En, was ze net zo mooi als op tv?quote:Op zondag 11 maart 2012 08:56 schreef Skaai het volgende:
Oh en Yfke Sturm kwam gisteren voorbij lopen, vorige maand kwam ik haar ook tegen op de vlucht.
Wie is dat?quote:
geen kim iig. Hou ogen open. Hij is er nogquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met wie?!!! Is Klim nog in beeld eigenlijk?
Misschien gaat 'ie wel weer dronken vechten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:54 schreef Ole het volgende:
[..]
geen kim iig. Hou ogen open. Hij is er nog
ging lam weg op de fiets. Ms ergens anders vechten straksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien gaat 'ie wel weer dronken vechten.
Achtervollug um!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef Ole het volgende:
[..]
ging lam weg op de fiets. Ms ergens anders vechten straks
fiets niet bij mequote:
Als ik Tofik Dibi zou tegenkomen zou ik direct in zijn wangen knijpen en koedjiekoedjie zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef Ericr het volgende:
Vorige week de ene dag Job Cohen die het station uit kwam, dag later Tofik Dibi die waarschijnlijk op weg was naar het Tweede Kamergebouw. Zal nog wel meer politici spotten nu ik in het centrum van Den Haag werk.
Heel Den Haag spot almaar politici. Dat is zoiets als melden dat je op het Mediapark werkt en dus vast wel eens wat presentatoren gaat spotten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef Ericr het volgende:
Vorige week de ene dag Job Cohen die het station uit kwam, dag later Tofik Dibi die waarschijnlijk op weg was naar het Tweede Kamergebouw. Zal nog wel meer politici spotten nu ik in het centrum van Den Haag werk.
Hi Dago.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:44 schreef Dagonet het volgende:
Oh, ik zag donderdagmiddag die snorremans met sigaar, Dekkers, tegen in Zwolle, iets met een boekpresentatie een uurtje of twee later.
Welk ding?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hi Dago.![]()
Waarom knippert dat ding
Danny.quote:
Ik nietquote:
Lekker belangrijk.quote:
Hey, jij vraagt erom. Dekkers en danny, dat zijn er al twee.quote:
Bij mij doettie het normaal hoor!quote:
Voor internationale begrippen is Zwolle een wijk in de stad Nederland. Stel je toch niet zo blatant aan met je dedain voor het zogenaamde achterland.quote:
Wat is dat nou weer voor een opmerking? Zegt iemand dat?quote:
Goed verslag gedaan ole.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:59 schreef Ole het volgende:
Beetje slowchatten hier![]()
Maar OT Vic was met een kennis van me in P vanavond. De kennis was lam, Vic viel mee deze keer. Dronk wijn. Maar ze gingen met een groep op de fiets weg. Zo te zien was V zonder dame vanavond![]()
[/ Oles live report]
Jawel!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking? Zegt iemand dat?
De tering hey, ik noem een bekend persoon die ik toevallig in het wild zag in m'n woonplaats en wat krijg ik van de twee mods van dit roddelnichtenforum? Wie wil daar nou gevonden worden en een sarcastische "wereldstad hoor".
'
Ik zal nog eens posten.
Het terrasseizoen is begonnen, en nu ik ook zo'n hippe Samsung heb kan ik vaker live verslag uitbrengenquote:
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, jij vraagt erom. Dekkers en danny, dat zijn er al twee.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, jij vraagt erom. Dekkers en danny, dat zijn er al twee.
Nu al dronken stats?quote:
Derksen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:44 schreef Dagonet het volgende:
Oh, ik zag donderdagmiddag die snorremans met sigaar, Dekkers, tegen in Zwolle, iets met een boekpresentatie een uurtje of twee later.
Oh, dat kan ook. Zo'n voetbalsnor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |