hehe sorryquote:
Ik twijfelde ook. Maar heb net gegoogled op Dewi en dan dus afbeeldingen. Denk nu dat ze het toch echt wel is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef Karina het volgende:
Oh we zijn er weerZonder Fok! kijken is toch een stuk minder leuk eigenlijk.
Zo met dat halve masker op weet ik eigenlijk nog steeds niet zeker of het nou wel Dewi is.
Ik dacht namelijk dat ze tegenwoordig donker haar hard.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook. Maar heb net gegoogled op Dewi en dan dus afbeeldingen. Denk nu dat ze het toch echt wel is.
twijfelde ook even, maar zag het aan de neusquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook. Maar heb net gegoogled op Dewi en dan dus afbeeldingen. Denk nu dat ze het toch echt wel is.
Klinkt prima inderdaad, gewoon een vent die niet te ver moet komen in zo'n popgroepje en lekker zelf Nederlandstalig zijn pad moet vinden, en misschien een leuke hit kan scoren en lekker op Tros feesten moet optreden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:42 schreef Yenthe het volgende:
Wesley kan zeker zingen. Denk ook dat dit soort nummers hem het best liggen.
Vind ik ook....quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:56 schreef Karina het volgende:
Ah toch Dewi! Raar hoor dat zij meedoet.
Dat was al zo bij Idols, heeft ze van nature.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze haar lippen heeft ""opgeblazen""
Neuh.. Ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit nou niet zo goed eigenlijk.
Ja??? Ik vind haar nu op Renate Verbaan lijken...quote:
Geluid in de studio is anders als thuis natuurlijk en wellicht luisteren ze ook via koptelefoon.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
Hoe kan Patricia dit nou Waanzinnig Goed noemen
En die andere 2 ook, ik snap er niets van. Een 9???
volgende week nog een groep, dit is groep 1.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:07 schreef Qarinx het volgende:
Huh... waarom zing niet iedereen een solo dan? Waar is die Robyn?
De rest zingt volgende week.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:07 schreef Qarinx het volgende:
Huh... waarom zing niet iedereen een solo dan? Waar is die Robyn?
Ja, gaat zo hard.. kan deze pagina amper bijhoudenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Yenthe het volgende:
[..]
De rest zingt volgende week.
Misschien moet je dit topic even doorlezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |