En hij wil een jongenquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:36 schreef StephanL het volgende:
beton timmerman
WTF vader op zijn 21e
hehe sorryquote:
Ik twijfelde ook. Maar heb net gegoogled op Dewi en dan dus afbeeldingen. Denk nu dat ze het toch echt wel is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef Karina het volgende:
Oh we zijn er weerZonder Fok! kijken is toch een stuk minder leuk eigenlijk.
Zo met dat halve masker op weet ik eigenlijk nog steeds niet zeker of het nou wel Dewi is.
Ik dacht namelijk dat ze tegenwoordig donker haar hard.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook. Maar heb net gegoogled op Dewi en dan dus afbeeldingen. Denk nu dat ze het toch echt wel is.
twijfelde ook even, maar zag het aan de neusquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook. Maar heb net gegoogled op Dewi en dan dus afbeeldingen. Denk nu dat ze het toch echt wel is.
Klinkt prima inderdaad, gewoon een vent die niet te ver moet komen in zo'n popgroepje en lekker zelf Nederlandstalig zijn pad moet vinden, en misschien een leuke hit kan scoren en lekker op Tros feesten moet optreden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:42 schreef Yenthe het volgende:
Wesley kan zeker zingen. Denk ook dat dit soort nummers hem het best liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |