quote:NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen. Posts als; Moslims, christenen, joden, atheïsten,je medeusers en mods die je mening niet delen zijn allemaal kut, zorgen niet echt voor een leuke discussie.
Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwde tegenargumenten enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Wees jij maar heel trots op het feit dat jij alles kunt zeggen, mensen goedkoop en plat kunt uitschelden en beledigen en toch die eeuwige bescherming geniet. Sta er vooral ook echt nooit bij stil waarom dit zo is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niets. ik spreek zoals marokkanen hier op fok! kunnen spreken en niet gebanned worden. jij denkt dat mijn woorden iets uitmaken? fok! is overgenomen door laffe kutlinksen en moslims. nou dank je de koekoek dat ik daarmee blij ben.
Nogmaals ook even dit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Stali het volgende:
Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje
Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje
Is hier eigenlijk wel moderatie? Of is dit allemaal maar normaal?
Dat weet ik nl. even wat hier de norm is.
Als dit het FB-topic is, geeft ze juist aan dat dat andere topic op slot kan. Ook gezien de reacties van haar in haar eigen topic.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:39 schreef McKillem het volgende:
Waarom zou een topic dat eerder open is op slot moeten voor een topic dat later word geopent? Dat gaat tegen alle forumlogica in.
Ik vraag om een slotje voor mijn eigen topicquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:39 schreef McKillem het volgende:
Waarom zou een topic dat eerder open is op slot moeten voor een topic dat later word geopent? Dat gaat tegen alle forumlogica in.
Owh ik interpreteerde het meer als, doe hier een slotje, want dit topic *link.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als dit het FB-topic is, geeft ze juist aan dat dat andere topic op slot kan. Ook gezien de reacties van haar in haar eigen topic.
Gooi je die te late FB nog wel even dicht please please?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:48 schreef sp3c het volgende:
ugh ...
hier begin ik niet aan hoor![]()
dat is iets voor morgenochtend
Ik had die allang gewist en gemeld in het vorige feedback topic. Bedankt voor het verbaggeren in het topic zelf. terwijl je blijkbaar feedback NWS toch wel kan vindenquote:
Nou blijkbaar niet he, want het staat in mijn quotes.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik had die allang gewist en gemeld in het vorige feedback topic. Bedankt voor het verbaggeren in het topic zelf. terwijl je blijkbaar feedback NWS toch wel kan vinden
*kuch*quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet he, want het staat in mijn quotes.
En in het vorige deel van FB heb ik dit gemeld en daar was je niet.
Ga je nu serieus mij beschuldigen van baggeren in dat topic?
Donequote:Op zaterdag 7 november 2009 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Gooi je die te late FB nog wel even dicht please please?
Ach, ben je verkouden?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:12 schreef paddy het volgende:
[..]
*kuch*
[NWS FB] Waar de rust snel wederkeert!
En ja
Och, ik wil even weten wat de norm is in NWS. Geen gekke vraag toch?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:17 schreef sp3c het volgende:
lol
vergeten een slotje te maken geloof ik
ja dronken ja, begin maar te zeuren Stali
Je bedoelt de scheldpartij in feedback? Of in dat topic?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ach, ben je verkouden?
Nee, het was toen helemaal niet weg en de rest van die ordinaire scheldpartij liet je gewoon lekker doorlopen. Je was er inderdaad wel.
En nu verwijt je mij ook nog eens dat ik het topic heb laten verbaggeren?
Beterschap..
dat van die quiz is om 23:19 gewijzigdquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ach, ben je verkouden?
Nee, het was toen helemaal niet weg en de rest van die ordinaire scheldpartij liet je gewoon lekker doorlopen. Je was er inderdaad wel.
En nu verwijt je mij ook nog eens dat ik het topic heb laten verbaggeren?
Beterschap..
quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Och, ik wil even weten wat de norm is in NWS. Geen gekke vraag toch?
Als dat iedereen plat uitschelden is, prima, dan hou ik me daar voortaan aan.
In topics plat uitschelden? Liever niet. Deed je toch echt welquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Och, ik wil even weten wat de norm is in NWS. Geen gekke vraag toch?
Als dat iedereen plat uitschelden is, prima, dan hou ik me daar voortaan aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |