybe take me for cola
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2010 @ 21:08:08 #51
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_81553214
!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2010 @ 21:09:05 #52
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_81553270
Vorige week nog Christophe Haddad (Nick uit GTST) gespot op Schiphol! Hij is echt klein !
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † zondag 23 mei 2010 @ 07:58:50 #53
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_81782160
Ik heb net Ilse de Lange gefouilleerd! Wat is ze leuk
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_81870279
Bart van de Big Brother (deel 1) vroeger een paar keer tegengekomen in de coffeeshop. Nog mee geschaakt en getriktrakt. Een jaar of 5 geleden Jim (van Idols) in de trein gezien. Wat een patsertje was dat zeg. En een keer Jan Wouters gespot bij van der Valk in Houten.
pi_81896743
Rick Brandsteder had verleden jaar hier op mijn werk iets geleend voor een opname van wie is de chef, en na afloop vroeg hij of hij het mocht houden Nee natuurlijk, die overgewaardeerden krijgen al genoeg dacht ik zo

En ook een keer Tim Immers, wat een klein mannetje zeg

[ Bericht 13% gewijzigd door milia op 25-05-2010 22:29:39 (mannetje vergeten) ]
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
  maandag 7 juni 2010 @ 16:42:01 #56
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_82449260
Gistermiddag Daniel Boissevain aan het shoppen met zijn dochtertje in A'dam.
pi_82471286
Wim Jonk en Wil Hartog gespot, best sportief
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_82548443
Ik ben opgegroeid in het Gooi dus de celebs die ik daar in het wild heb gezien kan ik al niet eens meer tellen. Gordon in de supermarkt, Peter R. de Vries op straat, Marco Borsato die zijn nichtje van het schoolplein kwam halen, enzovoorts.

Tijdens mijn studententijd werkte ik in een winkel op het Spui in Amsterdam waar ook geregeld BNers als Georgina Verbaan en Marc-Marie Huijbrechts kwamen.

Mijn leukste ontmoetingen vond ik echter:

Zac Hanson. Het was de dag na een concert in Keulen waar ik met een vriendin heen was geweest. Voordat we in onze trein terug naar NL stapten wilden we nog even gaan kijken bij de Dom. Zien we daar Zac foto's staan maken. Wij meteen ook maar met hem op de foto, erg leuke ervaring.

Beatrix. Ik was ooit eens met mijn vader en zusje onderweg naar Hoorn toen we ergens op een dijk langs het water stopten om rond te kijken. Blijkbaar lag de Groene Draek (schip van de koningin) daar ergens, want ze kwam in joggingspak (!) aangelopen over de dijk, omringd door bodyguards maar wel met haar typische kapsel. Prins Claus zei ons nog vriendelijk gedag in het voorbijgaan.
pi_83199013
Tooske Ragas in de AH XL in Purmerend en door haar reclame spotje kon ik niet bij het vak waar ik moest zijn.
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:57:51 #60
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_83199336
Ik zag net Maik de Boer uit mijn raam. Lachuuuh.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:19:00 #61
208890 June.
Seriously?
pi_83200302
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag net Maik de Boer uit mijn raam. Lachuuuh.
Haha, voordat ik die tweede zin had gelezen dacht ik ook al "lachuuuh" .
Shine bright like a diamond.
pi_83200489
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag net Maik de Boer uit mijn raam. Lachuuuh.
Hehe Was hij nog groter/kleiner/meer gepoedert dan je dacht?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:28:42 #63
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_83200772
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag net Maik de Boer uit mijn raam. Lachuuuh.
Ik zou er van schrik meteen uitgesprongen zijn. Bah wat een enge vent.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:33:18 #64
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_83201015
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 @ 17:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hehe Was hij nog groter/kleiner/meer gepoedert dan je dacht?
Zo goed kon ik hem niet zien hoor
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 @ 17:28 schreef static het volgende:

[..]

Ik zou er van schrik meteen uitgesprongen zijn. Bah wat een enge vent.
Mja, ik ben ook geen fan van hem
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:36:16 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83201148
Op mijn vorige werk (Thalys), vorige maand dus: Lara Fabian, Paul Haenen, Prinses Maxima (supervriendelijke vrouw), Edgar Davids, de Franse minister van Financiën (kreng).
Resistance is futile.
pi_83208706
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 17:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hehe Was hij nog groter/kleiner/meer gepoedert dan je dacht?
Of zag zijn baard er in het echt niet zo geverfd uit?
Don't you love her madly?
pi_83210531
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:36 schreef Gienes het volgende:
Precies op het moment dat ik wil vragen:"Meneer, zou u mij uw glas aan kunnen geven?" zegt een tafelgenoot tegen Hans: "Ach Hans, neem een borrel!" waardoor het woord Kraay door mijn hoofd schiet en voor ik het weet floep ik eruit: "Meneer, mag ik uw Kraay even?".
pi_83355743
Jim Sturgess ergens in een pub in Camden Town, Londen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:52:12 #69
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_83535721
afgelopen weekend bij Awakenings Festival:
Mari v/d Ven, Suzanne de Jong en ik dacht Lauren Verster ook herkend te hebben.
pi_83537725
Ik dacht Sara Kroos te zien in Amsterdam Noord.. maar nu weet ik het niet meer zeker.
pi_83920750
gisteren tijdens het boodschappen Wilfried de Jong bij de AH op zuid gezien.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2010 @ 11:08:48 #72
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_83948568
Gisteren Anousha Nzume gezien op gate D23.

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_83950053
wie is dat?
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2010 @ 14:38:53 #74
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_83957645
Klik op de naam en je ziet het.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 12 juli 2010 @ 15:21:19 #75
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_83959629
Moet je zondag werken? Dan vlieg ik terug naar Hong Kong.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2010 @ 18:41:48 #76
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_83967869
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:21 schreef static het volgende:
Moet je zondag werken? Dan vlieg ik terug naar Hong Kong.
Ben ik vrij . Anders is de kans vrij klein dat ik je vlucht kan doen . Ik werk op de D en E (Delta Airlines vluchten) en er is een andere ploeg die op de F en G pieren werkt en daar vertrekt je vlucht waarschijnlijk vandaan.
Fijne reis iig, ik hoef je vast niks te vertellen over wat je ammel wel en niet in je handbagage moet stoppen

Oh en ik vind 't bijna jammer dat ik vandaag niet moest werken, anders had ik gekeken of ik onze Oranje kanjers op de kiek kon zetten .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2010 @ 20:47:59 #77
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_85155892
Vandaag Lilian Vieira gezien, zangeres van Zuco 103. Wat is zij leuk zeg O+. Ze vloog naar Istanbul :).
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_85250468
Ik zag laatst die zoon van Ron Brandsteder door de P.C Hooftstraat rennen! :D
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:16:17 #79
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_85331935
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef Skaai het volgende:
Vandaag Lilian Vieira gezien, zangeres van Zuco 103. Wat is zij leuk zeg O+. Ze vloog naar Istanbul :).
hej jij werkt op schiphol? Cool!
pi_85338092
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:21 schreef Mestras het volgende:
Ik zag laatst die zoon van Ron Brandsteder door de P.C Hooftstraat rennen! :D
:')
pi_85340371
Ik zag zaterdag Wendy van Dijk + familie in het Vondelpark.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_85351338


Omara Portuondo op het vliegveld van Lissabon, kwam daar om wat optredens te doen. Bekend van de Buena Vista Social Club.

In het vliegtuig had ik nog een heel artikel in het standaardvliegtuigblaadje gelezen over haar, blijkt ze dus in hetzelfde vliegtuig gezeten te hebben en bij het wachten bij de bagageband stond ze met de kenmerkende hoofddoek op vlak naast ons te wachten op haar bagage. Wel een WTF-momentje, even daarvoor had ik dus dat artikel over haar gelezen.
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2010 @ 19:55:11 #83
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_85361947
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:16 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

hej jij werkt op schiphol? Cool!
Yeah, al bijna 2,5 jaar :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 03:57:08 #84
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85500645
Het is niet iets om trots op te zijn maar ik zag Albert Verlinde.
Hij was in de schouwburg van Bergen op Zoom.
Ik stond in de lobby, want ik had geen kaartje gekocht en mocht dus niet naar binnen.
Toen zei hij, aangezien ik bij een tafel met snoepgoed stond, "niet alles opeten he" :9
Toen riep ik maar terug, dat ik geen toegangskaartje had gekocht dus dat ik mooi niks kreeg :P
Uhm nou impressive 8-) :9

Hij zag er trouwens beter uit dan op TV (wel een stuk magerder), kan natuurlijk ook aan die laag make-up liggen
Rayen 2½ jaar!
pi_85724967
Volgens mij liep ik gister langs René Froger op Schiphol :D. Maar ik betwijfel wel of het 'm echt was, aangezien z'n familie zich niet in zijn nabije omgeving bevond :P.
  woensdag 1 september 2010 @ 14:23:19 #86
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_85948926
Ik werk ook op Schiphol :) en heb al een aantal BN-ers bij de check in gehad, of bij collega's zien staan. Deze maand Wendy van Dijk, Marga van Praag, Dries Roelvink :'), Jim, Dyanne Beekman. Verder woon ik in A'dam Zuid dus zie ze dagelijks...

Tofste ervaringen:
Phill Collins gesproken bij premiere Tarzan (disney film). Wat een klein mannetje! En echt super aardig, totaal niet arrogant, maar heel lief. Leuk mee staan kletsen nog (was toen 16 ofzo), dus vond het helemaal geweldig.

Fran Drescher (The Nanny)! Mijn idool van de jaren '90 (was zo fan van haar dat ik ooit mn haren heb zwartgeverfd. Geen porum als je blond bent..), spot ik zomaar in Malibu in een restaurant!! Ik stond buiten te roken, komt zij opeens aangelopen. Hele verhalen tegen mij ophangen! :D Vond het zo leuk dat ik uit A'dam kwam, omdat ze daar binnenkort naartoe ging, of ik nog wat leuke restaurants wist. Heb toen een tijdje bij haar en haar vriend aan tafel gezeten om te vertellen. HOE TOF! :o _O_

Jennifer Aniston, my big love... Zomer 2009 gespot in NYC. Zat met mn vriendin te eten in een restaurant, komt er opeens een groep aan de tafel naast ons zitten. Eerst lette ik er geeneens op, maar later keek ik toevallig die kant uit, zit er een vrouw tussen die echt sprekend op Jennifer Aniston lijkt. Ik dacht echt van wow, die is lucky; je zal maar op J.A. lijken! Tot ik haar ook hoorde praten en als uberfan herken je natuurlijk meteen haar stem!!! Ik werd gek! Zij is echt zo verschrikkelijk mooi. Ik kon geen woord meer uitbrengen.. half in shock :'). Mijn vriendin ging later naar de wc (piepsklein hokje met 2 toiletten met schotten ertussen), gaat J.A. ook naar de WC! Bleken ze dus samen in dat hokje handen te hebben gewassen en J.A. zei nog "Sorry" tegen mijn vriendin, die het echt totaal niks interesseerde, want ze vindt haar maar niks (Jaloers O+). Omg echt!
Intussen zat er een vent J.A.'s tafel continue naar mij te staren, bleek dus later Gerard Butler :r. Gaf ook nog een knipoog toen we weggingen en Jen keek helemaal niet :'(. Vieze vent.
Buiten natuurlijk meteen iedereen bellen! "Waaaaah, Jennifer Aniston zat naast ons te eten!!!" Mijn moeders reactie: "Lucky bastard, jij komt altijd je idolen tegen overal, waarom loop ik nooit Paul mcCarney tegen het lijf?"
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  woensdag 1 september 2010 @ 14:25:46 #87
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85949012
Ik heb Jac Poels van Rowwen Heze een keer in de supermarkt gezien. Dat was eigenlijk alles :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 16:09:19 #88
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_85952562
Vandaag Peter van der Vorst op zijn sokken laten lopen 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_85953217
kom bert visscher wel eens tegen, toen ik klein was regelmatig bij hem thuis geweest.

heb een keer geknokt met de bodyguard van jamai ( :') )

noud van gtst, weleens joint mee gerookt.

en dat froger wijf is wel eens voor hart in actie bij me op 't werk geweest.
Heb die dag maar vrijgenomen :')
niet meer
  woensdag 1 september 2010 @ 16:38:54 #90
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_85953548
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:09 schreef Skaai het volgende:
Vandaag Peter van der Vorst op zijn sokken laten lopen 8-)
Had je hem niet aan het rontgenapparaat kunnen vastboeien en het sleuteltje kwijtraken?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 16:49:49 #91
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_85953977
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:38 schreef static het volgende:

[..]

Had je hem niet aan het rontgenapparaat kunnen vastboeien en het sleuteltje kwijtraken?
Hij was best aardig hoor 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_85955784
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:23 schreef Qebbel het volgende:
Ik werk ook op Schiphol :) en heb al een aantal BN-ers bij de check in gehad, of bij collega's zien staan. Deze maand Wendy van Dijk, Marga van Praag, Dries Roelvink :'), Jim, Dyanne Beekman. Verder woon ik in A'dam Zuid dus zie ze dagelijks...
Echt he, ik woon in Den Haag, dus zou toch ook regelmatig wat tegen moeten kunnen komen. Maar :N In die 11 jaar alleen een keertje Filemon Wesselink. Zijn vriendin woonde toen bij mij in de wijk. That's it -O-
Don't you love her madly?
pi_85956395
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:23 schreef Qebbel het volgende:
Ik werk ook op Schiphol :) en heb al een aantal BN-ers bij de check in gehad, of bij collega's zien staan. Deze maand Wendy van Dijk, Marga van Praag, Dries Roelvink :'), Jim, Dyanne Beekman. Verder woon ik in A'dam Zuid dus zie ze dagelijks...

Tofste ervaringen:
Phill Collins gesproken bij premiere Tarzan (disney film). Wat een klein mannetje! En echt super aardig, totaal niet arrogant, maar heel lief. Leuk mee staan kletsen nog (was toen 16 ofzo), dus vond het helemaal geweldig.

Fran Drescher (The Nanny)! Mijn idool van de jaren '90 (was zo fan van haar dat ik ooit mn haren heb zwartgeverfd. Geen porum als je blond bent..), spot ik zomaar in Malibu in een restaurant!! Ik stond buiten te roken, komt zij opeens aangelopen. Hele verhalen tegen mij ophangen! :D Vond het zo leuk dat ik uit A'dam kwam, omdat ze daar binnenkort naartoe ging, of ik nog wat leuke restaurants wist. Heb toen een tijdje bij haar en haar vriend aan tafel gezeten om te vertellen. HOE TOF! :o _O_

Jennifer Aniston, my big love... Zomer 2009 gespot in NYC. Zat met mn vriendin te eten in een restaurant, komt er opeens een groep aan de tafel naast ons zitten. Eerst lette ik er geeneens op, maar later keek ik toevallig die kant uit, zit er een vrouw tussen die echt sprekend op Jennifer Aniston lijkt. Ik dacht echt van wow, die is lucky; je zal maar op J.A. lijken! Tot ik haar ook hoorde praten en als uberfan herken je natuurlijk meteen haar stem!!! Ik werd gek! Zij is echt zo verschrikkelijk mooi. Ik kon geen woord meer uitbrengen.. half in shock :'). Mijn vriendin ging later naar de wc (piepsklein hokje met 2 toiletten met schotten ertussen), gaat J.A. ook naar de WC! Bleken ze dus samen in dat hokje handen te hebben gewassen en J.A. zei nog "Sorry" tegen mijn vriendin, die het echt totaal niks interesseerde, want ze vindt haar maar niks (Jaloers O+). Omg echt!
Intussen zat er een vent J.A.'s tafel continue naar mij te staren, bleek dus later Gerard Butler :r. Gaf ook nog een knipoog toen we weggingen en Jen keek helemaal niet :'(. Vieze vent.
Buiten natuurlijk meteen iedereen bellen! "Waaaaah, Jennifer Aniston zat naast ons te eten!!!" Mijn moeders reactie: "Lucky bastard, jij komt altijd je idolen tegen overal, waarom loop ik nooit Paul mcCarney tegen het lijf?"
Leuk verhaal :D
  ESF Reporter woensdag 1 september 2010 @ 20:38:24 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_85962143
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:23 schreef Qebbel het volgende:bleek dus later Gerard Butler :r. Gaf ook nog een knipoog toen we weggingen en Jen keek helemaal niet :'(. Vieze vent.
Ik doe even alsof je dat laatste niet gezegd hebt want :9~ :9~ :9~ _O_ _O_ _O_
pi_85962240
Al zou het Tom Hanks geweest zijn, een Hollywoodster die naar me knipoogt O+
  woensdag 1 september 2010 @ 21:50:27 #96
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_85965298
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik doe even alsof je dat laatste niet gezegd hebt want :9~ :9~ :9~ _O_ _O_ _O_
Sorry :@. Ik wist eerst helemaal niet wie hij was, totdat zijn naam door het halve restaurant gonsde. Dus tja, voor mij had hij echt elke willekeurige gek van de straat kunnen zijn en ik vond hem heel vervelend praten de hele tijd en dan dat geglij op foute manier :r. Hij vond zichzelf nogal wat en was te aanwezig. Daar houd ik niet van.

En die knipoog kwam wsl meer uit het feit dat ik echt een minijurkje aanhad, want wij wilden daarna nog even hip stappen in de meatpacking clubs en daar kijken ze je heel raar aan als je iets aanhebt dat lager dan 10cm onder je billen valt :'). Die Amerikanen gaan echt uit in hun nakie. Hier word je aangezien als hoer met zo'n jurkje, daar ben je echt een amish zonder. :D
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  ESF Reporter woensdag 1 september 2010 @ 21:52:17 #97
87554 Cee
Welluk?
pi_85965393
:D Da's waar.

Damn, Gerard Butler. Misschien heeft Jennifer het toch wel opgemerkt en hebben ze daarna een fikse ruzie, gevolgd door make-up-sex gehad in de limo. En dat komt allemaal door jou.
  woensdag 1 september 2010 @ 22:05:34 #98
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_85966047
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
:D Da's waar.

Damn, Gerard Butler. Misschien heeft Jennifer het toch wel opgemerkt en hebben ze daarna een fikse ruzie, gevolgd door make-up-sex gehad in de limo. En dat komt allemaal door jou.
:D

Ik hoop het (ruzie), want ik gun haar een leukere vent! *Sorry voor de G.B. fans* Maar gelukkig heeft het niet lang geduurd. Volgens mij was het toen ook nog niet openbaar dat ze iets hadden. Kwam iets daarna. En ze deden ook niet leuk naar elkaar, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ze niet wilden dat mensen het zagen.

Moet nog steeds die film zien trouwens, die ze toen samen opnamen in NY.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  † In Memoriam † vrijdag 10 september 2010 @ 20:35:59 #99
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86291384
Van de week Peter R. de Vries op de vlucht naar Boston gespot, mijn collega mocht aan zijn broekzakken zitten :'). Vanmorgen Ivo Niehe gespot op de pieren :).
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86495507
Ik zag gisteren Casper van Kooten bij de achteringang van Amsterdam Centraal.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_86605278
Fatima Moreira de Melo in de Koopgoot (vorige week vrijdag)
Gisteren Leo Beenhakker in restaurant ''Hotel New York''.
pi_87632988
Zojuist Albert Verlinde en Onno gespot in Maastricht, zeker op zoek naar een huis want de makelaar liep er ook bij zo te zien

:r
  † In Memoriam † zondag 17 oktober 2010 @ 18:29:21 #103
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87640018
Thekla Reuten vloog naar London 8-). Ze had 2 verschillende kleuren sokken aan :P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:16:24 #104
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87641496
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:29 schreef Skaai het volgende:
Thekla Reuten vloog naar London 8-). Ze had 2 verschillende kleuren sokken aan :P.
Jij ziet veel B'Ners..Zie jij Peter vd Vorst ook wel eens op Schiphol want die vliegt veel voor zijn werk naar het buitenland. voor VDVZS *)
  † In Memoriam † zondag 17 oktober 2010 @ 20:17:01 #105
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87643832
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jij ziet veel B'Ners..Zie jij Peter vd Vorst ook wel eens op Schiphol want die vliegt veel voor zijn werk naar het buitenland. voor VDVZS *)
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:09 schreef Skaai het volgende:
Vandaag Peter van der Vorst op zijn sokken laten lopen 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 17 oktober 2010 @ 23:28:27 #106
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87655175
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:17 schreef Skaai het volgende:


Ja zag ik later ..maar toen had ik deze al gepost naar jou of je hem weleens ziet.
  † In Memoriam † zaterdag 20 november 2010 @ 09:37:43 #107
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_88934275
Gisteren nog de kleren...ehm spullen van het lijf van Tom Egbers gevraagd 8-). Hele charmante aardige man, hij keek me heel indringend aan :@ B-). Van de week Bridget Maasland nog voorbij zien denderen en een aantal weken vd Vaart.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 20:24:08 #108
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_89195834
Gisteren Derek Ogilvie over de D pier zien slenteren. Letterlijk slenteren want hij liep op een slakkengangetje heen en weer.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:38:08 #109
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_89196798
Vind dat zo'n engerd.

Overigens was ik een paar weken terug even in Wenen en er zat één of ander model een paar rijen achter me, een Nederlands model van zo'n show. Geen idee wat haar naam is.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_89205532
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Skaai het volgende:
Gisteren Derek Ogilvie over de D pier zien slenteren. Letterlijk slenteren want hij liep op een slakkengangetje heen en weer.
Zat zeker te wachten tot ie een keer de geest kreeg :P
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_89205570
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:38 schreef static het volgende:
Vind dat zo'n engerd.

Overigens was ik een paar weken terug even in Wenen en er zat één of ander model een paar rijen achter me, een Nederlands model van zo'n show. Geen idee wat haar naam is.
Ah leuk! ja, dat model dat we nu helemaal niet kunnen plaatsen, gefeli! :)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:18:33 #112
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_89207713
Graag gedaan. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_89208390
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2010 16:30 schreef welkominspace het volgende:
noud van gtst, weleens joint mee gerookt.

hahahahahahaha :') :') :') :') :') :') :')

OT; heb genoeg bn-ers gezien, maar de laatste was geloof ik Pechtold op DH CS, of Glaze ( :') ) van 'The Pitch' in AH Spui, in Den Haag. Lol @ die laatste.
pi_89211093
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Samson het volgende:

[..]

Zat zeker te wachten tot ie een keer de geest kreeg :P
:D
pi_89626335
Vanmorgen Filemon bij de Toyota dealer in A'dam ZO. Hij kwam z'n auto brengen, wilde een extra sleutel bestellen en ging er toen weer met een leenauto vandoor. Hij komt z'n auto tussen 17:30 en 18:00 weer halen, mocht je hem ook willen spotten :+
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2010 @ 20:25:56 #116
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_89734616
Vanmorgen Lucie Silvas ontmoet op Schiphol. Wat is zij leuk zeg, en vooral heel knap O+.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 23 december 2010 @ 01:41:04 #117
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_90324145
Vanmiddag een nieuwslezeres van het RTL Nieuws, Margreet Spijker, toen ik mijn auto parkeerde naast de PC Hooftstraat. Changerijnige man was erbij, ons keek ze vrolijk lachend aan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 31 december 2010 @ 01:58:16 #118
57434 Marloes
Digital Love
pi_90662713
Vanmiddag Yfke Sturm in Almere gespot. In de apple winkel om precies te zijn, met een jongeman :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 21:51:13 #119
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_92937470
Vorige maand Carlo Boszhard in zo'n security scan geduwd ('mijn piemel lijkt zo veel groter :o' ) en ik heb vanmiddag :') Little Princess en Snipertje :') gezien. Bij de Amsterdam Arena nota bene! Landverraders! :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 11:07:00 #120
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_93341452
Afgelopen 1,5 week gespot: Albert Heijn supermarktmanager van de reclame, John van den Heuvel en zojuist Ruud de Wild met kind :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_93341490
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef Skaai het volgende:
Afgelopen 1,5 week gespot: Albert Heijn supermarktmanager van de reclame, John van den Heuvel en zojuist Ruud de Wild met kind :)
Was het bij AH, die manager?
Ik hoorde via via dat hij daar echt werkt, maar iedereen om me heen moet altijd lachen als ik het vertel en zegt dan "nee joh die is gecast voor de reclame" :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_93343986
Haha, die manager is gewoon een acteur hoor.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:38:53 #123
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_93344119
Sven Kramer in 2007 of 2008. Hij reed destijds bij de schaatsploeg een Nissan Xtrail en moest wieldoppen hebben voor zijn winterbanden. :) *O* :')
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_93344348
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Was het bij AH, die manager?
Ik hoorde via via dat hij daar echt werkt, maar iedereen om me heen moet altijd lachen als ik het vertel en zegt dan "nee joh die is gecast voor de reclame" :D
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harry_Piekema
http://www.trainingproduc(...)iekema-Harry-Piekema

hij werkt er niet echt hoor
pi_93345465
Ah dus toch :D En ik hoorde dat iemand hem kende van de winkel, mannen en praatjes :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_93345845
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef Skaai het volgende:
Afgelopen 1,5 week gespot: Albert Heijn supermarktmanager van de reclame, John van den Heuvel en zojuist Ruud de Wild met kind :)
Wat ben jij vaak op Schiphol :D
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:40:08 #127
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93346526
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dus toch :D En ik hoorde dat iemand hem kende van de winkel, mannen en praatjes :')
je weet toch....mannen zijn niet te vertrouwen ;)
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 15:10:50 #129
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_93349242
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:32 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wat ben jij vaak op Schiphol :D
They pay me good moneys 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:34:57 #130
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_96675153
Kwam vanavond die presentator van Powned/nieuws whatever tegen op Schiphol. Stond gebiologeerd naar de chocolaatjes te kijken. Rutger.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:16:52 #131
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_96696944
Paar weken terug Jan Veen/Vayne bij de pizzaboer, hij wapperde weer mooi met zijn haar. Voor de rest ga ik graven in mijn geheugen.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2011 @ 15:45:58 #132
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_96700658
Vanmiddag Sandra Reemer gespot op Schiphol Plaza, liep arm in arm met een lief oud verkreukeld Indovrouwke :D. Gisteren (kan ook eergisteren zijn) de achterkant van Chris Zegers mogen bekijken.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_96701476
Ik zat vandeweek bij Sander Lantinga in de trein van Hilversum naar Amsterdam.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:18:53 #134
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96702168
Ik heb ontbijt gegeten naast Humberto Tan, afgelopen weekend :7
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_96724733
Ronald de Boer en Wim Kieft dit weekend in Huis ter Duin, Noordwijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97095267
Vorige week Xander de Buisonje en gezinnetje langs zien lopen op Ibiza op een marktje. Hij brak bij mij een snaar.
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
pi_97121775
heul vroeger Rintje Ritsma

voor mn radiowerkzaamheden ben ik met Geert Hoes (o.a) in een speedboot naar Sneek geraced (vanaf een dorp iets onder Sneek: Heeg). Was tijdens de opening van het watersportseizoen in 2008 ofzo.

verders bastiaan ragas kort geinterviewd
Mirjam Timmer, tijdens een muzikantendag in Leeuwarden

jan jaap van der wal tijdens het 2015 festival in IJlst , back in 2007 ofzo Of 2006?

Arie Boomsma, Rob Geus, Lange Frans, Syb van der Ploeg, (aan de telefoon voor/tijdens onze radioshow)

ow ja en cabaretier eric koller (ook aan telefoon interview) . Bekend van KPN reclame 'maar it binne wel mooie wolken!'

[ Bericht 10% gewijzigd door Apotheose op 21-05-2011 16:57:06 ]
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_97146709
2 weken geleden Thomas Berge tegengekomen in Heerenveen :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 22 mei 2011 @ 10:42:17 #139
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_97146959
Volgens mij zat ik naast Adele net vanuit Parijs, kan dat? Ken haar niet zo goed, die hele hype is aan me voorbijgegaan. Dik iig. :P
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_97147470
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:42 schreef static het volgende:
Volgens mij zat ik naast Adele net vanuit Parijs, kan dat? Ken haar niet zo goed, die hele hype is aan me voorbijgegaan. Dik iig. :P
ik denk dat je niet naast haar hebt gezeten, tourt op dit moment in Amerika, heeft daar gister nog opgetreden (minder dan 12 uur geleden) en blijft ook nog even in de VS
  zondag 22 mei 2011 @ 11:23:02 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_97147714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:49 schreef Apotheose het volgende:
heul vroeger Rintje Ritsma

voor mn radiowerkzaamheden ben ik met Geert Hoes (o.a) in een speedboot naar Sneek geraced (vanaf een dorp iets onder Sneek: Heeg). Was tijdens de opening van het watersportseizoen in 2008 ofzo.

verders bastiaan ragas kort geinterviewd
Mirjam Timmer, tijdens een muzikantendag in Leeuwarden

jan jaap van der wal tijdens het 2015 festival in IJlst , back in 2007 ofzo Of 2006?

Arie Boomsma, Rob Geus, Lange Frans, Syb van der Ploeg, (aan de telefoon voor/tijdens onze radioshow)

ow ja en cabaretier eric koller (ook aan telefoon interview) . Bekend van KPN reclame 'maar it binne wel mooie wolken!'
Da's allemaal niet echt 'in het wild' te noemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 22 mei 2011 @ 11:27:31 #142
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_97147831
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:12 schreef kvd het volgende:

[..]

ik denk dat je niet naast haar hebt gezeten, tourt op dit moment in Amerika, heeft daar gister nog opgetreden (minder dan 12 uur geleden) en blijft ook nog even in de VS
Ah, ok. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_97149544
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:27 schreef static het volgende:

[..]

Ah, ok. :)
het zou wel gaaf zijn geweest :Y
pi_97153619
quote:
12s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Da's allemaal niet echt 'in het wild' te noemen.
maar wel leuk om te melden ;)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 23 mei 2011 @ 00:12:02 #145
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_97184292
31 oktober vorig jaar Dara O'Briain in het Natural History Museum in Londen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_97210504
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2010 16:59 schreef Butterfly91 het volgende:
Fatima Moreira de Melo in de Koopgoot (vorige week vrijdag)
Gisteren Leo Beenhakker in restaurant ''Hotel New York''.
verkeerd gelezen...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 mei 2011 @ 12:04:00 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97242014
Victor Reinier met carnaval in de platielstraat in Maastricht, maar dat is niet uniek meer :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_97268909
Mijn vader zag onlangs Brian May naar zijn hotel in Vlissingen lopen. :). Avond ervoor had hij uitreiking gehad van die ene muziekprijs (weet ff de naam niet).
Ik heb Paul Jamber weleens in Antwerpen gespot en onlangs die presentator van Eftelingtv in de Efteling gezien (dat was niet zo heel bijzonder, maar toch). :)
pi_97271510
Frans Duits in Nistelrode. Hij waar bij van Tilburg kleren aan het kopen, terwijl ik daar rondliep.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 00:36:36 #150
127981 Misstique
11-07-2014
pi_97408300
Afgelopen dinsdag zat Filemon Wesselink in hetzelfde hotel/restaurant te eten als ik. :P.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 00:47:53 #151
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_97408609
Heb je hem een pets voor zijn kanis gegeven? Op zijn minst?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 28 mei 2011 @ 01:04:09 #152
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97409113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef Daanus het volgende:
Frans Duits in Nistelrode. Hij waar bij van Tilburg kleren aan het kopen, terwijl ik daar rondliep.
Verwarrend. Wáár?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97409148
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Verwarrend. Wáár?
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 11:24:47 #154
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_97414318
ik neem aan dat van Tilburg een winkel is
  zaterdag 28 mei 2011 @ 13:42:32 #155
127981 Misstique
11-07-2014
pi_97418054
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 00:47 schreef static het volgende:
Heb je hem een pets voor zijn kanis gegeven? Op zijn minst?
Nee, ik wilde me tijdens een zakendiner niet van mn slechtste kant laten zien. :+.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 30 mei 2011 @ 09:47:10 #156
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97486968
Ik zat ooit in dezelfde Leidse lunchroom als Jochem Myjer.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:23:15 #157
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_98556366
niet heel erg celeb, maar vorige week zat ik met Jeroen Bleekemolen (coureur) in vliegtuig richting Londen.
pi_98776345
Waarschijnlijk niet voor iedereen bekend: John Vooijs (musicalacteur o.a. We will rock you). Vandaag in een ziekenhuis.

[ Bericht 19% gewijzigd door Lovechild op 29-06-2011 08:57:58 ]
Don't you love her madly?
pi_98777324
Mari van de Ven op FYM, hij had meer op dan alleen wat biertjes :P en kon zelf wel een stylist gebruiken om zijn gezicht weer in plooi te strijken.

En afgelopen zaterdag, Joost Broerse (voetballer, FC Groningen, FC Utrecht) op Awakefest.
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:12:25 #160
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_98798020
Mag je dat wel zeggen?

[ Bericht 88% gewijzigd door static op 29-06-2011 12:43:04 ]
pi_98802496
Ray van 2 Unlimited met zoontje, liepen Zaterdag bij de Bijenkorf in Amsterdam.
Hij heeft een wat dikkere kop gekregen.
pi_98807400
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Mag je dat wel zeggen?
Dat weet ik niet. Daarom zeg ik ook niet welk ziekenhuis en welke afdeling. Edit: en toch naar een klein beetje aangepast. Al heeft dat natuurlijk geen nut met een quote bedenk ik me nu.
Don't you love her madly?
pi_98810910
Vorige week Johnny Kraaijkamp jr in de sauna
pi_98813940
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:56 schreef Lovechild het volgende:

Al heeft dat natuurlijk geen nut met een quote bedenk ik me nu.
Vraag even of Ole die quote aan wilt passen :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:42:51 #165
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_98814189
Of mij.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_98814291
^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:45:55 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98814302
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorige week Johnny Kraaijkamp jr in de sauna
Brrrrrr! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98814345
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Brrrrrr! :o
Ja dat dus. Mijn reactie was ook Huuuuuuuuuu :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98817379
Dank Static :* Ik ben geen arts of verpleegkundige ofzo hoor, dus ik zat sowieso wel goed denk ik. Maar ja, better safe than sorry.
Don't you love her madly?
pi_98817834
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Brrrrrr! :o
Gelukkig had 'ie een badjas aan. Kon nog net de neiging om hem wat onvriendelijks toe te sissen onderdrukken.
pi_98817949
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:16 schreef -Willempie- het volgende:
Mari van de Ven op FYM, hij had meer op dan alleen wat biertjes :P en kon zelf wel een stylist gebruiken om zijn gezicht weer in plooi te strijken.

En afgelopen zaterdag, Joost Broerse (voetballer, FC Groningen, FC Utrecht) op Awakefest.
Ha! Ik heb Joost ook gezien, we zijn zelfs nog op de foto gegaan. Hij wist net wat hem overkwam geloof ik :P
Dat zou jij wel willen weten.
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:33:54 #172
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_98818963
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:00 schreef Lovechild het volgende:
Dank Static :* Ik ben geen arts of verpleegkundige ofzo hoor, dus ik zat sowieso wel goed denk ik. Maar ja, better safe than sorry.
Idd, het was verder ook niet echt spannend, maar de Telegraftak leest altijd mee en heeft er zo een story van gemaakt :')
pi_98824154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Idd, het was verder ook niet echt spannend, maar de Telegraftak leest altijd mee en heeft er zo een story van gemaakt :')
Oh maar het is ook wel een bekend verhaal hoor. Als je echt interesse in hem hebt of fan bent, heb je het zo uitgedokterd ( :') ) en dan weet je ook het ziekenhuis wel. Het is overigens ook niet zo dat zijn kindje er nú ligt.
Don't you love her madly?
pi_99743441
Oh ik bots heel vaak bijna tegen mensen op. Aantal keer Chris tates die altijd heel chagrijnig in Nijmegen rondloopt, Frank Boeijen ook. In Utrecht Thomas Acda die bijna onherkenbaar was.

In de trein die suffe Bart van popstars die daar echt rondliep van 'herken je mij wel?' en bij de WE Jim die daar volgens mij een of ander promotieiets moest doen maar hij stond er heel sneu doelloos.

De leukste vond ik met Midas Dekkers die koffie bij me kwam halen, daar heb ik nog een heel grappig gesprekje mee gehad. En nog een hoop meer maar ik vergeet altijd de helft..
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2011 @ 12:04:00 #175
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_99743507
Eergisteren kwam Barry Hay de aankomsthal uitgelopen. Het was 06:50 en hij had zijn zonnebril op 8-) :D.
Vorige week Dennis Storms die naar ehmm Denver vloog. Of Chicago, was een dubbele bestemming. Met cameraploeg :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:30:51 #176
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_99744644
Barry kwam zeker uit Curacao?

En bij welke gate(s) sta je ook alweer? Een Skyteam member?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 juli 2011 @ 16:33:20 #177
22592 crew  Ole
pi_99755304
Froukje de Both liep net voorbij
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2011 @ 16:35:30 #178
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_99755418
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:30 schreef static het volgende:
Barry kwam zeker uit Curacao?

En bij welke gate(s) sta je ook alweer? Een Skyteam member?
Ik heb hem niet gevraagd waar ie vandaan kwam :P
En ik sta tegenwoordig bij de Amerikaanse carriers :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_99756315
Ik zat laatst naast Arie B. op een terrasje :9
Oh en hij dronk... melk. :?
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:00:51 #180
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_99756615
quote:
12s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik heb hem niet gevraagd waar ie vandaan kwam :P
En ik sta tegenwoordig bij de Amerikaanse carriers :)
Hij woont daar tegenwoordig. Althans, grootste deel van het jaar.

Delta is toch Amerikaans en lid van Skyteam en codesharing met KLM/AF?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:09:10 #181
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_99757062
Had ik al verteld dat ik Ernst Daniel Smid zo'n 2 weken geleden bijna voor z'n sokken heb gereden? Nee, he?
Meneer reed op de fiets door Bussum en besloot dat het wel handig was om plotseling terwijl ik er naast reed, vlak voor mijn auto naar de linkerkant van de weg over te steken. Het is dat ik al een voorgevoel had en inhield... Misschien de volgende keer ff handje uitsteken en wachten tot de auto's voorbij zijn?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2011 @ 17:41:49 #182
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_99758776
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef static het volgende:

[..]

Hij woont daar tegenwoordig. Althans, grootste deel van het jaar.
Ja dat wist ik maar ik vond het te vroeg om op 'm af te stappen :P
En ik was zelf net wakker ;(
quote:
Delta is toch Amerikaans en lid van Skyteam en codesharing met KLM/AF?
Ja dat klopt, ik sta op de Delta kisten maar ook op de United, Continental en US Airways kisten 8-).
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_99759015
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef Lovechild het volgende:
Waarschijnlijk niet voor iedereen bekend: John Vooijs (musicalacteur o.a. We will rock you). Vandaag in een ziekenhuis.
John Vooijs O+

toch niet ernstig beschadigd? :o
zag laatst volgens mij sophie hildebrand in de AH in groningen.
met 3 jonge kerels om d'r heen.
ze leek er heel erg op iig en ze trokken ook wel echt de aandacht toen ze binnenkwamen _O_
niet meer
pi_99760213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef welkominspace het volgende:

[..]

John Vooijs O+

toch niet ernstig beschadigd? :o

Nee, hij zag er prima uit. Hij kwam zn zoontje showen, die had er na zijn geboorte gelegen.
Don't you love her madly?
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 juli 2011 @ 20:55:04 #185
22592 crew  Ole
pi_99766490
Mental theo..
Als ik ze allemaal post spam ik zo dit topic vol :P
Niet stoer maar grachtengordel..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99775929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef Ole het volgende:
Mental theo..
Die doet het met de dochter van een collega van mij :').
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 juli 2011 @ 11:23:59 #187
22592 crew  Ole
pi_99787816
Hij was met een blond meisje. Vergeleken met hem wel wat jonger schat ik
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:45:02 #188
127981 Misstique
11-07-2014
pi_99788448
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:23 schreef Ole het volgende:
Hij was met een blond meisje. Vergeleken met hem wel wat jonger schat ik
That's her.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:47:00 #189
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_99788500
Deze twee?



Ze kijkt echt gelukkig op deze foto.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:48:18 #190
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_99788543
Hey, meisje, ik kan je heel groot maken, en jij mij
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 juli 2011 @ 15:49:18 #191
22592 crew  Ole
pi_99798590
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:47 schreef Dagonet het volgende:
Deze twee?

[ afbeelding ]

Ze kijkt echt gelukkig op deze foto.
Yup!

Net André van Duin en Ron Brandsteder. Zitten nu waarschijnlijk in De La Mar bij de herdenking van Johnny Kraaijkamp
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99799424
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:47 schreef Dagonet het volgende:
Deze twee?

[ afbeelding ]

Ze kijkt echt gelukkig op deze foto.
Zo vader, zo dochter!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 25 juli 2011 @ 15:22:58 #193
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_99923093
Een paar weken geleden op een zaterdagavond zag ik Ferry Doedens, (speelt Lucas in GTST) in het newscafé in Groningen. Hij had een best wel arrogante houding zowel na
mensen op straat (en dat kan ik me dan voorstellen) maar ook na mensen achter de bar.
Zo van, je kent me toch wel, dan hoef ik toch niet te betalen voor een biertje?
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  maandag 25 juli 2011 @ 16:05:40 #194
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99924750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorige week Johnny Kraaijkamp jr in de sauna
dat lijkt me echt schokkend :X
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 7 september 2011 @ 12:51:16 #195
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_101669316
Zag vanmorgen een talk-show presentator op Schiphol, geen idee wat zijn naam is. Van rondom 10 ofzo (of een rip off daarvan).

Edit: Cees Grimbergen dus.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_101929036
De dochter van Cystine Carreon (Tippi Wan uit Gooische Vrouwen) heeft haar dochter op dezelfde school als waar ik mijn kinderen sinds kort heb. Dus haar zie ik regelmatig in het wild :)
Don't you love her madly?
pi_101929089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef Lovechild het volgende:
De dochter van Cystine Carreon (Tippi Wan uit Gooische Vrouwen) heeft haar dochter op dezelfde school als waar ik mijn kinderen sinds kort heb. Dus haar zie ik regelmatig in het wild :)
De dochter van Cystine haar dochter?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_101929179
Zo goeiemorgen :@ Nee de dochter van Cystine Carreon gaat er op school, dus Cystine zie ik dan.
Don't you love her madly?
pi_101929282
Wel leuk! :) Ik zit meteen te denken gokken in welke regio ik denk dat je woont ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_101930171
Nou, doe eens een gooi dan :)
Don't you love her madly?
pi_101930432
Amsterdam/Hilversum?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_101930488
Nee!
Als je Cystine googlet kom je denk ik wel in de richting ;)
*even expres mysterieus doet*
Don't you love her madly?
pi_101935210
Tijdje geleden alweer, Dirk Taat stond naast me aan de bar bij Escape en keek :{ omdat ie maar niet geholpen werd. Toen bestelde ik voor hem en zn vriendin aangezien meisjes altijd eerder geholpen worden :) als dank een high five gekregen :')
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_101936926
Bij mijn vorige baas ( Computershop) Beau van Erven Dorens een fax verkocht.
Had het niet eens in de gaten. Toen hij weg was zei mijn collega dat hij het was. :)
#35.
pi_101969988
Annet Malherbe op de fiets in Amsterdam. Moest gelijk denken aan die ene scene uit Gooische Vrouwen :D.
pi_101975354
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:18 schreef Lovechild het volgende:
Nee!
Als je Cystine googlet kom je denk ik wel in de richting ;)
*even expres mysterieus doet*
Het is dus Den Haag en de school staat in Rijswijk :')
Don't you love her madly?
pi_102057347
Kwam rond 12:45 vanmiddag Sven Kramer en vriendinnetje Naomi van As voorbij in de
appie in Heerenveen. :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_102058272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:06 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Het is dus Den Haag en de school staat in Rijswijk :')
Oh ik zie het nu pas, ik had dat zeker niet geraden :D Leuk! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_102446936
Joris Lutz kocht zojuist gehakt en een rode paprika bij de Lidl. Ik stond achter hem in de rij.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2011 @ 23:21:15 #210
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_102497457
Op 22 september President Sarkozy en Michael Bloomberg gespot op Liberty Island. Ze gaven speeches ivm de 125e verjaardag van het Vrijheidsbeeld. Toevallig was ik daar ook 8-)



[ Bericht 3% gewijzigd door Skaai op 29-09-2011 23:21:31 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_102538511
Gisteren Steve Brown op de Ceintuurbaan te Amsterdam op zijn zwarte scooter, wat een baas is het ook.
Hij keek gewoon cool, wat een uitstraling 8-)
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:08:02 #212
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_102640640
Zaterdag Roel van Velzen op een sloepje bij Ter Aar.
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:18:58 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102640813
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:08 schreef RSie het volgende:
Zaterdag Roel van Velzen op een sloepje bij Ter Aar.
Ik las 'een stoepje'. En zag het al helemaal voor me: Roel van V. die zijn eigen stoepje meeneemt om lengte te creëren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:54:21 #214
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_102642680
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik las 'een stoepje'. En zag het al helemaal voor me: Roel van V. die zijn eigen stoepje meeneemt om lengte te creëren.
Hehe, moest gelijk denken aan deze foto van de opnames van wegmisbruikers:
pi_102954060
Ik zag Lauretta Gerards net in het vondelpark lopen :+
Worry is a misuse of imagination
pi_103063506
Stacey Rookhuizen stond Donderdag om 21.15 voor de Escape in Amsterdam te :r roken :r
Bah :P

In het echt is ze net zo onaantrekkelijk als op TV :')
pi_103566867
Onno en Albert komen bijna wekelijks euroshoppercroissantjes kopen bij de appie waar ik werk ;)
pi_103657379
Je zou denken dat ze zich wel iets fatsoenlijks kunnen veroorloven :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:41:08 #219
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_103687131
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 02:48 schreef pussywillow het volgende:
Je zou denken dat ze zich wel iets fatsoenlijks kunnen veroorloven :P
Misschien zijn ze wel heel lekker 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 3 november 2011 @ 10:56:00 #220
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_103908780
Mijn leukste celeb ontmoeting is nog altijd als klein kind aan een tafeltje zitten naast Ronaldo (de echte :) ) in de heuvel in Eindhoven.
pi_104014605


Patrick Martens, bekend als oa Morris uit GTST.
Gezien in de Pathe de Munt bioscoop in Amsterdam, vanavond.

Wat een opmerkelijk asociale kerel kerel is dat zeg, dat heb ik niet snel met mensen maar deze is echt een klootzak in de extreme zin.

Waarom? terwijl een meisje in een rolstoel moet passeren gaat hij doodleuk in gesprek met een vriendinnetje recht voor haar staan en terwijl hij de betreffende rolstoel duidelijk ziet laat hij haar niet passeren :r

En dan ben je in mijn ogen, een echte klootzak.
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 05:44:01 #222
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_104022011
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

Patrick Martens, bekend als oa Morris uit GTST.
Gezien in de Pathe de Munt bioscoop in Amsterdam, vanavond.

Wat een opmerkelijk asociale kerel kerel is dat zeg, dat heb ik niet snel met mensen maar deze is echt een klootzak in de extreme zin.

Waarom? terwijl een meisje in een rolstoel moet passeren gaat hij doodleuk in gesprek met een vriendinnetje recht voor haar staan en terwijl hij de betreffende rolstoel duidelijk ziet laat hij haar niet passeren :r

En dan ben je in mijn ogen, een echte klootzak.
En dat ga jij nu effe op Fok posten, dat zal hem leren!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_104022024
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 05:44 schreef Skaai het volgende:

[..]

En dat ga jij nu effe op Fok posten, dat zal hem leren!
Ik vraag altijd aan rolstoelers of die stoel bezet is, maar dat zal ook wel weer niet mogen :')
Ja, schrok je toch even he!
  zondag 6 november 2011 @ 11:37:54 #224
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_104024753
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

Patrick Martens, bekend als oa Morris uit GTST.
Gezien in de Pathe de Munt bioscoop in Amsterdam, vanavond.

Wat een opmerkelijk asociale kerel kerel is dat zeg, dat heb ik niet snel met mensen maar deze is echt een klootzak in de extreme zin.

Waarom? terwijl een meisje in een rolstoel moet passeren gaat hij doodleuk in gesprek met een vriendinnetje recht voor haar staan en terwijl hij de betreffende rolstoel duidelijk ziet laat hij haar niet passeren :r

En dan ben je in mijn ogen, een echte klootzak.
Nieuwe liefde van Freek Bartels .
  zondag 6 november 2011 @ 11:42:16 #225
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_104024849
Ik heb op 20 augustus toen wij naar Hans Klok gingen. Henk van der Meijden zie lopen voor de voorstelling begon en in de pauze Freek Bartels aardige jongen. Patrick Martens was er gelukkig niet bij :r
  zondag 6 november 2011 @ 11:46:43 #226
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_104024952
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:04 schreef Skaai het volgende:
Eergisteren kwam Barry Hay de aankomsthal uitgelopen. Het was 06:50 en hij had zijn zonnebril op 8-) :D.

Bofferd ik heb ze toch vaak gezien hoor 8-)
pi_104025444
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2010 09:59 schreef RSie het volgende:
gisteren Cas Spijkers op de Horecava!
hij zei niet veel zeker :P
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_104025541
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 12:07 schreef laffer het volgende:

[..]

hij zei niet veel zeker :P
Ik denk van wel op 14 Jan 2010
  zondag 6 november 2011 @ 12:40:30 #229
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104026504
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 12:07 schreef laffer het volgende:

[..]

hij zei niet veel zeker :P
}:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 6 november 2011 @ 16:21:10 #230
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_104041697
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

Patrick Martens, bekend als oa Morris uit GTST.
Gezien in de Pathe de Munt bioscoop in Amsterdam, vanavond.

Wat een opmerkelijk asociale kerel kerel is dat zeg, dat heb ik niet snel met mensen maar deze is echt een klootzak in de extreme zin.

Waarom? terwijl een meisje in een rolstoel moet passeren gaat hij doodleuk in gesprek met een vriendinnetje recht voor haar staan en terwijl hij de betreffende rolstoel duidelijk ziet laat hij haar niet passeren :r

En dan ben je in mijn ogen, een echte klootzak.
Waarschijnlijk zag ie t toch niet, jij trekt snel conclusies over mensen, ze had ook haar mond open kunnen trekken en vragen om er langs te mogen natuurlijk.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_104050466
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef Samson het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zag ie t toch niet, jij trekt snel conclusies over mensen, ze had ook haar mond open kunnen trekken en vragen om er langs te mogen natuurlijk.
Nee hij zag het wel, dat weet ik zeker.
pi_104198990
Heidi Montag in Gelredome gister en ze wou niet opvallen ( ook voor het eerst volgens mij )
pi_104199134
Tijd terug Fatima Moreira de Melo. :{ Die is echt nu een vadsig propje geworden met dat wilde dos blonde(vies uitziend) haar. Alsof ze uitgewoond is door die vriend van haar Raymond. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 november 2011 @ 18:23:20 #235
22592 crew  Ole
pi_104210682
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:06 schreef rubje het volgende:
Tijd terug Fatima Moreira de Melo. :{ Die is echt nu een vadsig propje geworden met dat wilde dos blonde(vies uitziend) haar. Alsof ze uitgewoond is door die vriend van haar Raymond. :Y
rubje heeft een perfecte vrouw natuurlijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_104219205
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:06 schreef rubje het volgende:
Tijd terug Fatima Moreira de Melo. :{ Die is echt nu een vadsig propje geworden met dat wilde dos blonde(vies uitziend) haar. Alsof ze uitgewoond is door die vriend van haar Raymond. :Y
nooit wat gevonden die Fatima, raar gezicht en zeker niet knap.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:20:22 #237
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_104243288
reed gisteren naast Jon van Eerd op de N207 vanaf de A4 richting Leimuiden.
Moet eerlijk zeggen dat ik ff goed moest zoeken naar zijn naam, herkende de kop, maar had geen idee hoe hij heet!
pi_104244137
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef RSie het volgende:
reed gisteren naast Jon van Eerd op de N207 vanaf de A4 richting Leimuiden.
Moet eerlijk zeggen dat ik ff goed moest zoeken naar zijn naam, herkende de kop, maar had geen idee hoe hij heet!
moest ff googelen wie dat was
als ik hem had gezien had ik ged8< ah ja dat is die man van ehm,,,,,, ja tv maar waar van weet ik ook niet...
  ESF Reporter zaterdag 12 november 2011 @ 09:44:14 #239
87554 Cee
Welluk?
pi_104278859
Gisteren Dinand van Kane gespot op Schiphol. Normaal gesproken als ik 'm hoor op de radio wil ik hem slaan maar het viel in het echt mee.
pi_104497024
Youp van 't Hek vanavond in het restaurant waar we zaten te eten.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:52:37 #241
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104500972
Wat doe je daar anders? :?

Op de hometrainer zitten?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_104527288
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:52 schreef static het volgende:
Wat doe je daar anders? :?

Op de hometrainer zitten?
Oh wacht, in een restaurant wordt er natuurlijk alleen maar gegeten :')

Ze had er natuurlijk ook kunnen werken. Of komt, in de restaurants waar jij heen gaat,
het eten vanzelf aanlopen :?
pi_104541048
Gisteren kwam ik de moeder van Elmer uit Wie Trouwt Mijn Zoon Tegen..niet echt een celebrity..maar ze is nogal omstreden...viel me op dat ze erg lang was en echt een soort agressieve kutkop heeft.
pi_104541282
BLIND ITEM:
Deze met de poederkwast bekende Nederlander...C ster me B naamsbekendheid zag ik in Club Air in amsterdam (voormalige it) van de wc getrokken worden omdat hij coke snoof, toen men besefte wie hij was liet men hem weer los.
pi_104730847
Na voorgaande gelezen te hebben even nagedacht en best veel celebs gezien in mijn leven. (meeste in het 'wild' en zelfs voor ze bekend werden)
Bert van Leeuwen, toen ik als invalkracht bij een huisarts werkte.
Raemon sluiter, patient bij de huisarts waar ik gewerkt heb
Roel van velzen, in londen toen ik daar afgelopen mei was.
Robert Pattinson en Reese Witherspoon bij premiere dus niet echt in het wild.
Thea beckman toen ik 9 of zo was.
Rosalinde kikstra nog voor ze nederlands next topmodel werd.
Karin mulder, heb met haar exvriend gewerkt
Lee towers aan de wandel in scheveningen
Regi blinker, kende een van zijn broers en zat daar aan de keukentafel toen ik een keer op bezoek was.
Midas dekkers, paar keer in de trein. Leuk gesprek mee gehad.

Renatte Dorrestein, kennis van mijn oom.
Judith visser, persoonlijk uitgenodigd om bij de lansering van haar eerste 3 boeken te zijn.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_104730964
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef QEX het volgende:
Na voorgaande gelezen te hebben even nagedacht en best veel celebs gezien in mijn leven. (meeste in het 'wild' en zelfs voor ze bekend werden)
Bert van Leeuwen, toen ik als invalkracht bij een huisarts werkte.
Raemon sluiter, patient bij de huisarts waar ik gewerkt heb
Roel van velzen, in londen toen ik daar afgelopen mei was.
Robert Pattinson en Reese Witherspoon bij premiere dus niet echt in het wild.
Thea beckman toen ik 9 of zo was.
Rosalinde kikstra nog voor ze nederlands next topmodel werd.
Karin mulder, heb met haar exvriend gewerkt
Lee towers aan de wandel in scheveningen
Regi blinker, kende een van zijn broers en zat daar aan de keukentafel toen ik een keer op bezoek was.
Midas dekkers, paar keer in de trein. Leuk gesprek mee gehad.

Renatte Dorrestein, kennis van mijn oom.
Judith visser, persoonlijk uitgenodigd om bij de lansering van haar eerste 3 boeken te zijn.
Renate Dorrenstein schrijft geniale boeken :D
niet meer
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 20:33:32 #247
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_104733446
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 02:04 schreef LoveProfuzion het volgende:
BLIND ITEM:
Deze met de poederkwast bekende Nederlander...C ster me B naamsbekendheid zag ik in Club Air in amsterdam (voormalige it) van de wc getrokken worden omdat hij coke snoof, toen men besefte wie hij was liet men hem weer los.
Als je het niet wilt vertellen moet je ook geen slechte hints geven. Post dan niet. :{

Joris Linssen was van de week weer op Schiphol 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_104734538
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 02:04 schreef LoveProfuzion het volgende:
BLIND ITEM:
Deze met de poederkwast bekende Nederlander...C ster me B naamsbekendheid zag ik in Club Air in amsterdam (voormalige it) van de wc getrokken worden omdat hij coke snoof, toen men besefte wie hij was liet men hem weer los.
pi_104753330
Ik zag maandag Job Cohen voorbij rijden op de fiets in Amsterdam en Henk Shiffmacher liep in zn eigen tatoomuseum rond (dus dat telt zeker niet? :P ) en praatte tegen me
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:46:19 #250
208890 June.
Seriously?
pi_105151650
Vandaag Esmee Denters in de Sting in Enschede. Ben benieuwd wat ze nu doet, je hoort er ook niks meer van..
Shine bright like a diamond.
pi_108948011
Donderdag Froukje van Llink bij Hannas Boom, zij is korter dan je wellicht zou denken, wel leuk gezichtje!

Vandaag:
Kim Feenstra en man bij het Koningsplein, zij is echt mooi maar wel wat dun.

Nelly Frijda voor haar grachtenpand: OMG zij is echt super dik geworden . :D

Bastiaan van Schaijk nabij Artis op zijn scooter, om maar even in het thema te blijven: dikker dan dik!

Ook liep DJ Diablo langs, zo vol swag die held :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:25:08 #252
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_108948544
Ik zag vorige week geloof ik was dat, in de 3 gezusters in Groningen, in de rook ruimte Koert Jan de Bruijn nog, die zat relaxed van zijn peukje te genieten met een paar dronken gasten om hem heen die hem vroegen hoe hij ook al weer heette in GTST, wel relaxte gast.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 08:56:55 #253
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_108961036
Ik heb vorige week de Partysquad en Coole Piet Diego (Harold Verwoert) gesproken.
Partysquad herkende ik niet eens, een van die jongens schijnt ooit een collega te zijn geweest. Het is dat een gangstah collega het zei :P
En van Harold Verwoert kon ik het niet plaatsen, :') maar dat kwam natuurlijk omdat ie geen zwarte schmink op had. Wel een aardige vent en een leuke vrouw heeft ie!

Oh en Yfke Sturm kwam gisteren voorbij lopen, vorige maand kwam ik haar ook tegen op de vlucht.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_108968283
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:56 schreef Skaai het volgende:

Oh en Yfke Sturm kwam gisteren voorbij lopen, vorige maand kwam ik haar ook tegen op de vlucht.
En, was ze net zo mooi als op tv? :)

En ik zie nu pas door jouw post (en google) wie Coole Piet Diego is :D Leuk, lijkt me echt een vriendelijke man ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2012 @ 20:58:20 #255
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_109145216
Paul Oakenfold, check. Hij heeft mijn handtekening nu op zijn paspoort 8-)

En Yfke ziet er au naturel gewoon mooi uit, heel slank en gewoon mooi.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:44:33 #256
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_109156441
dagje Amsterdam gedaan. Jamai op de fiets gezien :')
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 01:14:59 #257
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_109157006
Ik zag deze week Thomas Acda en Patrick Stoof.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 16 maart 2012 @ 01:17:31 #258
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_109157048
Ben je hard weggerend?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 01:19:24 #259
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_109157072
Thomas Acda keek heel boos dus ik ging maar snel aan de kant (hij liep me tegemoet).
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 maart 2012 @ 07:41:51 #260
22592 crew  Ole
pi_109158169
Ik zag Diewertje van har Sinterklaasjournaal O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:07:05 #261
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_109182880
Claudia de Brij 2x tegen gekomen. Eerst in Ikea Utrecht met vriendin en zoon, en week later in Den Bosch
Kelly uit Big Brother in Hilversum
Ehh.. die van alle ballen verzamelen.. Def Rhymes toch??
Een voetballer van FC utrecht, geen idee hoe die heet
Hans Kraay jr. Echt een viespeuk is dat!
En die man van praatjesmakers. Hij was erg aardig
Ohja ook nog een keer Jan Vayne in de apenheul tegengekomen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 maart 2012 @ 21:31:48 #262
22592 crew  Ole
pi_109444305
Vic the slick nu op terras hier
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:34:49 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_109444458
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef Ole het volgende:
Vic the slick nu op terras hier
Met wie?!!! Is Klim nog in beeld eigenlijk?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_109445320
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef Ole het volgende:
Vic the slick nu op terras hier
Wie is dat? :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 maart 2012 @ 21:54:18 #265
22592 crew  Ole
pi_109445539
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Met wie?!!! Is Klim nog in beeld eigenlijk?
geen kim iig. Hou ogen open. Hij is er nog
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:55:44 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_109445602
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:54 schreef Ole het volgende:

[..]

geen kim iig. Hou ogen open. Hij is er nog
Misschien gaat 'ie wel weer dronken vechten. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:56:09 #267
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_109445627
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wie is dat? :@
Die acteur die zijn vriendin per ongeluk het raam uit wierp.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 maart 2012 @ 22:29:43 #268
22592 crew  Ole
pi_109447539
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Misschien gaat 'ie wel weer dronken vechten. *O*
ging lam weg op de fiets. Ms ergens anders vechten straks
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:53:42 #269
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_109448826
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef Ole het volgende:

[..]

ging lam weg op de fiets. Ms ergens anders vechten straks
Achtervollug um!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 maart 2012 @ 22:59:19 #270
22592 crew  Ole
pi_109449080
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Achtervollug um!!!
fiets niet bij me :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 23 maart 2012 @ 23:02:28 #271
40566 Ericr
Livewrong
pi_109449204
Vorige week de ene dag Job Cohen die het station uit kwam, dag later Tofik Dibi die waarschijnlijk op weg was naar het Tweede Kamergebouw. Zal nog wel meer politici spotten nu ik in het centrum van Den Haag werk.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 23:05:27 #272
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_109449335
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef Ericr het volgende:
Vorige week de ene dag Job Cohen die het station uit kwam, dag later Tofik Dibi die waarschijnlijk op weg was naar het Tweede Kamergebouw. Zal nog wel meer politici spotten nu ik in het centrum van Den Haag werk.
Als ik Tofik Dibi zou tegenkomen zou ik direct in zijn wangen knijpen en koedjiekoedjie zeggen.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:40:25 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_109453968
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef Ericr het volgende:
Vorige week de ene dag Job Cohen die het station uit kwam, dag later Tofik Dibi die waarschijnlijk op weg was naar het Tweede Kamergebouw. Zal nog wel meer politici spotten nu ik in het centrum van Den Haag werk.
Heel Den Haag spot almaar politici. Dat is zoiets als melden dat je op het Mediapark werkt en dus vast wel eens wat presentatoren gaat spotten.

In het wild is in die gevallen misschien meer: in de vrijetijd van de betreffende BN'er. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:44:48 #274
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109453987
Oh, ik zag donderdagmiddag die snorremans met sigaar, Dekkers, tegen in Zwolle, iets met een boekpresentatie een uurtje of twee later.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:49:14 #275
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_109454000
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:44 schreef Dagonet het volgende:
Oh, ik zag donderdagmiddag die snorremans met sigaar, Dekkers, tegen in Zwolle, iets met een boekpresentatie een uurtje of twee later.
Hi Dago. :W

Waarom knippert dat ding :?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:49:44 #276
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_109454002
Wie wil nou in Zwolle gevonden worden?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:50:20 #277
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454005
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hi Dago. :W

Waarom knippert dat ding :?
Welk ding?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:50:33 #278
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454008
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:49 schreef static het volgende:
Wie wil nou in Zwolle gevonden worden?
Danny.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 maart 2012 @ 02:51:33 #279
22592 crew  Ole
pi_109454011
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:49 schreef static het volgende:
Wie wil nou in Zwolle gevonden worden?
Ik niet :X
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:52:26 #280
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_109454014
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Danny.
Lekker belangrijk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:58:38 #281
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_109454052
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Welk ding?
De zwaai-smiley.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:58:39 #282
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454053
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:52 schreef static het volgende:

[..]

Lekker belangrijk.
Hey, jij vraagt erom. Dekkers en danny, dat zijn er al twee.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 02:59:00 #283
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454057
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De zwaai-smiley.
Bij mij doettie het normaal hoor!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 maart 2012 @ 02:59:40 #284
22592 crew  Ole
pi_109454061
Beetje slowchatten hier oO<

Maar OT Vic was met een kennis van me in P vanavond. De kennis was lam, Vic viel mee deze keer. Dronk wijn. Maar ze gingen met een groep op de fiets weg. Zo te zien was V zonder dame vanavond :{
[/ Oles live report]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 maart 2012 @ 03:01:46 #285
22592 crew  Ole
pi_109454074
Oh, ik zat ook nog naast de broer van Willem Endstra werd me verteld.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 24 maart 2012 @ 03:05:10 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_109454095
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:49 schreef static het volgende:
Wie wil nou in Zwolle gevonden worden?
Voor internationale begrippen is Zwolle een wijk in de stad Nederland. Stel je toch niet zo blatant aan met je dedain voor het zogenaamde achterland. :D

Overigens kwam ik ooit Brood tegen in Zwolle. Zijn geboortestad. Was vast op bezoek geweest bij zijn moedertje. En er is meer talent uit Zwolle voortgekomen. Met name muzikaal gebeurt daar van oudsher veel. Leuk. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 maart 2012 @ 03:07:07 #287
22592 crew  Ole
pi_109454107
Wereldstad hoor, dat Zwolle ^O^
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 24 maart 2012 @ 03:08:48 #288
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454113
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 03:07 schreef Ole het volgende:
Wereldstad hoor, dat Zwolle ^O^
Wat is dat nou weer voor een opmerking? Zegt iemand dat?

De tering hey, ik noem een bekend persoon die ik toevallig in het wild zag in m'n woonplaats en wat krijg ik van de twee mods van dit roddelnichtenforum? Wie wil daar nou gevonden worden en een sarcastische "wereldstad hoor ^O^".
'
Ik zal nog eens posten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 03:09:42 #289
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454120
Welke steden mag je wel iemand tegenkomen zonder gezeik?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 03:11:48 #290
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_109454132
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:59 schreef Ole het volgende:
Beetje slowchatten hier oO<

Maar OT Vic was met een kennis van me in P vanavond. De kennis was lam, Vic viel mee deze keer. Dronk wijn. Maar ze gingen met een groep op de fiets weg. Zo te zien was V zonder dame vanavond :{
[/ Oles live report]
Goed verslag gedaan ole. _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 maart 2012 @ 03:12:41 #291
22592 crew  Ole
pi_109454136
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 03:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een opmerking? Zegt iemand dat?

De tering hey, ik noem een bekend persoon die ik toevallig in het wild zag in m'n woonplaats en wat krijg ik van de twee mods van dit roddelnichtenforum? Wie wil daar nou gevonden worden en een sarcastische "wereldstad hoor ^O^".
'
Ik zal nog eens posten.
Jawel!!!
Voor ons houdt de wereld op boven het IJ en voorbij Diemen :@ Ligt aan ons, niet aan jou :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 maart 2012 @ 03:14:01 #292
22592 crew  Ole
pi_109454141
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 03:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Goed verslag gedaan ole. _O_
Het terrasseizoen is begonnen, en nu ik ook zo'n hippe Samsung heb kan ik vaker live verslag uitbrengen O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 maart 2012 @ 03:15:29 #293
22592 crew  Ole
pi_109454148
Ik verwacht morgen op zijn minst een Theo Hiddema of een Reinout Oerlemans.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 24 maart 2012 @ 03:16:20 #294
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_109454151
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hey, jij vraagt erom. Dekkers en danny, dat zijn er al twee.
Waar heb je het over?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 24 maart 2012 @ 03:19:16 #295
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454160
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:49 schreef static het volgende:
Wie wil nou in Zwolle gevonden worden?
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Danny.
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:52 schreef static het volgende:

[..]

Lekker belangrijk.
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hey, jij vraagt erom. Dekkers en danny, dat zijn er al twee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 03:16 schreef static het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Nu al dronken stats?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 maart 2012 @ 03:19:56 #296
22592 crew  Ole
pi_109454165
Wie :?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109454170
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:49 schreef static het volgende:
Wie wil nou in Zwolle gevonden worden?
De jongens van Opgezwolle!
pi_109454187
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:44 schreef Dagonet het volgende:
Oh, ik zag donderdagmiddag die snorremans met sigaar, Dekkers, tegen in Zwolle, iets met een boekpresentatie een uurtje of twee later.
Derksen?
Kijk eens dom, ja ho maar
  zaterdag 24 maart 2012 @ 03:24:48 #299
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109454188
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 03:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Derksen?
Oh, dat kan ook. Zo'n voetbalsnor.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 maart 2012 @ 03:25:37 #300
22592 crew  Ole
pi_109454190
Die van VI?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109454193
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 03:24 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Oh, dat kan ook. Zo'n voetbalsnor.
Cool, ik heb hem nooit in het wild gespot.
Kijk eens dom, ja ho maar
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')