Can't help it.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:39 schreef VASND het volgende:
Ook hier weer verwarring van mijn kant.
2 blauwe Rene's.
SClurkert.quote:
ja, zet t huidige nijmegentopic er ook maar inquote:Op maandag 23 november 2009 01:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
O dit draadje stond nog in MyAt!
Het is wel hoer zijn turf hè! Hij heeft het thuisvoordeelquote:Op maandag 23 november 2009 02:10 schreef Nicolas_Cage het volgende:
Count me in
Puur om ruzie te maken met laster en swarmahoer
Wie ben jij ook al weer? Volgens mij laat mijn geheugen me in de steek.quote:Op maandag 23 november 2009 02:10 schreef Nicolas_Cage het volgende:
Count me in
Puur om ruzie te maken met laster en swarmahoer
idd, nietszeggende user van net 3 weken oudquote:Op maandag 23 november 2009 17:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wie ben jij ook al weer? Volgens mij laat mijn geheugen me in de steek.
Ook mijn thuisbasisquote:Op maandag 23 november 2009 02:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is wel hoer zijn turf hè! Hij heeft het thuisvoordeel
Djeesj! Moet ik in mijn uppie naar de peuters kijkenquote:Op maandag 23 november 2009 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik kan niet![]()
Cocktailprikker ook niet overigens
je hebt swarmi nogquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeesj! Moet ik in mijn uppie naar de peuters kijken
Net wat ik zegquote:
Count me inquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:41 schreef LasTeR het volgende:
Eén ding weet ik zeker, er gaan klappen vallen.
Je gaat mij dus in elkaar slaan met je blote handjesquote:
Nee jou nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je gaat mij dus in elkaar slaan met je blote handjes?
ja, dat wel. máár ik heb die dag wat anders onverwacht geplannedquote:Op donderdag 17 december 2009 12:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had ik jou niet overgehaald om te komen met 1 of ander slecht argument
Ik ga een nieuw argument bedenken, ik kom er nog op terugquote:Op donderdag 17 december 2009 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat wel. máár ik heb die dag wat anders onverwacht geplanneden dat kon echt alleen op die dag...
ow, jij wil slapenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:55 schreef livalo het volgende:
Ik kom ook. Slaapplek geregeld, dus waarom niet?
Nee, jij dwong me om te blijven slapen, en nu durf ik niet af te zeggen. Dat is iets heel andersquote:
ow dan blijf maar thuis, rene wilde ook al graag tegen me aan kruipenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, jij dwong me om te blijven slapen, en nu durf ik niet af te zeggen. Dat is iets heel anders.
Ja, dat zeg je nu. Maar ondertussen krijg ik morgen weer te horen dat ik echt moet komen en dat je niet zonder me kunt. Maar oké, dan zoek ik wel iemand anders om tegenaan te kruipenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow dan blijf maar thuis, rene wilde ook al graag tegen me aan kruipen
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow dan blijf maar thuis, rene wilde ook al graag tegen me aan kruipen
whats upquote:
*meld zich aan als knuffel*quote:Op donderdag 17 december 2009 23:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu. Maar ondertussen krijg ik morgen weer te horen dat ik echt moet komen en dat je niet zonder me kunt. Maar oké, dan zoek ik wel iemand anders om tegenaan te kruipen.
Door wie? Ken daar een hoop meubilair.quote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 20:04 schreef Singleyouteaare het volgende:
Of jullie gaan naar Euro's Dollars. Ik word namelijk ingehuurd om mensen naar dat kutcafé te lokken
Nu vraag ik me toch af welke 3ejaars je bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 @ 23:04 schreef Singleyouteaare het volgende:
Het is meer zo dat als ik daar geen mensen meer naar toe lok, ik zo af en toe geen gratis bier meer krijg van Ingrid
Hoi Ivo by the way
De niet-Herder dusch.quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 00:26 schreef Singleyouteaare het volgende:
Ja, moeilijke vraag. Er zijn er namelijk twee die altijd naar Dollars gaan, en eentje die praat niet zo tegen mensen als ik doe jeweetz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |